• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dus... jullie plan was dat Leo; Camp als een test gebruikt- of hij homo is om vervolgens met Fred ervandoor te gaan..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Geschokt keek ik toe hoe hij van zijn stoel naar mijn bedrand ging zitten; nogal redelijk dichtbij; en alweer kon ik het niet laten om me af te vragen of ik hem weg moest duwen.
    ‘Waarom denk je dat het altijd jouw schuld is, Campbell? Klinkt het niet logischer dat als hij dood gaat, het de schuld is van de persoon die hem aanviel?’ Ongelukkig haalde ik mijn schouders op terwijl ik maar met mijn hoofd schudden. Het was mijn schuld omdat ik er niet was om hem te redden terwijl dat andersom wel altijd het geval is.
    ‘zeg.. Campbell.. je- ik wil je niet storen met mijn eigen problemen aangezien je nu je zorgen aan het maken bent dat George dood gaat.. ik ook hoor! maar- maar ik heb je hulp nodig met.. iets.’ Verbaasd wendde ik mijn gezicht naar hem toe en tot mijn grootste verbazing was zijn gezicht rood geworden. ‘eh- dit is zo voorbij. Het spijt me.’ Met dat voelde ik onmiddellijk zijn lippen tegen die van mij gedrukt worden terwijl ik angstig als een standbeeld zijn daden maar toe liet. Niet dat ik de kracht had om hem weg te drukken; maar ik zou mijn enige vriend kwijtraken. Dan zou ik na George weer niemand hebben; waarom moest iedereen mij altijd kussen in plaats van vrienden met me worden? Hoeveelste keer is dit nou niet dat ik door iemand gekust word terwijl ik het niet wil?
    ‘L-leoooo..’ en dat was het moment dat mijn nekharen abrupt overeind gingen staan en was maar al te blij dat Leo me los liet. Merlin; ik wilde alleen maar George en niemand anders. Voor eeuwig.
    ‘Dit was maar een test; sorry, het moest, ik MOEST het proberen, vergeet het, er is niets veranderd, ik-’
    ‘L-L-LEOO!’
    Met dat sprong Leo van mijn bed maar in plaats van dat hij zo snel mogelijk wegrenden- liep hij naar George toe waar hij tot mijn verbazing begon te lachen.
    ‘D-dat was maar een test George, wees maar niet bang.. ik- ik ben niet verliefd op Campbell; geloof me.’ Doodstil keek ik toe hoe ik George naar Leo’s pols zag grijpen waarna hij hem bruut naar zich toe trok.
    ‘j-jij gaat nu weg of i-ik zweer; ik dood je. Ik vermoord je en het gaat p-pijnlijk worden; echt waar.’
    Nerveus legde ik mijn hand tegen mijn mond voordat ik weer op mijn afgekloven nagels begon te bijten. Dit ging fout- dit ging fout en ik wilde niet dat.. dat George in een moordenaar ging veranderen. Daar hou ik te veel van hem voor.
    ‘G-george; F-fred had m-mij ook een k-keer g-gezoend; nu L-leo a-alsjeblieft doe h-hem niks n-net zoals je bij F-fred deed. A-alsjeblieft; I-ik hou niet van h-hem. A-alleen van jou..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Dus... jullie plan was dat Leo; Camp als een test gebruikt- of hij homo is om vervolgens met Fred ervandoor te gaan..


    ik ben blij dat Leo nu ook op Campbell zijn lijstje kan staan. eigenlijk zou hij hem gewoon gekust hebben maar dan raakt Camp zijn enige vriend kwijt.

    maar dit was gewoon iets kleins na de drama van George, die overigens nog niet is afgelopen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jullie zijn on-verbeterlijk D'; is het een soort 'ontgroening' om mee te mogen doen moet je Campbell Saunders kussen x'D wtf... :p alleen kealan heeft het nog niet gedaan yaay (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Jullie zijn on-verbeterlijk D'; is het een soort 'ontgroening' om mee te mogen doen moet je Campbell Saunders kussen x'D wtf... :p alleen kealan heeft het nog niet gedaan yaay (A)


    omdat Kealan jouw eigen persoontje is :'D

    ik heb nog een Anderling, professor Snape en Madama Plijster, hoewel we haar samen delen, soort van, en hoewel ze allemaal maar bij-personages zijn.. mogen de eerste twee Camp ook kussen om op het lijstje te kunnen staan?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    omdat Kealan jouw eigen persoontje is :'D

    ik heb nog een Anderling, professor Snape en Madama Plijster, hoewel we haar samen delen, soort van, en hoewel ze allemaal maar bij-personages zijn.. mogen de eerste twee Camp ook kussen om op het lijstje te kunnen staan?


    Toch even vragen; ben je serieus? x.o' want ik heb het gevoel dat je sarcastisch bent.... dafuck ;'o

    Toch een vraagje; camp heeft Leo niet teruggezoend want hij houd niet vna hem... haat George hem nu want hij heeft hem niet weggeduwd... niet dat hij daar de kracht toe had lichamelijk.. maar toch..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Toch even vragen; ben je serieus? x.o' want ik heb het gevoel dat je sarcastisch bent.... dafuck ;'o

    Toch een vraagje; camp heeft Leo niet teruggezoend want hij houd niet vna hem... haat George hem nu want hij heeft hem niet weggeduwd... niet dat hij daar de kracht toe had lichamelijk.. maar toch..


    weet je, hij is niet alleen boos op de kust. want in George zijn ogen lijkt het nu alsof Leo gewoon liegt om Campbell zijn vertrouwen te winnen aangezien hij in het bos zei dat hij van Campbell hield en daarom George zijn geheugens probeerde te wissen. nu weet hij zeg maar zeker dat Leo gewoon van Camp houd.

    maar nee, George is niet boos op Campbell, maar gaat zo meteen wel schreeuwen dat hij uit zijn buurt moet gaan blijven x'o wat kan je anders verwachten :p


    en nee joh, denk je werkelijk dat ik Snape Campbell laat kussen; tijdens het nablijven of zo :'D en dat een aantal punten van Griffoendor aftrekken omdat Campbell zogenaamd een afschuwelijke zoener is :'D
    maar nee, ik meen het niet, wees maar niet bang :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    weet je, hij is niet alleen boos op de kust. want in George zijn ogen lijkt het nu alsof Leo gewoon liegt om Campbell zijn vertrouwen te winnen aangezien hij in het bos zei dat hij van Campbell hield en daarom George zijn geheugens probeerde te wissen. nu weet hij zeg maar zeker dat Leo gewoon van Camp houd.

    maar nee, George is niet boos op Campbell, maar gaat zo meteen wel schreeuwen dat hij uit zijn buurt moet gaan blijven x'o wat kan je anders verwachten :p


    en nee joh, denk je werkelijk dat ik Snape Campbell laat kussen; tijdens het nablijven of zo :'D en dat een aantal punten van Griffoendor aftrekken omdat Campbell zogenaamd een afschuwelijke zoener is :'D
    maar nee, ik meen het niet, wees maar niet bang :p


    George blij dat Campbell niet kan lopen... hij is zo gemeen D';

    ahw George waarom ben je nou boos op Camp; ik haat Leo :'(

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 23:43 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    George blij dat Campbell niet kan lopen... hij is zo gemeen D';

    ahw George waarom ben je nou boos op Camp; ik haat Leo :'(


    Hij is niet boos en ook niet blij. Hij is alleen wat.. verdedigend en bezorgd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij is niet boos en ook niet blij. Hij is alleen wat.. verdedigend en bezorgd.


    en daarom moet Camp uit Georges buurt blijven D'; waar zit de logica daar in?!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘G-george; F-fred had m-mij ook een k-keer g-gezoend; nu L-leo a-alsjeblieft doe h-hem niks n-net zoals je bij F-fred deed. A-alsjeblieft; I-ik hou niet van h-hem. A-alleen van jou..’
    Ik keek op waar ik in de verte Campbell in zijn bed zag liggen en schudde even met mijn hoofd en keek Leo weer aan en negeerde Campbell.
    ‘j-jij zei dat je van Campbell hield, jij p-probeerde mijn geheugens te wissen met Obliviate, puur voor C-campbell.. jij z-zorgde er voor dat Campbell g-gewond raakte, en nu kus je hem. J-jij wilde mij d-dood hebben..’
    ‘George! Dat is niet waar,’
    Leo keek achterom naar Campbell voordat ik weer bruut aan zijn pols trok.
    ‘ik haat jou z-zo erg, Leo Jordaan en ik zal je-’
    ‘meneer Weasley!’
    Geschrokken keek ik om naar Anderling die de zaal weer binnen kwam lopen, maar nog steeds liet ik Leo niet los die zijn nagels al tussen mijn vingers had geboord.
    ‘laat meneer Jordaan nu meteen los.’
    Na enkele secondes pas deed ik dat en gooide met een kreun mijn benen van het bed af en mijn hand schoot naar mijn hoofd die in vuur en vlam leek te zitten.
    ‘meneer Jordaan heeft gelijk; geen wat u zegt was niet waar.’
    ‘maar professor, ik-’
    ‘een jongen was Slytherin deed zich voor als Leo door middel van wisseldrank. Dus, meneer Weasley, wil je alsjeblieft terug je bed in gaan? Ik neem aan dat je hoofdpijn hebt?’
    Verward knikte ik met mijn hoofd en wierp Campbell en Leo nog een blik toe voordat ik terug mijn bed in ging en Campbell maar bleef aanstaren.
    ‘sorry.’ Murmelde ik nog, lichtjes beschaamd en keek weer weg. Maar het leek zo erg veel op Leo..


    nope, Georgje gaat niet schreeuwen, dank aan Anderling :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    en daarom moet Camp uit Georges buurt blijven D'; waar zit de logica daar in?!


    uit Leo zijn buurt bedoel ik :'D camp moet uit leo zijn buurt blijven en andersom ook x')

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 23:52 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    uit Leo zijn buurt bedoel ik :'D camp moet uit leo zijn buurt blijven en andersom ook x')


    Camp gaat als een schildpad naar George toekruipen <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Camp gaat als een schildpad naar George toekruipen <'3


    Jij bent niet de enige hier met droog humeur namelijk ik ook aangezien ik het met net voorstelde hoe Campbell letterlijl als een schildpad naar George toe kroop, meer als een salamander eigenlijk x') tenminste, in minn hoofd leek het als ren salamander.


    Eh- dat is lief :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jij bent niet de enige hier met droog humeur namelijk ik ook aangezien ik het met net voorstelde hoe Campbell letterlijl als een schildpad naar George toe kroop, meer als een salamander eigenlijk x') tenminste, in minn hoofd leek het als ren salamander.


    Eh- dat is lief :')


    Haha voor straf mag leo hem het bed op tillen ('; en dan gaat Camp als lijm aan George vastkleven en Georges ego weer een boost geven :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya