• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Waarom zou ik hier een grap over maken? Dit is alles wat ik wil. Jij bent alles wat ik wil.' Ik kon nog dteeds niets zeggen. Dit maakt mijb dag- nee jaar- nee mijn keven compleet. Zo conpleet dst het wederom eng is- ik ben niet gewend geraakt aan zo veel gekuk. Maar al gauw vergat ik al deze problemen toen fred mij losliet en zijn lippen tegen die van aan drukte voordat hij me weer ik een omhelzing opsloot.
    'Is het een ja? Ik bedoel, over een paar jaar natuurlijk. Of meteen als jij meerderjarig bent, het maakt me niet uit. Ik wil met jou trouwen en anders met niemand.'
    Ik kneep mijn ogen dicht en knikte met mijn hoofd.
    'A-als ik meerderjarig ben,' herhaalde ik wat hij zei.
    'Meerderjarig..'
    Ik kiet hem weer los en gkinlachte breed en het kiefst wilde ik hem gewoon knuffelen en hem nooot, maar dan echt nooit los laten.
    'N-natuurlijk, Fred jij- jij maakt mij compleet jij- ik-' ikkon gewoon niets zeggen en keek weer weg om mijn ogen te ssluiten en hem weer in een omhelzing te trekken.
    'Ik zeg ja.' Fluisterde ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Ik ga nu echt want anders dan moet ik morgen echt breinen gaan eten.


    I rather suck blood. :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga morgen niet naar school =D wheeeeeeeeee !


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga morgen niet naar school =D wheeeeeeeeee !


    ben je ziek?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ben je ziek?


    Niet echt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Ze is niet zwanger, dat was een leugen. En zij was tenminste mijn vriendin. Ik weet niet wat jij allemaal wilde doen met Chanel, die je niet eens áárdig vindt. Dus jij bent niet diegene hier die boos moet zijn. En misschien moet je andere manier vinden om wraak te nemen dan het eerste beste meisje dat in je buurt is te zoenen. We weten allebei dat je daar niet op valt. Ik heb hier helemaal geen zin in.’ Voordat hij nog op de drempel van het lokaal stond greep ik naar mijn eigen tas om achter hem aan te benen; voordat ik hem tegen de muur drukte en mijn vinger in zijn borst pookte.
    ‘Jíj hebt geen idee waar je over loopt te oordelen; en dan ga je ook nog je ‘vermoedes’ door de klas lopen blèren; dat ik misschien niet op meisjes val.’ Ongelofelijk schudde ik mijn hoofd voordat mijn wenkbrauwen zich in een soort v vorm fronste. ‘Jij hebt geen idee. Ik ga trouwen. Ik val níet op jongens; en al zou ik dat wel doen; zou jij daar niet over mogen oordelen Jonathan Joshua Barret. Vooral omdat ik verwacht had dat je heel anders zou zijn. Anders dan je vader; om zomaar te zeggen dat het een leugen is dat je een kind krijgt. Ik geloof vast dat je kind het fijn vind om het later te horen.’ Antwoorde ik kil voordat ik mijn hoofd schudden om weg te lopen.

    Campbell Saunders

    ‘Deden we toch niet? Weet je, eigenlijk konden we ook helemaal niet komen. Bespaarde het de moeit van professor kist om ons er uit te sturen. Want deze les gaat saai worden en je weet dat ik Jonah straks een mooi blauw huidskleur ga geven.’ Zachtjes schudden ik mijn hoofd waarna ik Kealan en Jonah nog naar buiten zag glippen. ‘Vergeleken met de slaapkamer; waren we niks op de gangen.’ Fluisterde ik zachtjes hoewel mijn wangen meteen rood begonnen te kleuren. Zachtjes plantten ik mijn hoofd tegen zijn schouder en omhelsde diezelfde arm met beide armen.
    ‘Ik denk dat het laatste gedeelte niet door gaat. Jonah is weg; en daarnaast lijkt het me niet handig om weg te gaan uit deze les. Anders gaan ze me nog een slechte invloed noemen; en ik heb je al te veel lessen laten missen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Overigens, wat dacht je van dat xe na deze les waarzeggerij hebben en iemand of de professor zelfs of zelf Campbell ziet iets in de bekertje van Campbell ^^ ik weet niet wat, maar gewoon om hun tijd wat op te kunnen vullen zodat het zo snel mogelijk kerst word


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Overigens, wat dacht je van dat xe na deze les waarzeggerij hebben en iemand of de professor zelfs of zelf Campbell ziet iets in de bekertje van Campbell ^^ ik weet niet wat, maar gewoon om hun tijd wat op te kunnen vullen zodat het zo snel mogelijk kerst word


    Of verzorging van Fabeldieren; Campbell will like that :Y) of bezweringen; ik heb geloof ik neergeschreven als Camps beste vakken; bezweringen; kruidkunde :Y) en verweer tegen zwarte kunsten vond ik nogal zelfsprekend door Klammfels waardoor ik die niet noemde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    laat maar we doen wel waarzeggerij. Gaat Campbell dit jaar dood net zoals harry? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Of verzorging van Fabeldieren; Campbell will like that :Y) of bezweringen; ik heb geloof ik neergeschreven als Camps beste vakken; bezweringen; kruidkunde :Y) en verweer tegen zwarte kunsten vond ik nogal zelfsprekend door Klammfels waardoor ik die niet noemde.


    Verzorging van fabeldieren; dat ze iets angstaanjagends behandelen waardoor Campbell zich fijn aan george kan vastklampen ^-^

    Ik zweer, autocorexctie scheijft elke keer Camobell in olaats van camobell (again) Campbell bedoel ik dus. Ik denk dat dat de nieuwe bijnaam word die george hem gaat geven :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:

    laat maar we doen wel waarzeggerij. Gaat Campbell dit jaar dood net zoals harry? x'D


    Ik heb geen idee x')

    Eigenlijk noet je chineze koekjes mee naar het waarzeggerij lokaal brengen en het aan (hoe heet die vrouw nou ook al weer D=) haae geven, chineze koekjes zijn vele maler beter dan hele bollen en bekertjes en weet ik veel wat je meer voor waarzeggerij noet leren :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Verzorging van fabeldieren; dat ze iets angstaanjagends behandelen waardoor Campbell zich fijn aan george kan vastklampen ^-^

    Ik zweer, autocorexctie scheijft elke keer Camobell in olaats van camobell (again) Campbell bedoel ik dus. Ik denk dat dat de nieuwe bijnaam word die george hem gaat geven :')


    Schroeistaartige skreeften :Y) camp is daar bang voor ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Vergeleken met de slaapkamer; waren we niks op de gangen.’
    Ik fronste en keek Campbell schuin, met een brede grijns op mijn gezicht aan voordat ik weer voor me uit ging staren toen Campvell zijn hoofd tegen mijn schouder aan plantte. Hij omhelsde diezelfde arm met zijn beiden armen waardoor ik even wegkeek om mijn stiel wat meer naar hem toe te schuiven zodat we vlak naast elkaar zaten, haast op elkaar.
    ‘Ik denk dat het laatste gedeelte niet door gaat. Jonah is weg; en daarnaast lijkt het me niet handig om weg te gaan uit deze les. Anders gaan ze me nog een slechte invloed noemen; en ik heb je al te veel lessen laten missen.’ ik knikte met mijn hoofd en draaie mijnhoofd zo om waardoor Ik via mijn ooghoeken hem nog net kon zien en glimlachte breed.
    'Over dat slaapkamer en gang vergelijkenis; de gang is openbaar en groot. Koud en hard. In de slaaokamer is er iets als een deur met een slot en het was klein en warm; of ik dacht dat ik het warn had door jou. Dus het is het neliet eens waard om die twee met elkaar te vergelijken.' Zei ik met een grijns en staarde weer voor mij uit.
    'En Jonah kan ik nog altijd blauw maken; het hoeft niet nu. Merlin, ik wil weg hier. En de les is nog nrt pas begonnen.. maar zo te zien zit professor Kist nog in het land der doden.' Murmelde ik en staarde naar het geest die als een dode voor zich uit staarde. Ironisch genoeg is hij ook een dode..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zullen we anders naar de volgende les gaan; en dan komen Cage Red tegen onderweg naar verzorging van fabeldieren ^^ en Ralf wilt fred natuurlijk niet verlaten ..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    is goed ('x jij mag zo wel schrijven dat de bel gaat ofzo :p zolang je maar weet dat Campbell je wss laat vallen als hij de schroeistaartige skreeft ziet en helemaal aan je vast klampt als hij zijn richting op loopt xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya