• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik vind dat we moeten klagen bij quizlet hierover :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Lalala, er zijn 73 online nu; INCLUSIEF IK DIE BOVENAAN STAAT, MWUHAHAHA


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik weet wrrm je bovenaanstaat... maar ben te lui om uit te leggen en anyways nu kun je wel je post schrijven :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘George- ik heb maar een hart in mijn lichaam- serieus heb er genade mee want je laat het iedere keer ontploffen.’
    Ik lachte bij zijn woorden en wilde er wat voor zeggen, maar woorden bleven in mijn keel stokken toen hij zijn lippen tegen die van mij aan drukte
    ‘Ik hou zo veel van je.’
    Ik glimlachte zwakjes bij die woorden waarna hij zijn tedere kus voortzette en ik even aan niets anders kon denken dan deze moment, en de harde klap van de boek die naast ons neer viel waardoor we allebei elkaar geschrokken loslieten.
    Van het boek keek ik op naar de schaduw die op ons viel en merkte professor Anderling die vlak naast ons stond met een stapel boeken in haar armen. Ik probeerde mijn glimlach te behouden maar voelde alsnog een lichte blos opkomen bij de gedachtes dst een oude vrouw twee jongens zag kleffen tijdens lestijd.
    ‘Ik zoek één nieuwe leerling van mijn afdeling- en dan kom ik bij professor Snape die mij weet te vertellen dat je de klas uit bent gelopen om-om-om om met meneer Weasley te zoenen!’
    Ik zag dat zr woedend was, maar dit was ook niet de eerste keer. Kalmpjes bleef ik maar zitten toen ze de boek die ze naast ons neer had gegooid weer oppakte waarna Campbell weer opstond en de stapel boeken in zijn armen werd gedrukt.
    ‘Al jouw boeken voor dit jaar. Ze komen uit de kasten- dus ze kunnen nogal fragiel zijn. Ik reken vanaf nu dat jullie beide in elke les zijn die jullie moeten volgen- anders zou ik genoodzaakt zijn om strafwerk te geven en punten aftrek- en minder klef zijn op de gangen mag ook graag.’
    Met dar draaide ze haarzelf om en liep de gang uit waarna ik even Campbell aankeek voordat ik ook opstond en met een kleine glimlach de boeken uit zijn handen trok.
    'Ze is gewoon jaloers omdat ze nooit een wonderjongen als jou kon zoenen en ik wel.' Grapte ik en staarde naar de stapel boeken die nu in mijn armen lagen.
    'Als je wilt kan ik ze terug naar de leerligenkamer brengen om de boeken die we al hebben gehad weg te stoppen. We hebben toch nog alleen geschiedenis van de toverkunst, dreuzelkunde en astronomie. En het zou vervelend zijn als je al deze boeken moest dragen vandaag; ga jij maar terug naar het lokaal.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ik weet wrrm je bovenaanstaat... maar ben te lui om uit te leggen en anyways nu kun je wel je post schrijven :D


    Het is middag; nu ben ne niet meer lui dus vertel hrt :Y)

    Haha, ik kreeg de kans niet om gisteren (vandaag) er uets op te zeggen aangezien we precies op dat moment eruit werden gegooid :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Stiekem staat iedereen bij zichzelf bovenaan :'D
    En rond 2 uur wordt er een backup gemaakt zodat we niks kwijtraken bij een crash. Maar ze verwachten natuurlijk dat iedereen dan al slaapt (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Stiekem staat iedereen bij zichzelf bovenaan :'D
    En rond 2 uur wordt er een backup gemaakt zodat we niks kwijtraken bij een crash. Maar ze verwachten natuurlijk dat iedereen dan al slaapt (A)


    Haha, dat dacht ik ook maar een aantal keer kwamen nieuwe quizletters naar mij toe voor een vraag omdat ik toevallig bovenaan het lijstje stond x')

    En jq, daar kwam ik ook achter toen we een aantal keren tot middernacht aan het rpg'en waren :P


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    maar! uhm. zullen we naar het avondmaal verhuizen? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    maar! uhm. zullen we naar het avondmaal verhuizen? ^^


    mij maakt het niets uit


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben nu net een post met Jonah aan het typen. Maar ik vind het goed hoor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik post nog eerst met Campje :'D dan omdat jij nog bezig bent met Jayden


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wie is Jayden 0.o


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘Ik bescherm je niet.. ik zeg gewoon de waarheid.’ Mijn glimlach verdwijnt als sneeuw voor de zon. Hij blijft het ontkennen, hoewel alles wat ik wil horen is dat hij zegt dat hij van me houdt. Heeft hij dat niet door?
          Voordat ik antwoord kan vragen op die vraag voel ik zijn lippen tegen die van mij. Meteen gaat mijn hart snel tekeer en trek ik hem dichter naar me toe. Zijn hand verplaatst hij naar mijn haar en ik duw hem tegen de muur aan.
          Hoewel alles in mij schreeuwt dat ik hem vast moet blijven houden, laat ik hem los en schud ik mijn hoofd. 'Nee, ik kan niet. Ik-' Ik doe een stap achteruit en leun met mijn hoofd tegen de muur van de bezemkast. 'Ik hou van je maar ik wil dat je ook van mij houdt. Als je het niet eens kan zeggen, maar...' Een traan rolt over mijn wang en woedend veeg ik die weg. Ik wil niet huilen.
          'Maar ik kan je niet dwingen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Wie is Jayden 0.o


    ooh oops... you saw nothing :'x er staat gewoon Jonah hoor (A) x'D ik fantaseer niet over andere jongens als ik jou kus hoor, jonah (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik had nooit verwacht dat ik op deze leeftijd zou krimpen- maar professor Anderling had iets onmogelijks weten te doen door de boeken in mijn handen te drukken waardoor ieder boek als de gewicht van een baksteen leek te tellen tot het gewicht uit het niets verdween waardoor ik bijna ‘magie’ wilde murmelen tot ik zag dat George ze beet had- en hoewel ik bijna dood ging door het gewicht- leek het George helemaal niks te deren.
    ‘Ze is gewoon jaloers omdat ze nooit een wonderjongen als jou kon zoenen en ik wel.’ Verlegen beet ik op mijn lip terwijl mijn hand de elle boog van mijn ander pakte waarbij mijn blik automatisch naar de grond gleed totdat ik weer besefte- dat George daar een hekel aan had waardoor ik met moeite mijn ogen weer omhoog bracht tot ze stil bleven hangen op zijn armspieren die nu nog steeds zichtbaar was en mijn wangen zo nodig nog roder werden. Één ding wist ik zeker. En dat is dat ik totaal niet op meisjes viel gezien die niet zukke mooie.. ronde vormen daar droegen zoals George deed. (ik dacht omdat George biseksueel is -- > dan maak ik even duidelijk dat Campbell homoseksueel is ^^)
    ‘Als je wilt kan ik ze terug naar de leerlingenkamer brengen om de boeken die we al hebben gehad weg te stoppen. We hebben toch alleen geschiedenis van toverkunst, dreuzelkunde en astronomie. en het zou vervelend zijn als je al deze boeken moest dragen vandaag; ga jij maar terug naar het lokaal.’ Abrupt schudde ik mijn hoofd en deed gauw een stap dichterbij om mijn boeken weer uit zijn handen te vissen- hoewel de gedachten in mijn hoofd veel aanlokkelijker waren dan de werkelijkheid. Merlin- wat was het zwaar- maar wat had ik verwacht? Het was niet alsof je met zoeken tijdens een zwerkbalmatch je armspieren traint.
    ‘Ik- je spreekt tegen een jongen die zelfs nog verdwaald raakt in de Grote Zaal- het is een wonder dat ik niet verdwaal raak- dat ik niet verdwaald raakte.’ Verbeterde ik mijzelf abrupt wat gepaard ging met een pijnlijke steek in mijn hart. ‘…dat ik niet verdwaald raakte op het zwerkbalveld.’ Beëindigde ik snel mijn zin voordat ik me met veel pijn- en inspanning omdraaide.
    ‘met andere woorden.. het lijkt me handig omdat ik uberhaupt geen flauw idee heb waar ik me nu bevind in deze kasteel- om tenminste een weg te leren kennen en dat is naar de leerlingenkamer.’ Vervolgde ik voordat ik met moeite en glimlach op mijn gezicht wist te krijgen- hoewel ik stiekem- heel stiekem- George niet durfde te verlaten. Niet omdat ik bang was om Angelique tegen te komen die me wilt wurgen- maar omdat de klap die ik zojuist hoorde toen ik hem achterliet- mij deed denken aan de klap die ik voelde toen ik dacht dat hij dood was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya