• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Ik heb het amper gehoord hier de afgelopen tijd en ook vandaag is het nog bijzonder stil. ;3 Af en toe wat knalletjes, maar heel anders dan vorig jaar.


    Your make-up is terrible

    Sorry, sorry, sorry. D: Ik ga je zo kwetsen, meisje. Sorry.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Sorry, sorry, sorry. D: Ik ga je zo kwetsen, meisje. Sorry.


    Wie, wat? ;o


    Your make-up is terrible

    Ambrose schreef:
    (...)

    Dat is echt een awesome comeback eigenlijk. I'm gonna steal that one.

    Haha, hoezo awesome comeback? ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Wie, wat? ;o

    Na acht maanden wil ik een punt achter m'n relatie zetten omdat ik er doodnerveus en ongelukkig van word, maar mijn vriendin is zo'n lief meisje en ze verdient veel beter dan gedumpt worden op Oudjaarsdag. Aan de andere kant weet ik niet of ik op een ander moment wel de ballen hiervoor heb, en askdjnaks. Het liefst zou ik gewoon een brief schrijven en die in haar brievenbus schuiven, maar dat kan ik niet maken. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahahahahaha, dat is nog veel erger dan op Quizlet.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Haha, hoezo awesome comeback? ;p


    Nou ja, ik zou zoiets dus echt zeemansstijl schreeuwen tegen iemand die vuurwerk te dicht bij me gooit/afsteekt. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Voor het geval ik niet meer aanwezig ga zijn op Q vandaag - HAPPY NEWYEAR!


    I'm your little ray of pitch black.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Na acht maanden wil ik een punt achter m'n relatie zetten omdat ik er doodnerveus en ongelukkig van word, maar mijn vriendin is zo'n lief meisje en ze verdient veel beter dan gedumpt worden op Oudjaarsdag. Aan de andere kant weet ik niet of ik op een ander moment wel de ballen hiervoor heb, en askdjnaks. Het liefst zou ik gewoon een brief schrijven en die in haar brievenbus schuiven, maar dat kan ik niet maken. D:


    Awh, dat is inderdaad een heel vervelende situatie. D: In ieder geval veel sterkte, het is ook rot als je er nog langer mee rond moet blijven lopen.


    Your make-up is terrible

    Ik ben echt altijd misselijk met oud en nieuw. D:

    Ambrose schreef:
    (...)

    Nou ja, ik zou zoiets dus echt zeemansstijl schreeuwen tegen iemand die vuurwerk te dicht bij me gooit/afsteekt. ;D

    Hahaha, exactly.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ik ben nu echt fucking geïrriteerd. Jesus, het is altijd onze schuld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pff ik ben oma nu al zat. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jarig zijn voelt best wel goed :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gibbs schreef:
    Pff ik ben oma nu al zat. -.-'

    Ik ben er voor je <3 Hehe. Nou ja, niet daar, but you get my drift.


    Don't walk. Run, you sheep, run.