• “We are the shadow, the smoke in your eyes,
    the ghosts that hide in the night.”





    T H E Q U I V E R.
    Heroes today. Legends forever.



    Een groep elite huurlingen, gevestigd in New Orleans, krijgen een aanbod van een man genaamd Moses, die werkt voor de CIA.
          Dit aanbod gaat over een softwaremagnaat die is ontvoerd, vanwege een geheime operatie waaraan hij mee heeft gewerkt – wat zich “Nighteye” noemt. Deze operatie is tijdens de Koude Oorlog uitgevoerd om een nucleair wapen onderdeel voor onderdeel de Rusland in te smokkelen.
          De groep huurlingen, dat zich The Quiver noemt, moeten deze veilig stellen voordat iemand anders dit in hun handen krijgen voor slechte doeleinden. Elk van hun is goed in hun werk, maar wie zitten er allemaal achter het nucleaire wapen aan? En waar bevindt deze softwaremagnaat zich? Is hij wel echt ontvoerd?

    – Wat voor gevaren kunnen ze onderweg tegen komen? Personen? Of ook andere vallen waar ze in kunnen tuimelen?
    Personen, zoiezo. Die kunnen we wel zelf verzinnen als ze aan beurt komen in de RPG. Dat zijn toch geen vaste personages. En andere vallen.. Hm, daar moet ik nog eens goed over nadenken. Ik denk dat ze het vooral druk hebben over het nucleair wapen veilig te stellen en deze ook nog eens eerst te vinden – want ze weten de plek niet waar dit zich bevindt. Daarvoor moeten ze eerst de maker ervan hebben.
    – Hoe worden ze gecontacteerd?
    Moses, die voor de CIA werkt, heeft hen ingeschakeld. Dit komt doordat ze niet willen dat dit publiek gaat en de mensen ervan weten. Zo kunnen hen een slechte naam krijgen en weten ze ook nog van het nucleair wapen dat vreselijk gevaarlijk is. Wie weet..

    Dit idee is afgeleid van The Expendables.




    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Wees realistisch. Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Specialiteiten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Rollen:
    † Tsuchiya – Makani 'Cherry'; 1,2.
    † Bederov – Dakota Ellery; 1,6.
    † Braniel – Kendra Huntley; 1,5.

    † Assassin – Jason Viles; 1,1.
    † Ambrose – Roman Roan Tate Archer; 1,1.
    † Dumbledore – Maxime "Max" Sebastian Parker; 1,8.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)
    Prima. :Y)
    Sorry dat ik zo laat reageer trouwens, Jolanda was gister jarig en dat was ik weer eens helemaal vergeten. Ik ben superslecht met data's en dagen, haha. Nu nog even winkelen met mams en dan kan ik ook posten.

    Prima als in: je weet me inderdaad te vinden - of prima als in: hij heeft een soort rechterhand nodig?
    Was het gezellig winkelen?
    :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Bedankt! (:
    Als je het goed vindt, kan ik in mijn post wel beschrijven dat die rookbommen van Max waren. Op die manier kan ik hem in het verhaal werken en meteen verder gaan, want ik wist niet zo goed hoe ik moest beginnen.

    Haha, dat is goed hoor. Daar heb ik geen problemen mee. Alleen als Cherry erachter komt dat die van hem waren.. wordt ze niet zo blij haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Braniel schreef:
    (...)
    Prima als in: je weet me inderdaad te vinden - of prima als in: hij heeft een soort rechterhand nodig?
    Was het gezellig winkelen?
    :Y)


    Hij kan wel een soort rechterhad gebruiken. ;3
    Jawel, alleen superrrr vermoeiend. Mijn moeder had de neiging om als een gek bepaalde winkels te doorkruizen op een nogal chaotische manier waardoor ik haar steeds kwijt raakte. -.-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Hij kan wel een soort rechterhad gebruiken. ;3
    Jawel, alleen superrrr vermoeiend. Mijn moeder had de neiging om als een gek bepaalde winkels te doorkruizen op een nogal chaotische manier waardoor ik haar steeds kwijt raakte. -.-

    Dan verwerk ik dat straks wel even in de charactersheet erbij, namelijk. Misschien is het wel handiger om eerst af te stemmen hoe ze tot die status kwam en hoe lang ze al erbij zit.
    Dat lijkt mij inderdaad enorm vermoeiend, zeker als je moeder met van alles bezig is en daarin helemaal opgaat. Had je haar de werkelijkheid weer ingeroepen? :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Haha, dat is goed hoor. Daar heb ik geen problemen mee. Alleen als Cherry erachter komt dat die van hem waren.. wordt ze niet zo blij haha.


