• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.

    Wat de jongeren nog niet weten is dat er dit jaar weer een poging gewaagd word op het Triwizard Tournament maar dit keer met vier scholen, en dus vier kampioenen.


    Invullijstje:
    ×Vanaf nu is er een stop op de vrouwen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    School:
    Beauxbatons, Durmstrang, Hogwarts, Oxford.
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Samota 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - MaxiIena 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Gigil 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Samota 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Maxilena 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Phoeni 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2

    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Maxilena 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - xBoobear 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons - NevadaMustang 2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Samota 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - xBooBear 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12
    ×Reservatie - Phoeni - 2.15

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×De Scholen van Durmstrang en Beauxbatons hebben beide, vrouwelijke én mannelijke leerlingen.


    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:01 ]


    Little do you know

    Als Blaine en Avery een relatie krijgen gaat Logan echt wel de overbezorgde broer uithangen heb ik besloten.


    She was always looking for more..

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Een Bad-ass. Misschien toekomstige vrienden met Scarlett aangezien ze beide rebels zijn?

    Dat is goeed (:
    @Flo; wooow ik heb zojuist spontaan deze bijnaam/afkorting bedacht. hehe Beter. Dan worden ze het meest awesome stelletje eva (: #Blavery #Averaine
    @Lau; heheh, is oké (: ik wil eigenlijk heel graag posten met haar maar ze is nog niet goedgekeurd, dusja ;(

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 22:04 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    @Lauwiepauwie maar wat? Waarom? Blaine is een zeer verstandige jongen.
    @Ilonipony Oeh, die shipnamen zijn cuull. Dan kunnen ze elkaar gewoon goed afwisselen weetjewel, koel, hot, koel, hot. Dat past wel goed bij elkaar. Bij welk groepje gaat ze trouwens als eerst hoi zeggen, zeg maar?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    @Lauwiepauwie maar wat? Waarom? Blaine is een zeer verstandige jongen.
    @Ilonipony Oeh, die shipnamen zijn cuull. Dan kunnen ze elkaar gewoon goed afwisselen weetjewel, koel, hot, koel, hot. Dat past wel goed bij elkaar. Bij welk groepje gaat ze trouwens als eerst hoi zeggen, zeg maar?

    Zitten Blaine en Logan/Daniël bij elkaar? Want dan stuur ik haar daarheen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ohja, is er trouwens nog iemand die een toekomstige relatie of vriendschap of vijands iets met Jackson wil? Hij is zo ongeveer het tegenovergestelde van Blaine, maar wel zeer snoezig.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Zitten Blaine en Logan/Daniël bij elkaar? Want dan stuur ik haar daarheen ^^


    Ja, die zitten bij elkaar. Yas


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    Ohja, is er trouwens nog iemand die een toekomstige relatie of vriendschap of vijands iets met Jackson wil? Hij is zo ongeveer het tegenovergestelde van Blaine, maar wel zeer snoezig.


    Scarlett is nog vrij. Ik ga wel even zijn innerlijk lezen ;p


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Heffron schreef:
    (...)

    Ja, die zitten bij elkaar. Yas

    Yeas. Weetje, ik ga gewoon heel badass zijn en posten. Het uitschrijven van Avery heeft me spontaan één grote badass gemaakt
    Sorrey Rowena. But I really wanna post :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    Heffron schreef:
    @Lauwiepauwie maar wat? Waarom? Blaine is een zeer verstandige jongen.
    @Ilonipony Oeh, die shipnamen zijn cuull. Dan kunnen ze elkaar gewoon goed afwisselen weetjewel, koel, hot, koel, hot. Dat past wel goed bij elkaar. Bij welk groepje gaat ze trouwens als eerst hoi zeggen, zeg maar?


    Wat een namen. Iloon, nu hebben we nog meer leuke nieuwe usernames voor over vier maanden.
    Nou kijk, het is leuk als Blaine en Logan vriendjes worden en dan begrijpt hij het zelf ook niet, but is hij gewoon bezorgd om zijn zus. En dan gaat hij een heel akward gesprek met Blaine over dat hij niets mag uithalen met haar.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Wat een namen. Iloon, nu hebben we nog meer leuke nieuwe usernames voor over vier maanden.
    Nou kijk, het is leuk als Blaine en Logan vriendjes worden en dan begrijpt hij het zelf ook niet, but is hij gewoon bezorgd om zijn zus. En dan gaat hij een heel akward gesprek met Blaine over dat hij niets mag uithalen met haar.

    Haha, dat zie ik al voor me. Both the usernames en het awkward gesprek ^^
    Ik heb gepost with Avery. Somebody post back? (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Haha, dat zie ik al voor me. Both the usernames en het awkward gesprek ^^
    Ik heb gepost with Avery. Somebody post back? (:


    Jup, dat wordt het helemaal.
    But bereid je maar voor want hij wordt echt heel beschermend. Is het good als hij altijd al wel beschermend over haar is geweest in alles wat ze doet? Echt zo'n typische broer. Ik zie het echt al helemaal voor me.
    Ik post morgen. Ik heb echt heel erge hoofdpijn, wat ik de laatste tijd echt super vaak heb. Damn it.


    She was always looking for more..

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Haha, dat zie ik al voor me. Both the usernames en het awkward gesprek ^^
    Ik heb gepost with Avery. Somebody post back? (:


    Ik ga posten met Scarlett (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Jup, dat wordt het helemaal.
    But bereid je maar voor want hij wordt echt heel beschermend. Is het good als hij altijd al wel beschermend over haar is geweest in alles wat ze doet? Echt zo'n typische broer. Ik zie het echt al helemaal voor me.
    Ik post morgen. Ik heb echt heel erge hoofdpijn, wat ik de laatste tijd echt super vaak heb. Damn it.

    Maar zij is dan ook weer heel bezorgd over hem. Ze zijn gewoon bezorgd om elkaar, hehe. Maar ik heb zojuist besloten dat ze echt een heeeele goede band hebben. Like super goed. Hehe.
    N'awh. Neem een paracetamol (flower)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Maar zij is dan ook weer heel bezorgd over hem. Ze zijn gewoon bezorgd om elkaar, hehe. Maar ik heb zojuist besloten dat ze echt een heeeele goede band hebben. Like super goed. Hehe.
    N'awh. Neem een paracetamol (flower)


    Ja, is goed. Ik heb officieel besloten dat ik geobsedeerd ben met tweelingen.
    En dat ga ik echt nu meteen doen, want ik vergeet het telkens.


    She was always looking for more..

    Sobremesa schreef:
    Madame is done ^^ is ze goed?


    Ik vind haar te perfect, vooral haar uiterlijk dan. Het innerlijk heb ik nog niet helemaal gelezen omdat ik hoofdpijn heb en het een enorme plak tekst is x'D
    Maar in haar uiterlijk heeft ze geen 'Flaws' om het zo maar te zeggen, je beschrijft haar en het enige wat ik lees is 'haar dit is mooi, haar dat is mooi, mooi, mooi, mooi' ik heb niet één keer gelezen dat ze ergens niet tevreden over is enzo :')
    Iedereen heeft wel iets dat ze niet mooi vinden aan zichzelf (;


    Little do you know