• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Nu eindelijk het internet weer normaal reageert, heb ik zin om te schrijven, maar moet ik leren geduldig te zijn. ;-;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn ouders zijn helemaal bezorgd omdat ik over het vermoorden van mensen praat... pfft ik zal hun nooit vermoorden. Helemaal niet de mensen waarvan ik houd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck you.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het voelt zo dubbel. Ik wil er voor je zijn, maar aan de andere kant wil ik mét je zijn.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Waaaah de meeting was fantastisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Waaaah de meeting was fantastisch


    Jaaaa

    Waaah.. Ben bijna in tranen door Tangled. Wat een geweldige film <3


    26 - 02 - '16

    Hoe moeilijk is het nou om twee bestanden in een mail te doen en deze te versturen? Zucht, ouders...


    Stenenlikker

    Jaaaaaa, de meeting was awesome!!!!! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben zo inspiratie loos en zit mega vol van het eten.. Die dingen werken ook niet zo goed samen.

    Ah, okay. CASTLE KOM TERUG.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hoe kom je van een jongen af die je constant beschuldigd van 'friendzoning' en je daar niets aan kan doen omdat je hem gewoon absoluut niet leuk vindt. Daarnaast is hij ook nog eens super irritant :/

    Ungoliant schreef:
    Hoe kom je van een jongen af die je constant beschuldigd van 'friendzoning' en je daar niets aan kan doen omdat je hem gewoon absoluut niet leuk vindt. Daarnaast is hij ook nog eens super irritant :/


    Tegen hem zeggen dat hij inderdaad gefriendzoned en dat hij daar maar mee moet dealen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ungoliant schreef:
    Hoe kom je van een jongen af die je constant beschuldigd van 'friendzoning' en je daar niets aan kan doen omdat je hem gewoon absoluut niet leuk vindt. Daarnaast is hij ook nog eens super irritant :/


    Kei hard de waarheid vertellen en dreigen met blocken.
    (tenzij dat je m wel te vriend houden wil. Dan geduldig zijn en doorgaan met m proberen te laten begrijpen dat je geen gevoelens voor m hebt) ;P


    OTOFT: Ik heb zin in een nieuwe meeting,... Lol :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ungoliant schreef:
    Hoe kom je van een jongen af die je constant beschuldigd van 'friendzoning' en je daar niets aan kan doen omdat je hem gewoon absoluut niet leuk vindt. Daarnaast is hij ook nog eens super irritant :/


    Oh God, jongens die over de zogenaamde friendzone klagen. Good luck.


    i put the fun in funeral