• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    is goed ('x jij mag zo wel schrijven dat de bel gaat ofzo :p zolang je maar weet dat Campbell je wss laat vallen als hij de schroeistaartige skreeft ziet en helemaal aan je vast klampt als hij zijn richting op loopt xd


    Ze hadden toch een gigantische schroeistaartige skreeft gezien, vorig jaar in het doolhof ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ze hadden toch een gigantische schroeistaartige skreeft gezien, vorig jaar in het doolhof ^^


    Toen was camp ook bang; alleen je dumpte hem bij de boeman . Remember D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Over dat slaapkamer en gang vergelijkenis; de gang is openbaar en groot. Koud en hard. In de slaapkamer is er iets als een deur met een slot en het was klein en warm; of ik dacht dat ik het warn had door jou. Dus het is het niet eens waard om die twee met elkaar te vergelijken.'
    Zachtjes drukte ik mezelf nog dichter tegen hem aan. Eigenlijk vroeg ik mezelf af of George het fijn zou vinden als hij bij mij mocht doen wat Kealan bij dat meisje deed. Hij verveelde zich- en was het dan mijn taak niet om hem te vermaken? Meteen schudde ik die gedachten weg. Ik kon dat niet. Ik kon niet wat Kealan kon. Niet als een hele klas naar me keek- zelfs hoe ik nu zat- vond ik al redelijk intiem voor in de klas.
    'En Jonah kan ik nog altijd blauw maken; het hoeft niet nu. Merlin, ik wil weg hier. En de les is nog net pas begonnen.. maar zo te zien zit professor Kist nog in het land der doden.' Zachtjes liet ik hem los om wat overeind te gaan zitten en pakte mijn boek van geschiedenis van toverkunst tevoorschijn die ik opensloeg op de koboldopstand uit 1899. Ik schoof hem wat naar het midden toe terwijl ik naar de gruwelijke afbeeldingen staarde van kobolden die onthoofd werden doordat ze niet luisterde naar de tovenaars. ‘maar goed dat hij nog afwezig is; dan kan je mooi het stof nog lezen wat je niet gedaan hebt gisteravond…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell liet me los en haalde zijn boek tevoorschijn die hij openklapte wat betekende dat we met de les zou gaan beginnen en ik een kleine kreun liet voordat ik wegkeek, alsof ik dood zou gaan als ik naar het boek keek.
    ‘maar goed dat hij nog afwezig is; dan kan je mooi het stof nog lezen wat je niet gedaan hebt gisteravond…’
    ‘ik deed het niet om veel redenen.’ Murmelde ik en keek Campbell weer aan.
    ‘dat ik geen tijd had, geen zin en ik was bezig.. met belangrijkere dingen.’ Zei ik met een glimlach en boog me voorover om zijn boek weer dicht te klappen.
    ‘we hoeven niet met de les bezig te zijn; niemand doet wat op dit moment.’ Fluisterde ik dan. Dat was waar ook. Professor Kist staarde maar voor zich uit en iedereen die in het klas zat praten ook maar met elkaar.
    ‘misschien komt het dat ik vandaag me wat opgewonden voel of het komt omdat ik naast jou zit; maar ik heb vandaag nergens zin in dan allen bij jou zijn.’
    En toen ging de bel. Ik schoot overeind en greep naar Campbell zijn hand om vervolgens mijn tas over mijn schouder te gooien en trok Campbell mee het lokaal uit.


    Urgh, geen inspiratie meer D: doe maar dat George je gewoon mee naar buiten sleurt :Y)
    Ah, dit gaat leuk worden mat die skreeften. Misschien kan er eentje George en Campbell gaan aanvallen :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik deed het niet om veel redenen. Dat ik geen tijd had, geen zin en ik was bezig.. met belangrijke dingen.' In plaats van de boek beginnen te lezen klapte hij hem dicht.
    ‘We hoeven niet met de les bezig te zijn; niemand doet wat op dit moment. Misschien komt het dat ik vandaag me wat opgewonden voel of het komt omdat ik naast jou zit; maar ik heb vandaag nergens zin in dan alleen bij jou zijn.’ Werkelijk alle bloed voelde ik naar mijn wangen stijgen terwijl ik mijn mond open deed en weer dicht om even gauw naar professor kist te kijken en weer terug naar George tot mijn opluchting de bel ging waardoor George overeind schoot en ik naar mijn boeken greep voordat George me mee de gangen door trok; naar buiten- het terras over richting het verboden bos. ‘u-uhm- George.. wat gaan we doen?’ stotterde ik toch ietwat angstig.
    ‘W-wil je weer de verboden bossen in? Z-ze kunnen ons zien; dat weet je toch? We hebben g-geen permissie? Daarnaast moet ik waarschijnlijk al mij hele leven lang bij Umbridge nablijven waardoor ik geen ruimte heb voor meer nablijfuren..’

    X’D hij weet natuurlijk niet waar Fabeldieren lesgegeven word :’D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    hm, moet ik halt nemen bij Fred en Ralf of gewoon naar de les gaan ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Op de terug weg komen ze ze tegen? Red. Daarnaast gaat Camp wel wat jaloers zijn hoor haha :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Op de terug weg komen ze ze tegen? Red. Daarnaast gaat Camp wel wat jaloers zijn hoor haha :'D


    haha, hoezo :'D

    en sorry, post is bijna klaar


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    haha, hoezo :'D

    en sorry, post is bijna klaar


    Lees je zo wel wanneer fred het vertelt (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Lees je zo wel wanneer fred het vertelt (:


    wat verteld :'O

    ---

    ohgod, ik ben echt afschuwelijk in het schrijven van lessen en al helemaal als de professor daarvan Harige Hagrid is. nou ja, dat komt maar in de volgende post of jij moet anders afschuwelijk lang wachten en dan krijg je hoge verwachtingen over mijn post maar dan is het alweer een afschuwelijk stukje tekst :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wat verteld :'O

    ---

    ohgod, ik ben echt afschuwelijk in het schrijven van lessen en al helemaal als de professor daarvan Harige Hagrid is. nou ja, dat komt maar in de volgende post of jij moet anders afschuwelijk lang wachten en dan krijg je hoge verwachtingen over mijn post maar dan is het alweer een afschuwelijk stukje tekst :'o[/quote

    moet ik anders hagrid spelen? niet dat ik hem goed kan spelen maarja x'd en wanneer Fred vertelt dat hij en Red gaan trouwen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘u-uhm- George.. wat gaan we doen? W-wil je weer de verboden bossen in? Z-ze kunnen ons zien; dat weet je toch? We hebben g-geen permissie? Daarnaast moet ik waarschijnlijk al mij hele leven lang bij Umbridge nablijven waardoor ik geen ruimte heb voor meer nablijfuren..’ ik wierp een blik naar het bos toe voordat ik Campbell weer aankeek en met mijn hoofd schudde.
    ‘we hebben verzorging van fabeldieren, dat is bij Hagrid’s hutje, de huisje die we gisteren bij langs liepen.’ Zei ik met een glimlach.
    ‘maar als je wilt mag je wel het verboden bos in gaan hoor.’ Zei ik er nog bij. Ik trok Campbell mee het terrein over. Ik heb Fred ook niet gezien, de hele dag al niet. Ik raak er tegenwoordig ook niet echt meer verbaasd om; hij is vaker absent tijdens de lessen.
    We kwamen aan bij het hutje waar de studenten al klaar stonden met hun monsterlijke boek in hun handen. Echter kwam Hagrid achter zijn huisje vandaan en riep; ‘doe de boeken weg, ik heb een leuke les voor jullie klaargezet,’ riep hij. Hij wierp mij en Campbell even een blik toe en ik wist dat hij ons nu en dan aan kon spreken over dat we gisteren niet terug kwamen met een lege zag.. aangezien er nog een stuk vlees in zat en we kwamen eigenlijk helemaal niet terug. En ja, Hagrid knikte met zijn hoofd naar onze richting toe en ik keek hem met een zeer onschuldige blik aan.
    ‘en jullie waren gisteren niet terug gekomen. Ik zocht jullie in het bos en dan zag ik een lege zak op een stuk vlees na; dat was niet erg slim van jou, George.’


    Jah; George is altijd de schuldige :’D zelfs al staat Voldemort naast George en Voldemort heeft een student gedood, is Hagrid er van overtuigd dat de dader George is. Bij wijze van spreken dan x’)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    SphinxX schreef:
    (...)

    wat verteld :'O

    ---

    ohgod, ik ben echt afschuwelijk in het schrijven van lessen en al helemaal als de professor daarvan Harige Hagrid is. nou ja, dat komt maar in de volgende post of jij moet anders afschuwelijk lang wachten en dan krijg je hoge verwachtingen over mijn post maar dan is het alweer een afschuwelijk stukje tekst :'o[/quote

    moet ik anders hagrid spelen? niet dat ik hem goed kan spelen maarja x'd en wanneer Fred vertelt dat hij en Red gaan trouwen :p



    te laat, ik heb al gepost :'o ik speel hem ook afschuwelijk hoor :')

    maar als je het wilt kun je de les starten en hem van mj overnemen hoor xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘We hebben Verzorging van Fabeldieren, dat is bij Hagrids hutje, de huisje die we gisteren bij langs liepen. Maar als je wilt mag je wel het verboden bos in gaan hoor.’ Zachtjes trok hij me mee naar Hagrids huisje waar al meer leerlingen waren met een gruwelijk boek in hun handen die ik niet herkende tussen mijn boeken.
    ‘Doe de boeken weg, ik heb een leuke les voor jullie klaargezet. En jullie waren gisteren niet terug gekomen. Ik zocht jullie in het bos en dan zag ik een lege zak op een stuk vlees na; dat was niet erg slim van jou, George.’ Met dat keerde professor Hagrid zich weer om waardoor ik schuldig naar George keek. ‘Sorry; na de les vertel ik wel dat ik jou de bos mee ingetrokken had…’ murmelde ik zachtjes en voordat ik verder kon gaan kwam er een meest afgrijselijk monster uit een soort houten bak tevoorschijn. Diezelfde monster als ik gezien had samen met George in het toernooi. Mijn mond gleed ietwat van angstig open voordat ik aan Georges mouw trok gezien mijn stem van schrik verloren leek te zijn terwijl het beest maar dichterbij kwam en ik snel George aan zijn mouw naar achter trok om me vervolgens mijzelf aan zijn rug te klampen. ‘H-het leeft nog..’ piepte ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wat gaan ze eigenlijk met die beesten doen; voeren x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••