• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Sorry..’ zachtjes hoorde ik hem zuchtten waarbij hij me dichter naar zich toe trok. ‘Sorry..’
    Zachtjes schudde ik mijn hoofd. ‘Er is niks wat je fout deed; George’ fluisterde ik zachtjes terwijl mijn handen onverstoord zijn rug door bleven strelen.
    'Zullen we maar naar les gaan; professor kist kan niet voor eeuwig op ons blijven wachten. Eigenlijk kan hij dat wel, maar ik denk niet echt dat hij daar zin in heeft.' Zachtjes haalde ik mijn hoofd uit zijn nek om zachtjes te knikken voordat ik naar zijn tas greep die ik over mijn schouder hing om zijn hand te pakken en hem de geschiedenis van toverkunst lokaal in te slepen wat zich gelukkig in dezelfde gang bevond. Zachtjes trok ik hem mee naar binnen waar twee mensen; eentje die ik herkende als Kealan. Het was niet eens raar wat ik zag; hij had altijd grote verhalen over allerlei intieme dingen en blijkbaar was het allemaal waar ook nog. Snel liep ik naar Jonah toe waar mijn boeken nog stonden om ze te pakken voordat ik weer terug naar George liep en hem aan een tafeltje trok. ‘En wij mochten niet meer zo klef doen op gangen.’ Fluisterde ik met een klein glimlachje.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zit nu echt zowat mijn hele kamer door te springen door de post van Ralf. Dit is echt zo ontzettend lief en ik ga nu zeker een foto bewerken waarin Fred het zonnetje van de teletubbies is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik zit nu echt zowat mijn hele kamer door te springen door de post van Ralf. Dit is echt zo ontzettend lief en ik ga nu zeker een foto bewerken waarin Fred het zonnetje van de teletubbies is.


    Jeej, ik ben blij dat ik jou blij hem kunnen maken ^^



    En willen juklie me een kort samenvatring geven wat er nu aan de hand is met kealan en jonah x') want ik kon de posts niet meer lezen terwijl ik het lwkker eerst elke keer las D=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jeej, ik ben blij dat ik jou blij hem kunnen maken ^^



    En willen juklie me een kort samenvatring geven wat er nu aan de hand is met kealan en jonah x') want ik kon de posts niet meer lezen terwijl ik het lwkker eerst elke keer las D=


    Kealan is jonah jaloers aan het maken door macy nogal intiem tre zoenen en jonah probeerd kealan jaloers te maken door met christian te zijn xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Kealan kijkt heel eentje naar mij maar gaat dan weer verder met het zoenen van Macy - en niet alleen zoenen. Zijn hand komt op allerlei plaatsen, wat me misselijk maakt. Hij houdt niet van me. Hij houdt niet van me want hij is nu al over me heen en is Macy midden in een volle klas aan het zoenen. Campbell komt ook even langs, maar hij maakt me alleen maar bozer.
    'Zorg dat ik niet weg kan en pak het potje met pillen uit mijn tas,' zeg ik tegen Christian. Ik mag dan wel pillen hebben die ervoor zorgen dat ik geen woedeaanvallen heb, maar ze kunnen niet alle woede onderdrukken.
    Christian doorzoekt mijn tas, maar hij kan niks vinden. 'Weet je zeker dat het potje hierin zat?' Ik kan het al niet meer goed horen en pak mijn toverstok, die ik richt op May.
    'Crucio,' fluister ik zo zacht dat enkel Christian het hoort. Ik zie de verschrikte blik in zijn ogen en kijk dan naar May, die crepeert door de pijn. Ze verdient het, want geen enkele pijn kan erger zijn dan de pijn die ik nu voel. Ik haal mijn toverstok weg en doe die in mijn tas. Ik wil ook weer niet dat ze gek wordt. Dat is ze al.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wauw jonah :'o oh nee nu gaat kealan een scene maken berg je allemaal (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Hij kijkt me aan met zijn Grote ogen die mij keer op keer op keer laten smelten. Dan gooit hij zijn armen om mijn nek. Ik sla mijn armen om hem heen en ruik zijn geur, die ervoor zorgt dat ik weer rustig word. Ik hou zoveel van hem.
    'J-je m-m-maakt e-een grap,' zegt hij en ik kan het niet laten om te glimlachen,
    'Waarom zou ik hier een grap over maken? Dit is alles wat ik wil. Jij bent alles wat ik wil.' Ik kijk hem aan voor ik mijn lippen tegen die van hem aan druk en hem stevig naar me toe trek. Ik wik hem nooit meer los laten. Toch laat ik hem weer los. 'Is het een ja?' vraag ik. Minsten klinkt bibberig. 'Ik bedoel, over een paar jaar natuurlijk. Of meteen als jij meerderjarig bent, het maakt me niet uit. Ik wil met jou trouwen en anders met niemand.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    Uit het niets begon Macy te stuiptrekken waardoor ik haar van schrik losliet en gewoonlijk naar Jonah keek die altijd mijn rots in de branding leek maar nu keek hij echter maar boos naar Macy. Merlin; met dat greep ze naar mijn stropdas toen ik nog net in een flits Jonah zijn stok weg zag doen.
    ‘Je- staat echt mega bij mij in het krijt; Merlin- en je gaat me zometeen vertellen waarom je me zo nodig moest gebruiken.’ Siste ze in mijn oor voordat ze me los liet en ik in een rechte lijn naar Jonah liep om vervolgens over mijn armen over zijn bureau naar hem te laten glijden waarbij ik naar voren boog wat me enorm uit het veld deed slaan en voor even ik hem maar zwijgend aanstaarde waarbij mijn lippen zachtjes op en neer ging voordat ik me wakker schudden. Híj hield niet van je. Hij gunt je geen geluk anders deed hij Macy geen pijn. Ik mocht notabene May niet pijn doen.
    ‘Wat denk je wel niet in vredesnaam te doen; een beetje Macy pijn doen. Wat wíj deden was ver uit niks wat jij en May gedaan hebben. Ik heb míjn vriend niet in haar gestoken om zo dom te zijn om haar zwanger te maken waardoor míjn hele leven verpest word. Dat ben jij allemaal; Barret. Je had het allemaal. Maar je moest het zo nodig verpesten..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij haalde zijn hoofd weer weg en knikte met zijn hoofd. Net toen ik mijn tas weer op wilde gaan pakken, greep Campbell er al naar en hing die over zijn shouder. Ik kon het niet laten en glimlachte toen hij mijn tas mee naar het lokaal toe sleurde. Ik wilde terug naar inze plaatsen toe lopen maar tot mijn ellende zag ik Jonah daar zitten. Dat stomme kleine irritante verdomde tovenaartje die hij is en mijn toekomstige echtgenoot ging kussen; ik haat hem.
    Maar voordat ik al ruzie kon zoeken om iets naar hem te roepen, trok Camovell me mee naar twee lege tafeltjes waar hij zijn boek op legde en daar plaats nam waarna ik ook naast hem plaats nam.
    ‘En wij mochten niet meer zo klef doen op gangen.’ fluisterde hij en ik glimlachte.
    'Deden we toch niet?' Fluidterde ik terug en staarde naar professor kist die als een dode- oh, sorry- als een ondode voor zich uit staarde.
    'Weet je, eigenlijk konden we ook helenaal niet komen. Bespaarde het de moeite van professor kist om ons er uit te sturen. Want deze les gaat saai worden en je weet dat ik Jonah straks een mooi blauw huidskleur ga geven (smurfin :'D)'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohwauw, george die dit saai noemdz ik denk dat ik samem met george in de tijd van een aantal posts terug staat te leven x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Kealan komt in een rechte lijn naar mij toe gelopen en ik weet dwt het mis is aan de blik op zijn gezicht. Naast me is Christian bijna aan het hyperventileren. Kealan buigt zich naar me toe en mijn hart begint vanzelf sneller te kloppen.
    ‘Wat denk je wel niet in vredesnaam te doen; een beetje Macy pijn doen. Wat wíj deden was ver uit niks wat jij en May gedaan hebben. Ik heb míjn vriend niet in haar gestoken om zo dom te zijn om haar zwanger te maken waardoor míjn hele leven verpest word. Dat ben jij allemaal; Barret. Je had het allemaal. Maar je moest het zo nodig verpesten..’
    Ik kijk hem woedend aan. 'Ze is niet zwanger, dat was een leugen. En zij was ten minste mijn vriendin. Ik weet niet wat jij allemaal wilde doen met Chanel, die je niet eens áárdig vindt. Dus jij bent niet degene hier die boos moet zijn. En misschien moet je een andere manier vinden om wraak te nemen dan het eerste beste meisje dat in je buurt is te zoenen. We weten allebei dat je daar niet op valt.' Ik stop mijn spullen in mijn tas en sta op. 'Ik heb hier helemaal geen zin in,' zeg ik nog voor ik het lokaal tot loop.


    Spoiler alert: you will save yourself

    oeehh jonah don't poke the bear :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh shit ik moet over vijf uur al opstaan :X


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Oh shit ik moet over vijf uur al opstaan :X


    I know the feeling :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga nu echt want anders dan moet ik morgen echt breinen gaan eten.


    Spoiler alert: you will save yourself