• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Oliebollen / appelflappen eten tot je ziek bent!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb er zo'n zin in :3
    Whiiiiii!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Straks de eerste kilometers van 2015 maken! Ik vraag me alleen af of 500km een realistisch doel is, misschien is het teveel, of juist te weinig? Meh.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Straks de eerste kilometers van 2015 maken! Ik vraag me alleen af of 500km een realistisch doel is, misschien is het teveel, of juist te weinig? Meh.


    Hangt er vanaf. Om die 500KM vandaag te doen is best veel ja. :P hahaha
    Okay kidding. Ik heb er geen verstand van, maar doe maar zoveel als dat jij wil en aankunt. YOU CAN DO IT! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hangt er vanaf. Om die 500KM vandaag te doen is best veel ja. :P hahaha
    Okay kidding. Ik heb er geen verstand van, maar doe maar zoveel als dat jij wil en aankunt. YOU CAN DO IT! ^^


    Haha, dat is inderdaad een tikkeltje teveel voor vandaag! Hopelijk niet voor 2015 zelf. ;x
    Dankjeweeel. ;3


    Your make-up is terrible

    Tamara, stijl je haar niet zo vaak, je maakt het dood.



    Iets langzamer A.U.B? Zo goed is mijn Arabisch niet :'d

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 13:20 ]


    wat was dit ookalweer

    Mijn vriendin weigert me een goed jaar te wensen omdat ik naar haar een gekopieerd 'gelukkig nieuwjaar' bericht had gestuurd.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Mijn vriendin weigert me een goed jaar te wensen omdat ik naar haar een gekopieerd 'gelukkig nieuwjaar' bericht had gestuurd.


    Lol, wat kinderachtig. Je had haar net zo goed niets kunnen wensen, maar je dacht toch aan haar en hebt haar een gelukkig nieuwjaar gewenst. Daar gaat het toch om, en niet om of iets gekopieerd is of niet? :'D

    OT: Oke. En nú ga ik schrijven. Yolanda, die Glarry/Glames moet er komen. Of je tijd denkt te hebben of niet! (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je doet dit opzettelijk, verdomme. Verzin je eigen shit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh het kon dus nóg erger. De dorpsgek zit nu ook in de woonkamer. Ik ga lopen, weg hier. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaah, mijn Dr. Martens eindeijk besteld.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil hier weg. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, als ik in dit tempo doorwerk, komt die bescouwing nooit af, meh.


    Stenenlikker

    Ik zit met een idee voor een story, maar ik weet niet of het lijkt op iets dat al bestaat *.*


    26 - 02 - '16

    Ik zou mijn leven nu toch zo graag voor twee weken, een maand ofzo, op pauze willen zetten. In die tijd gewoon niks hoeven, geen school. En dan gewoon even bijkomen van alles, proberen mijn verdriet in rust te verwerken. Om na de pauze er gewoon weer vrolijk tegenaan te gaan, vol zelfvertrouwen. Want van mijn zelfvertrouwen is afgelopen maand ook maar erg weinig overgebleven...


    Stenenlikker