• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ik ben er voor je <3 Hehe. Nou ja, niet daar, but you get my drift.


    KOM HIER HEEN! Ö _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit niet vaak op dit 'anonieme' account; ik ben veel actiever op mijn andere account. Toch wil ik hier graag een keertje mijn hart luchten.

    Het is uit tussen mijn zus en haar vriend na een relatie van dik vijfenhalf jaar. Mijn zus had twijfels en die voelt voornamelijk opluchting, dus het is natuurlijk goed dat het uit is gegaan. Ik ga die jongen alleen zo ontzettend missen. Ik was net dertien toen ze een relatie kregen en ik ben dan ook zo'n beetje met hem opgegroeid. Ik voel me niet snel op mijn gemak bij jongens, maar hij is één van de weinigen bij wie ik me dat wel voel; hij is als een soort broer, en nu ben ik dat kwijt.
    Nu ben ik een soort vertrouwenspersoon voor mijn zus geworden. We hebben best wel een sterke band en ze vertelt mij dus ook dingen als dat ze met een andere jongen heeft gezoend of dat we nu samen op jongensjacht kunnen. Ik vind dat echt ontzettend moeilijk, want bij iedere opmerking die ze daarover maakt, zie ik haar ex weer voor me. Hij was echt een part-of-the-family; hij is meerdere keren mee geweest op vakantie en was bij alle familie-aangelegenheden. Er komt vast een moment dat ik dat soort dingen wel kan waarderen, maar nu steekt het gewoon elke keer...

    IIse schreef:
    Ik zit niet vaak op dit 'anonieme' account; ik ben veel actiever op mijn andere account. Toch wil ik hier graag een keertje mijn hart luchten.

    Het is uit tussen mijn zus en haar vriend na een relatie van dik vijfenhalf jaar. Mijn zus had twijfels en die voelt voornamelijk opluchting, dus het is natuurlijk goed dat het uit is gegaan. Ik ga die jongen alleen zo ontzettend missen. Ik was net dertien toen ze een relatie kregen en ik ben dan ook zo'n beetje met hem opgegroeid. Ik voel me niet snel op mijn gemak bij jongens, maar hij is één van de weinigen bij wie ik me dat wel voel; hij is als een soort broer, en nu ben ik dat kwijt.
    Nu ben ik een soort vertrouwenspersoon voor mijn zus geworden. We hebben best wel een sterke band en ze vertelt mij dus ook dingen als dat ze met een andere jongen heeft gezoend of dat we nu samen op jongensjacht kunnen. Ik vind dat echt ontzettend moeilijk, want bij iedere opmerking die ze daarover maakt, zie ik haar ex weer voor me. Hij was echt een part-of-the-family; hij is meerdere keren mee geweest op vakantie en was bij alle familie-aangelegenheden. Er komt vast een moment dat ik dat soort dingen wel kan waarderen, maar nu steekt het gewoon elke keer...
    N'awh, begrijpelijk!
    Succes met het verwerken, and a Happy Newyear!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nobody sees - so nobody cares. Nobody cares - so nobody does. Nobody does - so I'm alone once more.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yup, this feeling sucks.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Echt, kap eens met binnen roken! Iedereen heeft er last van.


    Stenenlikker

    Ik moet stoppen met gillen als ik wat hoor knallen. HAHAHA.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Morgen lekker naar The Hobbit. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dan denk ik maar dat ik beneden sociaal ga zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dauth schreef:
    Morgen lekker naar The Hobbit. :Y)


    DIE IS ZO AWESOME ÈH! Veel plezier!


    Tsuchiya schreef:
    Dan denk ik maar dat ik beneden sociaal ga zijn.


    Ik dacht dat je mij kwam redden? :c
    Enjoy! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het moment dat veel mensen zichzelf een vriend noemen, maar niet kunnen zien hoe ongelukkig en vreselijk ik me voel.


    wat was dit ookalweer

    Auw, dan maar geen hakken. Vans, waar zijn jullie? :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Godsamme.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Aahw crap. Ik bedenk me net dat nu oma er is, het de hele week geen NCIS kijken wordt. Mijn week t/m maandag is officieel verpest. :'C
    Op zaterdag na dan, want dan is de Groningen meeting! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom word ik altijd zo verdrietig op oudjaarsavond :c


    i put the fun in funeral