• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Silena Zoë Paetrix


    "wil je al gaan eten?" vraagt Max me, alsof hij mijn gedachtes kan lezen. Ik glimlach en sta stil. "Well, het liefs wel. Maar dat kan pas over twintig minuten." zeg ik met een klein pruillipje, om vervolgens mijn lippen op de zijne te drukken. We hebben al lang te weinig tijd met zijn tweetjes, maar dit is nou ook niet de ideale plaats, en tijd om gezellig met zijn tweetjes tw zijn. Maar toch zoen ik hem, want nouja, ik houd nou eenmaal van hem, en het liefst ben ik de hele dag bij hem, ookal ben ik nog liever met zijn allen, pranks aan het uitvoeren. Het ligt er toch wel aan wat we doen, als we gewoon met zijn allen zitten te kletsen, heb ik soms wel behoefte om alleen met hem te zijn. Mijn armen leg ik zachtjes om zijn nek, en ik moet lichtjes op mijn tenen staan, aangezien ik er vandaag voor had gekozen om gewoon op allstars te lopen.


    take me back to the basics and the simple life


    June Mercendes

    Met twinkelende ogen lees ik het papier op het prikbord met een gehaaste blik door. Silena zegt al gelijk wat we volgens mij allemaal denken, of ik in ieder geval wel.
    "Girls, it's party time!" Zegt ze vrolijk, waarna we even knuffelen. Ik lach, maar dan moet uitgerekend Silena een nieuw meisje rond gaan leiden. Ik zucht even als ik alleen met Lily achterblijf. Ja, we zijn weer helemaal vrolijk en vrienden, maar toch knaagt er sinds die ene dag iets aan me wat ik niet goed kan plaatsen. Ik weet dat het aan mijn ouders en mijn verleden ligt. Ik had het tegen Tommy gezegd, maar ondanks dat we vriendinnen zijn heb ik niet het idee dat ik Lily kan toevertrouwen met mijn diepste geheimen, niet na wat er is gebeurd. Ik speur de zaal langs in de poging om Tommy te vinden, en ik zucht als ik hem niet zie. Het lijkt de laatste tijd, sinds die ene dag, wel alsof ik hem altijd moet zoeken. Alsof hij me wil ontwijken. Ondertussen probeer ik me op iets beters te focussen, iets leukers vooral. Eten lijkt me het beste, om er vervolgens achter te komen dat het nog een tijdje duurt voordat het eten verschijnt. Ik zucht weer even.
    "En nu?" Vraag ik verveeld aan Lily, hopend dat Silena en Max snel weer terugkomen. Als ik die gedachte tot me door laat dringen merk ik dat ze vast niet snel terug zullen komen, gezien dat het Max en Silena zijn en vast en zeker ook wel even wat tijd samen willen hebben. Die zou ik ook wel willen hebben, als Tommy ergens te vinden was.


    She was always looking for more..

    × Max Veran Phubar ×
    'In the end, we only regret the chances we didn't take.'

    Silena glimlacht en stopt met loopen.
    'Well, het liefst wel. Maar dat kan pas over twintig minuten,' zegt ze alsof ze super zielig is. Nog geen seconde later drukt ze haar lippen op de mijne. Haar armen om miijn nek, mijne om haar middel. Ze staat lichtjes op haar tenen, wegens het gebrek aan hakken. En het voelt gewoon zo goed om gewoon even de tijd te nemen om gewoon bij elkaar te zijn. Het voelt zo ongelofelijk goed om gewoon even alleen te zijn. Even onderbreek ik de kus om adem te halen. Een glimlachje ligt op mijn lippen voor die ene seconde, maar dan kan ik het gewoon niet meer houden en kus haar opnieuw.

    - sorry voor de spam, negeer onze posts maar gewoon. IEMAND dwingt me om gewoon door te posten -


    “A queen will always turn pain into power.”


    Silena Zoë Paetrix


    Even verbreek Max onze kus, en ik glimlach. Voor de ene seconde dat we onze kus verbreken glimlachen we naar elkaar, waarna Max zijn lippen weer op de mijne drukt. Zij lippen zijn zacht, en vriendelijk. Ze zijn lief, en het liefst heb ik ze zo vaak mogelijk op de plek waar ze zich nu bevinden. Het liefst zou ik de hele tijd zo staan, maar dan niet op deze plek. Ergens meer privé. Maar helaas weet ik dat ik daarvoor nu geen tijd heb. Zometeen begint het avondeten, waar ik opzich wel zin in heb, alhoewel het wel altijd vroeg is. We hoeven vanavond gelukkig niet meer na te blijven, dus voor die ene keer hebben we weer een avond voor onszelf. Of we met zijn allen iets gaan doen, of dat ik alleen met Max iets ga doen, weet ik nog niet. Alhoewel ik het liefst dat laatste zou willen. Mijn lippen gaan zachtjes over die van hem. De zoen is rustig, niet gehaast, of te druk. En zeker niet ruw. Ik druk de jongen waar ik zo veel van houd iets dichter tegen me aan, en glimlach door de kus heen, mijn lippen niet van de zijne afhalend, mijn ogen niet openend.


    take me back to the basics and the simple life

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy





    De achterste kamer was nog vrij en ik liep met mijn spullen erheen. Het was geen grote kamer en er stond een bed naast een groot raam. Ik plofte op bed en keek naar buiten. Dit was wel iets anders dan de dungeons van Slytherin. Ik kende nu al twee mensen, nouja kennen is een groot woord. Hun namen wist ik meer was het eigenlijk niet. Mijn jas deed ik uit en ik pakte mijn stok. Het was lang geleden dat ik hem gebruikt had. Met één zwaai toverde ik mijn jas opgehangen aan een haakje aan de kast. Een grijns sierde mijn lippen, ik kon het dus nog steeds. Charlie sprong uit mijn tas en ik legde zijn mandje neer. Zijn mandje bestond uit drie super zachte kussens en hij ging er gelijk op liggen. In mijn tas vond ik ook mijn groen/zilvere stropdas en ik slikte even. Jaren heb ik het ding met trots gedragen en nu was het niks meer dan een herinnering. Mijn uniform wilde ik nog niet aantrekken. Eerst maar eens wat eten, aangezien mijn maag nog steeds rommelde. Ik stond op en liep naar de Great Hall.

    [iemand die tegen Scarlett komt praten?]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Ik was nog even met wat mensen op de gang aan het kletsenm toen ik erachter kwam dat het etenstijd was. Het is weer eens weekend en tot nu toe hebben we het voor elkaar gekregen geen nablijven voor volgende week te hebben wat ik graag zo houd. Daarom moet ik opschieten. Als ze me te laat binnen zien komen, zegt Kjellberg ofzo er wel weer wat van. Zo snel mogelijk loop ik naar beneden, als mijn ogen vallen op een aankondiging van het bal. Om heel eerlijk te zijn, heb ik daar wel zin in. Het is iets om misschien iets liever voor June te zijn. De laatste paar maanden heb ik haar zo subtiel mogelijk ontweken na het gesprek. Ze is nieuwsgierig en aangezien ik haar de helft van het verhaal heb verteld, wil ze nu de andere helft.
    Na de aankondiging gezien te hebben, loop ik de Great Hall in. Ik zie June en Lily al meteen zitten. Ze zijn weer soort van bevriend, maar June zei dat het niet meer hetzelfde was. Misschien dat ik daarom juist bang ben om het te vertellen. Ze accepteert me misschien wel, maar zou het nog hetzelfde zijn?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 9:46 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    × Max Veran Phubar ×
    'In the end, we only regret the chances we didn't take.'

    Het is zo rustig en fijn. We hebben geen haast, en dat is eens iets anders. We zijn gewoon samen en we hoeven nog niet weg. Al hoewel het avondeten zometeen best wel eens zou kunnen beginnen.
    Ondertussen ben ik toch echt een beetje buiten adem en ik maak me van haar los. Dan trek ik haar gewoon in een omhelzing, omdat ik zoveel van haar houdt.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Silena Zoë Paetrix


    Na even verbreekt Max onze kus, waar ik hem eigenlijk wel dankbaar voor ben. Dit sorry dingen moet je niet te lang doen op een openbare plek. Hij trekt me in een simpele knuffel en ik knuffel hem terug. Ik houd van hem. Velen zouden het onzin vinden dat iemand van mijn leeftijd al zeker weet dat ze van iemand houdt. Maar het is nou eenmaal zo, en ik weet eigenlijk zeker dat ik hem niet ga verlaten. Daarvoor geef ik te veel om hem. Na even zo gestaan te hebben verbreek ik onze knuffel. Het wordt nu toch echt wel tijd om naar de grote zaal te gaan voor het avondeten. Ik glimlach en verstrengel zijn vingers met de zijne. "Zullen we alvast naar het avondeten gaan?" Vraag ik hem


    take me back to the basics and the simple life

    -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 12:25 ]


    -


    Blaine Thomas Cleaver

    Ik loop een beetje doelloos door de school. Tijdens het lopen keek ik om me heen naar de leerlingen die met elkaar praten en lachen. Ze maken plezier en hebben lol. Pff, ik heb geen vrienden nodig, echt niet. Deze bewering probeer ik mezelf in te laten denken. Niet dat het zo goed lukt tot nu toe. Het is ook niet dat ik geen vrienden heb. Ik heb Brandon. Nou ja, we mogen elkaar wel, maar echt vaak heb ik hem niet meer gesproken sinds dat hij me gered heeft uit de handen van de centaurs. Ja, inmiddels weet ik wel hoe die 'vreemde beesten' heten. Ik loop naar de eetzaal, waarnaartoe ik nu al een kwartier langzaam loop. Eigenlijk heb ik niet veel anders te doen. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van deze school moet vinden, maar ik weet één ding en dat is dat ik het op mijn andere school veel leuker vond. Project T is in ieder geval nog steeds in gang en ik ben eigenlijk best opgeschoten. Ik weet nu wie zijn vrienden zijn en met wie hij omgaat. Alleen hem aanspreken is nog niet gelukt, maar ach dat is iets kleins, niet? Het is niet dat ik verlegen ben, absoluut niet, maar iemand aanspreken over zo'n onderwerp is toch anders. Plots zie ik hem in de gang staan met June en Lily. Ik ben trots op mezelf dat ik zelfs de namen van zijn vrienden ken. Ik besef dat het nu of nooit is en loop recht op hem af. Zonder na te denken begin ik te praten, want als ik nadenk verpest ik het meestal. "Ik weet niet of je mij al kent, maar ik ben Blaine Cleaver, aangenaam."
    HATERS GONNA HATE HATE HATE. BABY I'M JUST GONNA SHAKE MY BOOTY.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 10:38 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Timothy "Tommy" Cleaver

    Voordat ik de Great Hall inloop, hoor ik een onbekende stem. "Ik weet niet of je mij al kent, maar ik ben Blaine Cleaver, aangenaam." Ik draai me km en kijk naar de jongen die daar staat. Cleaver? Met een kleine frons schud ik zijn hand. Is hij een familielid ofzo? Of zou het gewoon toeval zijn?
    "Ik ben Tommy.." even kijk ik hem aan, niet zeker of ik wel of niet mijn achternaam moet noemen. "Cleaver. Blijkbaar is toeval de wereld nog niet uit." Ik besluit er niet veel van te denken en glimlach naar de jongen. Ik heb Max en Silena wel over hem horen schelden, maar ik weet niet precies wat hij gedaan heeft. Erg veel zorgen maak ik me er niet over. "Is er iets wat ik voor je kan doen?" Ik begrijp niet helemaal waarom hij me opeens aanspreekt. Ik ken hem niet. Enigszins wantrouwig houd ik hem in de gaten.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 10:48 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Blaine Thomas Cleaver

    Mijn broer draait zich naar me om en even kijkt hij me verward aan. Hij schudt mijn hand en begint dan met praten. "Ik ben Tommy." Hij stopt even. Ik begrijp niet helemaal waarom, al hoeft hij zich niet voor te stellen, aangezien ik zijn naam natuurlijk allang ken. "Cleaver. Blijkbaar is toeval de wereld nog niet uit." Toeval, even grinnik ik zacht. Deze jongen weet echt helemaal niet van mijn bestaan af. Hij glimlacht naar me. Ik voel dat hij verward is. Ik voel dat hij de situatie niet begrijpt en dat hij wil weten wat er aan de hand is. "Is er iets wat ik voor je kan doen?" Vraagt hij me vervolgens nog even onbegrijpend als hiervoor. Ik tover mijn grijns op mijn gezicht. Ik vind deze situatie opmerkelijk grappig, maar toch onderdruk ik een echte lach. Waarschijnlijk kent hij me niet, gebaseerd op zijn manier van handelen. Misschien had hij gehoord over het Silena-Incident, maar blijkbaar ook niet meer dan dat. Ze hadden me niet aangewezen of hem betrokken in Silena's wraakplan. Dat ben ik absoluut niet vergeten. Ik ben nog steeds niet bang voor haar, maar zoiets vergeten luk me gewoon niet. Bovendien, waarom zou ik?
    "Oh, ik weet wat je naam is." Zeg ik. Ik laat mijn ogen even over June en Lily glijden en kijk dan weer naar hem. "Kan ik je even onder vier ogen spreken?" Ik buig me wat dichterbij. "Ik zou graag willen weten of de feitjes fabeltjes zijn en andersom." Mijn binnenste lacht het uit, maar van buiten hield ik mijn gezicht in een serieuze plooi in mijn poging een beetje mysterieus te lijken.

    HATERS GONNA HATE HATE HATE. I'M JUST GONNA SHAKE MY BOOTY.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 11:04 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    × Max Veran Phubar ×
    'In the end, we only regret the chances we didn't take.'

    Na een tijdje in een omhelzing gestaan te hebben, maakt Silena zich van me los.
    'Zullen we alvast naar het avondeten gaan?' vraagt ze dan, waarna ze mijn hand pakt. Ik heb zoals gewoonlijk geen honger, maar toch knik ik. Samen lopen we richting de greath hall, en ik zie dat de eetzaal open is. Tommy staat nog in de hal, te praten met -
    Blaine. Meteen voel ik een golf haat door me heen trekken, maar het enige wat je aan me ziet is dat mijn kaak strakker trekt. Ik kijk even naar ze, me afvragend of ik moet gaan mengen. Maar uiteindelijk loop ik gewoon met Silena achter me aan de eetzaal in.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver

    "Oh, ik weet wat je naam is." Ik glimlach even ongemakkelijk. Het kwartje valt niet en ik ben bang dat hij de enige is die voor verheldering kan zorgen. Blaine kijkt naar Lily en June. "Kan ik je even onder vier ogen spreken?" Hij komt dicherbij. "Ik zou graag willen weten of de feitjes fabeltjes zijn en andersom." Met een frons op mijn gezicht kijk ik hem aan. Ik vertrouw hem niet. Toch ben ik te nieuwsgierig om nu nee te zeggen. Ik wrijf even over mijn achterhoofd.
    "Ehm.. Tuurlijk." Ik loop naar een rustig en klein gangetje en draai me dan naar Blaine. "Over welke fabeltjes en feitjes heb je het?" Het klinkt aanvallender dan ik bedoel, maar dit hele gebeuren voelt niet goed aan. Het voelt alsof hij meer weet dan het lijkt.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Blaine Thomas Cleaver

    "Ehm.. tuurlijk." Zegt hij, waarna hij naar een rustig en klein gangetje. Ik volg hem. Ik weet niet precies waar hij heen gaat en nog steeds ken ik de weg hier niet perfect, dus lijkt me volgen wel handig. Plots stopt hij en draait hij zich om. "Over welke fabeltjes en feitjes heb je het?" Vraagt hij dan een beetje aanvallend. Ik weet niet precies hoe hij het bedoelt, maar toch ben ik te laat om een lach te onderdrukken. Het spijt me voor hem, maar hoe hij zich gedraagt in deze situatie vind ik nogal humoristisch. "Ik heb geruchten gehoord over onze broer. Wat jij met hem gedaan hebt bijvoorbeeld. Weet je, ik vind het echt rot voor je, maar toch wil ik er wat meer over weten. Het is toch wel familie, snap je." Ik wist dat hij nogal geheimzinnig over het incident met zijn, onze broer deed. Mijn manier van aanpak was misschien niet zo tactisch en voorzichtig, maar het leek me eerlijk gezegd toch best handig om meteen met de deur in huis te vallen. Het was uitgesproken; project T was uitgevoerd. Dat ik zo'n naam voor dit gebeuren bedacht had, was dan misschien bespottelijk, maar je merkt dat als je alleen bent, je je veel vreemder gaat gedragen dan wanneer je onder andere mensen bent. Vooral als je Blaine heet.
    HATERS GONNA HATE HATE HATE. BABY, I'M JUST GONNA SHAKE MY BOOTY.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 11:29 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman