• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    HOU NOU TOCH EENS OP! D:
    Ik ga deze week niet overleven. ;_;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niphredil schreef:
    Aaah, mijn Dr. Martens eindeijk besteld.


    Yay go you!

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Yay go you!


    Hahah jaa. Welk model heb jij? Ik heb de 1490 besteld


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gibbs schreef:
    HOU NOU TOCH EENS OP! D:
    Ik ga deze week niet overleven. ;_;


    Jawel, je kan het!


    Your make-up is terrible

    Niphredil schreef:
    (...)

    Hahah jaa. Welk model heb jij? Ik heb de 1490 besteld


    Oh dat moet ik even googelen.
    Eh, niet de 1490 denk ik. Maar ik heb die van mij tweedehands, dus ik zou ook echt niet weten welk model het wel is :p

    I still can't get over the fact that it actually happened.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Oh dat moet ik even googelen.
    Eh, niet de 1490 denk ik. Maar ik heb die van mij tweedehands, dus ik zou ook echt niet weten welk model het wel is :p


    De 1490's hebben tien gaatjes ipv acht. De classics zijn volgens mij de 1460's, dus de kans dat jij die hebt is best wel groot haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Video games haten me. Ik verlies alles op dit moment. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt geen flauw idee wat ik nu moet doen zonder commentaar te krijgen. :/
    Ik wil afleiding. Het huis uit. Ugh! :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dauth schreef:
    Video games haten me. Ik verlies alles op dit moment. :'D


    Ik ken het :c


    26 - 02 - '16

    Fijn. Eerst afgezeken worden en dan te horen krijgen dat ik niet kan gaan schaatsen zaterdag, fijn.


    wat was dit ookalweer

    Gibbs schreef:
    (...)

    Lol, wat kinderachtig. Je had haar net zo goed niets kunnen wensen, maar je dacht toch aan haar en hebt haar een gelukkig nieuwjaar gewenst. Daar gaat het toch om, en niet om of iets gekopieerd is of niet? :'D

    OT: Oke. En nú ga ik schrijven. Yolanda, die Glarry/Glames moet er komen. Of je tijd denkt te hebben of niet! (cat)


    Ja toch? Ze is echt heel boos. Ik heb me zelfs nog eens verontschuldigd, omdat ik weet dat als ik het niet goedmaak, niemand het doet. Maar ze negeert me nu gewoon.


    i put the fun in funeral

    Ik zit nu zo vol dat ik misselijk ben. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom zei ik überhaupt dat ik mee wilde doen, jeez wat een irritant ding. Meteen weer uitgeschreven, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papa is nu ook al chagrijnig. Good week. Not. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •