• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Wacht.. wacht.. zit camp nu op georges schoot... in zijn armen?


    Nou ja.. leo drukte hem in zijn armen dus ik neem aan van wel :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wactwacht, vorig jaar werd hij zeventien hoor :'o ik herriner me dat nog heel goed, dat was de verjaardag die iedereen vergat. Want in giblet of fire moest hij dan zestien of zeventien worden maar hij was echt niet 15 toen; kijk maar terug :'o


    Te lui om te searchen.. maar hij is 16. En in mijn hoofd was hij vorig jaar 15...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Wees blij dat niemand dood is op dit moment.' Zachtjes zuchtte ik terwijl hij me tot mijn geluk naar george tilden. 'Sorry' murmelde ik zachtjes voordat leo er geen doekjes om wond en me op Georges schoot zetten wat me ondanks alle ellende en pijn toch wat bloed naar mijn wangen deed stijgen. Vooral omdat professor anderling er zo dood serieus bij stond.
    'Beterschap,' hoorde ik leo nog tegen george zeggen voordat hij op de stoel plaatsnam.
    'Oh, heei Camp.' Klonk er uit Georges mond waardoor ik ondanks zijn welzijn hem zachtjes stompte. 'Oh heei. Ik weet niet wat er in merlijnsnaam gebeurd is, maar je had me bijna volledig van je geheugen gewist door... door..' hulpeloos trok ik met mijn mond voordat ik in een flits mijn armen rond hem heen legde en mijn hoofd in zijn nek. '...als ik volgende keer in de problemen zit dan laat je me gewoon achter, oke.. dan ren je zo hard als je kan weg.' Het klonl streng maar dat was ook de bedoeling. Hij moest eens inprenten dat het erger is als hem wat overkwam dan mij. Zachtjes streelde ik met mijn hand in trage en voor mij pijnlijke, vermoeiende bewegingen zijn rug waarbij ik een kus in zijn nek drukte. '..ik zou niet weten wat ik zonder je moet doen, George..'

    (: is dat een goede ego boost?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Te lui om te searchen.. maar hij is 16. En in mijn hoofd was hij vorig jaar 15...


    Ah.. eh-
    Vergeet wat ik zei :Y)


    Eh- overigens, dan word george dit jaar 18 en campbell 17, is dat volgens jou niet te jong voor een aanzoek x')

    Maar kerstvakantie en kertbal is in decenber; tijdens de aanzoek is George nog steeds 17 en camp 16 :'D

    Oké.. waarom denk ik aan dit


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    'Wees blij dat niemand dood is op dit moment.' Zachtjes zuchtte ik terwijl hij me tot mijn geluk naar george tilden. 'Sorry' murmelde ik zachtjes voordat leo er geen doekjes om wond en me op Georges schoot zetten wat me ondanks alle ellende en pijn toch wat bloed naar mijn wangen deed stijgen. Vooral omdat professor anderling er zo dood serieus bij stond.
    'Beterschap,' hoorde ik leo nog tegen george zeggen voordat hij op de stoel plaatsnam.
    'Oh, heei Camp.' Klonk er uit Georges mond waardoor ik ondanks zijn welzijn hem zachtjes stompte. 'Oh heei. Ik weet niet wat er in merlijnsnaam gebeurd is, maar je had me bijna volledig van je geheugen gewist door... door..' hulpeloos trok ik met mijn mond voordat ik in een flits mijn armen rond hem heen legde en mijn hoofd in zijn nek. '...als ik volgende keer in de problemen zit dan laat je me gewoon achter, oke.. dan ren je zo hard als je kan weg.' Het klonl streng maar dat was ook de bedoeling. Hij moest eens inprenten dat het erger is als hem wat overkwam dan mij. Zachtjes streelde ik met mijn hand in trage en voor mij pijnlijke, vermoeiende bewegingen zijn rug waarbij ik een kus in zijn nek drukte. '..ik zou niet weten wat ik zonder je moet doen, George..'

    (: is dat een goede ego boost?


    Camp jeeft Leo en Anderling helemaal vergeten he :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ah.. eh-
    Vergeet wat ik zei :Y)


    Eh- overigens, dan word george dit jaar 18 en campbell 17, is dat volgens jou niet te jong voor een aanzoek x')

    Maar kerstvakantie en kertbal is in decenber; tijdens de aanzoek is George nog steeds 17 en camp 16 :'D

    Oké.. waarom denk ik aan dit


    Ik heb gekeken naar pheonix rollentopic, camp is daar 16.

    Als je zeventien bent in tovenaarswereld ben je officieel volwassen... xd dus ja het kan. Zodra camp 17 is kunnen ze zelfs trouwen legaal.

    Eneh fred heeft ralf een aanzoek gedaan en ralf is nog maar 15.... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yep, het enige wat voor hem telt is George dus leo en anderling is hij indd vergeten door de heerlijke aroma's van George.. (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb gekeken naar pheonix rollentopic, camp is daar 16.

    Als je zeventien bent in tovenaarswereld ben je officieel volwassen... xd dus ja het kan. Zodra camp 17 is kunnen ze zelfs trouwen legaal.

    Eneh fred heeft ralf een aanzoek gedaan en ralf is nog maar 15.... xd


    Oké, laat maar, dit is onzr wereldje :'D

    En Ralf zei satze ook beter kunnen wachten dat hij meerderjarig is :Y) ook al is het duidelijk dat die twee bij elkaar horen <3

    Misschien moet.George.maar wachtrn tot Camp zijn verjaardag en dan een aanzoek doen.. ik moet iets spectaculairs verzinnen, een typisch george aanzoek,Iiets wat iemand anders kan of durft te doen ..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oké, laat maar, dit is onzr wereldje :'D

    En Ralf zei satze ook beter kunnen wachten dat hij meerderjarig is :Y) ook al is het duidelijk dat die twee bij elkaar horen <3

    Misschien moet.George.maar wachtrn tot Camp zijn verjaardag en dan een aanzoek doen.. ik moet iets spectaculairs verzinnen, een typisch george aanzoek,Iiets wat iemand anders kan of durft te doen ..


    Camp is niet zo kieskeurig hoor (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Oh heei. Ik weet niet wat er in merlijnsnaam gebeurd is, maar je had me bijna volledig van je geheugen gewist door... door..'
    In plaats van zin af te maken, gooide hij zijn armen om mij heen en drukte zijn hoofd tegen mijn nek aan. Even gluurde ik nog naar professor Anderling die wat rood was geworden en ik kon het niet laten en glimlachte.
    '...als ik volgende keer in de problemen zit dan laat je me gewoon achter, oke.. dan ren je zo hard als je kan weg.'
    Ik wilde, zoals gewoonlijk gaan protesteren, maar slects de kus die hij in mijn nek drukte en ik gauw van Anderlimg wegkeek.
    '..ik zou niet weten wat ik zonder je moet doen, George..'
    '..weasley, als je merkt dst je irts niet herrinert wil ik dat je naar mijn kantoor komt.' En zo negeerde ze zede scene en stond op om weg te lopen.
    'Ik ook niet, Campbell. Daarom juist ben ik aangevallen.'zei ik en glimlachte voordat ik Campbell van mijn, het klinkt haar maar schoot af te halen en naast me neer te laten rollen. Zo begon ik zachtjes door zijn haren te strelen en negeerde Leo totaal, hoewel hij ook niets zei en niet eens naar ons keek.
    'Om deze redenen leef ik nog.' Zei ik dan zachtjes.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    '..weasley, als je merkt dat je iets niet herinnerd wil ik dat je naar mijn kantoor komt.' Verstijfd bleef ik stil zitten toen ik professor Anderlings stem herkende. Oh merlin- ik was haar helemaal vergeten. Met een lichtelijk rood hoofd bleef ik in Georges nek zitten terwijl de voetstappen van professor Anderling zachtjes wegstierven.
    ‘Ik ook niet, Campbell. Daarom juist ben ik aangevallen.’ Zachtjes rolden hij me van hem af terwijl zijn hand rustgevend door mijn haar ging. ‘Om deze redenen leef ik nog.’ Zachtjes schudde ik mijn hoofd voordat ik mijn armen weer om hem heen legde en mijzelf stevig tegen hem aandrukte terwijl ik zachtjes een kus tegen zijn modderig gewaad drukte. ‘ik-ik weet niet wat er g-gebeurt is g-George.. maar ik denk is d-dat normaal na vorig jaar..’ bekende ik eerlijk voordat ik zachtjes lachte hoewel er niks grappig was; of misschien was het gewoon alle zenuwen wat er uit moest komen.
    ‘J-je; w-we zijn zo modderig h-hoe komt dat in m-merlin n-naam…’


