• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Bij haar voorstel wiebelde ik even met mijn wenkbrauwen . "Ooh, beter zelfs." grijnsde hij en nam haar mee de trappen op. Quinten had genoeg drank op dat het hem niet kon boeien om in een onbekend bed te duiken. Haar vraag liet hem dan ook grinniken. "Mary, je bent het mooiste meisje van héél het feestje hier, dus nee, je ziet er niet fuckt up uit." grijnsde hij, hij kwam de kamer tegen met het waterbed en zette Mary Jane daar neer om dan vervolgens weer te grijnzen. "Maar je ziet er wel Fuckable uit." met die woorden ging hij boven haar gangen en drukte zijn lippen gulzig op de hare.


    Oliver Elliot Oakley

    Haar opmerking deed Oliver zacht lachen, hij was een man van zijn woord. Maar hoopte dat ze hierna alles zou vergeten wat hij had gezegd. Daarna wreef Oliver even in zijn handen en nam de fles Wodka, zuiver dus. "Nope, maar het moet maar." zei hij en telde daarna tot drie om dan vervolgens de fles tegen zijn lippen te zetten en zoveel mogelijk Wodka op te salamanderen. In drie keer had hij met moeite de fles leeggekregen, en dat zijn verbazing toe eerder dan haar. "Oh my god!" lachte hij opgelucht en schudde even zijn hoofd om het draaierige gevoel weg te krijgen. "Nou nu je helemaal van mij bent..." begon hij en liet zijn armen om haar middel glijden om dan vervolgens zijn vingers in haar kontzak te laten glijden waar hij haar mobieltje en geld uit te halen. Hij hield deze voor haar neus en grijnsde even. "Die heb je even niet nodig." Oliver legde haar spullen aan de kant en haalde zelf zijn mobieltje en andere spullen uit zijn zak en legde die samen met haar spullen veilig aan de kant. Daarna deed hij zijn schoenen uit en tilde hij Jacelyn op. "Tochje zwemmen?" grinnikte hij en nam haar mee naar buiten. Tegenstribbelen mocht ze niet gezien hij haar 'gewonnen' had. Eenmaal buiten liep hij naar het zwembad toe. "Op drie?" vroeg hij haar plagerig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ''Verdomme.'' Sami keek recht in de ogen van Audrey en fronste kort, hij greep zich vast aan de deurleuning om zijn balans te vinden en keek haar uitdagend aan. ''Audrey, niet verwacht jou hier te zien.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mary Jane McCall,
    Mary Jane giechelde om wat hij zei. 'Thankyou.', zei ze speels. Haar tong vond al gauw de weg naar zijn tong en ze begon hem wild te tongzoenen. Het meisje trok aan zijn shirt en trok hem daarna uit. Quinten had een heerlijk lichaam vond Mary Jane. Het meisje grijnsde en zoende hem verder. Ze kon zich niet bedenken wiens bed het was maar dat maakte haar niet meer uit. Haar lichaam hunkerde naar hem. Mary Jane zoende hem wild verder.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jacelyn keek met moeite de fles Wodka in haar handen aan, maar probeerde toch een poging om alles op te drinken. Helaas lukte het haar niet en was Oliver eerder dan haar — dat had ze kunnen verwachten achteraf. "Verdomme," vloekte ze onder haar adem en leunde tegen de tafel aan om enige balans te vinden. Oliver zwaaide met haar mobiel en geld voor haar neus en een geïrriteerde kreun verliet mijn mond toen ze realiseerde wat hij van plan was. Jace liet een gil toen hij haar optilde en naar het zwembad liep. "Dit kan je niet maken." Mompelde ze en beet op haar lip. "Ik had beter van je verwacht. Veel beter dan een verdomd zwembad." Zei ze en verstopte haar gezicht in zijn borst. "Je bent een mietje dat je je shirt niet uitdoet, sukkel." Zei ze met haar hoofd nog steeds in zijn borst verstopt. "Ik haat je." Mompelde ze nog.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Zijn tong speelde een spelletje met die van haar, wat voor een wilde en ruwe tongzoen zorgde. Toen Mary en zijn shirt trok liet hij haar der volle gang gaan wat er voor zorgde dat hij na enkele seconden shirtloos was. Quinten wist dat hij een goed verzorgt lichaam had, daar zorgde de sport en dans voor. Het waterbed wiebelde door hun wilde bewegingen. Quinten liet zijn handen over haar lichaam glijden zo onder haar shirtje en liet zijn vingers naar haar bh slotje glijden die hij met wat gepruts open kreeg. Daarna was het zijn beurt om haar shirt uit te trekken samen met een bh en opgewonden dat hij was begon hij deze te masseren.



    Oliver Elliot Oakley

    "Pff, Jace ik heb net een fles Wodka op, verwacht nu niet van me dat ik met iets super origineels af kom." mompelde Oliver en zijn mondhoekjes krulden omhoog. Het feit dat ze haar gezicht verstopte tegen zijn borstkas liet Oliver echt wel doen beseffen hoe hij haar kleineheidjes miste. De simpelste aanrakingen hadden soms echt de grootste betekenis voor hem. "Voor jou Jace, zou ik er zelf mijn broek bij afdoen, maar hé jij bent verloren." zei hij en haalde zijn schouders op. Na haar laatste mompeling riep Oliver gewoon luid "Drie!" en sprong daarna met Jace in zijn armen het zwembad in. Onder water had hij haar los gelaten zodat ze beiden vrij konden bewegen in het water. Zodra Oliver boven kwam proeste hij het uit en haalde een hand door zijn kletsnatte haren en deed daarna vervolgens zijn shirt uit. "Ik hou van je." mompelde hij terug naar haar en haf haar een knipoog, de drank was hem naar het hoofd gestegen wat Oliver erg lachterig en onserieus maakte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Jane McCall

    Mary Jane grijnsde door zijn actie. 'I know you like my boobs.', zei ze geil. Terwijl hij haar masseerde vonden het meisje haar handen naar zijn riem. Langzaam maakte het meisje zijn riem los. Beneden hoorde ze vele stemmen. Het feit dat er elk moment iemand binnen zou kunnen komen maakte het voor Mary Jane nog spannender. Het was niet de spannendste plek waar de twee ooit seks hadden gehad. Het scheikundelab was voor Mary Jane toch het spannendste wat ze hadden meegemaakt. Ze ging verder met hem geil te tongzoenen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Fijn, heel fijn. Van alle mensen die hier waren, zou Audrey het minst graag tegen Sami aanbotsen en dat was precies wat er gebeurde. Diep van binnen kwamen er lichte angstgevoelens omhoog, maar ze duwde ze weg. 'Ik jou ook niet. Ik bedoel; ik had ook niet verwacht jou hier te zien.' Nou ja, niet helemaal weg.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 7:54 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Net toen ze wilde reageren op zijn woorden, werd Jace samen met hem in het zwembad gegooid. Hij liet haar los, waardoor ze snel naar het oppervlak zwom om adem te halen. Door zijn woorden lachte ze even en zwom naar hem toe, waarna ze hem met een brede grijns aankeek. ''Ik heb je gemist.'' mompelde ze en keek hem even aan, maar keek daarna weer weg. Jace trok haarzelf op door middel van de rand van het zwembad en ging zuchtend op de rand zitten. Haar jurk was nu wel doorweekt en haar jurk plakte nog meer aan haar lichaam, maar ach – ze had eenmaal verloren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sami lachte iets spottend en rolde met zijn ogen, ''zo raar is dat toch niet? Ik had alleen niet gedacht dat je vaders je lieten gaan.'' Sami legde de nadruk op het woord 'vaders' en was benieuwd hoe ze ging reageren, hij wist van het vreemdgaan van haar vader af en het was makkelijk tegen haar te gebruiken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Quinten Arthur Dinnozo


    Quinten lachte om haar geile opmerking en drukte zijn lippen in haar hals. "Je kent me toch zo goed. "prevelde hij tegen haar huid en drukte een spoor van kusjes in haar hals tot naar haar nek en daar plaatse hij een grote zuigzoen. Zijn tong likte het tere stukje huid en daarna plaatste hij zijn lippen op haar rechterborst, wetend dat ze daar nat van kwam. Terwijl zijn ene hand haar andere borst nog masseerde liet hij zijn andere hand afdwalen naar onderen toe waar hij met zijn duim wat plagend met de elastiek van haar slipje speelde.



    Oliver Elliot Oakley

    Oliver had zacht geglimlacht bij haar woorden en haar daarna wat achterna gezwommen tot aan de boort. In tegenstelling tot Jace bleef Oliver nog even in het warme water, welke hem wat deed ontnuchteren van de fles wodka die hij op had gesalamanderd. Hij leunde met zijn armen over de zwembadrand en bekeek haar even kort. Haar kleedje plakte dicht tegen haar slanke lichaam aan, waardoor je haar mooie vrouwelijke rondingen goed kon zien. "Moeten we vaker doen, een rondje zwemmen, of zuipen..." lachte hij en trok zichzelf dan ook op om dan vervolgens naast haar te komen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Jane McCall,

    Mary Jane kreunde om Quinten zijn acties. Hij maakte haar nat, en niet zo'n beetje ook. 'Oh damn!', kreunde ze. Hoewel het meisje vrij tenger was lukte het haar om hun rollen om te draaien. Ze ging bovenop hem zitten met een been aan elke kant en begon hem te zoenen. Langzaam zakte Mary met haar mond naar Quinten zijn nek. Ze zoende hem geil in zijn nek en zette een zuigzoen. 'Ik wil je.', fluisterde ze geil in zijn oor en ze beet zachtjes in zijn oorlel, wetende dat hij daar geil van werd.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 20:17 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Natuurlijk, Sami moest natuurlijk dat onderwerp er weer bijhalen. Het was toch zeker niet haar schuld dat haar vader opeens met zo'n flikker wilde in plaats van met haar moeder? "Ja, nee, ik..." Audrey kwam plotseling niet goed uit haar woorden. "Ach, rot op man." Snel probeerde ze een uitweg te vinden uit deze situatie.

    [Geen haat voor homo's. Ik vind juist dat je helemaal vrij bent op het gebied van hetero, homo, of bi sexsualiteit en ik vind het ook erg goed als je het durft te uiten als niet bent zoals de meeste mensen. De haat komt alleen vanuit mijn personage.]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 21:57 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jace liet een diepe zucht en leunde op de grond zodat ze iets voorover leunde. Ze was iets nuchter geworden door de spontane aanraking met het water. Jace haalde haar natte haren uit haar gezicht waarna ze naar Oliver keek die naast haar zat. Ze glimlachte door zijn woorden en schudde lachend haar hoofd. "Zuipen is goed, maar zwemmen als je hebt gezopen is.. Niet mijn droom." Zei ze lachend en legde haar hoofd op zijn schouder. Jace miste zeker de momenten die ze samen hadden, sommige kon ze gewoon niet uit haar hoofd zetten. "Soms mis ik dit." Zei ze mompelend en zuchtte diep. "En ik haat het dat mijn jurk plakt aan mijn lichaam." Zei ze daarna en liet een dramatische zucht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ''Sorry, wat wou je zeggen?'' Vroeg hij en hij pakte haar arm en duwde haar tegen de muur. ''Dat cheerleaden heeft je goed gedaan,'' sprak hij terwijl zijn blik over haar heen gleed. Alcohol beheerste hem eerder op een negatieve manier dan op de gezellige wijze.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Quinn Collins

    Quinn was eigenlijk wat aan de late kant, pas rond tien uur maakte ze aanstalten om naar het feest van de DiAngelo's te gaan. Maar het was thuis dan ook heel hectisch geweest. Haar vader was weer thuis na een zakenreis en haar moeder was bezig haar vader allerlei verwijten te maken over alle vrouwelijke gedaantes op zijn foto's - stik jaloers was ze - terwijl ze zelf zodra haar vader weg was met zijn broer lag te rollenbollen. Maar Quinn hield altijd wijselijk haar mond, hoe haar vader of moeder ook probeerden haar te gebruiken als ondersteuning van hun 'argument'. Ze had een kort jurkje aangetrokken met een open rug waarvan ze wist dat Lucas hem geweldig zou vinden. Toen ze door haar chauffeur voor het huis van de DiAngelo's was afgezet was het al zo'n uur of half elf. Vele zouden al flink wat gedronken hebben, de eerste zouden kotsend boven de bosjes hangen en enkele stelletjes zouden al stille plekjes opzoeken. Quinn was blij dat die tijd voor haar voorbij had, ieder feestje proberen een leuke jongen aan de haak te slaan of een hele hand jongens afwijzen. Ze was blij dat ze nu met Lucas was. Ze stapte de auto uit en liep richting de half openstaande deur, ze duwde hem open en liep van de gang de enorme woonkamer in waar eigenlijk bijna niemand meer te zien was. Fronsend liep ze de kamer door, het geluid van rumoerige mensen volgend. Toen ze de deur uit wilde lopen zag ze Sami en Audrey in de deuropening staan, hoewel staan was niet het juiste woord, Sami duwde Audrey eerder tegen de muur aan. Quinn ving nog net op wat hij zei over Audrey's figuur. "Sami.. kun je niet voor altijd een andere speeltje zoeken?" zei Quinn hooghartig maar met een felle blik in haar ogen. Ze kende Audrey, en ze wist ook dat Audrey en Sami geen goede combinatie was.

    ---
    hopelijk is het niet erg dat ik Quinn Audrey en Sami liet joinen?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 16:03 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake