• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.

    Wat de jongeren nog niet weten is dat er dit jaar weer een poging gewaagd word op het Triwizard Tournament maar dit keer met vier scholen, en dus vier kampioenen.


    Invullijstje:
    ×Vanaf nu is er een stop op de vrouwen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    School:
    Beauxbatons, Durmstrang, Hogwarts, Oxford.
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Samota 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - MaxiIena 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Gigil 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Samota 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Maxilena 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Phoeni 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2

    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Maxilena 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - xBoobear 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons - NevadaMustang 2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Samota 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - xBooBear 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12
    ×Reservatie - Phoeni - 2.15

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×De Scholen van Durmstrang en Beauxbatons hebben beide, vrouwelijke én mannelijke leerlingen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:01 ]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Ik vind haar te perfect, vooral haar uiterlijk dan. Het innerlijk heb ik nog niet helemaal gelezen omdat ik hoofdpijn heb en het een enorme plak tekst is x'D
    Maar in haar uiterlijk heeft ze geen 'Flaws' om het zo maar te zeggen, je beschrijft haar en het enige wat ik lees is 'haar dit is mooi, haar dat is mooi, mooi, mooi, mooi' ik heb niet één keer gelezen dat ze ergens niet tevreden over is enzo :')
    Iedereen heeft wel iets dat ze niet mooi vinden aan zichzelf (;

    Mmm, ze is eigenlijk erg arrogant dus ze vind zichzelf wel geweldig xd. Maar ik zal wel even kijken wat ik kan doeen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik heb het wat aangepast.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Mmm, ze is eigenlijk erg arrogant dus ze vind zichzelf wel geweldig xd. Maar ik zal wel even kijken wat ik kan doeen.


    Ze zal zichzelf geweldig vinden ja, maar er zal sowieso wel iets zijn wat ze liever verbergt maar door haar arrogantie zal ze dat niet toegeven ;p
    ik zal weer even lezen cx


    Little do you know

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 6:25 ]


    all because i liked a girl



    DOVE LANEYA PAETRIX


    Leeftijd
    10 jaar oud en geboren op een zachte ochtend in mei.

    Leerjaar
    Eerste jaars.

    School
    Oxford

    Bloedstatus
    Pureblood. Haar ouders zaten vroeger op Hogwarts, in de afdelingen Slytherin en Gryffindor.

    Uiterlijk
    Dove is een meisje van niet zo heel lange lengte. Dit komt waarschijnlijk door haar leeftijd, want bij haar leeftijds genoten valt haar lengte nog wel te bezien. Haar postuur is hierop mooi aangepast. Ze is een zeer slank meisje, wat zelfs tegen het mager aan zou kunnen liggen. Dit komt echter niet doordat ze zo weinig eet; ze kan eten als een beer. We lsport ze veel. Met haar vele energie stuitert ze veel rond en dit zou ook zeker veel verbranden. Dove is echter niet zo bezig met haar uiterlijk. Ze vindt het leuk om leuke kleding aan te doen en haar haar leuk te doen, maar verder heeft ze niet echt probleempjes met haar lichaam.
    Doves haar heeft een blonde kleur en valt tot over haar schouders. Meestal is het steil, maar op enkele dagen is het 's ochtends lichtelijk golvend. Dit zakt in het verloop van de dag echter weer naar beneden.
    Haar huid heeft een blanke kleur. Het is echter lichtelijk getint, maar dit komt door het zonlicht, waar ze zich vaak in bevindt. Verder heeft ze een opmerkelijke moedervlek boven haar lip. Hier heeft zij zelf eigenlijk niet zoveel last van; ze vindt het wel best.
    In het midden van haar gezicht staat haar slanke neus, waaronder haar lichtroze lippen te vinden zijn. Hier is eigenlijk niet zo veel bijzonders over te zeggen; beiden zijn ze wel mooi gevormd. Haar ogen hebben een mooie diepe groene kleur en worden gesierd door haar donkere wimpers.
    Dove heeft niet echt iets in haar uiterlijk waar ze negatief over gezind is, maar dat komt omdat ze zich er niet zo mee bezighoudt.

    Innerlijk
    Over het algemeen is Dove een vrolijk meisje dat bijna altijd een glimlach op haar gezicht draagt. Ze is meestal vriendelijk tegen iedereen, zelfs als ze eigenlijk een pesthekel aan iemand heeft. Ze weet dat schelden geen zin heeft, toch zal ze, als iemand echt het bloed onder haar nagels vandaan haalt, wel eens uit haar slof schieten. Dan kan ze je beledigen als de beste met rake opmerkingen die je je erg aankunt trekken. Als ze later tot bedaren komt en haar handelen onredelijk vindt, zal ze op iedere manier proberen sorry te zeggen en haar woorden terug te nemen. Ze zal zich erdoor erg schuldig voelen.
    Verder kan Dove erg enthousiast zijn. Wanneer ze iets heel graag wil, zal ze de energie krijgen om tien zombies uit de dood op te wekken. Ze zal de hele tijd om je heen springen en enthousiaste dingen roepen. Rare dansjes en andere aparte dingen zullen ook niet ontkomen in deze buien. Werkelijk niets zal haar kunnen weerhouden van haar plan; ze wil het heel graag. Zelfs als ze in alle mogelijke manieren wordt tegengehouden, zal ze niet opgeven. Wat dat betreft is Dove dus een heel doelgericht meisje. Opgeven is niets voor haar.
    Ook als het wordt verboden door iemand zal ze er uit eindelijk toch mee door gaan. Op het eerste gezicht zal het voor dat persoon lijken alsof ze er werkelijk mee stopt, maar aan de andere kant zal ze achter zijn of haar rug om gewoon door gaan met het plan. Wanneer het persoon daar dan achter komt, zet ze haar allerliefste gezichtje op; iets wat haar al jaren uit de brand helpt.
    Voor haar leeftijd is Dove een aardig slim meisje. De meeste lesstof zal ze snel en makkelijk begrijpen. Wanneer dit niet zo is, zal het haar wel even verbazen. In haar vroegere jaren heeft ze het altijd makkelijk gehad met het leren van de lesstof die ze in handen kreeg. Altijd haalde ze goede cijfers met twee vingers in haar neus. Ook zal ze moeilijke opmerkingen misschien eerder begrijpen dan andere mensen die ouder zijn dan haar en het dus eigenlijk eerder zouden moeten begrijpen.
    Nadenken over wat je gaat doen. Dat doet Dove de ene keer wel en de andere keer niet. Wanneer niet en wanneer wel ligt vooral aan of ze het wil doen of dat ze er totaal geen zin in heeft. Wanneer ze het wil zal ze vooral enthousiast zijn. Daar zal ze te druk meebezig zijn om nog redelijk en normaal na te denken over hoe en waarom. Wanneer ze er niet zoveel zin in heeft, is hier echter wel genoeg tijd voor. Op dat moment is Dove een professionele smoezenverzinner. De smoesjes blijven dan niet bij 'mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten', maar gaan dan meestal nog veel en veel verder.

    Geschiedenis
    Dove heeft een zeer fijne jeugd gehad. Haar eerste tien levensjaren bracht ze door bij haar ouders. De eerste jaren van haar leven bracht ze door onder het bijzijn van haar zus Silena, maar toen zij de leeftijd kreeg om naar Oxford te gaan, zag ze haar maar weinig. In de vakanties was Silena echter wel thuis en dan konden ze het altijd goed met elkaar vinden. Dove heeft altijd genoeg vrienden gehad en liep bijna altijd rond met een glimlach om haar mond. Ze mistte niets in haar leven en genoot van wat de wereld haar bracht.

    Extra

    Huisdier

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 9:15 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik vind het een beetje jammer dat er zonder uberhaupt reservaties te vragen gewoon rollen worden aangemaakt...
    en dat er dan ook niet eens gewacht word op een goedkeuring maar gewoon al gepost word terwijl ik gezegd heb dat ik vaker online ga zijn...

    Het is niet dat ik nu de bitch wil gaan uithangen ofzo maar het is niet bepaalt leuk als iedereen maar doet waar die zin in heeft met rollen aanmaken. Vooral aangezien ik de vrouwlijke rollen op oxford best vol vind zitten dus 2 meer erbij vind ik niet zo geweldig..
    Sowieso was ik al van plan om een stop op de vrouwlijke rollen te zetten maar goed. Jammer dat er niet op mij gewacht kan worden, niet dat er uberhaupt gewacht werd aangezien er niet eens rollen gereserveerd werden xd


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Ik vind het een beetje jammer dat er zonder uberhaupt reservaties te vragen gewoon rollen worden aangemaakt...
    en dat er dan ook niet eens gewacht word op een goedkeuring maar gewoon al gepost word terwijl ik gezegd heb dat ik vaker online ga zijn...

    Het is niet dat ik nu de bitch wil gaan uithangen ofzo maar het is niet bepaalt leuk als iedereen maar doet waar die zin in heeft met rollen aanmaken. Vooral aangezien ik de vrouwlijke rollen op oxford best vol vind zitten dus 2 meer erbij vind ik niet zo geweldig..
    Sowieso was ik al van plan om een stop op de vrouwlijke rollen te zetten maar goed. Jammer dat er niet op mij gewacht kan worden, niet dat er uberhaupt gewacht werd aangezien er niet eens rollen gereserveerd werden xd


    Oh oops sorry, het spijt me. Ik was gewoon heel erg in een vlaag van enthousiasme en maakte de rol gelijk aan. Natuurlijk is dit geen excuus, maar dat is wel de reden :x


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Oh oops sorry, het spijt me. Ik was gewoon heel erg in een vlaag van enthousiasme en maakte de rol gelijk aan. Natuurlijk is dit geen excuus, maar dat is wel de reden :x


    Oke, maargoed. Dit zal wel echt de laatste keer zijn dat ik rollen zonder reservatie of zonder te wachten op goedkeuring van de reservatie/rol goedkeur en erbij zet. De volgende keer keur ik de rollen zonder reservatie (in het begintopic) niet meer goed omdat ik dit best irritant vind.. :l


    Little do you know

    Niu dan zal ik maar ff braaf zijn en wachten... Want mag ik een personage reserveren, bij Oxford, denk ik. Wat is het verschil tussen op Oxford en daarbuiten? Het geslacht maakt me niet uit, tot nu toe heb ik alleen twee meisjes gehad in rpg's, maar een jongen vind ik niet zo'n probleem denk ik.


    I just caught the wave in your eyes

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 20:46 ]


    Little do you know

    mag ik een meisje


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    LILY AMANDA HALE





    Naam •
          Lily Amanda Hale.

    Leeftijd •
          Zestien jaar. Ze verjaart op de éénentwintigste van augustus.


    Leerjaar •
          Lily zit in het zevende schooljaar.


    School •
          Oxford.


    Bloedstatus •
          Pure blood.


    Uiterlijk •


    Innerlijk •


    Geschiedenis •


    Extra •


    Ik heb besloten om Lily te gaan herschrijven omdat haar rol echt shit was en het niet meer klopt :s


    -

    Zou ik een meisje mogen?
    Het liefst bij Oxford, maar als je liever een andere school hebt vindt ik dat prima.
    Zou ik als FC Sascha Pieterse mogen?


    all because i liked a girl

    Meje schreef:
    Zou ik een meisje mogen?
    Het liefst bij Oxford, maar als je liever een andere school hebt vindt ik dat prima.
    Zou ik als FC Sascha Pieterse mogen?


    Ik vind het wel goed, wilde er eigenlijk geen meiden meer bij maar ach, tis goed. Zet je erbij.


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Ik vind het wel goed, wilde er eigenlijk geen meiden meer bij maar ach, tis goed. Zet je erbij.


    Heel erg bedankt (:


    all because i liked a girl