• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Met een ruk werd ik tegen de muur geduwd voordat ik een harde stomp in mijn gezicht voelde.
    ‘Ik lijk niet op hem, ik zou mijn kind nooit alleen laten. Alleen is er geen kind en dat zal er ook niet komen. En waag het niet mij met hem te vergelijken.’ Mijn hand gleed omhoog door onze lichamen heen naar mijn gezicht waar ik zijn vuist nog na voelde branden in mijn gezicht. Dus dit was hoe mijn moeder zich voelde; iedere keer als pap haar sloeg wanneer hij zichzelf niet in kon houden en het ergste van alles was dat ik de tranen weer achter mijn ogen voelde branden en net zoals mijn moeder draaide ik mijn gezicht weg.
    ‘Ik wil je terug, Kealan.’ Ik was niet zoals haar. Zij kon haarzelf niet verdedigen. Ik wel. Met een harde duw drukte ik hem weg. ‘Dat had je maar moeten bedenken voor dat je me sloeg. Blijf uit míjn buurt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha Fred is een beetje overweldigd en hij kent het woord 'subtiel' niet, dus ja. En hij is ook nog in de wolken omdat Ralf 'ja' zei.


    Spoiler alert: you will save yourself


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Nee; sluit maar bij ze aan- ik zoek wel iets.’ Zei Campbell en verliet mij met deze twee meisjes en drie jongens die bij mij stonden. Even draaide ik me weer naar Campbell om die maar tussen al die studenten verdween en met een zucht keek ik al die babbelende studenten aan die nu voor mij stonden.
    ‘nou, eh,’
    Maar voordat ik wat kon zeggen, trok iemand mij van deze groep weg en zag ik dat de dader Fred was, met Campbell die naast hem stond.
    'Hagrid, wij zijn met zijn drieën een groepje, is dat goed?'
    Hagrid draaide zich naar ons om en glimlachte breed.
    ‘dat is goed,’ riep hij en draaide zich om om onze huisdier voor ons te brengen.. Merlin..
    'Jullie raden nooit wat er net is gebeurd,' zei Fred opgewonden. Ik keek hem verward aan en wisselde even een blik met Campbell af voordat ik naar de krat staarde die Hagrid naar onze kant op sleepte.
    ‘je dwong mij en Campbell om samen een groepje van drie te maken,’ zei ik humorloos maar toch liet ik even een glimlach zien.
    ‘vertel het ons maar Fred; want ik kan je garanderen dat je dat straks niet meer kan doen als we met z’n drieën opgegeten worden door deze beesten. Weet je wel dat we Schroeistaartige skreeften moeten gaan uitlaten? Hagrid wilt ons dood hebben.’
    En met dat gooide Hagrid de krat voor ons neer waar de skreeft in lag en langzaam eruit kroop waarna Hagrid een riem in Campbell zijn armen drukte.
    ‘nou, vergeten jullie de tijd niet? Veel succes!’ en met dat liep hij weg.


    Vertel het ons Fred :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha moet ik wachten op de reactie van Campbell?


    Spoiler alert: you will save yourself

    jullie mogen camp ff voor deze ronde overslaan


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    ‘Dat is goed,’ roept Hagrid en hij loopt weg om iets te halen. Ik wil echt niet weten wat voor beest hij dit keer heeft gekozen. Ik koos voor Verzorging van Fabeldieren samen met George omdat het toen nog het meest saaie vak was waar je niks deed.
    ‘Je dwong mij en Campbell om samen een groepje van drie te maken. Vertel het ons maar Fred; want ik kan je garanderen dat je dat straks niet meer kan doen als we met z’n drieën opgegeten worden door deze beesten. Weet je wel dat we Schroeistaartige skreeften moeten gaan uitlaten? Hagrid wilt ons dood hebben.’ Schroeistaartige skreeft? Dat klinkt niet goed. Hagrid gooit een krat op de grond en opent die. Hij duwt een riem in Campbells armen en eerlijk gezegd ben ik blij dat hij die niet in mijn armen geduwd heeft.
    ‘Nou, vergeten jullie de tijd niet? Veel succes!’ Hij loopt weg en ik kijk George en Campbell om de beurt aan.
    'Ralf en ik gaan trouwen!' zeg ik vrolijk. 'Ik heb hem net ten huwelijk gevraagd en hij zei ja!' De vreugde in mijn stem is zo duidelijk en ik wil gewoon een dansje gaan doen, des noods met de skreeft, om mijn vreugde te uiten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Qie gaat nu; camp of george?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Qie gaat nu; camp of george?



    george


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Toen Hagrid eenmaal uit zicht verdween, keek Fred mij en Campbell even aan en riep die ene zin van waar ik dacht dat ik nooit, maar dan ook echt nooit van hem zou horen; 'Ralf en ik gaan trouwen!'
    Verbaasd keek ik hem aan en als ik niet beter wist zou ik nu bang wezen dat mijn kaak op de grond zou gaan vallen.
    'Ik heb hem net ten huwelijk gevraagd en hij zei ja!'
    Ik wierp een blik naar Campbell toe en dan weer terug naar Fred die meer dan gelukkig leek te zijn.
    ‘je maakt een grap,’ riep ik verbaasd en begon wat zenuwachtig te lachen.
    ‘oh Merlin; Fred, ik-‘ ik wist gewoon niet wat ik moest gaan zeggen en staarde naar de skreeft die nuit het krat kroop en weer terug naar Fred.
    ‘ik- ik ben blij voor je,’ zei ik dan en probeerde heel erg gelukkig te klinken, ik was ook blij voor hem, maar alles gaat zo super snel, zo snel dat ik me er vreemd bij voel. Bij Fred lijkt alles echt zo soepen en mooi te verlopen en ik; ik moet mam en pap eerst uilen die dan een probleem van maken dat Campbell uit een dooddoeners gezin komt en dat het waarschijnlijk niet kan; en dan nog Fred, ik ben wel blij voor hem, echt waar. Het was alleen zo onverwachts, net toen alles goed ging en al..
    Ik denk eerlijk gezegd dat mijn probleem nu is dat ik Fred nu eindelijk weer terug heb, maar weer ga verliezen. En ja, nu is dit dus pure jaloezie aangezien we sinds onze geboorte bij elkaar waren en vanaf nu de hele tijd bij Ralf zal zijn. Maar ach; wat moest ik toch dan denken toen ik dacht dat ik misschien in de toekomst samen met Campbell kon zijn; het gebeurd. Dus duwde ik deze gedachtes maar gauw weer weg en wendde me weer tot Fred.
    ‘dit was zo onverwachts; ik neem aan dat mam en pap het niet weten?’ vroeg ik dan lachend.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Dat had je maar moeten bedenken voor dat je me sloeg. Blijf uit míjn buurt.’ Meteen weet ik dat het stom van me was. Maar mijn hele leven doe ik mijn best om níet om mijn vader te lijken en goede beslissingen te maken. Dat ik daarmee beledigd word is al vreselijk, maar dat hij het is... Dat is bijna ondraaglijk. Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar ik kon het niet meer inhouden.
    'Het spijt me,' zeg ik zacht terwijl ik hem aankijk. Waarom moest ik dat nou juist doen? 'Het spijt me zo erg, ik had het niet moeten doen.' Ik weet niet goed wat ik moet doen, dus zeg ik maar niks meer. Dan weet ik eindelijk wat ik moet doen. Ik moet bij hem weg blijven zodat hij verder kan gaan met zijn leven. Zonder mij, met Victoire.
    'I-ik zie je wel weer,' zeg ik en hoewel ik het niet wil loop ik weg van de jongen waar mijn gehele hart aan toebehoort.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik post nu wel met camp


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voor ik er erg in had voelde ik me meegetrokken worden door iemand- Fred. Iets wat ik kon voelen aan de manier dat hij me vast greep.
    ‘Je dwong mij en Campbell om samen een groepje van drie te maken. Vertel het ons maar Fred; want ik kan je garanderen dat je dat straks niet meer kan doen als we met z’n drieën opgegeten worden door deze beesten. Weet je wel dat we Schroeistaartige skreeften moeten gaan uitlaten? Hagrid wilt ons dood hebben.’ Nutteloos stond ik erbij alsof ik een standbeeld was tot ik een riem in mijn hand gedrukt voelde worden wat betekende tot mijn ellende dat het beest enorm dichterbij was. De gruwel uit het doolhof.
    ‘Nou, vergeten jullie de tijd niet? Veel succes!’ ik keek van Fred en George naar het beest voordat het beest een wil van zichzelf leek te krijgen om te gaan lopen.
    'Ralf en ik gaan trouwen! heb hem net ten huwelijk gevraagd en hij zei ja!' met een bonk viel ik onderuit terwijl het beest door begon te lopen. Er was tenminste een pluspunt; het beest vermoorde me niet en daarnaast zou ik niet met George en Fred moeten praten over een huwelijk tussen Fred en Ralf- waarschijnlijk zou ik toch alleen maar verkeerde opmerkingen maken waardoor Fred alleen maar meer een hekel aan mij ging krijgen. ‘Je maakt een grap, oh Merlin; Fred, ik-‘ derest hoorde ik niet meer doordat ik bruut de bos in gesleurd werd door het beest waar ik alleen maar blij om kon zijn; ondanks dat takken zich ruw in mijn gewaad en huid zwiepte. Ik ben zo egoïstisch; maar ik kon niet blij zijn. Niet voor Fred of Ralf. Misschien omdat ik ze niet ken; of misschien juist omdat ik niet of nooit zou trouwen. Ook niet met George. Het was niet alsof iemand daar op zat te wachten. Dat had ik wel uit de brief duidelijk gemaakt- en daarnaast wist ik niet eens of ik wel in Engeland kon blijven na mijn examen. Ik wist niet eens waar ik überhaupt heen moest na de examen. Het was of weer vluchten of me overgeven en gewoon weer naar huis komen; en ik had het vermoeden dat thuis alleen de dood op mij zou wachten en hoewel ik daar de hele vakantie voor weggerend heb; klonk het juist nu enorm aanlokkelijk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En dat terwijl george zich staat te voorbereiden om uiteindelijk een aanzoek te kunnen doen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo komt Camp redden ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••