• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••




    Hij stond nog niet in deze topic ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Ik bleef maar staan en staarde George maar aan. Man; dat was dus heftig. Heb ik hem dat echt gedaan? Eh- tenminste, mijn naam. Plotselig hoorde ik een harde knal vanachter mij komen waardoor ik me omdraaide en Camobell op het grond zag liggen die naar Geoege toe probeerde te kruipen. Ik wierp George nog even een blik toe voordat ik naar Campbell liep en hem vervolgens op tilde om hem terug naar zijn bed te brengen waar ik hem op legde.
    'Alsjeblieft Campbell. Je moet rusten; net als hem.' Zei ik op een fluistertoon.




    George Weasley

    Ik keek toe hoe Leo Camobell optilde en hem terug naar zijn bed bracht waardoor ik alleen met Anderling achterbleef die mij bedachtzaam aankeek.
    'Meneer Weasley, weet u in welke jaar we nu zitten?'
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en knikte met mijn hoofd.
    'Natuurlijk, we zitten in 1084.' Antwoordde ik haar met een kleine grijns, maar Anderling liet niet eens een glimlach zien en zuchtte diep.
    'Alsjeblieft meneer Weasley, dat joch had obliviate op je afgevuurd. We moeten weten hoeveel je hebt vergeten en-'
    'Ik denk van niets. Ik herriner me alles nog aangezien ik ook de spreuk "protego," ken, professor. Ik mag wel maar twee of drie slijmballen gehaald hebben, maar zo slap ben ik niet.'
    Anderling schudde maar met haar hoofd en kwam zo smvoor me staan waardooe ik niet meer naar Leo of Campbell kon gaan staren.
    'Even serieus, Weasley. Weet je welke jaar het is?'
    'Simpel. 1995.'
    Andeing knikte met haar hoofd en ik zag duidelijk opluchting op haar gezicht.
    'Fijn; dat is een goed teken. Ik neem aan dat je iedereen ook nog kent; je familie en vrienden.. Campbell en Leo ook?'
    Ik knikte maar met mijn hoofd en keek weer weg, hoewel dat een leugen was en toen ik daar achter kwam, bein ik zoals gewoonlijk weer wat te gaan panikeren. Maar in merlijns naam wie kan ik vergeten zijn? Sowieso voelt het wel zo. Tenminste heb ik Camobell niet vergeten en dat is een goed teken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het was de bedoeling dat Leo Camp naar George tilde; die gast kan ook niks D";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laat George; Angelique vergeten zijn; komt alleen maar goed uit bij die feeks (Y) x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ohj, ach, leo toch :'D niet zo slim he :p

    Zal ik mijn post aanpassen xq if weet je wat; schrijf gewoon op dat leo hem naar zijn bed toe draagt dan :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ohj, ach, leo toch :'D niet zo slim he :p

    Zal ik mijn post aanpassen xq if weet je wat; schrijf gewoon op dat leo hem naar zijn bed toe draagt dan :p


    mag jij zo posten (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Laat George; Angelique vergeten zijn; komt alleen maar goed uit bij die feeks (Y) x')


    Haha, ik kijk welwat ik ga doen :'D

    Jij begint mijn idee echt te gebruiken he :p die idee waar jij dacht dat het een afschuwelijke moment zou worden en camp hierdoor zrlfnoord zou gaan plegwn..

    Nee echt, wees blij dat hij zin geheugen niet volledig heeft verloren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    In plaats van dat ik dichter bij George kwam- tilde Leo me meedogenloos op om me weer terug op mijn bed te zetten. Ik zou nog sneller bij George geweest zijn als ik mijn schildpad pose had aangehouden dan wat Leo nu deed.
    ‘Alsjeblieft Campbell. Je moet rusten; net als hem.’
    Ik schudde mijn hoofd terwijl ik ondanks de pijn langs Leo heen probeerde te kijken om George te zien; maar helaas was Leo weer net te breed.
    ‘Ik wil er voor hem zijn.. ik moet er voor hem zijn- jij moest zo nodig alles verpesten; je kon duizenden andere jongens kussen en dan kies je míj- en waag het niet om George te kussen nu..’ zei ik toch enorm gespannen voordat ik met pijn en moeite langs hem probeerde te schuiven op het bed zodat ik weer een poging kon ondernemen. ‘…het maakt me echt niet uit wat er met míj gebeurd; Leo. Ik ben het maar..’ en met dat gooide ik mijzelf weer op de grond om weer een poging te ondernemen om bij George te komen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘Ik wil er voor hem zijn.. ik moet er voor hem zijn- jij moest zo nodig alles verpesten; je kon duizenden andere jongens kussen en dan kies je míj- en waag het niet om George te kussen nu..’
    'Oh- dankjewel voor je begrip, Cam.'
    '…het maakt me echt niet uit wat er met míj gebeurd; Leo. Ik ben het maar..’
    En met dat gooide hij zichzelf van het bed af. Even rolde ik met mijn igen voordat ik weer voor hem neer bukte en murmelde; 'wees blij dat niemand dood is op dit moment.' Voordat ik hem weer optilde en hem richting George zijn bed bracht en hem simpeweg in zijn armen drukte alsof George net bevallen was van een baby, naja, zeventien jarige jongen en hem in zijn vaders armen drukte.
    'Beterschap,' zei ik nog voordat ik op de stoel naast zijn bed plaats nam. Hoewel George nog tegen Anderling zat te praten en wat zei over jaartallen, richtte ik me niet op hun en begin hmuit het raam te staren, met mijn gedachtes diep in de vreemde holle gevoel die maar in mijn maag was.
    'Oh, heei Camp.' Hoorde ik George plotseling zeggen toen hij eenmaal uitgepraat was.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Camp is net een terrorist als het er op aan gaat om bij George te komen. Al zijn levens gebruikt hij.. till death us apart.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Camp is zestien xd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Camp is net een terrorist als het er op aan gaat om bij George te komen. Al zijn levens gebruikt hij.. till death us apart.


    Enneh, ook als ze op vijf meter afstand van elkaar staan net als nu xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Camp is zestien xd..


    You saw nothing.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wacht.. wacht.. zit camp nu op georges schoot... in zijn armen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wactwacht, vorig jaar werd hij zeventien hoor :'o ik herriner me dat nog heel goed, dat was de verjaardag die iedereen vergat. Want in giblet of fire moest hij dan zestien of zeventien worden maar hij was echt niet 15 toen; kijk maar terug :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••