• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Valérie werd nog roder naar Jace's tweede opmerking. "Niet," mompelde ze zachtjes, al wist ze toch wel dat Jace haar nu door had. "En Luca lief? Oké ja, hij is misschien wel lief, naar draait door soms," vervolgde Val toen. "Je weet wel wat ik bedoel."

    ----

    Cailen knikte. "Ben ik het met je eens. Een feest zonder wat opschudding is niks aan," zei ze. "Hm, volgende keer misschien," vervolgde ze. Ze zag dat Quinten haar geamuseerd aankeek en ze grijnsde even. Quinten vroeg aan haar hoe het zat tussen Tyler, haar en Charlie en Jpél. "Nou kijk, Joéls grappen zijn niet grappig en Charlie is veel te 'onschuldig', ik kan niet tegen zulke personen. Hoe het met Tyler zit, dat moet je maar aan hem vragen."


    That is a perfect copy of reality.

    Jace lachte toen ze nog roder werd, waardoor ze Valérie zacht op haar schouders sloeg. ''Schat, ik kan het aan je zien. Moet ik je soms helpen?'' vroeg ze met een grijns. ''Jaja, ik weet dat Luca lief kan zijn, maar hij kan ook ontiegelijk irritant zijn. Erg irritant kan je wel zeggen dan.'' zei ze daarna en glimlachte. ''Liefde is niks voor mij, ik word echt een kattenmens die honderd katten bezit later.'' zei ze toen.

    • • • 

    Zach glimlachte naar Oliver en knikte. ''Wel goed, met jou?'' zei hij en vouwde zijn handen samen. ''Ik heb geen idee wat er leuk aan was. Ja, ik had een beetje drank op, maar mijn zusje was haast bezopen terwijl we eigenlijk een belofte hadden.'' mompelde hij en zuchtte. Hij haalde daarna zijn schouders op – wat was gebeurde kon je nou eenmaal niet terugdraaien. Zach haalde een hand door zijn handen en keek Oliver weer aan. ''En, heb je een leuke tijd gehad op het feest?'' vroeg hij en glimlachte licht naar hem. Hij had hem niet veel gezien op het feest, maar hij zou niks raars van hem verwachten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mary Jane McCall,
    Het meisje lachte even. 'Gelukkige nog wel.', lachte Mary even. Mede omdat ze stoned begon te worden,
    'Heb je niks gezien bij Joél gisteravond?', vroeg ze. Geschiedenis zou een drama gaan worden.
    Het meisje zuchtte even, eigenlijk zou ze best graag willen slapen.
    Vannacht heeft ze één uur geslapen en ze voelde zich brak.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 21:37 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jayden Colin Rivera
    'Ja hoor.' zei hij grijnzend tegen Quinn. 'Helemaal geen alcohol op dus ik voel me top.' zei hij. Hij pakte de sporttas die op de tafel stond er vanaf en zette het ding op de grond. Hij had vanmorgen al getraind en hij was heel blij dat hij niks gedronken had. 'Ik heb je gisteren helemaal niet gezien!' zei hij tegen Quinn. 'Waar was je?'

    Daniel Romano Maldini
    Daniel liep het schoolplein op terwijl hij zijn zonnebril opzette. Het felle zonlicht deed pijn aan zijn ogen en hij had een flinke hoofdpijn na gisteren. De vodka had er goed ingehakt. Hij gooide zijn rugzak over zijn rug en haalde een hand door zijn haar toen hij Sami in de verte zag staan. Hij had nooit heel veel met hem gesproken maar hij wist wie het was en hij vond hem altijd best aardig. Hij liep naar hem toe en lachte even toen hij voor hem stond. 'Hey, ben je gisteren ook op het feest geweest?' vroeg hij.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 21:58 ]


    - God only knows

    Sami schrok van de jongen die voor hem verscheen en hij knikte kort. Daniel. Het zou nutteloos zijn om te vragen of Daniel er ook was, hij was altijd overal. ''Het ziet er uit alsof je iets teveel op hebt.'' Sami grijnsde lichtjes en stak een sigaret op, hij had lichte koppijn maar kon zich nog herinneren wat hij had gedaan wat een goed teken was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten grinnikte even kort. "Goed dan vraag ik het ooit wel aan hem." zei hij al meende hij het niet. Erg goed kende hij Tyler niet, en erg veel zin om in zijn verleden te gaan neuzen had hij nou ook weer niet. "Dus wat is volgens jou een goed feestje? Voor zover ik weet mag er voor jou dus wel wat actie zijn." zei hij met een grijnsje op zijn lippen.

    Oliver Elliot Oakley

    Oliver lachte zachtjes en wat ongemakkelijk, gezien hij één van de redenen was waarom Jace zoveel gedronken had. "Met mij gaar het prima, en het feestje was leuk. En sorry man, het is mede door mij dat Jade een glaasje of fles teveel op had." zei hij met een verontschuldigende grimas op zijn gezicht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Atlas Vandenberg
    Atlas lachte en schudde zijn hoofd.
    'Nee, ik ben niet zo'n romanticus. Of seksverslaafde, het is maar hoe je het bekijkt. En meisjes vinden me toch maar een weirdo.'
    Hij moest lachen en haalde een hand door zijn haar. Atlas was de naam van een Griekse god, maar zo werd hij niet bepaald afgeschilderd. Al vond zijn moeder hem knap, maar moeders vonden hun kinderen altijd knap.

    Dana Thorne
    Ze legde haar handen in haar schoot en begon te praten met een zachte, verrassend heldere stem.
    'Mijn eerste uur was scheikunde, en blijkbaar liepen we op mijn school dus enorm voor, want ik had alle stof al behandeld. Maar mijn klas liep ze leraar echt enorm te pesten en toen moesten we een practicum doen en ging ik alleen, want niemand had de behoefte me aan te spreken. Tijdens Engels daarna, ging er gelukkig een jongen naast me zitten. Het was een beetje een nerd, denk ik zo, want hij was erg stil maar wist echt alles wat ik hem vroeg. En toen werd ik op het matje geroepen bij de directeur. Nouja, omdat hij wilde dat ik me op zou geven voor een naschoolse activiteit. Ik zie het niet echt zitten, maar als ik moest kiezen zou ik me kunnen opgeven voor de dramaclub. Ik hou van acteren, het geeft je voor even de mogelijkheid iemand anders te zijn...'


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Tyler lette rustig op haar woorden en knikte elke keer zacht en een beetje onopvallend om te laten zien dat hij nog luisterde. 'Die man wil zoveel..' zei hij toen ze klaar was en hij haalde zijn schouders rustig op. 'Niet doen als je het niet wil, maar eh. De dramaclub is het niet ergst.' vervolgde hij al snel. Hij keek even naar zijn arm en slikte even toen hij een paar blauwe plekken zag. Hij keek snel weer naar Dana. 'Ik moest er vandaag ook heen, om een hele andere reden maar ja.' zei hij snel, al was het deze keer helemaal niet waar.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Lucas wreef even vermoeid over zijn hoofd en zuchtte toen kort. Zijn hoofd deed pijn. Niet alleen door de kleine kater die hij had door de drank van gister maar ook de enorme ruzie die hij met zijn vader had. Wat ook de reden was dat hij gisteravond vroeg weg moest. Het had heel lang geduurd voor hij eindelijk de deur uit kon en zijn stem was wat schoor door het geschreeuw heen en weer. Toch ging hij niks laten merken. Hij stapte uit zijn auto en liep gelijk naar binnen door naar de kantine. Ondertussen pakte hij zijn telefoon en smstte Quinn. Hey, waar ben je? Ik had wat problemen maar ik ben er. X Lucas


    El Diablo.

    Mary Jane McCall,
    Mary lachte om wat Atlas zei. 'Hoezo vinden ze je een weirdo, alleen maar omdat je blowt?' , vroeg het meisje. Mary had een reputatie van een junk maar ook werd ze afgebeeld als slet. 'Je moet het je niet aantrekken, je wilt niet weten wat mensen over mij zeggen.', zei ze lachend. Mary stak een sigaret op en bood hem ook aan. Als ze zich zou aantrekken wat mensen van haar dachten was ze allang depressief geweest. Vroeger was ze niet altijd zo, sterker nog op haar vorige school was ze de It-girl. Bij die gedachten moest ze lachen. Ze was een bitch en maakte van vele mensen het leven zuur. Dat was één van de redenen dat ze naar deze school kwam en haar naam veranderde van Amy in Mary Jane.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Quinn Collins
    "Oh ja natuurlijk.. Ik was bijna vergeten dat je niet dronk." zei ze met een knipoogje tegen Jayden. Dat Jayden niet dronk, of bijna niet dronk, was haar wel bekend. Totaal het tegenovergestelde van Lucas, die zich juist graag bezatte (correct me when i'm wrong). Terwijl ze dat dacht piepte haar telefoon en verscheen de foto van Lucas op het schermpje van haar telefoon. Boos keek ze naar zijn berichtje, nu kon hij ineens weer aan haar denken? Ze draaide haar telefoon om en focuste zich weer op de woorden van Jayden. Quinn haalde haar schouders op en antwoorde: "Ik was een beetje te laat geloof ik.. Toen ik aankwam was het over grote deel al voorbij. Ben ik normaal gesproken niet gewend van feestjes van de DiAngelo's.." Ze nam een hap van haar salade en draaide haar flesje open terwijl ze haar bruinen ogen op Jayden fixeerde.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 17:06 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Lucas wachtte bij een muurtje even af maar kreeg na tien minuten nog geen berichtje. Hij zuchtte even en schudde zijn hoofd. Ze was boos op hem, dat wist hij nu al. Hij keek even in de spiegel die voor hem hing en probeerde er zo goed mogelijk uit te zien. Wat lichte wallen, bleek, vermoeid.. Gaat weer goed.. Het kan altijd erger, maar dit is slecht voor zijn doen. Hij dacht even na. Een vader die je bijna het huis uit gooit omdat je te slecht presteert overal, een vriendin die boos op je is.. Het gaat echt geweldig.. Uiteindelijk liep hij de school uit en hij liep naar de Starbucks. Hier haalde hij Quinn's favoriete drinken en hij liep vervolgens snel terug naar school. Hij liep naar de kantine en keek even rond. Na een tijdje zag hij haar zitten bij Jayden en hij liep langzaam naar hen toe. 'Hey..' zei hij maar toen hij bij het tafeltje stond, het schorre in zijn stem nog duidelijk hoorbaar. Hij zette de beker voor Quinn neer en drukte toen aarzelend een kus op haar wang. 'I'm sorry..' zei hij maar zacht. Hij wist niet wat hij moest doen, wat niet normaal was met hem. Hij was er niet helemaal bij. Deze ruzie was echt erg geweest. Hij was niet snel onder de indruk, maar dit...


    El Diablo.

    Atlas Vandenberg

    Atlas haalde zijn schouders kort op. Niemand wist van zijn depressie, hij was immers niet zo'n prater. Misschien daarom wel. Niemand merkte Atlas echt op, maar weinigen wisten überhaupt hoe zijn stem klonk. Hij hield zich stil, werkte aan school, blowde en schreef ontelbare songlyrics. Rappen vonden ze vaak ook maar vreemd, maar voor Atlas was het zijn escape. Hij schreef meestal teksten over verdriet en pijn wat hij vanbinnen voelde, de afwijzingen in zijn omgeving en de invloed van antidepressiva, wiet en heroïne. Hij slikte en perste er een lach uit.
    'Dan weet je overduidelijk niet wie ik ben,' zei hij zachtjes en hij schudde zijn krullen uit zijn gezicht. Zijn uiterlijk, nog iets.
    'Niemand weet dat, juist daarom. Ik ben maar een onopvallende schaduw hier. En ik ben ook nog lelijk,' zei hij met een scheve grijns. Goed, misschien niet persé lelijk, maar hij zag er ook niet echt heel gezond uit. Grauwe huid, vermoeide donkere ogen, futloos rossig haar. Als een geest.

    Dana Thorne

    Dana klemde haar lippen op elkaar toen Tyler haar vertelde dat hij ook naar de directeur moest. Ze voelde zich schuldig. Ze wist niks over deze jongen, laat staan welke problemen hij doormaakte. Ze voelde haar handen prikken en wreef ermee langs haar ontblote bovenbenen, door het rokje wat ze droeg. Ze durfde hem niet meer aan te kijken en wilde bijna gaan huilen, tot ze besefte dat ze dan juist arrogant over zou komen. Ze zuchtte eens heel diep en keek hem toen aan.
    'Tyler? Ik ken je eigenlijk niet, maar dat wil ik wel heel graag. Je leren kennen.'
    Ze liet haar blik weer afdwalen en begon ongemakkelijk aan haar paardenstaart te frummelen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 17:52 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Mary Jane McCall,
    Atlas zag er vermoeit uit viel haar nu pas op. Ze had vaker mensen zo geniet. Haar broer was een voorbeeld daarvan, hij was een junk en zit nu al twee jaar lang in rehab af proberen te komen van de heroine. Niks lijkt te helpen, hij wilt alleen maar meer. 'Atlas?', vroeg Mary Jane voorzichtig. Omdat mensen haar snel zagen als een bitch wist ze niet hoe hij zou reageren. 'Niet zo over jezelf denken.', zei het meisje vriendelijk. Ze nam nog een hijs van haar sigaret. Hoe moest ze hem vragen wat ze wilde vragen. 'Oke Atlas, je mag eerlijk zijn of niet maar ik heb een vraag.', zuchtte het meisje.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    William had zoals in iedere pauze een sigaret tussen zijn lippen zitten en had zijn zonnebril opgedaan. Hij nam een flinke huis van het kankerstokje tussen zijn lippen en liep daarna de gang uit. Will had niet veel vrienden op deze school, hij was een stuk ouder dan de meesten en was nog maar een maand of 3 hier. Iets wat hem wel wat tegenviel gezien hij zich nogal een einzelgänger voelde en dit laatste jaar niet wilde doorbrengen als de vriendloze gozer. Wil was naar buiten gegaan, school vond hij maar niets en hij wilde er niet over denken om later naar de uni te gaan, nog meer leren en gezeik, dat kon hij zeker niet aan. Hij was vertrouwder met het dealen en geld te verdienen, hij deed het nu toch al zo'n 4 jaar. Terwijl Will het plein op liep keek hij even rond om toch een gesprekspartner te vinden en na even leek hij iemand gevonden te hebben. Hij aarzelde niet en liep op hem af. "Hey," was zijn simpele begroeting en keek de roodharige jongen even aan, hij zag er niet veel jonger uit en iemand met een wat vreemde stijl.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Atlas Vandenberg

    Atlas haalde zijn schouders op en keek haar aan. Hij was een realist, hij zou altijd zo over zichzelf denken. Hij was verdomme nog maar 17, en zijn leven ging nu al naar de kloten. Het was vooral de heroïne die hij kwijt moest zien te raken. Het maakte hem kapot. Hij was zichzelf niet meer, en dat zag zijn moeder ook, maar ze deed niks. De wiet was nog tot daar aan toe. En zijn depressie was ook absoluut geen pretje. Maar harddrugs, dat was waar het écht misging. Niemand wilde dat weten of zien. Misschien deze meid wel, ze zag er niet uit als een non. Sterker nog, Atlas wist dat ze wel eens xtc nam. Maar, xtc was een soort vrolijke drug. Dat was zijn drug niet.
    'Nee, het is goed. wat wil je me vragen?'
    Hij tekende rondjes op het stoffige plein met zijn voeten terwijl hij haar nieuwsgierig aankeek.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner