• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics

    ×Speeltopic 1


    Maandag 29-09 8:15
    Het weekend is voorbij gevlogen, leerlingen die in het zevende of achtste jaar zitten mochten zondag het kasteel verlaten met toestemming van de professoren. Het was een rustig weekend geweest, de leraren zaten veel op hun kantoren waardoor de leerlingen veel vrij spel hadden sinds er geen gangbewaker meer is.
    Over een half uur is het ontbijt over en zullen de leerlingen nog een kwartier hebben om naar de lessen te gaan. De meesten zullen al een tijdje wakker zijn, sommigen hebben zich verslapen. Al met al: Het schooljaar is begonnen, er staat na vandaag veel huiswerk op je bureau en het word weer een druk jaar met veel dingen op de Planning.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:09 ]


    Little do you know

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Het klinkt als een goed plan. Sociaal ongemakkelijk, maar he; je moet eens je grenzen verleggen" zegt Tommy. Het is inderdaad wel ongemakkelijk om ineens naast iemand te gaan zitten waar je nog nooit naast hebt gezeten.
    "Het is een goed plan, maar zou het niet erg verdacht als een groep die altijd bij elkaar zit, uit het niets ineens gaat socializen bij anderen?" zegt June.
    "En over dat mensen werfen van vanmiddag, zouden wij dan ook geen kleding gaan passen?" vervolgt ze. Ik trommel even met mijn vingers op de tafel, dat doe ik vaak als ik ergens over na denk. Ik doe al lang geen moeite meer om het eruit te laten zien alsof ik oplet. Morrison heeft de hoop geloof ik ook opgegeven, of hij wacht op het juiste moment om boos te worden. Ik hoop dat eerste maar ik vrees het tweede.
    "Als we doen alsof we ruzie hebben, dus ruziënd het lokaal binnenkomen. Dan valt het niet op toch?" vraag ik hoopvol.
    "En als we dan dus de hele dag optrekken met andere mensen -gaat heel gezellig worden- dan kunnen we ze stilletjes over het plan vertellen en ze dwingen om mee te doen" zeg ik met een hoopvolle glimlach.


    -

    Jade Ira Phernon || The New Girl || Outfit


    Robin verteld me -na mijn vraag erover- dat het aan de leraren is wat voor straf je krijgt bij spijbelen. Ik zucht. Niets om je op voor te bereiden dus.. eigenlijk iets wat het ook alleen maar verleiderlijker maakt om niet naar de les te gaan.. maar goed.
    Dan zegt hij dat Morrison kennende de straf wel groot zal zijn, ik haal mijn schouders op en lach.
    "Ligt er nu alleen nog maar aan wat er te doen valt in ons 'vrije' uurtje" lach ik vrolijk.
    De zaal is aan het leeg stromen, als eerste zijn de jongere leerlingen weg, natuurlijk. Daarna stromen langzaam de wat ouderejaars de zaal uit, zo ook mijn jaargenoten. Niemand die mij mee naar de les vraagt dus ik blijf gewoon zitten.


    Crappy en kort.. maar op me mobiel dus kan niet veel meer XD


    Little do you know


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Het gesprek gaat verder over de theorie om anderen te werven. "Het is een goed plan, maar zou het niet erg verdacht als een groep die altijd bij elkaar zit, uit het niets ineens gaat socializen bij anderen? En over dat mensen werfen van vanmiddag, zouden wij dan ook geen kleding gaan passen?" Beiden dingen klinken logisch. Wanneer ik mijn hoofd weer terugdraai, kijkt Morrison me waarschuwend aan. Ik kijk zo onschuldig mogelijk en draai weer terug.
    "Als we doen alsof we ruzie hebben, dus ruziënd het lokaal binnenkomen. Dan valt het niet op toch?" zegt Lily maar ik haal mijn schouders op. "En als we dan dus de hele dag optrekken met andere mensen -gaat heel gezellig worden- dan kunnen we ze stilletjes over het plan vertellen en ze dwingen om mee te doen."
    "Maar we kunnen toch niet zomaar met z'n allen ruzie hebben? Dan moeten we óf een geniaal verhaal erachter verzinnen óf maar iets van twee mensen moeten boos zijn." Ik kijk even naar June en bedenk me dat het nauwelijks mogelijk is om boos op haar te zijn. Aangezien ik al niet geweldig kan liegen, wordt dat nog een grotere ramp.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    "Als we doen alsof we ruzie hebben, dus ruziënd het lokaal binnenkomen. Dan valt het niet op toch?" Zegt Lily en ik knik even zacht. Dat is een goed idee. "En als we dan dus de hele dag optrekken met andere mensen -gaat heel gezellig worden- dan kunnen we ze stilletjes over het plan vertellen en ze dwingen om mee te doen."
    "Maar we kunnen toch niet zomaar met z'n allen ruzie hebben? Dan moeten we óf een geniaal verhaal erachter verzinnen óf maar iets van twee mensen moeten boos zijn." Zegt Tommy dan, waarna hij even naar mij kijkt. Ik denk na.
    "Het zou kunnen beginnen bij Lily." Begin ik mijn plan en kijk ik haar even aan. "Stel nou dat jij ontzettend jaloers bent over dat ik en Selien met Tommy en Max zijn enzo. Dus jij probeert zogenaamd al een tijdje ons tegen de jongens te keren. Dus jij probeerde ons de hele tijd te manipuleren en uiteindelijk kon Selien daar niet meer tegen en heeft ze het aan Max vertelt. Max heeft dat natuurlijk gelijk aan Tommy vertelt, die gelijk weer heel boos was op mij omdat ik het hem niet heeft verteld. Ook zijn Max en Tommy beiden heel erg boos op Lily. Ik ben ook boos op Lily omdat zij alles tussen mij en Tommy heeft verpest en keer me ook tegen haar. Ondertussen probeer ik alleen alles weer goed te maken tussen Tommy en mij, maar daar wilt Tommy niets van weten. Silena wordt daarintegen juist boos op Max omdat hij alleen maar Lily lastigvalt. Zij vindt dat Lily dat allemaal niet verdient. Toch is Lily juist boos op Silena omdat zij alles aan Max heeft verteld. De enige wie Lily nu nog aardig vindt ben ik, maar ik ben dus boos op haar. Tommy probeert Lily te negeren en Max valt haar alleen maar lastig, wat Selien dus stom vindt. Is dat iets?" Zeg ik even terwijl ik het verzin.


    She was always looking for more..


    Silena Zoë Paetrix
    Het gesprek komt er op neer dat we met zijn allen de volgende les apart gaa zitten. Het probleem echter, is dat we geen reden hebben, dat het verdacht is, en niet logisch. Toen begon June met praten, aandachtig luister ik mee."Het zou kunnen beginnen bij Lily." Begint ze. "Stel nou dat jij ontzettend jaloers bent over dat ik en Selien met Tommy en Max zijn enzo. Dus jij probeert zogenaamd al een tijdje ons tegen de jongens te keren. Dus jij probeerde ons de hele tijd te manipuleren en uiteindelijk kon Selien daar niet meer tegen en heeft ze het aan Max vertelt. Max heeft dat natuurlijk gelijk aan Tommy vertelt, die gelijk weer heel boos was op mij omdat ik het hem niet heeft verteld. Ook zijn Max en Tommy beiden heel erg boos op Lily. Ik ben ook boos op Lily omdat zij alles tussen mij en Tommy heeft verpest en keer me ook tegen haar. Ondertussen probeer ik alleen alles weer goed te maken tussen Tommy en mij, maar daar wilt Tommy niets van weten. Silena wordt daarintegen juist boos op Max omdat hij alleen maar Lily lastigvalt. Zij vindt dat Lily dat allemaal niet verdient. Toch is Lily juist boos op Silena omdat zij alles aan Max heeft verteld. De enige wie Lily nu nog aardig vindt ben ik, maar ik ben dus boos op haar. Tommy probeert Lily te negeren en Max valt haar alleen maar lastig, wat Selien dus stom vindt. Is dat iets?" Ik kijk haar aan met twinkelende ogen en fluister "perfect." waarna ik de reacties van de anderen af wacht.


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Maar we kunnen toch niet zomaar met z'n allen ruzie hebben? Dan moeten we óf een geniaal verhaal erachter verzinnen óf maar iets van twee mensen moeten boos zijn" zegt Timothy, daar heeft hij een punt.
    "Het zou kunnen beginnen bij Lily" ze kijkt me even kort aan.
    "Stel nou dat jij ontzettend jaloers bent over dat ik en Selien met Tommy en Max zijn enzo. Dus jij probeert zogenaamd al een tijdje ons tegen de jongens te keren. Dus jij probeerde ons de hele tijd te manipuleren en uiteindelijk kon Selien daar niet meer tegen en heeft ze het aan Max vertelt. Max heeft dat natuurlijk gelijk aan Tommy vertelt, die gelijk weer heel boos was op mij omdat ik het hem niet heeft verteld. Ook zijn Max en Tommy beiden heel erg boos op Lily. Ik ben ook boos op Lily omdat zij alles tussen mij en Tommy heeft verpest en keer me ook tegen haar. Ondertussen probeer ik alleen alles weer goed te maken tussen Tommy en mij, maar daar wilt Tommy niets van weten. Silena wordt daarintegen juist boos op Max omdat hij alleen maar Lily lastigvalt. Zij vindt dat Lily dat allemaal niet verdient. Toch is Lily juist boos op Silena omdat zij alles aan Max heeft verteld. De enige wie Lily nu nog aardig vindt ben ik, maar ik ben dus boos op haar. Tommy probeert Lily te negeren en Max valt haar alleen maar lastig, wat Selien dus stom vindt. Is dat iets?" zegt June. Ik ben verbaast over hoe snel ze dat hele verhaal kan bedenken.
    "Perfect" zegt Silena met twinkelende ogen die ze altijd krijgt als ze opgewonden is.
    "Ik ben echt een manipulatieve bitch zeg.. Maar je bent geniaal June" lach ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 19:48 ]


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Het zou kunnen beginnen met Lily." June kijkt in haar richting. "Stel nou dat jij ontzettend jaloers bent over dat ik en Selien met Tommy en Max zijn enzo. Dus jij probeert zogenaamd al een tijdje ons tegen de jongens te keren. Dus jij probeerde ons de hele tijd te manipuleren en uiteindelijk kon Selien daar niet meer tegen en heeft ze het aan Max vertelt. Max heeft dat natuurlijk gelijk aan Tommy vertelt, die gelijk weer heel boos was op mij omdat ik het hem niet heeft verteld. Ook zijn Max en Tommy beiden heel erg boos op Lily. Ik ben ook boos op Lily omdat zij alles tussen mij en Tommy heeft verpest en keer me ook tegen haar. Ondertussen probeer ik alleen alles weer goed te maken tussen Tommy en mij, maar daar wilt Tommy niets van weten. Silena wordt daarintegen juist boos op Max omdat hij alleen maar Lily lastigvalt. Zij vindt dat Lily dat allemaal niet verdient. Toch is Lily juist boos op Silena omdat zij alles aan Max heeft verteld. De enige wie Lily nu nog aardig vindt ben ik, maar ik ben dus boos op haar. Tommy probeert Lily te negeren en Max valt haar alleen maar lastig, wat Selien dus stom vindt. Is dat iets?" zegt June.
    "Ik ben echt een manipulatieve bitch zeg.. Maar je bent geniaal June" lacht Lily en Silena fluistert dat het perfect is, terwijl ik alleen maar grijnzen.
    "Is dat iets? Dat is een soort complottheorie, maar het is perfect. Zo verwarrend dat niemand er iets van snapt en niemand doorheeft dat het nep is. Één ding: als we deze les al een beetje drama maken, wordt de les en wat spannender en zijn we geloofwaardiger." Ik kijk naar de rest met een brede grijns. Ondanks dat ik nu al kwijt ben hoe het verhaal precies zit, ben ik er enthousiast over.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    'Het is een goed plan, maar zou het niet erg verdacht als een groep die altijd bij elkaar zit, uit het niets ineens gaat socializen bij anderen? En over dat mensen werfen van vanmiddag, zouden wij dan ook geen kleding gaan passen?' vraagt June.
    'Als we doen alsof we ruzie hebben, dus ruziënd het lokaal binnenkomen. Dan valt het niet op toch?' zegt Lily. Ik slik even; daar heb ik dus totaal geen zin in.
    'Maar we kunnen toch niet zomaar met z'n allen ruzie hebben? Dan moeten we óf een geniaal verhaal erachter verzinnen óf maar iets van twee mensen moeten boos zijn,' zegt Tommy snel. Gelukkig.
    'Het zou kunnen beginnen bij Lily,' begint June. Ze begint een heel verwarrend verhaal over iedereen die boos is op iemand anders.
    Eventjes staar ik haar alleen maar aan, met mijn ogen knipperend. Dat is ingewikkeld.
    Na een minuutje begin ik eindelijk te begrijpen hoe het nou zit. En meteen zie ik er erg tegenop; moet ik Lily gaan lastig vallen, die ik juist heel aardig vind, en moet ik ruzie met Silena krijgen? Iedereen weet dat Silena en ik close zijn. Te close om voor zoiets kleins ruzie te krijgen.
    Silena lijkt er geen probleem mee te hebben. 'Perfect,' hoor ik haar fluisteren. Ook Lily kijkt June vol verwondering aan.
    'Ik ben echt een manipulatieve bitch zeg... Maar je bent geniaal June.'
    Mijn blik wordt naar Tommy getrokken, die begint te grijnzen.
    'Is dat iets? Dat is een soort complottheorie, maar het is perfect. Zo verwarrend dat niemand er iets van snapt en niemand doorheeft dat het nep is. Één ding: als we deze les al een beetje drama maken, wordt de les en wat spannender en zijn we geloofwaardiger...' zegt hij.
    'June, het plan is geweldig... en het zou sowieso werken, als het niet om ons ging. Zie je mij al ruzie maken met Silena? Zie je Lily dat doen? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geniaal bedacht. Maar vergeet niet, dat ik niet kan liegen of acteren whatsoever...'
    Ik hoop gewoon heel erg dat de rest nu niet boos wordt op mij. Maar ik denk niet dat ik het aankan om ruzie te maken met hun... want mij kennende vergeet ik dat het nep is.
    Jezus christus, ik haat deze onzekerheid zo erg.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 19:59 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Is dat iets? Dat is een soort complottheorie, maar het is perfect. Zo verwarrend dat niemand er iets van snapt en niemand doorheeft dat het nep is. Één ding: als we deze les al een beetje drama maken, wordt de les en wat spannender en zijn we geloofwaardiger" zegt Tommy met een brede grijns.
    "June, het plan is geweldig... en het zou sowieso werken, als het niet om ons ging. Zie je mij al ruzie maken met Silena? Zie je Lily dat doen? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geniaal bedacht. Maar vergeet niet, dat ik niet kan liegen of acteren whatsoever" zegt Max.
    "Het komt vast wel goed. En je kan vast wel acteren als het erop aan komt" probeer ik hem gerust te stellen.
    "Misschien kunnen Silena en Max na dit uur samen door de gang lopen en 'zachtjes' praten over wat ik heb gedaan" ik maak aanhalingstekens met mijn vingers bij zachtjes.
    "Dan laat Max Silena alleen en gaat naar Tommy toe. Ik ben samen met June wanneer Timothy in de volgende les naar June en mij toe komt en boos wordt. Ik kom erachter dat Silena het aan Max heeft verteld en ga boos naar haar toe. Dan hebben Silena en ik knallende ruzie in de gang en daar raken we allemaal dan bij betrokken. Dan lopen we allemaal boos weg en gaan allemaal op een andere plek zitten omdat we allemaal niet willen toegeven dat we fout zitten. We zorgen ervoor dat er iemand anders naast ons komt zitten en laten stilletjes merken dat we ruzie hebben - als ze dat nog niet gemerkt hebben. Dan trekken we de hele dag op met andere personen en gaan een beetje Kjellberg-haat zaaien. En dan hopen dat er mensen mee willen doen"

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 20:05 ]


    -

    Max Veran Phubar


    'Het komt vast wel goed. En je kan vast wel acteren als het erop aan komt,' zegt Lily. Uh, not.
    'Misschien kunnen Silena en Max na dit uur samen door de gang lopen en 'zachtjes' praten over wat ik heb gedaan. Dan laat Max Silena alleen en gaat naar Tommy toe. Ik ben samen met June wanneer Timothy in de volgende les naar June en mij toe komt en boos wordt. Ik kom erachter dat Silena het aan Max heeft verteld en ga boos naar haar toe. Dan hebben Silena en ik knallende ruzie in de gang en daar raken we allemaal dan bij betrokken. Dan lopen we allemaal boos weg en gaan allemaal op een andere plek zitten omdat we allemaal niet willen toegeven dat we fout zitten. We zorgen ervoor dat er iemand anders naast ons komt zitten en laten stilletjes merken dat we ruzie hebben - als ze dat nog niet gemerkt hebben. Dan trekken we de hele dag op met andere personen en gaan een beetje Kjellberg-haat zaaien. En dan hopen dat er mensen mee willen doen,' zegt Lily. Ben ik de enige hier die dit niet wilt doen? De gezichten van iedereen om me heen zegt wel genoeg. Ja dus.


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    Gespannen wact ik op hun antwoorden.
    "Perfect." Zegt Silena eers kort, waarna ik glimlach.
    "Ik ben echt een manipulatieve bitch zeg.. Maar je bent geniaal June" Zegt Lily daarna.
    "Is dat iets? Dat is een soort complottheorie, maar het is perfect. Zo verwarrend dat niemand er iets van snapt en niemand doorheeft dat het nep is. Één ding: als we deze les al een beetje drama maken, wordt de les en wat spannender en zijn we geloofwaardiger." Zegt Tommy. Ik knik even.
    "Ach, ik ben ook zo goed in dit soort dingen verzinnen." Zeg ik daarna. Het was ergens wel waar. Ik vindt het gewoon jammer dat ik mijn tijd zo moet verdelen de laatste tijd en daardoor vindt het balen dat ik minder tijd heb met Lily. Dus daar had ik het op gebaseerd, maar zodra ik eenmaal aan het praten was kreeg ik steeds weer een nieuw idee.
    "June, het plan is geweldig... en het zou sowieso werken, als het niet om ons ging. Zie je mij al ruzie maken met Silena? Zie je Lily dat doen? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geniaal bedacht. Maar vergeet niet, dat ik niet kan liegen of acteren whatsoever.." Zegt Max dan. Ik knik begrijpelijk. Het kan lastig zijn.
    "Het komt vast wel goed. En je kan vast wel acteren als het erop aan komt" Zegt Lily in een poging hem gerust te stellen.
    "Ja, het komt vast wel goed. In dat geval is het voor jouw wel handig als jij gewoon nog steeds totally in love bent met Silena. Alleen zij niet op jouw. Dat jij gewoon verder met haar wilt, maar dat zij het maar niets vindt dat jij Lils lastig valt. En als je dat ook al lastig vindt hoef je dat niet echt te doen in het openbaar, maar dat het meer iets in om het verhaal geloofwaardig te maken. Is dat al beter? Ik kan ook niet liegen, maar ik hoef ook alleen maar te doen dat ik nog verder wil met Tommy." Ik hoop maar dat hij er uiteindelijk mee instemd.
    "Dan laat Max Silena alleen en gaat naar Tommy toe. Ik ben samen met June wanneer Timothy in de volgende les naar June en mij toe komt en boos wordt. Ik kom erachter dat Silena het aan Max heeft verteld en ga boos naar haar toe. Dan hebben Silena en ik knallende ruzie in de gang en daar raken we allemaal dan bij betrokken. Dan lopen we allemaal boos weg en gaan allemaal op een andere plek zitten omdat we allemaal niet willen toegeven dat we fout zitten. We zorgen ervoor dat er iemand anders naast ons komt zitten en laten stilletjes merken dat we ruzie hebben - als ze dat nog niet gemerkt hebben. Dan trekken we de hele dag op met andere personen en gaan een beetje Kjellberg-haat zaaien. En dan hopen dat er mensen mee willen doen" Zegt Lily dan weer.
    "Ja, dat klinkt wel goed. Maar dan moet het ook wel op dat drukke moment dat iedereen van les wisselt en iedereen moet goed in zijn of haar rol blijven. Max, jij kan wel naar de wc gaan of zo nadat je het Tommy zogenaamd hebt verteld. Want Tommy kan dan gewoon weer ruzie gaan maken met Silena, Lil en vooral mij. En dan verdwijn jij even uit beeld als je wilt." Voeg ik eraan toe. "Maar zelfs als we de rest van de dag niet met elkaar praten moeten we die ruzie niet laten rusten en op de gangen gewoon kwaade dingen naar elkaar toe schreeuwen."

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 20:26 ]


    She was always looking for more..


    Silena Zoë Paetrix
    Ik merk dat Max het plan niks vindt, en er dus ook over klaagt, en slaak een zucht. "Dan laat Max Silena alleen en gaat naar Tommy toe. Ik ben samen met June wanneer Timothy in de volgende les naar June en mij toe komt en boos wordt. Ik kom erachter dat Silena het aan Max heeft verteld en ga boos naar haar toe. Dan hebben Silena en ik knallende ruzie in de gang en daar raken we allemaal dan bij betrokken. Dan lopen we allemaal boos weg en gaan allemaal op een andere plek zitten omdat we allemaal niet willen toegeven dat we fout zitten. We zorgen ervoor dat er iemand anders naast ons komt zitten en laten stilletjes merken dat we ruzie hebben - als ze dat nog niet gemerkt hebben. Dan trekken we de hele dag op met andere personen en gaan een beetje Kjellberg-haat zaaien. En dan hopen dat er mensen mee willen doen" Vervolgt Lily. "Prima." reageer ik, net voordat June begint te praten. "Ja, dat klinkt wel goed. Maar dan moet het ook wel op dat drukke moment dat iedereen van les wisselt en iedereen moet goed in zijn of haar rol blijven. Max, jij kan wel naar de wc gaan of zo nadat je het Tommy zogenaamd hebt verteld. Want Tommy kan dan gewoon weer ruzie gaan maken met Silena, Lil en vooral mij. En dan verdwijn jij even uit beeld als je wilt." Voegt June toe. Ik knik instemmend. Als Max het niet wilt, dan is dit de beste oplossing. Want dit plan is super. En het acteren moet makkelijk lukken. "Maar zelfs als we de rest van de dag niet met elkaar praten moeten we die ruzie niet laten rusten en op de gangen gewoon kwaade dingen naar elkaar toe schreeuwen."
    Ik grijns. "En.. op die manier geloven mensen het met een beetje geluk. En het werven van mensen moet lukken, maar we moeten hen wel inlichtten dat we geen echte ruzie hebben. Anders stemmen ze nooit in, een prank uit voeren met een stelletje ruziënde bitches."
    [


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    'Ja, het komt vast wel goed. In dat geval is het voor jouw wel handig als jij gewoon nog steeds totally in love bent met Silena. Alleen zij niet op jouw. Dat jij gewoon verder met haar wilt, maar dat zij het maar niets vindt dat jij Lils lastig valt. En als je dat ook al lastig vindt hoef je dat niet echt te doen in het openbaar, maar dat het meer iets in om het verhaal geloofwaardig te maken. Is dat al beter? Ik kan ook niet liegen, maar ik hoef ook alleen maar te doen dat ik nog verder wil met Tommy,' zegt June. Dan voegt ze eraan toe:
    'Ja, dat klinkt wel goed. Maar dan moet het ook wel op dat drukke moment dat iedereen van les wisselt en iedereen moet goed in zijn of haar rol blijven. Max, jij kan wel naar de wc gaan of zo nadat je het Tommy zogenaamd hebt verteld. Want Tommy kan dan gewoon weer ruzie gaan maken met Silena, Lil en vooral mij. En dan verdwijn jij even uit beeld als je wilt. Maar zelfs als we de rest van de dag niet met elkaar praten moeten we die ruzie niet laten rusten en op de gangen gewoon kwade dingen naar elkaar toe schreeuwen.'
    Uh-hu.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Ja, dat klinkt wel goed. Maar dan moet het ook wel op dat drukke moment dat iedereen van les wisselt en iedereen moet goed in zijn of haar rol blijven. Max, jij kan wel naar de wc gaan of zo nadat je het Tommy zogenaamd hebt verteld. Want Tommy kan dan gewoon weer ruzie gaan maken met Silena, Lil en vooral mij. En dan verdwijn jij even uit beeld als je wilt" Voegt June eraan toe.
    "Maar zelfs als we de rest van de dag niet met elkaar praten moeten we die ruzie niet laten rusten en op de gangen gewoon kwade dingen naar elkaar toe schreeuwen" ik baal er best van dat we de hele dag dan niet bij elkaar moeten zijn, maar het kan helaas niet anders.
    "En.. op die manier geloven mensen het met een beetje geluk. En het werven van mensen moet lukken, maar we moeten hen wel inlichtten dat we geen echte ruzie hebben. Anders stemmen ze nooit in, een prank uit voeren met een stelletje ruziënde bitches" daar heeft ze een goed punt. Ik zou niet willen meedoen met een plan met mensen die toch alleen maar ruziën.
    "Maar moeten we nu al iets doen in de richting van ruzie maken? Of doen we dat pas later?" vraag ik.
    "Guys, dit voelt echt zwaar absurd. We zijn aan het overleggen hoe we ruzie gaan maken"


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Ja, dat klinkt wel goed. Maar dan moet het ook wel op dat drukke moment dat iedereen van les wisselt en iedereen moet goed in zijn of haar rol blijven. Max, jij kan wel naar de wc gaan of zo nadat je het Tommy zogenaamd hebt verteld. Want Tommy kan dan gewoon weer ruzie gaan maken met Silena, Lil en vooral mij. En dan verdwijn jij even uit beeld als je wilt." Verontwaardigd kijk ik op. Dus nu moet ik ruzie gaan maken met iedereen. Ik kijk even naar de rest en laat het naar een beetje liggen.
    "Maar zelfs als we de rest van de dag niet met elkaar praten moeten we die ruzie niet laten rusten en op de gangen gewoon kwaade dingen naar elkaar toe schreeuwen." Hoe Lily het zegt, klinkt het wel heel makkelijk.
    Silena lijkt er wel zin in te hebben, maar net als Max maakt het me nu ongemakkelijk. "En.. op die manier geloven mensen het met een beetje geluk. En het werven van mensen moet lukken, maar we moeten hen wel inlichtten dat we geen echte ruzie hebben. Anders stemmen ze nooit in, een prank uit voeren met een stelletje ruziënde bitches."
    "Maar moeten we nu al iets doen in de richting van ruzie maken? Of doen we dat pas later? Guys, dit voelt echt zwaar absurd. We zijn aan het overleggen hoe we ruzie gaan maken" Ik lach voorzichtig om wat Lily zegt.
    "We kunnen nu al wel niet al te subtiel ruzie maken. Maar ehm.. kan iemand me even een snelcursus ruzie hebben geven?" Ik glimlach ongemakkelijk. Alleen met Lewis heb ik soms... meningsverschillen, maar dan is het gemeend. Nu moet ik de mensen waar ik om geef afzeiken.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 20:40 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman