• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    My little brother just saved me. Ik hoef het bestand alleen maar op zijn laptop te krijgen en dan heb ik alsnog mijn animatie!


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Het gaat mij erom dat ik een bewegende animatie heb gemaakt en dan werkt printscreen niet :c

    Ooh, nee, klopt. Ik dacht dat het gewoon een afbeelding was hehe, maar ik zie al dat je het samen met je broertje hebt opgelost! Mooi zo :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij sommige mensen is intelligentie ver te vinden.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Bij sommige mensen is intelligentie ver te vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ooh, nee, klopt. Ik dacht dat het gewoon een afbeelding was hehe, maar ik zie al dat je het samen met je broertje hebt opgelost! Mooi zo :3


    Ik denk dat ik hem zo online kan gaan zetten. Yay! Ben zo blij :3


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik hem zo online kan gaan zetten. Yay! Ben zo blij :3

    Nu ben ik best wel benieuwd :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is 'm. De kwaliteit is belabberd, komt door de converter, maar het was pittig moeilijk om te maken D:



    Nu moet hij kloppen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 23:59 ]


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Dit is 'm. De kwaliteit is belabberd, komt door de converter, maar het was pittig moeilijk om te maken D:
    ]


    Nu moet hij kloppen.

    Ooooohhh. Zonnebloemen! Ik had 'Helianthus' eens als username c: Dat is de favoriete bloem van mijn moeder ^_^ Nice!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 0:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ooooohhh. Zonnebloemen! Ik had 'Helianthus' eens als username c: Dat is de favoriete bloem van mijn moeder ^_^ Nice!


    Ik wil ooit nog zoiets opnieuw maken, maar dan wat beter en met andere soorten bloemen ;3
    Ik vond de zonnebloem echter wel een mooi begin.


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ik wil ooit nog zoiets opnieuw maken, maar dan wat beter en met andere soorten bloemen ;3
    Ik vond de zonnebloem echter wel een mooi begin.

    Het is je inderdaad goed gelukt. Ik zou het je niet na kunnen doen haha, mij niet gezien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Het is je inderdaad goed gelukt. Ik zou het je niet na kunnen doen haha, mij niet gezien.


    Als ik het filmpje met tutorial niet zou hebben, zou het me niet zijn gelukt. Alle dank gaat dus naar de geweldige man met de goede photoshop tutorials ;3


    26 - 02 - '16

    Ambrose schreef:
    Bij sommige mensen is intelligentie ver te vinden.


    ver te zoeken ;x


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    ver te zoeken ;x


    Is vast Brabants dan, hier zegt iedereen het zo. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Elke vezel in mijn lichaam weigert gewoon te leren, maar mijn verstand zegt van wel en mijn verstand heeft gelijk. Bruh. Wel fijn dat op Classic FM nu één van mijn favoriete LOTR themes wordt gespeeld... Maakt het leren toch fijner. <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had deze vakantie écht eerder met school bezig moeten gaan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered