• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Wat heb ik eraan? Wat heb ik er godverdómme aan? Hoeveel dwaze stunten moet ik nog doen vooraleer mensen doorhebben wat er scheelt? Praten lukt niet. Duidelijk maken door blikken nog minder. Wat, fucking Christ, wat doe ik verkeerd?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jouw inlevingsvermogen ligt nog lager dan dat van een goudvis.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I have this issue that I'm trying to work out: I hate people but at the same time I don't like to be alone. I hope I'll be able to figure it out in 2015.


    kindness is never a burden.

    Fuck. RIP Leelah Alcorn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Fuck. RIP Leelah Alcorn.


    Ik heb het ook gelezen. Inderdaad RIP Leelah.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in oud en nieuw. Ik kijk er ieder jaar weer tegenop. Ik heb geen zin om verplicht op stap te gaan naar het plaatselijke kroegje en daar de hele avond voor me uit zitten staren en zo nu en dan net doen alsof ik het heel gezellig heb. Nee. Ik mag niemand uit mijn dorp. Mijn oude klasgenoten mogen oprotten. Snappen mijn ouders het dan echt niet dat ik het (al hemaal) niet thuis wil vieren? Het liefst gewoon over wil slaan?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oehhh, heb net al een stukje gezien van de vuurwerkshow in Londen van een vorig jaar. Gaat zo awesome worden vanavond. c;


    Caution first, always.

    Ik heb nu alweer genoeg van het vuurwerk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tigresse schreef:
    Jouw inlevingsvermogen ligt nog lager dan dat van een goudvis.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dornan schreef:
    Ik heb nu alweer genoeg van het vuurwerk.


    Zeg dat wel. Ik snap echt niet wat mensen zo leuk vinden aan rotjes en dat soort herrie dingen D:


    i put the fun in funeral

    Rot toch op met die dingen. Anders zal ik eens een ding bij je stoppen waar de zon nooit schijnt. Dan zul je van je leven niet meer kunnen lopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Over vuurwerk gesproken... is het al bijna donker? Dan komt tenminste het mooie vuurwerk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Tsuchiya schreef:
    Rot toch op met die dingen. Anders zal ik eens een ding bij je stoppen waar de zon nooit schijnt. Dan zul je van je leven niet meer kunnen lopen.


    Dat is echt een awesome comeback eigenlijk. I'm gonna steal that one.


    I'm your little ray of pitch black.

    Overkill schreef:
    (...)
    Zeg dat wel. Ik snap echt niet wat mensen zo leuk vinden aan rotjes en dat soort herrie dingen D:

    Dat horen wij de hele dag hier, maar niemand durft er wat aan te doen. Ze gingen vannacht door tot 1 uur. .__.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wilde jullie eigenlijk pesten met het feit dat ik hier vrijwel nog geen last van heb... wordt er hier zo'n mat in de straat uitgerold. Zucht.


    I'm your little ray of pitch black.