• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Misschien voelt hij wat voor Camp ja, wie weet (:

    Eigenlijk, toen ik hem creëerde was zijn doel om wraak te nemen op Ralf voor het vernietigen van zijn leven en dat deed hij door middel van al zijn vrienden,familie en geliefden van hem te laten scheiden.


    Camp wilde de hele werelds leven verpesten @ Generations en daarmee stopte hij ook mee toen hij George in het vizier kreeg. Toen kon hij alleen maar als een kwijlende teddybeer achter hem aan strompelen...
    Dus ja; als hij wat voor Camp voelt; de blondharige jongen zonder naam... dan heeft camp een probleem...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oh post previous page x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    het regent + Stormt hier echt zo erg deze hele week D"; kan niet wachten tot de zomer (a)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Camp wilde de hele werelds leven verpesten @ Generations en daarmee stopte hij ook mee toen hij George in het vizier kreeg. Toen kon hij alleen maar als een kwijlende teddybeer achter hem aan strompelen...
    Dus ja; als hij wat voor Camp voelt; de blondharige jongen zonder naam... dan heeft camp een probleem...



    ik zweer, waarom heb ik nooit een naam voor deze jongen bedacht ='D hij zal alleen bestaan onder het naam "blonde jongen" x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik zweer, waarom heb ik nooit een naam voor deze jongen bedacht ='D hij zal alleen bestaan onder het naam "blonde jongen" x')


    Anders is camp de eerste die achter zijn naam komt wanneer hij met camp gaat praten? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell haalde zijn hoofd weg en zocht oogcontact met mij op, iets wat hij zelden doet, ook.
    ‘…George.. als je in de gaten heb dat je dingen begin te vergeten.. dan vertel je het me toch wel? Misschien-misschien kan ik je dan helpen? Weet je nog wat- wat we vanmorgen allemaal gedaan hebben? Voor Verzorging van Fabeldieren?’
    Ik bleef zwijgend liggen en brak de oogcontact om terug naar Leo aan te kijken die me wat bezorgd aankeek.
    ‘ja.’ Perste ik eruit, hoewel ik nog flink aan het denken was.
    ‘maak je maar geen zorgen Camp.. het is vast niet zo dat ik hele belangrijke of grote dingen vergeten heb. Ik bedoel; ik weet nog steeds dat ik van jou hou, dat jij die ene jongen bent aan wie ik allemaal complimentjes kan gaan geven waar het onmogelijk is jou niet te laten blozen.’ Zei ik met een grijns voordat ik me zo draaide zodat ik een kleine kus op zijn wang kon drukken en zachtjes naar zijn hand greep en terug naar Leo keek die mij doordringend aanstaarde. Hij wist dat ik niet volledig de waarheid sprak.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat kunnen we nu met ze doen? :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wat kunnen we nu met ze doen? :'3


    Ik heb geen idee (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ja. Maak je maar geen zorgen Camp.. het is vast niet zo dat ik hele belangrijke of grote dingen vergeten heb. Ik bedoel; ik weet nog steeds dat ik van jou hou, dat jij die ene jongen bent aan wie ik allemaal complimentjes kan gaan geven waar het onmogelijk is jou niet te laten blozen.’ Zachtjes voelde ik hoe zijn lippen tegen mijn wang geplaatst werd terwijl zijn hand naar die van mij gleed om die vast te pakken. Even; voor heel even had ik de neiging om verlegen naar onderen te staren tot ik zijn blik naar Leo zag gaan. Zachtjes met veel pijn en moeite drukte ik mijzelf iets omhoog voordat ik voor een enkele seconde mijn lippen op zijn onderlip drukte voordat mijn neus even die van hem aantikte. ‘Je bent zo schattig- als je tegen me liegt; George..’ fluisterde ik zachtjes voordat ik weer mijn ogen met moeite met die van hem haakte. ‘Ik geloof je pas als je vertelt wat wij vanmorgen gedaan hebben..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik keek om naar Campbell en zag hem naar mij kijken voordat hij zijn lippen tegen mijn onderlip aandrukte. Tenminste gelooft hij me; ik heb ecbt vergeten wat we vanochtend gedaan hadden..
    ‘Je bent zo schattig- als je tegen me liegt; George..’ fluisterde hij. Verbaasd keek ik hem aan voordat ik terug naar mijn handen staarde.
    ‘Ik geloof je pas als je vertelt wat wij vanmorgen gedaan hebben..’
    Ik schudde met mijn hoofd en zuchtte.
    'Maar een ochtend maar; als jullie me vertellen wat er was gebeurd.. dan herriner ik het me vast wel. Ik bedoel; dit is niets groots of ernstigs.' Zei ik zachtjes, hoewel ik wel weet dat ik iemand had vergeten. Of meerdere personen. Meerdere dagen.. oh Merlin; ik moet een lijstje maken met al de dingen die ik nog weet en niet. Nou ja, dat gaat een behoorlijk lang lijstje worden dan.
    'Maar ik meen het; maar je maar geen zorgen Campbell. Zoals ik al eerder ook zei; ik herriner me tenminste de belangrijkste dingen nog wel.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Auch D'; wat kunnen ze doen... dnek denk x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Maar een ochtend maar; als jullie me vertellen wat er was gebeurd.. dan herinner ik het me vast wel. Ik bedoel; dit is niets groots of ernstigs. Maar ik meen het; maak je maar geen zorgen Campbell. Zoals ik al eerder ook zei; ik herinner me tenminste de belangrijkste dingen nog wel.’ Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen hem aan terwijl ik even mijn ogen sloot voordat ik zijn hand los liet en mijn armen stevig om hem heen legde net zoals mijn hoofd die zijn vertrouwde plek naar Georges borstkas zocht. ‘Het is maar een ochtend..’ murmelde ik hem na waarbij mijn afgekloven nagels zich in Georges modderig gewaad drukte.
    ‘Zolang je maar belooft; dat zodra het erg word- w-wat het a-al is- het v-verteld.’ Murmelde ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    In plaats van wat te gaan zeggen, drukte hij zijn lippen tegen die van mij aan en liet mijm hand los waarna hij zijn armem om mij heen gooide. Ik glinlachte zachtjed tussen de kus door voordat io wat afstand creëerde.
    ‘Het is maar een ochtend... Zolang je maar belooft; dat zodra het erg word- w-wat het a-al is- het v-verteld.’
    Ik kbikte met mijn hoofd en murmelde: 'ik beloof het.' Waarna Leo plotseling van zijn plek opstond en Merlin, ik had hem helemaal vergeten.
    'Ik- ik ga maar eens er van door.. Fred en Ralf opzoeken en hun vertellen iver jou en Camp.' Zei hij en liep het zaal uit. Met een glinlach leunde ik wat achterover, mijn kussen in die al rectop stond en trok Campbell dichter tegen mij aan.
    'Weet je; voor het eerste keer in mijn leven verheug ik me erg veel op om in het ziekenzaal te liggen, aangezien jij er ook bent.' Zei ik eerlijk en lachte.
    'Hoewel madama Plijster niet hetzelfde erover denkt.'

    Leo is weg x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    New topic :Y) en Camp gaat het nog niet right-away zeggen. Eerst moet George wat doen ofcourse..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je maakt alles zo moeilijk :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••