• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    http://www.quizlet.nl/nu_online.php

    Dafuq zijn wij aan het doen x'3 kijk hoe laat het is en wij zijn rusrig aan bet rpg'en :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Fred knikt en gpoide een arm om me heen waarna hij me mee naar binnen trok. Ik kon het niet latwn en glimlachte wat verlegen. Misschien is het ook gewoon waar. Misschien deed iemand zich gewoon voor als hem, of was het hem niet eens en werd ik gewoon paranoïde. Wat de belangrijkste nu is, is Fred. Ik kan hem nu niet kwijt raken. We kwamen aan bij het grote zaal die al vol met studenten waren en we namen aan de gryfdindor tafel plaats, exter waren campbell en George nergens te bekennen.
    'Weet je, ik heb eigenlijk niet zo ren trek.' Zei ik maar en keek Fred aan.
    'Maar-maar ik ga eten puur omdat jij ook gaat eten.' Logica? Nee daar zit geen logica in. Maar het klinkt lief, dus zeg ij het maar.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh George D'; don't you dare to die on me!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan- Dereck Moore

    Woedend en enorm verontwaardigd keek ik toe hoe Jonah; de jongen die aan mijn zijde hoorde te schaarsen Campbell en George mee trok van mij af; maar misschien was het beter om nu niet de hele boel bij elkaar te schreeuwen om mijn hoofdmonitor-schap niet te verliezen. Niet voor een Weasley. Geërgerd keek ik weg; wachtend tot Jonah zou komen- gezien die me een hele grote verklaring schuldig is tot ik met een harde klap achterover viel wat gevolgd werd door een harde trap in mijn zij.
    ‘Laat. Ons. Verdomme. Met. Rust!’ bij iedere woord schopte hij me weer in mijn zij; wat alleen maar mijn agressie erger opwekte. Ik hoorde niet de zwakste te zijn. Van niemand niet.
    ‘Je kunt verdomme niet beslissen over mijn of zijn leven, over niemands leven! Ik ben niet de slechterik hier, dat ben jij!’ voordat hij me nog een trap kon verkopen trok ik aan zijn been waardoor ook hij op de grond viel en ik boven op hem klom.
    ‘Je houd helemaal niet van; hem. Dit is allemaal een machtspelletje van je. Je beleeft hier gewoon lol aan.’ Zei ik hoewel ik wist dat dit niet waar was; hoopte ik dat Campbell zo zou gaan denken. Als we hem genoeg manipuleren en chanteren dan zou hij zwichtten. Dat wist ik zeker.
    ‘Je rot gewoon verdomme op.’ Met dat stompte ik hem hard in zijn gezicht waarna zijn borst er ook aan moest geloven tot mijn hand langs zijn keel greep en uit een vlaag van blinde woedde stopte ik beide handen langs zijn nek om ze langzaam maar zeker dicht te knijpen terwijl ik langzaam keek hoe de restjes leven uit zijn ogen verdween tot ik iemand aan mijn handen voelde rukken.
    ‘Laat hem los; alsjeblieft- wat je ook wilt; doe dit niet; alsjeblieft.’ Hoorde ik de stem wanhopig naast me zeggen dat gepaard ging met een hardere ruk waardoor een hand losschoot en uit blinde woedde sloeg ik de jongen vol op zijn slaap waardoor hij met een smak op de grond viel. Oh merlin; ik draaide me even om en zag daar Campbell op de grond liggen wat er naargeestig uit zag. Oh merlin; wat als zíj er achter kwamen? ‘Wacht maar. Volgende keer ben je dead.’ Met dat sprong ik van hem op en pakte Campbell van de grond. ‘Jonah, kom.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh wauw :'o

    Ik ga hem voor de volgende keer nog eens aanvallen :Y)

    Wie gaat nu reageren?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh wauw :'o

    Ik ga hem voor de volgende keer nog eens aanvallen :Y)

    Wie gaat nu reageren?


    Wauw.. wat? en Linde moet met Jonah reageren dan is George weer xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Blijkbaar snapt Kealan helemaal niet wat ik bedoelde. Hij kijkt me aan met een onbegrijpende blik en ik schud met een zucht mijn hoofd. Weasley rent naar Kealan toe om hem aan te vallen, precies wat ik verwacht had. Hopelijk gaat Kealan me nu niet haten.
          ‘Laat. Ons. Verdomme. Met. Rust! Je kunt verdomme niet beslissen over mijn of zijn leven, over niemands leven! Ik ben niet de slechterik hier, dat ben jij!’ Ik kijk toe hoe Kealan Weasley terug aanvalt.
          ‘Je houd helemaal niet van; hem. Dit is allemaal een machtspelletje van je. Je beleeft hier gewoon lol aan. Je rot gewoon verdomme op.’ Ik zie hoe Kealan hem bij de keel grijpt en raak een beetje in paniek; dit is niet iets wat een hoofdmonitor hoort te doen. Zometeen wordt zijn hoofdmonitorschap hierdoor afgepakt.
    Campbell is echter al bij hem voor ik iets kan doen.Tot mijn verassing slaat Kealan hem. Was Saunders niet degene die we moesten beschermen? Ik weet niet meer wat ik moet doen en blijf daarom maar dom hier staan.
          ‘Wacht maar. Volgende keer ben je dead. Jonah, kom.’ Ik twijfel even. Aan de ene kant is dit een heel goed moment om het vertrouwen van Campbell te winnen, maar aan de andere kant weet ik zeker dat Kealan me dan gaat haten. Ik kijk naar de jongen die bewusteloos in Kealans armen ligt.
          'Wat wil je gaan doen met hem. Wat als iemand eraan komt en...' 'Wat is hier aan de hand?' Geweldig, er komt dus iemand aan. Ik zie de andere helft van de Weasley tweeling staan. 'Dat gaat jou niks aan, dus ga weg voor jij hetzelfde lot als jou broer en zijn vriendje ondergaat.'



    Fred Weasley

    'Weet je, ik heb eigenlijk niet zo een trek,' zegt Ralf. Ik kijk hem verbaasd aan. Zelf heb ik echt heel veel trek; ik heb al niks meer gegeten sinds vanochtend omdat ik veel te veel zin had in het nieuwe jaar. 'Maar-maar ik ga eten puur omdat jij ook gaat eten.' Ik kijk hem met een glimlach aan. Hij is zo lief, soms vraag ik me af waar ik hem aan verdien.
          'Ik kan ook wel later wat eten uit de keuken halen. Kom, laten we ergens anders heen gaan.' Ik wacht niet op een antwoord en loop weg. Eigenlijk wil ik George gaan zoeken, maar waarschijnlijk staat die ergens in een hoekje met Campbell te zoenen. Daar hoef ik niet op in te rennen.
          Als we uit de Grote Zaal zijn draai ik me om naar Ralf. 'Dus, waar wil je heen? We kunnen misschien gaan zwerkballen, of wat rondlopen over het terrein, of helemaal niks doen, dat is natuurlijk ook een optie.' Ik kijk rond, steeds meer mensen komen hier heen. Ik besluit nog verder weg te lopen van de mensen.
          Als ik verder loop schrik ik me echter rot. George is duidelijk in elkaar geslagen en Campbell ligt bewusteloos in iemands armen. 'Wat is hier aan de hand?' vraag ik. Een jongen die erbij staat kijkt me chagrijnig aan en ik voel me meteen een beetje in elkaar krimpen.
          'Dat gaat jou niks aan, dus ga weg voor jij hetzelfde lot als jou broer en zijn vriendje ondergaat.' Ik kijk de jongen woedend aan en kijk dan naar Ralf, niet wetende wat ik moet doen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 14:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    camp ligt knock-out in kealans armen x'D hij staat er dus niet bij :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Camp is gone en George is half dood. en jij zei nog dat ze een happy end zouden krijgen, ik weet niet of ik je hierna nog kan gaan vertrouwen als je gaat zeggen dat alles goed gaat komen D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Camp is knock out en Kealan heeft hem opgetild.. hij is nog niet weggelopen want hij laat Jonah niet achter x') daarnaast is de avond nog jong en moet Camp gesorteerd worden :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    dus zal ik maar nog wachten met posten ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Huh oh ik had het dan verkeerd begrepen. Zal even mijn post aanpassen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    dus zal ik maar nog wachten met posten ^^


    Hoezo zou je moeten wachten?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aangepast.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lindeeeh ik weet niet of je de oude badman kent maar Kealan is echt badman en Jonah is Robin x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya