• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan (the real one)

    Nog seeds zat ik op mijn bed, alleen nadat madama Plijster het zaal uit rende. Zenuwachtig keek ik om mij heen en alles wat ik deed was me zorgen maken iver wat die knul heeft gedaan als mij. Hoe hij mijn naam zwart heeft gemaakt..
    Tot Madama Plijster met Campbell in haar armen weer terug kwam en haar op een bed legde. Gelijk er achter aan zag ik Anderling die George mee naar een ander bed toe hielp waar hij op ging liggen en meteen buiten westen leek te zijn.
    Jammer genoeg kon ik ze hierna nier meer zien door de wand die tussen ons in keam sraan en kon ik nog alleen luisteren naar wat er gezegd werd.
    ‘Campbell… Campbell.. Rustig! Campbell. Wat is er gebeurt? Campbell.. Wat is er gebeurt?’ herhaalde Madama Plijster continue. Ik trok mezelf overeind en wankelde naar Campbell zijn richting toe. Hij zag er niet zo best uit. Oh merlin, als dit kwam door die ene joch.. ik vermoord hem.
    ‘..skreeften..boom..bos.. Nathaniel..’
    'Boom? Campbell; ik ben het, Leo.' Fluisterde ik en kwam op zijn bedrands zitten.
    'Wat is er in merlijns naam gebeurd? Waarom ligt George bewusteloos in bed; waarom jij?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Ik wil je niet kwijt raken.’ Ik sla mijn armen steviger om hem heen en verberg mijn gezicht in zijn shirt. Ik voel me zo ontzettend opgelucht dat hij bij me wil zijn. Voor mijn part kan de hele wereld verpieteren, zolang ik maar bij hem kan zijn. De rest van de mensen hier boeien me helemaal niks. Zolang hij er maar is vind ik het goed.
    'Je raakt me echt niet zo makkelijk kwijt, hoor. Ik blijf nog wel een tijdje irritant zijn.' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Dus wees niet bang. Ik verlaat je niet zomaar.' In mijn gedachten roep ik nu naar mijn vader dat ik niet zoals hem ben omdat ik Kealan nooit zal verlaten. Ik ben anders.
    'Wil je terug naar de les of gaan we iets anders doen?' vraag ik, hoewel ikhet antwoord al wel weet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Boom? Campbell; ik ben het, Leo.’ Bewegingloos bleef ik stil liggen. Merlin; alles deed pijn en ook al wilde ik niet in slaap vallen- wilde ik het ook weer wel om al deze pijn niet te voelen.
    ‘Wat is er in merlijns naam gebeurd? Waarom ligt George bewusteloos in bed; waarom jij?’ langzaam werden mijn ogen groter en keek naar de rare infuusjes wat in mij leken te liggen. Met een ruk en een scherpe pijnflits wilde ik ze allemaal er uit rukken. ‘W-waar i-is –g-george.. b-bewusteloos..’ riep ik enorm paniekerig maar voordat ik mezelf los kon koppelen hield madame Plijster me tegen.
    ‘I-ik m-moet h-hem z-zien..!’ schreeuwde ik hem haast uit maar het enige wat madame Plijster deed; was me terugdrukken in het bed. ‘Je mag pas opstaan en lopen wanneer ik dat zeg; en George maakt het goed. Professor Anderling is bij hem. Je kan beter beginnen met zeggen wat er gebeurd is; want alleen aan die vier woorden heb ik eigenlijk niks..’ zachtjes voelde ik hoe de tranen over mijn wangen gleden en nog een wanhopige poging deed om vrij te komen- maar ik was zoals altijd weer te zwak.
    ‘G-georgee.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik mijn handen in het bed sloeg. Merlin; ik wil hem niet weer alleen laten; ik wil niet dat hij pijn heeft. Straks gaat hij d-dood. ‘..Wat is er gebeurd, Campbell?’ ik schudde mistroostig mijn hoofd voordat ik mijn hoofd op zijn kant draaide en zachtjes snikkend murmelde; ‘…i-ik weet het n-niet..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Je raakt mij echt niet zo makkelijk kwijt, hoor. Ik blijf nog wel een tijdje irritant zijn. Dus wees niet bang. Ik verlaat je niet zomaar. Wil je terug naar de les of gaan we iets anders doen.’ zachtjes greep ik met mijn hand naar een stukje van zijn shirt waar ik een propje van maakte voordat ik hem los liet en beschaamd de tranen van mijn gezicht veegde. Ik voelde me zo stom; zo beschaamd dat iemand me nu heeft zien huilen. Zachtjes en toch ietwat aarzelend greep ik naar zijn hand om met mijn andere mijn tas op te vissen. ‘N-naar de les.’ Klonk het ietwat stotterend door de tranen die nog in mijn keel staken. Zachtjes trok ik hem de gangen door; maar niet meer naar voorspellend rekenen maar naar Toverdranken in de kerkers. Ik had geen zin in om nog iemand onder ogen te komen in voorspellend rekenen; die overigens over een paar minuten voorbij zal zijn. Veel voorzichtiger dan ik normaal zou doen ging ik zitten op het bankje tegenover de toverdrankenlokaal wat nog gesloten was. Ietwat onzeker legde ik mijn handen op mijn benen waar ik naar staarde; mijn vader zou me vermoorden als hij erachter kwam dat ik lessen gemist had. Hij was tegenover mij coulanter dan naar mijn moeder. Zolang ik mijn cijfers maar hoog hield en in alle lessen aanwezig was. Daarnaast zou Jonah ook vader worden- of niet. Ik snap het niet meer. Nerveus trok ik wat met mijn lip voordat ik zachtjes vroeg; ‘H-hoezo word je geen v-vader meer.. m-miskraam?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘W-waar i-is –g-george.. b-bewusteloos..’ riep hij paniekerig en probeerde zoch van al de infuusjes te bevrijden, tot madama plijster hem tegenhield. Eh- dat had ik hem beter niet kunnen vertellen.
    ‘I-ik m-moet h-hem z-zien..!’
    ‘Je mag pas opstaan en lopen wanneer ik dat zeg; en George maakt het goed. Professor Anderling is bij hem. Je kan beter beginnen met zeggen wat er gebeurd is; want alleen aan die vier woorden heb ik eigenlijk niks..’
    Tranen begonnen zijn ogen te vullen en rolden geruisloos over zijn wangen wat mij zoals altijd weer weg liet kijken en zachtjes op mijn lip beet. Nee- ik kon er gewoon niet tegen.
    ‘G-georgee.’
    ‘..Wat is er gebeurd, Campbell?’
    ‘…i-ik weet het n-niet..’
    'Heb ik je wat aangedaan?' Vroeg ik dan inpulsief. Ik keek op en zag Anderling die me met gefronste wenkbrauwen aankeek, en toen merkte ik pas wat ik zei.
    'Ik bedoel- eh- u weet wat er gebeurd is.' Murmelde ik dan. Anderling liep naar ons toe en staarde Campbell even aan voordat ze ook meteen begon met praten ..
    'Meneer Jordaan beweerd dat een blonde jongen van slytherin in hem is veranderd door middel was een wisseldrank. Aangezien George en Camlbell uw vrienden waren en nu ze gewond zijn, is het best mogelijk dat hij het deed. Maar om welke reden zou hij dit in Merlijns naam willen doen?'
    Ik haalde mijn schouders op en hoopte vurig met wat dat jongen ook deed, niet te ver ging aangezien ik een mooie vriendschap met Campbell had kunnen opbouwen en mijn band met George weer hersteld had.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Heb ik je wat aangedaan? Ik bedoel- eh- u weet wat er gebeurd is.’ Verbaasd draaide ik mijn hoofd terwijl ik met al mijn kracht om mij heen probeerde te kijken; op zoek naar George.
    ‘Meneer Jordaan beweerd dat een blonde jongen van Slytherin in hem is veranderd door middel van een wisseldrank. Aangezien George en Campbell uw vrienden waren en ze gewond zijn, is het best mogelijk dat hij het deed. Maar om welke reden zou hij dit in Merlijns naam willen doen?’
    Met dat zag ik de kans schoon gezien iedereen blijkbaar in hun gedachtes verzuilt leek te zijn om mijzelf los te rukken wat immens veel pijn deed van de infuusjes en in plaats van op te staan uit het bed- viel ik met een bonk op de grond terwijl ik met alle pijn in mijn lichaam als een schildpad probeerde vooruit te bewegen; alsof ik net een baby schildpad was die zo snel mogelijk naar de zee moest kruipen voordat hij opgegeten zou worden. In plaats van dichterbij te kruipen werd ik opgetild en weer in het bed gezet. ‘Volgende keer bind ik je vast.’ Hoorde ik madame plijster sneren voordat ze de naalden die in mij staken weer zorgvuldig in mij bevestigen wat behoorlijk pijn deed; maar het enige wat ik kon doen was zoekend naar George speuren- ook al was ik haast dood aan het gaan van de pijn. ‘Laat maar… ik ga de riemen zoeken. Professor Anderling; kunt u even op hem letten..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Campbell teok de infuusjes deze keer succesvol los en probeerde op te staan, maar viel op het grond.
    ‘Volgende keer bind ik je vast.’
    Madama plijster tilde gem weer op en legde hem weer op zijn bed neer om de naaldjes weer in hem te steken waarna ik wederom weer wegkeek.
    ‘Laat maar… ik ga de riemen zoeken. Professor Anderling; kunt u even op hem letten..’
    Ze knikte met haar hoofd waarna Madama Plijster ons verliet, waarschijnlijk om riemen te halen.
    'Maak je maar geen zorgen Campbell; george slaapt maar. Zo meteen word hij wel wakker en sleep ik hem naar jou toe; maar nu moet je echt wel even aan jezelf denken.' Legde ik uit en kwam op de stoel naast zijn bed zitten.
    'Meneer Jordaan, kunt u een oogje op Campbell houden? Het is beter als ik nu naar professor Perkamentus ga, hij wilde me al eerder spreken maar door deze probleempje moest ik het genoodzaakt uitstellen ..' zei ze. Ik knikte met mijn hoofd waarna professor Anderling ons alleen achter liet en ik een kleine zucht liet.
    'En o wee als je die infuusjes van je af trekt Campbell; ik vuur een permamente plakbezwering op jou af waardoor je nooit meer op kan gaan staan. Staks gaat George en madama Plijster, beiden me vermoorden door jou.' Grapte ik zachtjes.

    Bij de laatste zinnetje klonk hij als George ^^ haha, wat kan ik anders doen, george el leo lijlen best wel op elkaar alleen raakt leo sneller bang en let ietwat meer op zichzelf dan de anderen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Maak je maar geen zorgen Campbell; George slaapt maar. Zo meteen word hij wel wakker en sleep ik hem naar jou toe; maar nu moet je echt wel even aan jezelf denken.’ Ongecontroleerd bleven de tranen uit mijn ogen lopen. Dit betekende dat ik er alweer niet voor George was. Alweer niet; en ik wil er voor hem zijn.
    ‘Meneer Jordaan, kunt u een oogje op Campbell houden? Het is beter als ik nu naar professor Perkamentus ga, hij wilde me al eerder spreken maar door deze probleempje moest ik het genoodzaakt uitstellen..’ met dat liep ze weg waardoor ik alleen bij Leo achterbleef.
    ‘En o wee als je die infuusjes van je af trekt Campbell; ik vuur een permanente plakbezwering op jou af waardoor je nooit meer op kan gaan staan. Straks gaan George en Madame Plijster, beide me vermoorden door jou.’ Verdrietig schudden ik mijn hoofd. ‘I-ik had het hem b-belooft; L-leo. D-dat ik er voor h-hem zou z-zijn..’ murmelde ik zachtjes voordat iets aan mijn pols voelde trekken en ik werkelijk met een soort riem aan allebei mijn polsen vastgemaakt werd aan het bed. Geschokt deed ik mijn mond open terwijl ik aan de riemen begon te trekken. Merlin- is dit legaal?
    ‘Je bent al zo vaak de ziekenzaal uitgelopen; wanneer ik nog niet met je klaar ben- ik gebruik deze riemen niet gauw; maar ik kan niet het risico lopen dat je weer verdwijnt.’ Met dat schudden ik moeizaam mijn hoofd. ‘i-ik loop niet w-weg.. ik w-wil alleen naar G-george..’ met dat hoorde ik een harde zucht haar mond verlaten. ‘het is al vreselijk als jij op het ziekenzaal ligt… maar beide..’ haar handen klapte langs haar lichaam. ‘Meneer Jordaan; ik hoop dat je even op hem wilt letten zodat ik even bij meneer Weasley kan checken..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘I-ik had het hem b-belooft; L-leo. D-dat ik er voor h-hem zou z-zijn..’
    Ik keek hem weer aan en zuchtte zachtjes tot mijn ogen op de riem viel die madama plijster aan hem vast bond. Merlin, doet ze dit werkelijk.. mag het eigenlijk wel? Je patiënten vastbinden?
    ‘Je bent al zo vaak de ziekenzaal uitgelopen; wanneer ik nog niet met je klaar ben- ik gebruik deze riemen niet gauw; maar ik kan niet het risico lopen dat je weer verdwijnt.
    ‘i-ik loop niet w-weg.. ik w-wil alleen naar G-george..’
    Ik glimlachte zachtjes bij zijn woorden voordat Madama Plijster een zucht liet en ik wederom weer wegkeek.
    ‘het is al vreselijk als jij op het ziekenzaal ligt… maar beide.. Meneer Jordaan; ik hoop dat je even op hem wilt letten zodat ik even bij meneer Weasley kan checken..’
    ‘natuurlijk, en ik zal zeker die riem van hem niet open maken ..’ grapte ik humorloos voordat ze me verliet om bij de slapende George te kijken. Merlin hij leek wel dood.. en dat maakte me ook wel een beetje bang.
    ‘Campbell, misschien was je er niet eens bij toen hij gewond raakte. Misschien was het zelfs wanneer hij niet bij jou was; herinner jij je echt niets meer? Wat je de afgelopen uur gedaan hebt?’ vroeg ik aan hem en keek hem recht in zijn bruine ogen aan die eerder gevuld waren met tranen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Natuurlijk, en ik zal zeker die riem van hem niet open maken..’ ze verdween richting George die ik nog steeds niet zag.
    ‘Campbell, misschien was je er niet eens bij toen hij gewond raakte. Misschien was het zelfs wanneer hij niet bij jou was; herinner jij je echt niets meer? Wat je de afgelopen uur gedaan hebt?’
    Verward schudden ik mijn hoofd voordat ik probeerde overeind te komen wat niet ging.
    ‘I-ik w-weet niet. A-alles d-doet zo p-pijn..’ bekende ik zachtjes voordat ik mistroostig mijn hoofd schudden voordat ik even mijn ogen dichtkneep en uit het niets mijzelf in Georges warme armen om mij heen voelde voordat ik tegen zijn lichaam aangetrokken werd en zijn zachte snik weer hoorde. Abrupt deed ik mijn ogen open. ‘Nee- nee. G-george- G-george w-was bij míj.’ murmelde ik voordat ik mijn hoofd schudden en krampachtig weer nadacht over wat er gebeurd was. ‘H-hij huilde… m-meer w-weet ik n-niet meer..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Hij schudde met zijn hoofd en probeerde overeind te zitten, maar spijtig genoeg zat hij klem..
    ‘I-ik w-weet niet. A-alles d-doet zo p-pijn.. Nee- nee. G-george- G-george w-was bij míj. H-hij huilde… m-meer w-weet ik n-niet meer..’ ik keek hem bedachtzaam aan voordat ik met mijn hoofd knikte en even een blik naar Madama Plijster wierp die nog steeds bij George stond, en mij handen schoten naar zijn riem die ik open trok en Campbell een beetje overeind trok zodat hij kon zitten.
    ‘we zullen het wel zelf aan hem vragen als hij wakker word. Anders komen we ook nergens.’ Murmelde ik en leunde zelf wat meer naar achteren.
    ‘en heb je mij tot nu toe helemaal niets gezien dan? Of weet je dat ook niet meer? Aangezien die ene blonde joch zich voor deed als mij.’
    Ik leunde weer naar voren en staarde naar mijn handen en murmelde nog; ‘eh- hoe dan ook, ik weet zeker dat George zijn.. bewusteloosheid niets met jou te maken heeft.’

    Sorry, volgende post ga ik George misschien wel wakker maken ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    of je maakt George nu wakker? :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    of je maakt George nu wakker? :'D


    eerst Campbell, en daarna ;'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Uit het niets gleden Leo’s handen naar de riem en maakte me los voordat hij me overeind trok wat me immens misselijk maakte.
    ‘We zullen het wel zelf aan hem ragen als hij wakker word. Anders komen we ook nergens. en heb je mij tot nu toe helemaal niets gezien dan? Of weet je dat ook niet meer? Aangezien die ene blonde joch zich voor deed als mij. eh- hoe dan ook, ik weet zeker dat George zijn.. bewusteloosheid niets met jou te maken heeft.’
    Vermoeid sloot ik mijn ogen terwijl ik mijn armen beschermend om mezelf heen sloeg.
    ‘I-ik w-weet v-verder niks m-meer. S-sorry.’ Antwoorde ik gekweld terwijl ik iets meer omlaag schoof door de weeën in mijn buik; ik wilde echt niet de hele avond braaksel willen proeven in mijn keel; en ik wil ook niet het risico lopen dat ik vol over Leo heen braak. Ik zetten mijn hoofd weer op zijn zij terwijl ik probeerde George te vinden die blijkbaar ergens anders lag; ver weg van mij.
    ‘A-als; als hij s-sterft d-dan is h-het míjn schuld.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eh, ik/we kan/kunnen het echt niet meer langer uitstellen x’)



    Leo Jordaan

    ‘I-ik w-weet v-verder niks m-meer. S-sorry. A-als; als hij s-sterft d-dan is h-het míjn schuld.’
    Ik keek hem weer aan en schudde met mijn hoofd waarna ik van mijn stoel afsprong om vlak naast hem op het bedrand te zitten.
    ‘waarom denk je dat het altijd jouw schuld is, Campbell?’ vroeg ik hem dan met een, wederom een vreugdeloze glimlach. Ik weet niet waarom ik sinds kort zo vreugdeloos ben, vreugdeloze grapjes, vreugdeloze lachjes. Alsof er iets mist in mij, of beter gezegd; in mijn hart. Ik schudde deze gedachtes weer weg en keek Campbell maar weer aan.
    ‘klinkt het niet logischer dat als hij dood gaat, het de schuld is van de persoon die hem aanviel?’ murmelde ik dan en rolde even met mijn ogen voordat ik hem weer aankeek. Kijk; weer is die gevoel terug. Er is gewoon een holte in mijn buik, een soort leegte in mijn hart die nodig opgevuld moet worden. Maar door wat? Is het plezier? Vriendschap? ..liefde? de laatste gaf me even de rillingen voordat ik nerveus terugkeek, naar de kant uit waar George zijn bed stond. ik zag hem van zij naar zij draaien en rollen wat betekende dat hij bijna wakker zou worden. Ik zuchtte luid en keek terug naar Campbell wiens pony ietwat over zijn ogen vielen.
    ‘zeg.. Campbell.. je- ik wil je niet storen met mijn eigen problemen aangezien je nu je zorgen aan het maken bent dat George dood gaat.. ik ook hoor!’ voegde ik de laatste er snel aan toe voordat ik verder ging.
    ‘maar- maar ik heb je hulp nodig met.. iets.’ Murmelde ik dan en al bij die zin voelde ik me wat rood worden.
    ‘eh- dit is zo voorbij. Het spijt me.’ En mat dat bleef ik nog geen een seconde stil staan en drukte ik mijn lippen tegen die van mijn vriend; wat verkeerd was, want hij heeft George. Maar ik kon het niet laten; echt niet. Ik moest het doen; proberen tenminste. En wat me beangstigde was dat ik me er helemaal niet vreemd bij voelde of ongemakkelijk. Maar ook vulde de lege plek, de holle gevoel in mijn maag zich slechts deels.
    ‘L-leoooo..’
    Ik liet Campbell weer los en begon meteen te praten.
    ‘dit was maar een test; sorry, het moest, ik MOEST het proberen, vergeet het, er is niets verander, ik-‘
    ‘L-L-LEOO!’
    Ik hapte even naar adem en sprong van het bed op en zag dat George op zijn bed zat en keek me haast met een moordneiging aan. Ik beende naar zijn richting toe en begon spontaan te lachen.
    ‘d-dat was maar een test George, wees maar niet bang.. ik- ik ben niet verliefd op Campbell; geloof me.’
    Maar ik was al te laat en mijn beste vriend greep naar mijn pols en trok me naar hem toe.
    ‘j-jij gaat nu weg of i-ik zweer; ik dood je. Ik vermoord je en het gaat p-pijnlijk worden; echt waar.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••