• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    verveel me


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Jezus, je moet niet op mij zagen omdat ik je getagd heb ik die foto zonder het te vragen terwijl je net hetzelfde hebt gedaan bij mij. Daarbij, die foto is niet eens lelijk. Wat kan jij overdrijven zeg.


    kindness is never a burden.

    Alle eekhoorns in het rond, geef ze is een schop zonder de kont. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dauth schreef:
    Ik ben zoooo moe ;;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh.


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    Bah, bah, bah! Waarom moet oma morgen komen en maandag pas weer naar huis gaan? Ik ga dit zoooo niet overleven! ;_;


    Gelukkig kun je zaterdag even vluchten haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Gelukkig kun je zaterdag even vluchten haha


    Ik hoop het. Ben momenteel vreselijk verkouden, heb er al 2 nachten niet van kunnen slapen en hoop niet dat dit de 3e nacht wordt.
    Sowieso wil ik zaterdag gewoon beter zijn. Lekker weg van oma naar een vast heel leuke meeting! Ik ben overigens wel van plan selfies te maken met iedereen, ghehe. :Y)

    OTOFT: daamn I want to see NCIS on my phone. Why does the wifi has to be so bad? :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik hoop het. Ben momenteel vreselijk verkouden, heb er al 2 nachten niet van kunnen slapen en hoop niet dat dit de 3e nacht wordt.
    Sowieso wil ik zaterdag gewoon beter zijn. Lekker weg van oma naar een vast heel leuke meeting! Ik ben overigens wel van plan selfies te maken met iedereen, ghehe. :Y)

    OTOFT: daamn I want to see NCIS on my phone. Why does the wifi has to be so bad? :C
    Na, ik heb dat net gezien op TV, jammer genoeg met Bishop, haha.
    BETERSCHAP <3

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 22:53 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Don't know what to say, guess I'll take the blame.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lacrimarum schreef:
    (...)Na, ik heb dat net gezien op TV, jammer genoeg met Bishop, haha.
    BETERSCHAP <3


    Haha die heb ik ook gezien c:

    Dankje.(:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Finally, I made a thing c:


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Finally, I made a thing c:

    Nice!


    Gibbs schreef:
    (...)

    Haha die heb ik ook gezien c:

    Dankje.(:
    Ook die erna kwam met New Orleans? Ik wel. :Y)

    Graag gedaan! <3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik hoop het. Ben momenteel vreselijk verkouden, heb er al 2 nachten niet van kunnen slapen en hoop niet dat dit de 3e nacht wordt.
    Sowieso wil ik zaterdag gewoon beter zijn. Lekker weg van oma naar een vast heel leuke meeting! Ik ben overigens wel van plan selfies te maken met iedereen, ghehe. :Y)

    OTOFT: daamn I want to see NCIS on my phone. Why does the wifi has to be so bad? :C


    haha ik ben helaas nul, komma nul fotogeniek, maar ik ben wel voor veel foto's!
    Veel beterschap


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    In de hoop dat ze het zouden zien en beseffen - ze zullen het nooit en nu heb ik er niets aan, enkel een litteken. Waarom, Leah, waarom?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grrrrrrrr.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.