    Slecht stukje I Knoop :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij gooide zijn arm weer om mij heen en drukte een kus in moddeeige gewaad wat denk ik niet zo hygiënisch was.
    ‘ik-ik weet niet wat er g-gebeurt is g-George.. maar ik denk is d-dat normaal na vorig jaar.. J-je; w-we zijn zo modderig h-hoe komt dat in m-merlin n-naam…’ even fronste ik mijn wenkbrauwen en keek Campbell weer aan. Na vorig jaar? Wat was er toen gebeurd dan?
    'Eh- we zijn modderig.' Herhaalde ik zijm conclusie.
    'Nou.. we waren in het bos en- en..'
    Ik stopte halverwegen mijn zin en richtte me weer naar Leo die ons nu aankeek.
    '..welke les hadden we?'
    Leo fronste zijn voorhoofd en schudde vervolgens zachtjes met zijn hoofd.
    'Verzorging van fabeldieren. Tenminste, jullie hadden dat. Ik lag klem in het bos in duivelsstrik.' Zei hij en ik knikte maar met mijn hoofd hoewel er geen een belletje begon te rinkelen.
    '..hoe dan ook; we waren in het bos. Waar er veel modder was..'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Is de blondharige jongen nou verliefd op Camp? of ik weet niet wat is anders zijn motief om ze te scheiden?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Is de blondharige jongen nou verliefd op Camp? of ik weet niet wat is anders zijn motief om ze te scheiden?


    Misschien voelt hij wat voor Camp ja, wie weet (:

    Eigenlijk, toen ik hem creëerde was zijn doel om wraak te nemen op Ralf voor het vernietigen van zijn leven en dat deed hij door middel van al zijn vrienden,familie en geliefden van hem te laten scheiden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Eh- we zijn modderig. Nou.. we waren in het bos en- en.. welke les hadden we?’ zachtjes drukte ik mijn hoofd dieper tegen hem aan. Ik wist niet of ik mezelf zorgen moest gaan maken. Ik- ik wist niet of ik nog wist waar we in les hadden; maar ik wist niet of dit normaal was bij George- en straks was hij dingen aan het vergeten waar ik me zorgen om moest maken- terwijl ik nu nog niet wist of ik me zorgen moest maken.
    ‘Verzorging van fabeldieren. Tenminste, jullie hadden dat. Ik lag klem in het bos in duivelsstrik.’ Zachtjes knikte ik tegen Georges borst aan. ‘..hoe dan ook; we waren in het bos. Waar er veel modder was..’ voorzichtig haalde ik mijn hoofd van zijn borst af en probeerde met moeite oogcontact te zoeken. ‘…George.. als je in de gaten heb dat je dingen begin te vergeten.. dan vertel je het me toch wel? Misschien-misschien kan ik je dan helpen?’ vroeg ik toch wat aarzelend- vooral omdat ik geen flauw idee had hoe ik dit moest gaan aanpakken. ‘Weet je nog wat- wat we vanmorgen allemaal gedaan hebben? Voor Verzorging van Fabeldieren?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya