• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Sami grijnsde lichtjes bij de complimentjes en ging in op de volgende zoen voordat ze weer wegtrok, hij fronste – stiekem ergens verlangend naar meer maar knikte rustig. ''Wat is er?'' Vroeg hij, iets geïrriteerd door de plotselinge afwijzing.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    puck glimlachte alleen maar. Ze zette een stapje dichterbij. 'Niets, ik vroeg me gewoon af waarom je met een meisje zoals ik zou zoenen, " zei ze. Zou hij haar een waarheid vertellen? Misschien een compliment of zou hij zeggen dat het Is omdat hij dronken Is? Puck sloeg haar armen rond zijn neck en bracht haar lippen naar zijn oor. "Niet dat het al te veel uit maakt, aangezien een knappe jongen zoenen nooit al te erg Is." ze knipoogde naar hem en zoende hem nog een keer en nog een keer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten beet op zijn lip toen Mary tegen hem aan kwam te schuren, maar let veel plezier danste hij daarop in. Hij nam haar bij haar heupen vast en liet zijn handen daarna over haar lichaam glijden. "Come on baby!" lachte hij en danste actief met haar mee, echter minderde hij toen ze hem wat drugs aanbood. Quinten heeft in het verleden best wat uitgespookt met drugs en drank, maar vond drugs niets voor hem, dus schudde hij lachend zijn hoofd. "Nee dankje ik kan me uitstekend vermaken met jou alleen." grijnsde hij en drukte zijn lippen in haar hals.


    Oliver Elliot Oakley

    Oliver kreeg het toch even warm vanbinnen toen ze haar lippen naar zijn oor bracht, en na haar uitdaging lachte hij even. "En als ik verlies?" vroeg hij met een grijnsje en liet zijn handen over haar middel glijden om haar vervolgens los te laten en haar hand vast te nemen, zodat hij haar zachtjes kon mee nemen richting de plek waar al het drank lag, eenmaal daar aangekomen keek ik haar uitdagend aan en bekeek daarna de flessen alcohol alsof ik er verstand van hed, welke ik dus helemaal niet had. "Dus wie het eerste zoveel glazen op salamandert, of om ter meest of gewoon het rapst een fles leeg drinken?" vroeg hij haar lachend en nam daarna een fles Martini vast om deze even te bestuderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Jane McCall.
    Het verbaasde het meisje dat de jongen nee zei. 'Dit verbaasd me dan weer van je.', fluisterde Mary Jane in zijn oor. Zelf nam ze nog een halve en reed verder tegem hem aan. Zijn aanraking maakte haar verlangend naar hem. Het meisje wilde hem en draaide zich om. Ze begon hem speels te zoenen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Val kleurde rood bij de woorden die Hayden uitsprak. Ze giechelde even. 'Ik ben niet het mooiste meisje van de wereld,' zei Valérie zachtjes. Ze knuffelde Hayden ook. 'Vermaak je je een beetje?' vroeg Val toen aan hem. Ze keek de ruimte even rond toen de muziek uitging. Joél ging op de trap staan. 'Als jullie denken dat dit het feestje is, dan ben ik diep beledigd. Het echte feest begint buiten pas! Allemaal hup naar het zwembad, daar staan de echte verrassingen te wachten!' riep Joél toen. Valérie keek Hayden aan. 'Zullen we?' vroeg ze.


    That is a perfect copy of reality.

    Jayden lachte even door de opmerking van Baelfire. Een topsporter was hij echt niet hoor. Hij wist heus wel dat hij niet slecht was maar om een topsporter te worden moest hij nog veel doen. Ineens ging de muziek uit en keek Jayden vragend om zich heen. Toen hoorde hij ineens Joél roepen dat iedereen naar het zwembad moest omdat daar de echte verrassingen pas waren en even keek hij vragend naar Baelfire. 'Zullen we gaan?' vroeg hij.
    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Daniel stond nog steeds bij de bar en observeerde de mensen om zich heen. Hij zag dat Quinten zich weer uitstekend vermaakte met Mary Jane en even lachte hij. Hij wist dat dit niet de eerste en absoluut niet de laatste keer zou zijn dat ze samen in bed zouden belanden. Ineens ging de muziek uit en hoorde hij iemand roepen dat iedereen naar het zwembad moest. Hij vulde zijn glas nog een keer bij met Vodka en liep met een vol glas richting het zwembad. Een licht gevoel speelde op in zijn hoofd en benen maar toch hield hij ervan en kon hij niet van de drank afblijven.


    - God only knows

    Sami zoende gewillig terug en negeerde haar vraag – er hoefde toch geen reden te zijn? Sami werd afgeleid door een andere mededeling, de muziek werd stilgezet maar het geluid ruiste door in zijn oren. Hij kreunde geërgerd dat zijn vrijpartijtje werd verstoord door een jongen die hij amper kende, Joél. Sami drukte zijn lippen weer op die van haar, ruw en verlangend. Een voldaan glimlachje verscheen op zijn gezicht, ''dit hou ik te goed van je.'' Hij draaide zich om richting het zwembad


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Raphael was geen danser, dat stond vast. Zelfs de blanke jochies hier konden beter dansen dan hij. Daar waren Schotten dan ook niet voor gemaakt. Hij kon boogschieten, bijlwerpen, en paardrijden, maar niet dansen. Het was dan ook een wonder dat hij zichzelf niet compleet voor paal zette. Na een tijdje trok Audrey haar vestje uit, waardoor prachtige bleke schoudertjes met strepen op de plek waar haar uniformpje eindigde. Hij had wel eens een collage gemaakt van allerlei verschillende van dat soort strepen, weer een prachtige imperfectie. Hij hobbelde wat achter haar aan en trok haar zo tegen zich aan toen ze haar vestje had weggelegd. "Je danst zo soepel. Zou je een lompe Schot dat ook kunnen leren? Of ben ik gewoon hopeloos?" vroeg hij haar met een glimlachje. Hij had het nu echt even oprecht naar zijn zin met haar en was niet verveeld of afgeleid, wat een vreemde maar fijne ervaring voor hem was, die hij wilde verlengen als het kon. Hij legde voorzichtig zijn handen op haar heupen en keek haar aan, wachtend op antwoord, terwijl ze wat ongepast stilstonden op de rand van de dansvloer


    Bowties were never Cooler

    Audrey schrok even van de houding waarin Raphael haar nam, maar ging er daarna al snel in mee. Het was niet alsof ze hem niet mocht, alsof ze het gevoel had dat ze haar tijd aan het verkwisten was. Even bleef ze stil na zijn vraag. Zo goed kon ze nu ook weer niet dansen. Toch nam ze het zekere voor het onzekere. "Natuurlijk." Zei ze met een glimlach en begon weer te dansen. Deze keer in de houding waarin Raphael haar vasthield en zij nam hem mee in haar bewegingen.
    Plots stopte de muziek. Audrey keek vragend om zich heen. Al snel kwam het woord "zwembad" vaker voor dan normaal in haar gehoorgang. "Volgens mij moeten we naar het zwembad." Zei ze tegen Raphael terwijl ze hem lichtelijk meetrok naar buiten.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Raphael was net lekker bezig, toen plots de muziek stopte. Hij keek verward rond tot Audrey hem meesleepte. Hij liet het maar gaan en hobbelde vrolijk mee, zonder enig idee te hebben wat er ging gebeuren. Hij was zo opgegaan in de muziek en de bewegingen, dat hij niets had gemerkt tot de muziek was gestopt. Bij het zwembad aangekomen was het een drukte van je welste. Het was hem net iets te druk, waardoor hij uiteindelijk zelf de leiding nam en Audrey meetrok naar een iets rustiger plekje. Eigenlijk was het hier nergens rustig, maar dit was wel beter. Na een korte hand door zijn krullen keek hij rond, op zoek naar bekende gezichten, die er toch maar weinig zouden zijn. Alsnog zou het wel prettig zijn een bekende te zien op dit vreemde feest


    Bowties were never Cooler

    Jace liet een grijns zien en wiebelde haar wenkbrauwen, maar voordat ze iets tegen kon zeggen, werd ze door hem meegetrokken naar een tafel met alle drank erop. "Als je verliest, mag je één van de nerds zoenen, maar dan echt zoenen. Het maakt me niets uit of het een meisje of jongen is," zei ze nogal lacherig. Jace pakte een fles wodka en zuchtte. Ze was niet zeker van de weddenschap, ze had net een halve fles wodka op en als ze nog meer zou drinken, zou ze doordraaien. Ze kon wel best goed tegen alcohol, maar niet tegen de hoeveelheid. "Een fles wodka, zo snel mogelijk opdrinken." Zei ze met een brede grijns. Iedereen ging naar het zwembad, maar ze besloot hier te blijven om de weddenschap nog te doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten kuste haar gewillig terug en likte haar onderlip om onze kus dan vervolgens te doen uitdraaien op een tongkus. Echter toen de muziek uit ging en het feestje blijkbaar buiten te doen was verbrak hij hun kus en keek hij haar grijnzend aan. "Gaan wij ons feestje niet verder bouwen in de badkamer?" fluisterde hij zwoel. Ik tilde haar op en hield haar zo in de prinsessen houden. "Dus, ... Ja?" vroeg Quinten dan vervolgens met een hongerige glimlach.


    Oliver Elliot Oakley

    Oli moest luid lachen om haar woorden. "Een nerd zoenen? Voor zover ik weet houden Nerds niet van feestjes." grijnsde hij en luisterde daarna naar haar voorstel. Oliver trok een benedenkelijk gezicht, Wodka dronk hij niet zo graag, maar als het echt moest kon hij er zeker de helft van opdrinken. "Gemengd of zuiver?" vroeg hij met één opgetrokken wenkbrauw en keek dan naar de flessen die er lagen. Het zou nog een lastige opgave worden met Jace.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Jane McCall
    De muziek stopte en even leek het feest voorbij te zijn. Quinten tilde het meisje op, iets wat ze altijd kon waarderen bij een man. 'Ik weet een betere plek, er is namelijk een kamer met een waterbed.', giechelde het meisje. Mary voelde zich van de wereld en wist dat ze morgen alles vergeten zou zijn. Hoewel ze normaal regelmatig in de spiegel keek heeft ze dit deze avond eigenlijk nog niet gedaan. 'Zie ik er heel fucked up uit?', vroeg Mary aan de jongen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jace rolde haar ogen en zuchtte. "Dan maar op school, hé? Waar iedereen je lekker ziet." Zei ze lachend en draaide de fles Wodka in haar handen. Ze beet even op haar lip, zette de fles op de tafel en pakte een andere. "Zuiver. Echt zuiver, niet gemengd met cola of zo." Jace draaide de dop van de fles eraf en rook aan de drank. Het was vrij sterk en ze wist niet meer zo zeker of ze de weddenschap zou kunnen winnen, maar ze kon wel redelijk goed tegen drank. Hopelijk. "Ben je er klaar voor?" Vroeg ze en grijnsde breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aan de zijkant van de mensen stond ze nu met Raphael. Ze wist niet goed wat er te doen was bij het zwembad en wat er zoveel beter was dan binnen, maar plotseling voelde ze een enorme behoefte opkomen. 'Ik moet even naar het toilet.' Zei ze tegen Raphael, waarna ze wegliep. Ze had geen idee waar het toilet was, dus keek ze meer omzich heen dan vooruit. Dan botst ze plotseling tegen iemand op.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman