• “We are the shadow, the smoke in your eyes,
    the ghosts that hide in the night.”





    T H E Q U I V E R.
    Heroes today. Legends forever.



    Een groep elite huurlingen, gevestigd in New Orleans, krijgen een aanbod van een man genaamd Moses, die werkt voor de CIA.
          Dit aanbod gaat over een softwaremagnaat die is ontvoerd, vanwege een geheime operatie waaraan hij mee heeft gewerkt – wat zich “Nighteye” noemt. Deze operatie is tijdens de Koude Oorlog uitgevoerd om een nucleair wapen onderdeel voor onderdeel de Rusland in te smokkelen.
          De groep huurlingen, dat zich The Quiver noemt, moeten deze veilig stellen voordat iemand anders dit in hun handen krijgen voor slechte doeleinden. Elk van hun is goed in hun werk, maar wie zitten er allemaal achter het nucleaire wapen aan? En waar bevindt deze softwaremagnaat zich? Is hij wel echt ontvoerd?

    – Wat voor gevaren kunnen ze onderweg tegen komen? Personen? Of ook andere vallen waar ze in kunnen tuimelen?
    Personen, zoiezo. Die kunnen we wel zelf verzinnen als ze aan beurt komen in de RPG. Dat zijn toch geen vaste personages. En andere vallen.. Hm, daar moet ik nog eens goed over nadenken. Ik denk dat ze het vooral druk hebben over het nucleair wapen veilig te stellen en deze ook nog eens eerst te vinden – want ze weten de plek niet waar dit zich bevindt. Daarvoor moeten ze eerst de maker ervan hebben.
    – Hoe worden ze gecontacteerd?
    Moses, die voor de CIA werkt, heeft hen ingeschakeld. Dit komt doordat ze niet willen dat dit publiek gaat en de mensen ervan weten. Zo kunnen hen een slechte naam krijgen en weten ze ook nog van het nucleair wapen dat vreselijk gevaarlijk is. Wie weet..

    Dit idee is afgeleid van The Expendables.




    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Wees realistisch. Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Specialiteiten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Rollen:
    † Tsuchiya – Makani 'Cherry'; 1,2.
    † Bederov – Dakota Ellery; 1,6.
    † Braniel – Kendra Huntley; 1,5.

    † Assassin – Jason Viles; 1,1.
    † Ambrose – Roman Roan Tate Archer; 1,1.
    † Dumbledore – Maxime "Max" Sebastian Parker; 1,8.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is goed om de verbintenissen tussen de personages al enigszins te weten, het is bovendien wel een team. Het lijkt mij alleen maar logisch, dus ik sta er voor open.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tsuchiya schreef:
    Haha, oké, ik zal even iets bedenken wat er wellicht bij past en hoe Makani jouw personage ziet, Cheryl. En ja, jou bedoel ik ook Ambrose! Lijkt me leuk om ook een band met jouw personage te hebben, haha.

    Oké, ik denk dat 't dan een niet-bestaand persoon is. Ik denk dat dat ook wel wat beter is.


    Vrienden dan? c: Sowieso denk ik dat Roman best met iedereen vrienden zal zijn, het is niet zo'n probleemvent. Hij is meer van de vrede, de hippie. Maar als iemand hem als love interest wil hebben mag dat uiteraard ook.


    I'm your little ray of pitch black.

    Vraagje: hoelang zijn ze al een team? Of verschilt dat per persoon?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Ambrose: Ik wil zeggen ik, maar ja, aan jou natuurlijk de keuze..

    @ Cheryl: Cherry kijkt met redelijk dezelfde ogen in het leven als jouw personage, ze zullen enigszins/soms botsen vanwege dat ze beiden koppige persoonlijkheden hebben – maar Cherry zal het ook als beste snappen waarom Dakota dit doet.
    Ze hebben allebei risiconemende karakters, dus Cherry zal het alleen maar leuk vinden dat Dakota dit ook doet, vanwege het snappen van Cherrys' gedachten en intenties waarom Cherry zoiets doet, etc. Misschien dat zij iets van soulmates kunnen zijn of iets – like, dat zij elkaar als enigste snappen? Als jij dit goed vindt natuurlijk.

    Dat verschilt inderdaad per persoon, maar de leider (Nikki's personage in dit geval) heeft de groep gemaakt.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 0:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    @ Ambrose: Ik wil zeggen ik, maar ja, aan jou natuurlijk de keuze..


    Cherry is een handvol, maar ik denk wel dat Roman dat aan zou kunnen. c: Sowieso dat stukje over de liefde, dat is wel een beetje hoe Roman in elkaar zit, denk ik. c: Vanuit beide kanten doen, of eerst enkel één iemand?


    I'm your little ray of pitch black.

    Als Nikki's personage een soort rechterhand nodig heeft, je weet me te vinden.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Cherry is een handvol, maar ik denk wel dat Roman dat aan zou kunnen. c: Sowieso dat stukje over de liefde, dat is wel een beetje hoe Roman in elkaar zit, denk ik. c: Vanuit beide kanten doen, of eerst enkel één iemand?

    Haha, she is indeed. Haha, eh, ik denk eerst één iemand, omdat je dit had geschreven kwam ik daarop haha. "Dit kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat hij een zusje heeft en dat hij daarom vrouwen behandeld zoals hij zijn zusje behandeld. Hierdoor zal hij geflirt ook niet snel opmerken - er moet echt duidelijkheid voor hem zijn. Het is alsof hij een blok voor zijn hoofd heeft voor die dingen." En dat Cherry aldoor hints probeert te sturen, maar hij het niet opmerkt of zo.
    Of wilde je dat Roman degene is met de eenzijdige liefde of direct allebei?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Haha, she is indeed. Haha, eh, ik denk eerst één iemand, omdat je dit had geschreven kwam ik daarop haha. "Dit kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat hij een zusje heeft en dat hij daarom vrouwen behandeld zoals hij zijn zusje behandeld. Hierdoor zal hij geflirt ook niet snel opmerken - er moet echt duidelijkheid voor hem zijn. Het is alsof hij een blok voor zijn hoofd heeft voor die dingen." En dat Cherry aldoor hints probeert te sturen, maar hij het niet opmerkt of zo.
    Of wilde je dat Roman degene is met de eenzijdige liefde of direct allebei?


    Nee, dat is wel een leuk begin. c: Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen, kan enorm interessant worden.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Nee, dat is wel een leuk begin. c: Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen, kan enorm interessant worden.

    Inderdaad. Aangezien Cherry op een gegeven moment wel erg duidelijk gaat zijn als hij het niet na enkele keren al door heeft. :'D

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 1:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Inderdaad. Aangezien Cherry op een gegeven moment wel erg duidelijk gaat zijn als hij het niet na enkele keren al door heeft. :'D


    Zo'n typje is het inderdaad. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Is goed @tsuchiya


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Ambrose: Haha, dat dacht ik al :'D
    @ Dornan: Het hoeft niet hoor haha. Als je liever een ander soort relatie wilt is dat ook goed :].

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 1:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kendra is echt zo'n 'Aan iedere liefde komt een eind' - persoon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tsuchiya schreef:
    @ Ambrose: Haha, dat dacht ik al :'D
    @ Dornan: Het hoeft niet hoor haha. Als je liever een ander soort relatie wilt is dat ook goed :].


    Nee, het is wel goed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    (...)

    Nee, het is wel goed.

    Oké! :]

    @ Ambrose: Haha, ik wacht met het schrijven. Ik wil eerst op de posts van de rest wachten. Maar het was wel lichtelijk grappig hoe hij over haar dacht :'D

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 1:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.