    Haha juist leuk! Ik denk dat dat nog mooi kan worden want Max ziet er de fout niet van in.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Braniel schreef:
    (...)
    Dan verwerk ik dat straks wel even in de charactersheet erbij, namelijk. Misschien is het wel handiger om eerst af te stemmen hoe ze tot die status kwam en hoe lang ze al erbij zit.
    Dat lijkt mij inderdaad enorm vermoeiend, zeker als je moeder met van alles bezig is en daarin helemaal opgaat. Had je haar de werkelijkheid weer ingeroepen? :'D


    Misschien dat hij haar al het langst kent en het meest vertrouwd, daardoor? Niet dat ze er ook al het langst bij moet zitten, maar dat ze elkaar gewoon kenden.
    Nah ik was gewoon blij toen ze zelf te moe werd om verder te winkelen, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha juist leuk! Ik denk dat dat nog mooi kan worden want Max ziet er de fout niet van in.

    Haha. Dan ben ik nog benieuwd hoe dat verder gaat :'D Cherry ziet het als dat ze geholpen werd en daar is ze totaal niet van. Ze doet liever alles zelf op haar eigen manier. En als hij haar de les zal lezen, met dat zij alleen weg kon vanwege zijn rookbom e.d., dan zal zij dat niet leuk vinden. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)
    Misschien dat hij haar al het langst kent en het meest vertrouwd, daardoor? Niet dat ze er ook al het langst bij moet zitten, maar dat ze elkaar gewoon kenden.
    Nah ik was gewoon blij toen ze zelf te moe werd om verder te winkelen, hahaha.

    Ik snap 'm, maar dat kan inderdaad. Dat ze dan de eerste paar maanden / jaar geen zin had om haar energie hieraan te besteden, maar alleen werkte. I like that, ik zal erbij schrijven dat ze net anderhalf jaar er ongeveer bij zit.
    Hahaha, want dat betekent: home! Completely understandable of course. Wat hebben jullie (of eerder zij) allemaal gehaald?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand nog een band/vriendschap/weet ik veel met Dakota?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    Iemand nog een band/vriendschap/weet ik veel met Dakota?

    Le moí.(bloos)(bloos)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Le moí.(bloos)(bloos)


    Jeeeej. Ze zal Kendra dan zo eventjes lezen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    (...)
    Jeeeej. Ze zal Kendra dan zo eventjes lezen ^^

    Ik heb nog niet alles uitgewerkt, maar zal het z.s.m. doen. Bedenk maar iets leuks voor die twee, mhihi.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dornan schreef:
    Iemand nog een band/vriendschap/weet ik veel met Dakota?


    Ik!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Braniel schreef:
    (...)
    Ik snap 'm, maar dat kan inderdaad. Dat ze dan de eerste paar maanden / jaar geen zin had om haar energie hieraan te besteden, maar alleen werkte. I like that, ik zal erbij schrijven dat ze net anderhalf jaar er ongeveer bij zit.
    Hahaha, want dat betekent: home! Completely understandable of course. Wat hebben jullie (of eerder zij) allemaal gehaald?


    Alright! ;3 Goed idee. ;3
    Uh, kerstcadeaus. Aangezien mijn oma denkt dat ze met een gebroken arm niet meer kan leven of zo, en mijn broer nog altijd niet weet hoe hij zijn eigen huis moet verlaten in het weekend voor de stad, moesten we een hoop extra kopen.


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik!


    Nice ^^
    Zal hem zo ook even lezen.

    Braniel schreef:
    (...)
    Ik heb nog niet alles uitgewerkt, maar zal het z.s.m. doen. Bedenk maar iets leuks voor die twee, mhihi.


    Ze zijn heel verschillend, maar op een één of andere manier heb ik het idee dat ze toch overweg zouden komen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered