• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Misschien sprak ik niet hard genoeg; of misschien zag hij me niet maar hij ging genadeloos verder met Leo. ‘j-jij zei dat je van Campbell hield, jij p-probeerde mijn geheugens te wissen met Obliviate, puur voor C-campbell.. jij z-zorgde er voor dat Campbell g-gewond raakte, en nu kus je hem. J-jij wilde mij d-dood hebben..’ Alsof mijn eigen oren me bedrogen keek ik geschokt op. ‘Merlin..’ murmelde ik zachtjes.
    ‘George! Dat is niet waar!’ met dat keek Leo weer naar mij terwijl ik enkel alleen mijn hoofd schudden. Hoe kon hij dat doen; hoe kon hij na gisteren George zo bruut van mij willen scheiden; had ik alles verkeerd begrepen- waren we geen vrienden?
    ‘Ik haat jou z-zo erg, Leo Jordaan en ik zal je-’
    ‘Meneer Weasley! Laat meneer Jordaan nu meteen los. Meneer Jordaan heeft gelijk; geen wat u zegt was niet waar.’
    ‘Maar professor, ik-‘
    ‘Een jongen uit Slytherin deed zich voor als Leo door middel van een wisseldrank. Dus, meneer Weasley, wil je alsjeblieft terug je bed in gaan? Ik neem aan dat je hoofdpijn hebt?’ nerveus slikte ik terwijl ik van professor Anderling naar George keek die knikte. ‘Sorry.’ Meteen schudde ik mijn hoofd. Ik zou waarschijnlijk ook boos geworden zijn als iemand; en vooral Angelique hem zou kussen- nee eigenlijk zou ik verdrietig zijn en mezelf opsluiten in een kleine bezemkast waar ik in een hoekje de hele tijd zou huilen terwijl er tussen mijn armen een teddybeer zat met Georges foto er op die ik dood kneep waardoor ik uiteindelijk geen enkele vorm van George meer had- maar daar niet van; ik zou ook kapot wezen. Met dat rukte ik alle infuusjes weer los en zette met een zachte kreun mijn benen uit het bed. Ik werd alleen al duizelig bij het idee dat ik op de grond moest staan. Met alle kracht overwon ik mijn duizeligheid en zetten de eerste voet op de grond waar algauw de tweede volgde en nu pas viel het me op dat ik gewoon mijn modderige kleding aan had. Madame Plijster ging vast blij zijn met de beddenlakens die ze schoon moest maken. Voorzichtig en langzaam zetten ik een stap voordat ik al met een harde klap op de grond belanden waarbij de pijn door mijn hele lichaam vermenigvuldigd leek te worden waardoor ik zelfs een zacht kreetje niet kon binnenhouden. Nerveus balden ik mijn handen in vuisten voordat ik ze machteloos op de grond ging slaan als een kleine kleuter die zijn zin niet kreeg. Met moeite deed ik een poging om mijzelf weer overeind te drukken wat weer een harde klap op de grond opleverde en even kon ik bijna geloven dat mijn droom werkelijkheid zou worden; dat al mijn ledematen straks geamputeerd moest worden waardoor mijn leven dat al niks waard was; totaal nutteloos was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    nee eigenlijk zou ik verdrietig zijn en mezelf opsluiten in een kleine bezemkast waar ik in een hoekje de hele tijd zou huilen terwijl er tussen mijn armen een teddybeer zat met Georges foto er op die ik dood kneep waardoor ik uiteindelijk geen enkele vorm van George meer had- maar daar niet van; ik zou ook kapot wezen. 


    Serieus een foto op een teddybeer x'D camobell, jij bent echt zo stoer (Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    nee eigenlijk zou ik verdrietig zijn en mezelf opsluiten in een kleine bezemkast waar ik in een hoekje de hele tijd zou huilen terwijl er tussen mijn armen een teddybeer zat met Georges foto er op die ik dood kneep waardoor ik uiteindelijk geen enkele vorm van George meer had- maar daar niet van; ik zou ook kapot wezen. 


    Serieus een foto op een teddybeer x'D camobell, jij bent echt zo stoer (Y)


    Je weet nu waar je hem moet zoeken en hoe je hem aantreft als George ooit een ander zoent; huilend in de bezemkast omdat hij per ongeluk de George-Teddybeer onthoofd heeft doordat hij hem zo stevig vasthield ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik twijfel of ik mijn volgende idee om George dus ook Camobell zijn leven te vernietigen nu door anderling te lsten vertellen of dst ik het nu xelf moet gaan vertellen of dat ik het zrlfs helemaal niet moet gaan uitvoeren x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik twijfel of ik mijn volgende idee om George dus ook Camobell zijn leven te vernietigen nu door anderling te lsten vertellen of dst ik het nu xelf moet gaan vertellen of dat ik het zrlfs helemaal niet moet gaan uitvoeren x')


    Nee ; nee ik heb ook mijn super gigantische idee met Nathaniel verteld; nu ga je zeggen hoe je camps leven gaat verwoesten D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee ; nee ik heb ook mijn super gigantische idee met Nathaniel verteld; nu ga je zeggen hoe je camps leven gaat verwoesten D';


    Nou, niet echt camp zijn leven verpesten. Gewoon dievan george maar aaangezien jij zei dat camp doodzou gaan als george alles zou gaan vergeten..

