• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Hahah lol vandaag twee keer Wreck it Ralph gekeken :')
    Nou ja, het mag. Het is een leuke film ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frances schreef:
    God wat heb ik toch een hekel aan sommige mensen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elke dag een goede daad verrichten is tot nu toe al twee dagen gelukt. Wat een positiviteit komt er dan op je af joh.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb zin in morgen (krul)

    Ha ha ha. Don't make me laugh (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe moet je zielig overkomen? Sommige mensen weten het antwoord maar al te goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ungoliant schreef:
    Ik heb zin in morgen (krul)


    wiehie ik ook


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    'Quetzalcoatlus'
    'Crack in the butt?' Lees ik weer botox :'] Jesus christ.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    There's many things I wish I didn't do.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 0:47 ]


    26 - 02 - '16

    Ik kan haast niet meer wachten! Het wordt zo geweldig!

    +

    Ieh, leren... geen zin! D': Moet ik wel doen, want dan kan ik vanavond na werk lezen in mijn nieuwe boek voor Kerstmis en in Max Havelaar voor Nederlands en misscien, heel misschien, nog een deel van Flickan som lekte med elden kijken of een aflvering van Shirobako. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Woohoo in de bus naar Groningen. Heb dr zin in! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als er nou eens leuke mensen naar de meetings gingen dan zou ik ook gaan xd Er gaan wel veel leuke mensen natuurlijk! Maar ook mensen die ik wat minder vind (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Als er nou eens leuke mensen naar de meetings gingen dan zou ik ook gaan xd Er gaan wel veel leuke mensen natuurlijk! Maar ook mensen die ik wat minder vind (no_chears)

    Nou, nou - dat is weer eens lief om te zeggen. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    (...)
    Nou, nou - dat is weer eens lief om te zeggen. :W


    Nja met sommige heb ik gewoon niet veel en je gaat wel in en groep, dus ja. Oneenigheden komen dan snel heb ik het gevoel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Als er nou eens leuke mensen naar de meetings gingen dan zou ik ook gaan xd Er gaan wel veel leuke mensen natuurlijk! Maar ook mensen die ik wat minder vind (no_chears)


    Je hoeft niet perse met ze te praten of om te gaan hoor. Je kunt niemand dwingen iets niet te doen.


    wat was dit ookalweer