• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Door héél Nederland? Nou, dan ben ik toch echt benieuwd waar jij woont, :'D Yes, yes, indeed.


    Ik ben een reserve Belg. Noort-Brabant dus. ;D Niet echt bepaald centraal dus.


    I'm your little ray of pitch black.

    Waarom is mijn laptop ineens zo traag, ik heb laatst alles nog op mijn externe harde schijf gegooid D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja de enige reden dat ik dat deed is omdat ik je gewoon irritant vind.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik ben een reserve Belg. Noort-Brabant dus. ;D Niet echt bepaald centraal dus.

    Ooooohgod. Dat is zeker ver voor mij :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O_O Werd ik door een jochie 12-13 geschat..... En bedankt...


    Stenenlikker

    God wat heb ik toch een hekel aan sommige mensen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ooooohgod. Dat is zeker ver voor mij :'D.


    Dan gaan we toch naar mijn huis? Ik woon in Overijssel, en als ik er vanuit ga dat jij ergens in het noorden woont, is dat er mooi tussenin ;3


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Dan gaan we toch naar mijn huis? Ik woon in Overijssel, en als ik er vanuit ga dat jij ergens in het noorden woont, is dat er mooi tussenin ;3


    Ik kom er al aan met mijn pan(netje)!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik kom er al aan met mijn pan(netje)!


    Dan moet ik eerst zorgen dat mijn ouders op een af andere manier ergens anders heen gaan of zo, want anders wordt 't zo'n saaie bende :W


    26 - 02 - '16

    fuckerdefuckfrick ik ben zo bang. Examens. En als het er niet van eerste keer door is, dan is het de zomervakantie naar de zak. En heb ik wel genoeg geleerd, was mijn planning goed?, stress gastn stress en iedereen verwacht dat ik erdoor ben want ik ben een kansmaker op geen buizen. Fuck.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wie de fuck poept er op een verjaardag in een zakje? :'D


    wat was dit ookalweer

    Insouciant schreef:
    (...)

    Dan gaan we toch naar mijn huis? Ik woon in Overijssel, en als ik er vanuit ga dat jij ergens in het noorden woont, is dat er mooi tussenin ;3

    Ik? In het noorden? Hahaha. Hoe kom je daarbij? Maar het is inderdaad wel wat dichterbij voor mij. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ik? In het noorden? Hahaha. Hoe kom je daarbij? Maar het is inderdaad wel wat dichterbij voor mij. :3


    Had wel leuk geweest though. Woonde je dichterbij. :')



    OT: Pff, Yolanda! Ga slapen! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zal vast honger hebben, omdat mijn maag net rommelde. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Djiez wat sneu.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.