• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Ik voel me kut, om het zo maar even te zeggen.


    'Darling, just hold on'

    Well, ik doe het vanavond nog een keer en vanaf morgen kap ik ermee. Dat lijkt me een goede deal met mezelf. De kans dat ze het zien is groter en in het nieuwe jaar geen extra pijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wou dat mensen waar je van houdt niet hoefden te overlijden.
    Hopelijk duurt het niet lang meer, oma.
    :(

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 20:25 ]

    Hmm, lekker nummer net.
    WHO LETS THE DOWGS OUT, WOOF, WOOF, WOOF.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Great, ze hebben onze brievenbus en een berging in de fik gestoken... Politie, brandweer en een verslaggever, we komen, alweer, in de krant met onze flat...
    Vorig jaar de ME, omdat ze bang waren dat een feestje met een groot kampvuur bij ons uit de hand zou lopen...


    Stenenlikker

    Zo nu om 12 uur nog de andere heflt van de rotjes afsteken en tadaaa, klaaaar!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Straks kunnen ze mij hier afvoeren in een dwangbuis. Zo run je toch geen restaurant?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die 4chan loopt nu wel heel erg uit de hand. O_O


    wat was dit ookalweer

    Oh wauw, wij dachten even leuk een potje af te steken, valt 'ie om en schiet er net een pijl uit naar mijn vriend en mij. Ik pakte hem meteen vast en ging voor hem staan met mijn rug naar de pijl toe. Gelukkig alles goed gegaan. Pfieuw

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 22:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hopelijk is het snel voorbij, want ik ben moe en kan het niet volhouden tot twaalf uur. Het is teveel samenzijn voor mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jonty schreef:
    Oh wauw, wij dachten even leuk een potje af te steken, valt 'ie om en schiet er net een pijl uit naar mijn vriend en mij. Ik pakte hem meteen vast en ging voor hem staan met mijn rug naar de pijl toe. Gelukkig alles goed gegaan. Pfieuw
    Woow, je bent een held!
    Ik zou me achter die vriend verschuilen. (x
    Zoals mijn zusje deed, nou ja ze ging wel eens achter me staan bij vuurwerk afgelopen jaren, zij durfde niet eens rotjes af te steken. (x

    OT: Mooi nummer!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Braniel schreef:
    Hopelijk is het snel voorbij, want ik ben moe en kan het niet volhouden tot twaalf uur. Het is teveel samenzijn voor mij.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind Youp van 't Hek absoluut niet grappig.

    M'n kat kalmeert eindelijk weer. Hij was zo bang eerst.. Echt zielig :c


    26 - 02 - '16

    Bijjjnaaa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.