    Dat hij nu juist langzamerhand alles begint te vergeten. Geen idee hoe het gestopt kan wordenz waarschijnlijk helemaal niet.


    Als dat niet kan, hou ik het bij mijn vaste olan en sat is dst hij alleen bepaalde dingen heeft vergeten en niet alles. Net als wat ik eerder zei, hij was iets te laat met dat protego waardoor hij zich niet helenaal alles zal gaan herrineren. Deze is niet zo erg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nou, niet echt camp zijn leven verpesten. Gewoon dievan george maar aaangezien jij zei dat camp doodzou gaan als george alles zou gaan vergeten..

    Dat hij nu juist langzamerhand alles begint te vergeten. Geen idee hoe het gestopt kan wordenz waarschijnlijk helemaal niet.


    Als dat niet kan, hou ik het bij mijn vaste olan en sat is dst hij alleen bepaalde dingen heeft vergeten en niet alles. Net als wat ik eerder zei, hij was iets te laat met dat protego waardoor hij zich niet helenaal alles zal gaan herrineren. Deze is niet zo erg.


    ik ben nu BANG! Je weet dat de astronomietoren dicht bij is he..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik ben nu BANG! Je weet dat de astronomietoren dicht bij is he..


    Ja.. maar wie weet kan het gestopt worden; jij soeelt perki dus jij kunt vast wel iets raars verzinnen xq

    Maar ach ja. Het is optie nummer een of optie nummer twee..

    Mijn lot gaat het bepalen met kop (optie1) of munt (optie2) :''D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En toen kwam er kop uit. Dit is een teken; wat zou het betekenen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja.. maar wie weet kan het gestopt worden; jij soeelt perki dus jij kunt vast wel iets raars verzinnen xq

    Maar ach ja. Het is optie nummer een of optie nummer twee..

    Mijn lot gaat het bepalen met kop (optie1) of munt (optie2) :''D


    zolang je maar weten dat het voor Camp niet uit maakt; de raam doorbreken in de ziekenhuis of de astronomietoren; hij is niet zo kieskeurig.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    zolang je maar weten dat het voor Camp niet uit maakt; de raam doorbreken in de ziekenhuis of de astronomietoren; hij is niet zo kieskeurig.


    Haha, het was maar een frapje x'D na deze hele obliviate gebeurtebis ga ik dit er niet ingooien. Anders verlies ik George ook en dat wil ik niet.

    Dus ga ik optie rwee doen; waar hij bepaalde dingen heeft vergeten. Tenminste kan hij hier nog proberen om het terug te herinneren en tenminste heeft hij zijn liefde voor Camp niet vergeten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, het was maar een frapje x'D na deze hele obliviate gebeurtebis ga ik dit er niet ingooien. Anders verlies ik George ook en dat wil ik niet.

    Dus ga ik optie rwee doen; waar hij bepaalde dingen heeft vergeten. Tenminste kan hij hier nog proberen om het terug te herinneren en tenminste heeft hij zijn liefde voor Camp niet vergeten.


    Toen je Ralf met Camp ging koppelen;.. toen sprong hij van de toren en had hij ook geheugenverlies. Ik wil dat NIET nog eens meemaken.... zeker niet bij George. :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Toen je Ralf met Camp ging koppelen;.. toen sprong hij van de toren en had hij ook geheugenverlies. Ik wil dat NIET nog eens meemaken.... zeker niet bij George. :'(


    Maar denk even logisch; George is niet zo goed in nonverbale spreuken. Hij kan dat echt niet en heeft dat ook nog nooit geprobeerd. En toen deed hij het voor het eerste keer en denk je nou echt dat george gewoon een 100% volledige schild heeft kunnen creëren, binnen een halve seconde en ook nog nonverbaal x') 50% dus.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar denk even logisch; George is niet zo goed in nonverbale spreuken. Hij kan dat echt niet en heeft dat ook nog nooit geprobeerd. En toen deed hij het voor het eerste keer en denk je nou echt dat george gewoon een 100% volledige schild heeft kunnen creëren, binnen een halve seconde en ook nog nonverbaal x') 50% dus.


    Post nou maar gewoon... ik zie wel wanneer Camp zelfmoord pleegd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Post nou maar gewoon... ik zie wel wanneer Camp zelfmoord pleegd.


    Kom op nou D= wees blij dat ik hem geen zware geheigenverkies heb gegeven; gewoon een kleintje die maar een paar dingen inhoud D: de belangrijkste weet hij nog gewoon; je zult er echt bijna niets van merken..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••