• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    wat gaan ze eigenlijk met die beesten doen; voeren x')


    uitlaten :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    uitlaten :'D


    uitlaten in het verboden bos; ieder groepje van drie studenten krijgen een schroeistaartige skreeft; een hele grote en die moeten ze dan in het verboden bos uitlaten; en de groepje is dan Angelina, George en Campbell :'D Campbell krijgt op een gegeven moment echt een trauma aan de verboden bos.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    uitlaten in het verboden bos; ieder groepje van drie studenten krijgen een schroeistaartige skreeft; een hele grote en die moeten ze dan in het verboden bos uitlaten; en de groepje is dan Angelina, George en Campbell :'D Campbell krijgt op een gegeven moment echt een trauma aan de verboden bos.


    Zullen we doen dat Angelina weer doet zoals George en zij vroeger vrienden waren waardoor camp sad is D'; omdat ze zo goed met elkaar overweg plotseling kunnne xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Zullen we doen dat Angelina weer doet zoals George en zij vroeger vrienden waren waardoor camp sad is D'; omdat ze zo goed met elkaar overweg plotseling kunnne xd


    is goed; maar George gaat wel boos worden als hij ziet dat Campbell door haar sad word :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    is goed; maar George gaat wel boos worden als hij ziet dat Campbell door haar sad word :o


    Je weet dat Camp dat niet gaat laten merken aan george he ;p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Sorry; na de les vertel ik wel dat ik jou de bos mee ingetrokken had…’
    Ik schudde met mijn hoofd en wilde gaan protesteren, maar hij leek eerder naar iets te staren die uit een bak kroop die achter Hagrid stond. een Schroeistaartige Skreeft. Een gigantische ook.
    ‘eh- Hagrid?’ murmelde ik toen er plotseling aan mijn mouw getrokken werd. Ik keek om en zag Campbell die angstig naar het Skreeft staarde voordat hij zich aan mijn rug klampte waardoor ik bijna voorover viel.
    ‘H-het leeft nog..’ piepte hij. Ik schudde met mijn hoofd en draaide me om, om hem vervolgens voor mij neer te trekken en nog een aantal blikken naar het skreeft te werpen.
    ‘dit is niet diezelfde Campbell; deze is vele maler kleiner.’
    Maar nog steeds groot; maar dat zei ik niet. Ik trok Campbell naast mij neer en staarde naar het skreeft. Iedereen eigenlijk. Ze staarden angstig naar de skreeft en iedereen deinsde ook achteruit.
    ‘oh ja, de skreeft.’ Murmelde Hagrid. Angstloos greep hij de skreeft vast die als een bezetenen begon te bewegen en legde die achter zich neer; maar verder deed die niets. Geen aanval, niets.
    ‘maak je maar geen zorgen; deze skreeften heb ik ze zelf gefokt, ze doen niets. Tenminste, niets bij bekende.’ Hij glimlachte en kwamweer voor de groep studenten staan en toen pas merkte ik nog een aantal dozen achter hem, die bewogen onrustig heen en weer wat betekende dat daar nog meer skreeften waren.
    ‘in Merlijns naam,’ siste ik angstig en nog met Campbell zijn hand in die van mij, deinsde ik een aantal grote stappen achteruit.
    ‘deze hele week gaan we de schroeistaartige skreeften behandelen. Elk groepje van drie studenten krijgt er een en voor deze les gaan jullie die maar in het bos uitlaten zodat je hun vertrouwen wat kan winnen voor de volgende les waar, wanneer we ze gaan voeren.’ Legde hij uit en ik wierp Campbell nog een blik toe.
    ‘die man wilt ons dood hebben.’ Murmelde ik. Niet echt geruststellend, maar dat was wel waar. Maar toch voelde ik me een beetje opgewonden bij deze les, niet afschuwelijk bang, meer opgewonden. Maar dat ben ik elke les. Ik bedoel, verzorging van fabel dieren is een van de griezeligste en spannendste lessen; je weet maar nooit wat voor wezen je de volgende les gaat behandelen waaraan je wellicht ook niet meer levend naar je volgende les kunt gaan.
    ‘maak maar binnen vijf minuten een groepje van drie studenten, en dan overhandig ik jullie de skreeften en de riemen en dan kunnen jullie gaan.’
    En op dat moment schuifelden al de studenten weg van de kisten om vervolgens groepjes te creëren. En trok Campbell dichter tegen mij aan en fluisterde: ‘ik neem aan dat wij samen zijn.’
    Eigenlijk wilde ik naar Leo gaan roepen, maar die was te druk bezig met het discussiëren met twee meisjes. Maar voordat ik al naar hem toe kon lopen, kwamen al twee andere meisjes naar mijn richting toe lopen.
    ‘heei George, wil je bij ons in het groepje? We willen een sterk persoon die ons van de skreeften kan beschermen.’ Zei Katie met een grijns. Ik schudde met mijn hoofd en gooide een arm om Campbell heen.
    ‘ik ben al met Camp. Of een van jullie sluit bij ons aan?’ en toen ik dat zei, kwamen nog twee jongens naar mijn richting toe lopen.


    Angelina, Duw al die mensjes maar weg en dwing George om samen met haar te zijn x’)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik stuur Fred zometeen wel naar ze toe. Kan hij bij hun groepje komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Dit is niet diezelfde Campbell; deze is vele maler kleiner.’ Ik voelde hoe George me naast hem neer trok waardoor ik de grote gevaarte tot mijn ellende moest aanstaren.
    ‘oh ja, de skreeft.’ Hoorde ik professor Hagrid plotseling murmelen die gewoon de skreeft vasthield alsof het een kleine kitten was die van de erf af wilde lopen.
    ‘Maak je maar geen zorgen; deze skreeften heb ik ze zelf gefokt, ze doen niets. Tenminste, niets bij bekende.’ Bij het woordje ze ging mijn blik langs professor Hagrid heen naar de andere immense dozen wat me angstig deed slikken.
    ‘In Merlijns naam,’ hoe zeer ik George nu wilde troosten; leek alsnog mijn keel dicht te zitten van angst.
    ‘Deze hele week gaan we de schroeistaartige skreeften behandelen. Elk groepje van drie studenten krijgt er een en voor deze les gaan jullie die maar in het bos uitlaten zodat je hun vertrouwen wat kan winnen voor de volgende les waar, wanneer we ze gaan voeren.’
    ‘Die man wilt ons dood hebben.’ Hoorde ik George zachtjes naast mij murmelen.
    ‘Maak maar binnen vijf minuten een groepje van drie studenten, en dan overhandig ik jullie de skreeften en de riemen en dan kunnen jullie gaan.’
    Ik beet nerveus op mijn lip; groepjes maken. Een van de dingen die ik afschuwelijk haatte omdat ik altijd gekozen werd door de personen die Nathaniel kende omdat anders niemand met mij wilde; en dat beloofde nooit wat goeds op Klammfels.
    ‘Ik neem aan dat wij samen zijn.’ voordat ik überhaupt kon antwoord geven kwamen al twee meisjes bij ons staan. ‘Heei George, wil je bij ons in het groepje? We willen een sterk persoon die ons van de skreeften kan beschermen.’ Het meisje grijnsde voordat ik een arm over mij heen geslagen voelde worden. ‘Ik ben al met Camp. Of een van jullie sluit bij ons aan?’ ik schudde mijn hoofd; dit was iets waar George verdrietig om was; hij dacht dat niemand hem wilde en dat kwam door mij. Omdat ik hem van iedereen afpak. ‘Nee; sluit maar bij ze aan- ik zoek wel iets.’ Snel verdween ik onder zijn arm vandaan om maar nutteloos rond te kijken. Merlin- er waren nog wel groepjes die met zijn tweeen waren; maar om er op af te stappen is een tweede ding.

    Mss wilt Leo Camp?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Jíj hebt geen idee waar je over loopt te oordelen; en dan ga je ook nog je ‘vermoedes’ door de klas lopen blèren; dat ik misschien niet op meisjes val. Jij hebt geen idee. Ik ga trouwen. Ik val níet op jongens; en al zou ik dat wel doen; zou jij daar niet over mogen oordelen Jonathan Joshua Barret. Vooral omdat ik verwacht had dat je heel anders zou zijn. Anders dan je vader; om zomaar te zeggen dat het een leugen is dat je een kind krijgt. Ik geloof vast dat je kind het fijn vind om het later te horen.’ Hij loopt weg maar nu duw ik hem hard tegen de muur aan en sla ik hem in zijn gezicht. Hij is de enige persoon op deze hele wereld die ik de waarheid over mijn vader verteld heb. En nu maakt hij daar misbruik van.
    'Ik lijk niet op hem, ik zou mijn kind nooit alleen laten. Alleen is er geen kind en dat zal er ook niet komen. En waag het niet mij met hem te vergelijken.' Ik sta hier nu zo dicht bij hem en alles waar ik aan kan denken is zijn lippen op die van mij en zijn sterke armen om mij heen. 'Ik wil je terug, Kealan,' zeg ik zachtjes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Anders groepje; Fred, Camp & Leo? (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Anders groepje; Fred, Camp & Leo? (';


    of Fred :D want die komt zo, zei Linde ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    of Fred :D want die komt zo, zei Linde ^^


    Meh D'; Camp wilt George niet vriendloos maken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'A-als ik meerderjarig ben. Meerderjarig..' Ik glimlach en knik.'N-natuurlijk, Fred jij- jij maakt mij compleet jij- ik-' Hij omhelst me en ik grijns naar hem. 'Ik zeg ja.' Mijn hart klopt als een gek en ik kan niet geloven dat hij echt ja zei. Maar hij zei ja en we gaan trouwen zodra hij meerderjarig is, wat over minder dan twee jaar is. Het lijkt zo dichtbij en toch weer zo ver weg.
    'We gaan trouwen, we...' Ik weet niet goed wat ik moet doen en zie dan een heleboel mensen uit mijn jaar naar Hagrid's hut lopen. 'We moeten eerst onze school af maken,' zeg ik er wat minder blij bij. 'George moet dit horen! Ik moet naar verzorging van Fabeldieren, maar ik zie je tijdens de lunch wel weer.' Ik kus hem nog snel en ren dan achter de groep aan naar de les. Ze zijn groepjes aan het maken en tot mijn verbazing zie ik George en Campbell niet samen. Ik loop naar Campbell en pak zijn arm vast, waarna ik hem meetrek naar George, die ik wegtrek van zijn groepje.
    'Hagrid, wij zijn met zijn drieën een groepje, is dat goed?' vraag ik. Natuurlijk is het goed, want het is Hagrid. 'Jullie raden nooit wat er net is gebeurd,' zeg ik tegen George en Campbell.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah onlogica: eerst slaat hij Kealan en daarna zegt hij dat hij hem terug wilt (A)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 17:33 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred, dat ging echt snel, alles gaat zo snel en makkelijk bij jou, zo gemakkelijk dat ik er soms echt versteld door raak xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••