• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Gibbs schreef:
    (...)

    Kei hard de waarheid vertellen en dreigen met blocken.
    (tenzij dat je m wel te vriend houden wil. Dan geduldig zijn en doorgaan met m proberen te laten begrijpen dat je geen gevoelens voor m hebt) ;P


    OTOFT: Ik heb zin in een nieuwe meeting,... Lol :')


    JA HALLO IK OOK. Net nu ik naar Schotland ga. Maar als ik terug ben in juni dan wil ik sowieso weer gaan meeten.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    JA HALLO IK OOK. Net nu ik naar Schotland ga. Maar als ik terug ben in juni dan wil ik sowieso weer gaan meeten.


    Ahjoh. Kom ff terug vanuit Schotland voor een meeting hier. :Y) Anderen hebben toch ook meer dan 3 uur gereisd? x) HAHAHAHA oke sorry, flauwe grap.

    MAAR JAAAAAA DAN GAAN WE MEETEN! Sowieso moet je ons wel op de hoogte houden van wat er gebeurt in Schotland hoor! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Well, I'll just keep on making the same mistakes


    wat was dit ookalweer

    Stylinsexual schreef:
    Well, I'll just keep on making the same mistakes



    -

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ahjoh. Kom ff terug vanuit Schotland voor een meeting hier. :Y) Anderen hebben toch ook meer dan 3 uur gereisd? x) HAHAHAHA oke sorry, flauwe grap.

    MAAR JAAAAAA DAN GAAN WE MEETEN! Sowieso moet je ons wel op de hoogte houden van wat er gebeurt in Schotland hoor! :3


    Ja, denk dat ik er een story voor aan ga maken! En als ik terugkom gaan we helemaal los wieeh


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ja, denk dat ik er een story voor aan ga maken! En als ik terugkom gaan we helemaal los wieeh


    Oeh, sounds good!
    Wanneer vertrek je eigenlijk naar Schotland dan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn zusje, de koningin van het overdrijven. :'D


    Your make-up is terrible

    Niphredil schreef:
    (...)

    Tegen hem zeggen dat hij inderdaad gefriendzoned en dat hij daar maar mee moet dealen.


    Meh ja maar dat heb ik al gedaan. Hij laat het alleen niet echt tot hem doordringen :')

    Gibbs schreef:
    (...)

    Kei hard de waarheid vertellen en dreigen met blocken.
    (tenzij dat je m wel te vriend houden wil. Dan geduldig zijn en doorgaan met m proberen te laten begrijpen dat je geen gevoelens voor m hebt) ;P


    OTOFT: Ik heb zin in een nieuwe meeting,... Lol :')


    Hij was ooit een goede vriend, maar inmiddels ben ik wel een beetje zat van hem. Maar om 'm te blocken vind ik ook een beetje te, omdat ik hem sowieso nog op school zie en zo. Dan helpt het niet zo en dan gaat ie me ermee confronteren in real life haha.

    (Ik wil ook een nieuwe meeting jemig)

    Overkill schreef:
    (...)

    Oh God, jongens die over de zogenaamde friendzone klagen. Good luck.


    Thanks. Ik kan ook echt niet tegen dat hele begrip :/

    Yay, weer eens portal coöp spelen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Thanks. Ik kan ook echt niet tegen dat hele begrip :/


    Pff, wat een sukkel. Gewoon negeren dan maar, in de hoop dat hij een dezer dagen gaat begrijpen. Wel echt vervelend voor je!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Godverdomme, nééééé!
    Al het werk voor niets! Uren heb ik gewerkt aan een animatie in photoshop en nu kan ik hem niet op een specifieke manier opslaan, omdat er iets mist in deze versie. Ik kan wel door de grond zakken. FML :'(


    26 - 02 - '16

    Niphredil schreef:
    (...)

    Pff, wat een sukkel. Gewoon negeren dan maar, in de hoop dat hij een dezer dagen gaat begrijpen. Wel echt vervelend voor je!


    Haha ja, ik negeer hem nu ook. Net stuurde hij "toch?" in de hoop dat ik zou reageren, maar nee. Ik voel me echt heel gemeen nu, maar eigenlijk boeit dat me niet zoveel. Zolang hij maar ophoudt :')

    Insouciant schreef:
    Godverdomme, nééééé!
    Al het werk voor niets! Uren heb ik gewerkt aan een animatie in photoshop en nu kan ik hem niet op een specifieke manier opslaan, omdat er iets mist in deze versie. Ik kan wel door de grond zakken. FML :'(

    Kun je geen printscr doen? Dan heb je 'm alsnog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Kun je geen printscr doen? Dan heb je 'm alsnog.


    Het gaat mij erom dat ik een bewegende animatie heb gemaakt en dan werkt printscreen niet :c


    26 - 02 - '16

    The Hobbit was amazing!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'