• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    uch ik moet nog een post met Kealan verzinnen x'd


    Misschien kunnen ze "george" lastiggevallen die in het ziekrnzaal ligt.. ?

    Het is maar een optie, een klein ideetje van mij.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Misschien kunnen ze "george" lastiggevallen die in het ziekrnzaal ligt.. ?

    Het is maar een optie, een klein ideetje van mij.


    Ik heb btw al met Camp gereageerd he (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Hopelijk is dit snel voorbij. Mag ik trouwens weren aan welk plan ik überhaupt meewerk? Ik mag dan wel een achterstander zijn van de Heer van het Duister, maar ik vind het nog steeds wel fijn om te weten waar ik aan mee werk.’
    Ik haalde onverschillig mijn schouders op. ‘Ik weet zelf eigenlijk niet waarom ze zo nodig Saunders nodig hebben.’ Met dat trok ik hem mee de grote zaal in om direct mijn bord vol te scheppen met allerlei etenswaar. ‘Iets met Nathaniel. Hij staat als een van de hoogste aangeschreven bij hém; en Rooky is het kleine broertje van Nathaniel. Ook iets met een straf ofzo; ik weet er weinig vanaf- en dat frustreert me. Vooral omdat Perich hem terug wilt in de team. Je kan veel zeggen van Campbell; maar een betere zoeker kan je niet krijgen. Zeker niet nu we Botgrub van duitsland hebben.’ Zei ik gefrustreerd aan een soesje begon te knagen, gezien blijkbaar het avondmaal bijna tot einde kwam.
    ‘Wacht maar- na deze klus zou ik hoger op de lijst komen. Ik weet het zeker. Campbell word mijn buit.’

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 19:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb btw al met Camp gereageerd he (';


    Ja, ik zag het al


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja, ik zag het al


    oh sorry.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    oh sorry.


    Je hoeft geen sorry te zeggen, ik zei alleen dat ik het al zag en was te lui om een smiley er nog bij te typen. En ik weet eigenlijk niet meer wat ik met George moet doen, op het zeggen vqn een zin na en dat is dat hij hem niet gaat straffen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Laat perki anders komen? ^^ en zeg; Camp je word gesorteerrd D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Laat perki anders komen? ^^ en zeg; Camp je word gesorteerrd D';


    Wil je dan nu dat de sad sad campbell gesorteerd word?

    Want in principe had jij perki en ik Anderling maar zo tw zien hebben we het onbewust verwisseld.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wil je dan nu dat de sad sad campbell gesorteerd word?

    Want in principe had jij perki en ik Anderling maar zo tw zien hebben we het onbewust verwisseld.


    oke jij post iets idk x'D ik laat Camp 'iets' vrolijker worden maar hij heeft wel zijn Georgje aan zijn zij nodig :$ als je wilt dat hij in Gryffindor komt dan dan laat ik perki komen in mijn post

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 23:23 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    oke jij post iets idk x'D ik laat Camp 'iets' vrolijker worden maar hij heeft wel zijn Georgje aan zijn zij nodig :$ als je wilt dat hij in Gryffindor komt dan dan laat ik perki komen in mijn post


    Mij maakt niet echt iets uit waar hij in komt. Dus leef je maar uit met je wonderbaarlijke en mooie plannen tot je gruwelijke dramatische ideeën. Hoewel ik meer drama heb binnengekregen dan verwacht te hebben.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mij maakt niet echt iets uit waar hij in komt. Dus leef je maar uit met je wonderbaarlijke en mooie plannen tot je gruwelijke dramatische ideeën. Hoewel ik meer drama heb binnengekregen dan verwacht te hebben.


    Náww na jouw post komt Perki en Georgje moet mee D'; Camp heeft z'n grote teddybeer overal nodig ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ergens verwachtte ik dat hij weer van mr zou gaan weglopen, maar in plaats van dat drukte hij ook zijn lippen op die van nij die ik beantwoordde voordat ik zijn hand achter mijn nek voelee glijden waarna hij de kus zelf beëindigde.
    ‘Ik ken je helemaal niet- e-en dat maakt me bang. I-ik weet niet hoe ik j-je blij kan maken.G-george. Ik- ik heb h-het w-weer verpest.. S-Straf me.’
    Ik schudde met mijn hoofd en probeerde zijn blik op te vangen die hij van me had afgewend.
    'Natuurlijk ga ik je niet straffen.' Zei ik zachtjes en keel eventjes weg.
    'En ik weet niet hoe ik jou blij moet maken. Want elke keer ben je wel weer verdrietig als ik bij je ben.' Ik frons even mijn voorhoofd bij een kleine conclusie die ik net trok en zette wat twijfelend een hand lans zijn wang waar ik met mijn duim nog zachtjes te restjes tranen wegveegde.
    'Wat ik nu pas ook heb gemerkt is dat we of allebei blij zijn of allebei verdrietig, camp. Dus als jij blij bent, ben ik ook blij en heb je me gelukkig kunnen maken. Genoeg informatie?' Vroeg ik dan met een klein glimlachje.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Natuurlijk ga ik je niet straffen. En ik weet niet hoe ik jou blij moet maken. Want elke keer ben je wel weer verdrietig als ik bij je ben.’ Zijn ietwat ruwe hand omvatte mijn wang terwijl zijn duim teder mijn resterende tranen wegveegde; het was zo teder- iets wat ik totaal niet gewend was; alleen bij George dan; en het ergste was dat hij zo lief deed naar me terwijl ik hem alleen maar pijn en leed bezorgde.
    ‘Wat ik nu pas ook heb gemerkt is dat we of allebei blij zijn of allebei verdrietig, Camp. Dus als jij blij bent, ben ik ook blij en heb je me gelukkig kunnen maken. Genoeg informatie?’ ik schudde mijn hoofd voordat ik mijn hand in zijn nek verplaatste naar zijn lippen waar ik zachtjes over heen streek.
    ‘Ik ben alleen blij als ik jouw schitterende ogen met je brede glimlach zie.’ Fluisterde ik zachtjes voordat mijn vinger stil viel.
    ‘Hoe kan je überhaupt denken dat ik iemand anders zou zoenen als ik jou heb; George. Je bent míjn alles.’ Met moeite maakte ik met dat oogcontact voordat ik ze sloot en mijn hand een weg baanden naar zijn middel en hem dichter naar me toe trok voordat ik mijn lippen op die van hem drukte. Zachtjes streelde mijn handen zijn rug terwijl ik niet eens Jonah had hoeven terug te zoenen om te weten dat hij nog lange na niet aan de kus die ik met George deelde te kunnen wedijveren.
    ‘Hallo meneer Weasley en meneer Saunders.’ Van schrik liet ik George los en greep ik automatisch naar zijn hand voordat ik de oude man voor me aankeek.
    ‘Ik zocht u al; meneer Saunders. Er is een hoed die met smacht op de laatste leerling wacht om gesorteerd te worden.’ Met dat viel mijn mond een stukje open terwijl ik niet eens in de gaten had dat ik Georges hand fijnkeep. ‘N-nu?’ stotterde ik nerveus en kroop dichter tegen de raam aan waarbij ik zonder na te denken George mee naar toe trok.
    ‘Dat zou fijn zijn; ja.’ Ik deed mijn mond open en weer dicht wat ik herhaalde voordat ik gespannen de gang door keek. ‘w-waar is de hoed dan?’ vroeg ik schichtig.
    ‘Op mijn kantoor.’ Antwoorde professor Dumbledore simpel waardoor ik slikte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij haalde zijn hand van mijn nek weg, wat ik best wel jammer vond hoewel ik er een trauma aan over heb, en streek zachtjes langs mijn lip wat mijn adem even deed inhouden.
    ‘Ik ben alleen blij als ik jouw schitterende ogen met je brede glimlach zie. Hoe kan je überhaupt denken dat ik iemand anders zou zoenen als ik jou heb; George. Je bent míjn alles.’ ik glimlachte zachtjes en wilde er wat tegen zeggen maar niets leek uit mijn keel te komen. Misschien komt dat ook deels door zijn hand die zich een weg naar mijn middel baande en hij me dichter naar zich toe trok. En zoals ik het ook verwacht had, drukte hij zijn lippen nogmaals tegen die van mij aann die ik liefdevol beantwoordde..
    ‘Hallo meneer Weasley en meneer Saunders.’
    Ik schrok van de veels te bekenee stem en voordat ik Campbell los kon gaan laten, liet hij mij los en greep automatisch ook naar mijn hand.
    ‘Ik zocht u al; meneer Saunders. Er is een hoed die met smacht op de laatste leerling wacht om gesorteerd te worden.’
    ‘N-nu?’
    ‘Dat zou fijn zijn; ja.’ zei Perkamentus dan.
    Ik wierp een blik naar Campbell en wierp en knewp maar geruststellend in zijn hand.
    ‘w-waar is de hoed dan?’
    ‘Op mijn kantoor.’
    Ik trok Campbell zachtjes van het vensterbank af en fluisterde: 'kom op Campbell Saunders, het gaat goed komen.'
    Even wierp ik me weer naar perkamentus en stond zo een tijdje stil. Ik moest nog naar Fred, hij zit nog in het bed en denkt dat ik maar vijf minuutjes met hem ga spreken. Maar ach.. Ralf is bij hem.. ? Maar het voelt gewoon verkeerd aan dat hij zo veel voor mij heeft gedaan en dat ik op zo een manier gebruik. Even beet ik op mijn lip en keek weg.
    'professor, eigenlijk moest ik in her ziekenzaal liggen maar ik heb Fred in het bed gegooid zodat madama plijster zou denken dat ik het was. Zou u even met haar kunnen praten zodat ze Fred weg laat gaan?' Vroeg ik dan ietwat ongemakkelijk. Ik wil echt niet dat ik hem op zo een manier loop te gebruiken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Kom op, Campbell Saunders, het gaat goed komen.’ Fluisterde de George zachtjes waarna hij me van de vensterbank af trok wat me onwillig meer tegen George liet aandrukken. Het deed me ergens wel denken aan mijn en Dumbledores eerste gesprek zonder George erbij. Het was verschrikkelijk- en eigenlijk praatte alleen Dumbledore tegen mij terwijl ik maar stilzwijgend luisterde en af en toe wat knikte tot ik genoodzaakt was om terug te praten wat enorm moeilijk voor mij was- vooral omdat hij al mijn leugens leek te doorzien met zijn helderblauwe ogen waar ik desondanks ze vriendelijk stonden, ik er redelijk bang voor was.
    'Professor, eigenlijk moest ik in het ziekenzaal liggen maar ik heb Fred in het bed gegooid zodat madama plijster zou denken dat ik het was. Zou u even met haar kunnen praten zodat ze Fred weg laat gaan?
    ‘Dan zie ik jullie zo bij mijn kantoor.’ Zei hij simpel voordat de oude man weg liep en ik schuldig Georges hand los liet. Merlin- hij hoorde niet bij mij te zijn. Hij moest naar de ziekenhuis. Straks- straks ging hij wéér dood. ‘Ik-i-ik u-hm.’ Murmelde ik voordat ik nerveus een hand door mijn haar haalde.
    ’S-Sorry j-je hoort in de z-ziekenzaal te zijn. I-ik bedoel je bent gewond e-en…’ ik zweeg weer. Merlin- ik was stom- de slechtste vriendje ooit in historie; Ik was zo afschuwelijk- dit verdiend George niet.
    ‘I-ik bedoel- als jij zegt waar de ziekenzaal is.. dan breng ik je terug w-want.. s-straks word je nog gewonder- en ga-ga je d-dood.’ Stotterde ik wat voordat ik naar zijn hand greep en hem zachtjes de kant op trok waar Dumbledore toe gelopen was. ‘J-je weet dat het me spijt he- ook dat ik je haast d-dood laat gaan omdat ik zo-zo nodig weg moest lopen.. zo egoïstisch.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik van binnen mezelf op zijn minst dood vervloekte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya