• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Je verknalt je eerste dag door mij… dit is al de tweede les op een rij die je niet hebt kunnen volgen. En alsnog, als de andere je hier zien gaan ze weer zeuren over dat ik iedereen heb verraden.’ Met dat zag ik zijn gezicht weer strakker gaan staan en gooide hij zijn armen over elkaar heen waardoor mijn handen van hem afgleden. ‘Dat- die Angelina boeit me tegenwoordig niet meer. Van haar kan ik zoiets wel verwachten maar van die- die- sorry- Camp- ik.’ Met dat klapte hij zijn hoofd tegen de muur terwijl de woedde rond hem heen tastbaar was.
    ‘Laat ook maar. Jij hebt zelf al genoeg problemen en dan word dat ook nog verdubbeld door mijn eigen problemen. Sorry.’ Abrupt schudde ik mijn hoofd en wilde zijn armen van elkaar loswrikken- maar zoals verwacht was hij veel sterker waardoor het als een muur onbewogen stil bleef liggen.
    ‘Welke problemen. George; vergeet mij toch eens in merlins-naam en denk aan jezelf. En je hoeft niet bang te zijn- ik heb toch de waarheid gezegd- dat ik jou verpest. Waarschijnlijk zullen ze me zo dan op de brandstapel gooien zodat iedereen weer een stukje George heeft.’ Nutteloos zuchtte ik voordat ik mijn armen ook over elkaar heen sloeg gezien het hopeloos leek om zijn armen los te krijgen van elkaar. ‘Als jij niet over jouw problemen gaat praten- ik zweer je- ik zoek iemand die sterk genoeg is om je vast kan binden in de bezemkast zodat je daar blijft hangen tot je tegen me praat. Ik mag geen dingen verzwijgen voor jou- maar jij doet dat wel bij mij. Als je me niet vertrouwd- kan je het heus zeggen. Ik kan jou toch geen pijn doen.’ weer liet ik een zachte zucht waarbij mijn boze houding liet varen- ik kon nou eenmaal niet boos zijn waardoor mijn armen weer nutteloos langs mijn lichaam bungelde. ‘Alsjeblieft, George. Praat tegen me.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauw, wow, ik zag niet dat je gepost had omdat ik het ontstaan van red aan het lezen was, ghebe, sorry :Y)

    Dus gok ik dat he nu offline gaat omdat je niet meer wilt gaan wachten..

    Sorry, ik ga nu schrijven


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En toen was de wereld om je heen besneeuwt..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    En toen was de wereld om je heen besneeuwt..


    Ik neem aan dat je ook niet echt houdt van sneeuw :Dhaha, ikke wel en ik heb echt zo lang op deze moment gewacht


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je ook niet echt houdt van sneeuw :Dhaha, ikke wel en ik heb echt zo lang op deze moment gewacht


    Sneeuw is niet zo erg maar dan het gladde gedeelte.... :< ik haat dan ook skién,, schaatsen en dergelijke.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Welke problemen. George; vergeet mij toch eens in merlins-naam en denk aan jezelf. En je hoeft niet bang te zijn- ik heb toch de waarheid gezegd- dat ik jou verpest. Waarschijnlijk zullen ze me zo dan op de brandstapel gooien zodat iedereen weer een stukje George heeft.’
    Ook hij sloeg zijn armen om zich heen en verbaasd keek ik hem aan.
    ‘Als jij niet over jouw problemen gaat praten- ik zweer je- ik zoek iemand die sterk genoeg is om je vast kan binden in de bezemkast zodat je daar blijft hangen tot je tegen me praat. Ik mag geen dingen verzwijgen voor jou- maar jij doet dat wel bij mij. Als je me niet vertrouwd- kan je het heus zeggen. Ik kan jou toch geen pijn doen.'
    Zwijgend keek ik hem maar aan tot ik eindelijk wegkeek en mijn ogen even sloot.
    'Alsjeblieft, George. Praat tegen me.’
    'Er valt niets te zeggen.' Murmelde ik dan en keek hem weer aan.
    'Je hebt alles al gezien, gehoord, meegemaakt..'
    Ik zucht en liep een eindje verder zodat ik hem niet aan hoefde te kijken en leunde weer terug tegen het muur aan.
    'Ik ben gewoon boos om wat ze zeiden en hun houding die helemaal verandert is sinds.. sinds-'
    Ik beet even op mijn lip en keek maar het gang in.
    '.. ik ben gewoon niet blij om hoe ze zijn veranderd aangezien we altijd al goede vrienden waren. Hoe Angelina zo kattig is geworden en Leo zo kwaadaardig tegenover mij. Ik ben niet blij wat er net ook is gebeurd, maar ik heb geen spijt om die vuist die ik hem gaf wat me dus ook beangstigt.' Als ik het hardop zeg, lijkt het erger dan als ik het in me hou. Het is dat het lijkt alsof ik een vreemde ben voor iedereen wat me dus zenuwachtig maakt. Alsof ik een nieuwe wezen in de wereld ben waardoor iedereen je wegduwd en bang voor je is of je staat te buitensluiten. Op zo iets lijkt het. Misschien komt het door het feit dat ik vorig jaar letterlijk niemand anders gezien had dan mijn familie, Ralf en Campbell.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    uch ik heb een heel naar gevoel hierover... maar onthou dat ook Camp & George elkaar vrij weinig gezien hebben (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    uch ik heb een heel naar gevoel hierover... maar onthou dat ook Camp & George elkaar vrij weinig gezien hebben (:


    Ze. Hebben. Elkaar. De. Hele. Jaar. Door. Gezien. De enige momenten wanneer ze elkaar niet hadden gezien was toen camp hem nog niet kende en verder weet ik het niet; toen ze voeig jaar gingen slapen. Ik bedoel, waar camp heen gaat, george volgt hem gewoon :'o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ze. Hebben. Elkaar. De. Hele. Jaar. Door. Gezien. De enige momenten wanneer ze elkaar niet hadden gezien was toen camp hem nog niet kende en verder weet ik het niet; toen ze voeig jaar gingen slapen. Ik bedoel, waar camp heen gaat, george volgt hem gewoon :'o


    ja maar er waren ook momenten dat ze elkaar tijden niet gezien hebben dat is ook geschreven maar nooit uitgewerkt omdat ik dan in mijn eentje moest Rpen..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Er valt niets te zeggen. Je hebt alles al gezien, gehoord, meegemaakt..’ in plaats van dat hij op zijn ouderwetse manier mij altijd aanstaarde liep hij weg om verder tegen de muur aan te lopen.
    ‘Ik ben gewoon boos om wat ze zeiden en hun houding die helemaal verandert is sinds.. sinds-’ hij hoefde zijn zin niet eens af te maken omdat ik h et antwoord al wist – sinds ik in zijn leven ben gekomen. ‘.. ik ben gewoon niet blij om hoe ze zijn veranderd aangezien we altijd al goede vrienden waren. Hoe Angelina zo kattig is geworden en Leo zo kwaadaardig tegenover mij. Ik ben niet blij wat er net ook is gbeeurd, maar ik heb geen spijt om die vuist die ik hem gaf wat me dus ook beangstigt.’
    Ik schudde mijn hoofd terwijl ik geen enkele vorm deed om dichter naar hem toe.
    ‘Misschien ben je niet boos op Leo maar op mij. Ik weet wat je denkt George… je hebt gelijk; en- en daarom geef ik je die ruimte die je nodig hebt; zodat je weer kan zijn toen je me nog niet kende.’ Met dat draaide ik me om; terwijl ik zachtjes weg liep. ‘Alles komt goed; George. Dat beloof ik.’ Vervolgde ik zachtjes voor ik de hoek om verdween.

    Meh; Leo voor Camp? :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    De toekomst van Camp en George ziet er voor nu nirt echt heel goed uit.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    De toekomst van Camp en George ziet er voor nu nirt echt heel goed uit.


    Tja.. George sluit zich ook totaal van Camp af en als hij praat laat hij ook even hard merken dat het allemaal Camps schuld is. Ik zou dan ook niet bij zo'n persoon blijven eerlijk gezegd- ook al hou ik van die persoon.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Nadat Campbell de lokaal verliet, was snape zo aardig genoeg om mij er ook yit te sturen omdat ik nog steeds op hrt grond lag waarna ik mijn tas pakte en het lokaal uit beende, op zoek naar George. Het is dat ik spijt heb, maar wel boos op hem ben. En ergens wist ik dat Camp nu bij hem is en een pogig waagt om hem te kalmeren. Na een aantal gangen te hebben doorlopen, zag ik inderdaad dat Campvell bij George stond waardoor ik maar bij het hoek bleef staan en luisterde naar wat hij zei.
    ‘Ik ben gewoon boos om wat ze zeiden en hun houding die helemaal verandert is sinds.. sinds.. ik ben gewoon niet blij om hoe ze zijn veranderd aangezien we altijd al goede vrienden waren. Hoe Angelina zo kattig is geworden en Leo zo kwaadaardig tegenover mij. Ik ben niet blij wat er net ook is gbeeurd, maar ik heb geen spijt om die vuist die ik hem gaf wat me dus ook beangstigt.’
    ‘Misschien ben je niet boos op Leo maar op mij. Ik weet wat je denkt George… je hebt gelijk; en- en daarom geef ik je die ruimte die je nodig hebt; zodat je weer kan zijn toen je me nog niet kende. Alles komt goed; George. Dat beloof ik.’ en met dat liep Campbell weg, naar de tegenovergestelde richting toe. Ik zucht en liep hem achterna en toen ik langs George heen ging, gaf ij hem nog een stomp tegen zijn schouder waardoor hij tegen het muur aan knalde en siste: 'lekker er in wrijven over dat alles zijn schuld is; wat een perfecte vriendje zeg.' Waarna ik door liep zonder op een antwoord te wachten, hoewel het stil bleef.
    Ik volgde Campbell maar aangezien hijzelf denk ik niet eens wist waar hij heen ging tot ik 'Campbell, wacht,' riep en voor hem neer sprong.
    'Het spijt me over wat er in het lokaal was gebeurd. Ik wilde niet dat het zo afliep hoewel ik zelf ook wel te ver ging, maar hij ook.' Zei ik meteen en kruiste mijn armen even.
    'Wat ik over jou zei meende ik niet he; het ligt gewoon aan George. Ik ken hem al zeven jaar lang en hij is gewoon helemaal verandert en is plotseling een vreemde geworden wat me irriteert. Dus nogmaals sorry, dit was geen belediging tegenover jou.'

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 12:57 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Tja.. George sluit zich ook totaal van Camp af en als hij praat laat hij ook even hard merken dat het allemaal Camps schuld is. Ik zou dan ook niet bij zo'n persoon blijven eerlijk gezegd- ook al hou ik van die persoon.


    Ach, ik probeer ook dels jouw zin te geven omdat je wilde dat george boos op hem werd, tegen hem schreeuwde of hem sloeg of zo, dit is een beginnetje. En wat kan hij anders; hij is gestrest en boos en weet even niet wat hij zelf zegt terwijl hij dit niet zo bedoelde.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leo Jordaan

    George Weasley

    ‘Misschien ben je niet boos op Leo maar op mij. Ik weet wat je denkt George… je hebt gelijk; en- en daarom geef ik je die ruimte die je nodig hebt; zodat je weer kan zijn toen je me nog niet kende.’
    Gehaast schudde ik met mijn hoofd en kwam weer echtop staan om hem aan te kunnen kijken, maar hij had zich al omgedraaid en liep weg.
    ‘Alles komt goed; George. Dat beloof ik.’ 
    'N-nee Campbell, wacht, zo bedoelde ik het niet..' jammerde ik even maar hij was al weg. Ik balde mijn handen in een vuist en keek weer weg voordwt ik een poging wilde wagen om hem achterna te rennen, maar een sterke hand duwde me al in het muur en zag dat het Leo was.
    'lekker er in wrijven over dat alles zijn schuld is; wat een perfecte vriendje zeg,' zei hij en liep weer weg. Ik bleef bij het muur staan en zakte wat in een voordat zijn woorden echt door me heen drongen en ik me omdraaide om mijn vuist als een woeste stier in het muur te boren. Met een kleine kreet deinsde ik achteruit en merkte een aantal bloedvlekken op mijn knokkels op voordat ik nog tegen het muur aan schopte wat ook nog een pijntje in mijn teen opleverde, wat dus niet echt behulpzaam was voor deze situatie op dit moment. Ik leunde maar weer tegen het muur aan en zakte in tot ik op het grond terecht kwam en mijn gezicht in mijn armen begroef.
    'V-verdomme..' siste ik voordat ik merkte dat ik mijn tranen met moeite tegen probeerde te houden. Ik ben inderdaad een slecht vriendje. Een slechte vriend, een slechte broer, een slechte mens. Ik ben gewoon afschuwelijk.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••