• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘Au.’ Klaagde ik zachtjes waarbij ik meteen pijnlijk over mijn been wreef.
    ‘Als je het maar waagt; als Ralf niets gaan doen, is ze van mij..’ met dat voelde ik mijn ogen groot worden voordat ik in een soort stuip kwam. ‘Merlin- ze is je nicht..’ klonk ietwat walgend uit mijn mond.
    'Niet- nee, ik bedoel.. is het zo duidelijk?'
    'Zelfs een Flubberwurm zou het merken. Ralf; kus haar gewoon. Iedereen- nee echt- letterlijk iedereen ziet het en wacht op de grote kus van jullie. Dus als ik jou was zou ik zo snel mogelijk naar de toekomstige vriendinnetje gaan om te kijken of ze nog single is.' Zachtjes lachte ik terwijl ik het niet kon laten om Ralf sensationeel aan te gapen.
    'Ik- ik ga dan maar.. eh- naar de wc.'
    'De wc's zijn aan de andere kant, Ralfje! Zeg; ik kom binnen en iedereen gaat weg. Het is vast niet dat ik een besmettelijke virus heb, maar ik heb ook een hart die nu pijn doet. Maakt mij niet uit eigenlijk. Veel studenten haten mij. Zowel leerlingen als professoren; ik heb evenveel vrienden als vijanden. Wil je ook eentje?’ met een zachte kreun kwam ik wat overeind om een droptoverstokje te pakken.
    ‘Och eindelijk. Junkfood. Ik weet niet wat mijn moeder en die van Scorpius heeft; maar ze willen alleen maar gezonden producten inkopen zoals; sla en erwten; hoewel wasabi erwten wel te knagen zijn..’ met een flinke hap nam ik een deel van het stokje terwijl ik redelijk geamuseerd om me heen keek. ‘Weet je; Huug. Ik verwacht nu ook dat je mij aan een van je nichten koppelt; ik bedoel- je duwt Ralf letterlijk in Roxy’s armen; hoe makkelijk kan het zijn..’
    Met dat schoot de deur met een ruk open waar een immens boze weerwolfje naar binnen komt marcheren. 'ik haat jullie,' Verbaasd gleed mijn mond open waarbij Ralf zijn hutkoffer greep om de coupe weer te ontvluchten. ‘Denk jij wat ik denk…’ murmelde ik voordat mijn hersenen wat energie gaf door weer aan het droptoverstokje te bijten als benzine voor auto’s.
    ‘Hij is gedumpt- je nichtje heeft wel pit. Als jij je nichtje grondig gaat informeren over wat er gebeurd is- ga ik naar Ralf.’ Met dat wees ik naar hem met mijn resterende toverstok.
    ‘Ik beveel je pas van post te verlaten wanneer je nuttige informatie bijeen geschraapt heb…’ Met dat stond ik moeizaam op waarbij ik even over mijn buik wreef. ‘9 maanden zwanger..’ grapte ik murmelend hoewel ik zelfs nu geen buikje bij mijzelf kon voelen. Met dat verliet ik de coupe om Ralf te stalken die gelukkig trager was door zijn hutkoffer- net zoals ik trager was door het eten wat ik verorberd had. Het ergste van alles is dat ik vanavond nog immens veel moest eten. Ieder jaar besloot ik alles wat er op de tafel zat te eten. Tot aan desserts. En tot nu toe is het me nog nooit gelukt. Zachtjes trok ik de coupe deur open om het restje droptoverstok naar binnen te stouwen. Zorgvuldig ging ik naast Ralf zitten waarbij ik mijn arm rond zijn schouders heen sloeg.
    ‘..Wat is er gebeurd, Ralf; Was Schorpioentje weer gemeen tegen je- je weet dat hij licht ontvlambaar is soms.. maar dat heeft soms zo zijn charmes..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    De coupédeur hoorde ik open gaan en ergens hoopte ik dat het Roxanne was, maar toen ik eenmaal opkeek zag ik Campbell staan die naast mij plaats nam en een arm rond mijn shouser gooide.
    ‘..Wat is er gebeurd, Ralf; Was Schorpioentje weer gemeen tegen je- je weet dat hij licht ontvlambaar is soms.. maar dat heeft soms zo zijn charmes..’
    Ik schudde met mijn hoofd en ging wat met mijn hand door mijn haren voordat ik een zucht liet en Campbell wat aan probeerde te kijken.
    'Nee.' Murmelde en keek weer weg.
    'Ik bedoel ja.. nee- ik heb Roxanne nog- nog nooit zo boos gezien.. ook woest op mij. Eh- Scorpius kuste haar..' zei ik dan zachtjes en beet wat op mijn lip.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘Nee. Ik bedoel ja.. nee- ik heb Roxanne nog- nog nooit zo boos gezien.. ook woest op mij. Eh- Scorpius kuste haar..’ haast verslikte ik me in het restje drop wat nog in mijn keel stak waardoor ik mezelf moeizaam op mijn rug sloeg.
    ‘-Wacht wat.. Scorpius kuste haar? Wauww…. Dat zag ik niet aankomen..’ murmelde ik voordat ik de zijkant van zijn gezicht bestudeerde, waar ik in mijn geheugen probeerde te graven naar een herinnering dat Scorpius ooit had laten blijken dat hij Roxanne leuk vond. Eigenlijk had ik Roxanne altijd als verboden terrein gezien vanwege Ralf. Ik zou nooit een crush van mijn vriend afpakken. Daarnaast vond ik het wel leuk om met meisjes te flirten; maar verder dan dat ging ik ook nooit.
    ‘Ik zou ook schrikken als plotseling een vreemd meisje me zou zoenen. Maar ik snap niet waarom ze boos was op jou- hoewel ze wel in een verschrikkelijk bulderende draak kan veranderen die geen enkel centimeter heel van je laat met haar vlammen.. eh weet je nog zeker dat je met haar wilt.. of is dat iets waar mijn wolfje op kickt?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    ‘-Wacht wat.. Scorpius kuste haar? Wauww…. Dat zag ik niet aankomen.. Ik zou ook schrikken als plotseling een vreemd meisje me zou zoenen. Maar ik snap niet waarom ze boos was op jou- hoewel ze wel in een verschrikkelijk bulderende draak kan veranderen die geen enkel centimeter heel van je laat met haar vlammen.. eh weet je nog zeker dat je met haar wilt.. of is dat iets waar mijn wolfje op kickt?’
    Ik beet zachtjes op mijn lip en begon zenuwachtig aan mijn vingers te frunikken.
    'Eh- ik denk het.' Murmelde ik zachtjes en schudde even met mijn hoofd.
    'Ik- ik hou van haar. Zielsveel maar- maar het lijkt zo onmogelijk en.. en riskant. A-als het niet lukt wil ik niet dat- dat onze vriendschap breekt..' mompelde ik dan wat binnensmonds voordat ik terug uit het raam begon te staren.
    '..ik heb ook alleen haar, jou en Hugo..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘Eh- ik denk het. Ik- ik hou van haar. Zielsveel maar- maar het lijkt zo onmogelijk en.. en riskant. A-als het niet lukt wil niet dat- dat onze vriendschap breekt.. ik heb ook alleen haar, jou en Hugo..’ Zachtjes pulkte ik met mijn vingers aan een pluisje op zijn schouder.
    ‘Maak je maar geen zorgen, over. Ralfje. We weten beide dat de aarbei-blonde meisje het wolfje niet kan verslaan. Zelfs ik had er een zwak voor waardoor ik het in een kooitje gestopt heb om je mee te brengen naar de dierenarts.’ Zachtjes begon ik van zijn pluisje aan zijn haar te plukken waar ik maar doelloos naar staarde.
    ‘Ik ben er nog steeds een voorstander van dat ik met vollemaan je vast bind in de krijsende krot waar ik je levende muizen voer tijdens je verandering. Het lijkt me per slot van rekening een stuk gezelliger. Daarnaast komen we meteen aan de muizen overschot af.’ grapte ik zachtjes terwijl ik nog wat onderuit gezakter op de bank ging zitten.
    ‘Je weet dat ik niet bang ben voor je andere gedaante hé; Ralf?’

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 1:10 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    Hij plukte wat aan de pluisjes op mijn schouder terwijl ik ongestoord met mijn vingers zat te friemelen tot ik ze met een zucht losliet en wanhopig voor mij uit begon te staren.
    ‘Maak je maar geen zorgen, over. Ralfje. We weten beide dat de aarbei-blonde meisje het wolfje niet kan verslaan. Zelfs ik had er een zwak voor waardoor ik het in een kooitje gestopt heb om je mee te brengen naar de dierenarts.’
    Ik perste moeizaam een glimlach tevoorschijn waarna hij aan de pluisjes van mijn haar te plukken en ik hem weer aankeek.
    ‘Ik ben er nog steeds een voorstander van dat ik met vollemaan je vast bind in de krijsende krot waar ik je levende muizen voer tijdens je verandering. Het lijkt me per slot van rekening een stuk gezelliger. Daarnaast komen we meteen aan de muizen overschot af. Je weet niet dat ik bang ben voor je andere gedaante hé; Ralf?’
    Ik glimlachte zachtjes en knikte met mijn hoofd.
    'Nu wel.' Murmelde ik dan waarna ik terug naar mijn handen ging staren, wat plotseling een gewoonte van mij is geworden.
    'Je hoeft dit niet te doen. O-of- v-voer je werkelijk.. levende muizen aan mij?' Vroeg ik dan ietwat geschrokken en keek Campbell weer aan.
    'Je- je weet dat ik ook pillen heb he.. als ik ze inslik, hoef je me niet vast te binden.' Zei ik dan ietwat onzeker en liet een kleine glimlachje zien, ongewild ook. Maar alsnog. Her voelt fijn om oom met iemand te kunnen praten van wie je niet echt zielsveel vam houd.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 1:51 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    'Nu wel. Je hoeft dit niet te doen. O-of- v-voer je werkelijk.. levende muizen aan mij? Je- je weet dat ik ook pillen heb he.. als ik ze inslik, hoef je me niet vast te binden.’ Zachtjes grinnikte ik.
    ‘Merlin; honden kunnen niet tegen chocolade dus als je liever heb dat ik je dan vergiftig met mijn chocolade kikkers- dan voer ik je chocolade kikkers. Maar ik denk niet echt dat wolfjes zoals jou van gebakken muizen houden; en ik ben daar veels te vies van om hun vacht er af te snijden enzo. Denk ook maar eens aan mijn gevoelige maag..’ zachtjes haalde ik mijn hand uit zijn haar weg waarbij ik even met mijn voeten in de stoel porden.
    ‘…Ik heb het gevoel dat het een héél lang jaar voor mij kan worden met jullie twee die beide om Roxanne gaan vechten… Maar als ik Schorpioentje was; zou ik jou nooit uitdagen hoor. Ik zou het wel beter weten.. Daarnaast- word het nog een SLIJMBAL-en jaar..’ meelijwekkend greep ik in mijn tas om daar nog mijn laatste lolly te pakken die ik aan Ralf gaf om zelf een chocokikker te pakken.
    ‘Zijn heel lekker- en leuk. Als je tenminste kan blazen; wat ik niet kan…’ murmelde ik waarna ik het snoeppapiertje er af haalde en in zijn mond stak om daarna maar aan mijn chocokikker te frunniken. Mijn laatste.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    Ik hoorde hem wat grinniken waardoor ik het niet kon laten en toverde een glimlach tevoorschijn.
    ‘Merlin; honden kunnen niet tegen chocolade dus als je liever heb dat ik je dan vergiftig met mijn chocolade kikkers- dan voer ik je chocolade kikkers. Maar ik denk niet echt dat wolfjes zoals jou van gebakken muizen houden; en ik ben daar veels te vies van om hun vacht er af te snijden enzo. Denk ook maar eens aan mijn gevoelige maag.. Ik heb het gevoel dat het een héél lang jaar voor mij kan worden met jullie twee die beide om Roxanne gaan vechten… Maar als ik Schorpioentje was; zou ik jou nooit uitdagen hoor. Ik zou het wel beter weten.. Daarnaast- word het nog een SLIJMBAL-en jaar..’
    Oh Merlin, SLIJMBAL-jaar, had ik helemaal vergeten..
    Campbell boog zich naar zijn tas toe waar hij twee lollies uit haalde en er eentje naar mij uitstak waar ik er even naar bleef staren.
    ‘Zijn heel lekker- en leuk. Als je tenminste kan blazen; wat ik niet kan…’
    En voordat ik het zelf überhaupt aan kon pakken, duwde hij de lolly in mijn mond waar ik bijna door bijna stikte maar snel er aar greep om er wat aan te kunnen sabbelen terwijl Campbell met zijn chocokikker bezig zat. Jammer genoeg kon ik niet echt blazen; nooit kon ik dat. Ik heb dit niet eens ooit gegeten, van mijn ouders kreeg ik nooit snoepgoed of geld. Ik kreeg het maar van anderen. Net als nu.
    'Dankjewel,' murmelde ik terwijl ik maar aan de snoepgoed sabbelde.
    'Hm- zullen we- zullen we terug naar onze coupé gaan.. ik- ik denk dat Hugo zich afvraagt waar we blijven.'

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 13:43 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Guys, willen jullie er even rekening mee houden dat er ook nog andere mensen in deze RPG zijn? De laatste acht post zijn namelijk van jullie.]


    -


    • Caleb Jules Ava •
    'Wat mij betreft wel. Vic is nu ook bij de Prefect coupé,' zegt Teddy, dus ik neem plaats naast Lily.
    'Ja, tuurlijk,' zegt ook Lily enthousiast. Ik glimlach naar haar, het is fijn om te weten dat ik nu niet binnen dring ofzo.
    'Hoe was jullie vakantie?' vraag ik de twee geinteresseerd.


    “A queen will always turn pain into power.”

    LILY LUNA POTTER.


    "Hoe was jullie vakantie?" vraagt Caleb.
    "Ik heb heel veel gedaan in de vakantie, maar tegelijkertijd ook heel veel niks gedaan. We zijn ook veel bij familie langs geweest en ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd. Het was allemaal leuk maar het voelt goed om weer terug naar Hogwarts te gaan" antwoord ik hem.
    "Heb jij nog iets bijzonders gedaan?"


    -


    Nathan Dylan Chase
    'Villains are the heroes who never got their happy ending.'
    Ravenclaw - 7th year - Head Boy




    'Ja, op zich wel een leuke vakantie gehad, niet heel speciaal ofzo jij?' Ik haal mijn schouders op, maar voor ik kan antwoorden komt Victoire de coupé binnen.
    'Mi, je bent je bezem vergeten,' zegt ze en ik kijk naar Dom. Ik wist niet dat ze zwerkbalde. Daarna zie ik de hoofdmonitor badge op Victoires borst. Is zij de vrouwelijke hoofdmonitor?
    'Ben zo terug,' zegt Dom. Ik knik en glimlach nog even naar haar. Als ze weg is draai ik me weer om naar Ethan.
    'Niet echt veel gedaan. Vooral rondgehangen bij de Lekke Ketel,' zeg ik, wat de waarheid is. Wat echter niet de waarheid is, is het achtergrondverhaal. Over dat mijn moeder een heks is die is overleden toen ik vier was en ik niet meer bij mijn vader wil leven omdat hij een dreuzel is. Mijn moeder heeft me een heleboel geld nagelaten en daarvan verblijf ik de zomers in de Lekke Ketel. Wat dat maar waar.
    Dom komt weer de coupé ingelopen. 'Nathan, vind je het erg als ik bij Camilla en James hiernaast ga zitten? Dan kan je rustig bij kletsen met Ethan. We praten op school nog wel,' zegt ze, waarna ze me even kust. Ze loopt weer weg en ik kijk met een zucht naar Ethan.
    'Wat is er toch met al die ruzie tussen afdelingen?' vraag ik. Zelf heb ik besloten dat ik de afdelingen maar onzin vindt, maar dat is omdat ik eigenlijk heel graag bij Zwadderich had gezeten. Ik had daar ook gezeten, als ik geen modderbloedje was geweest. Maar natuurlijk weet niemand dat en zeg ik dat het is omdat ik zo ontzettend slim ben.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 20:18 ]


    Spoiler alert: you will save yourself


    James Sirius Potter


    "Ja." Zegt Camilla als antwoord op mijn vraag of ze wist in welke coupé we zaten. De toon in haar stem doet me ietwat grinniken. Volgens mij heeft ze net zo weinig zin om met Ethan in een coupé te zitten als ik. Ik vindt Nathan op zich wel een goede gozer voor de beste vriendin van mijn vriendin en tevens mijn nicht, maar zijn vrienden spreken mij iets minder aan. Het is in elk geval beter dan wanneer Dominique met Ethan zelf zou zijn gegaan. Dat is vooral omdat we nogal vaak met zijn vieren zijn doordat de twee beste vriendinnen elkaar nooit zouden willen verlaten. Bij de coupé overhandigd Camilla mij mijn koffer en volg ik haar naar de coupé daarnaast. Ik ben best wel blij dat ik niet mijn hele treinreis met een Slytherin hoef te zitten, want ik heb zo'n idee dat de sfeer dan wel redelijk gespannen zou worden. Nu is dat in elk geval niet het geval. Mooi zo. Als we net zitten begint de trein ook te rijden, waar ik ook wel blij om ben. Ik heb niet veel behoefte om nog langer te wachten.
    "Hee," Hoor ik dan opeens. Als ik opkijk zie ik Dominique. Ik glimlach. Blijkbaar zit het in de familie om iets tegen Slytherins te hebben.
    "Heb je nu al genoeg van je vriendje?" Zeg ik haar.


    She was always looking for more..

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit



    "Hee" hoor ik niet veel later, komend uit de opening. De stem behoort tot Dominique, waardoor ik weer een beetje glimlach. Na het gesprek van net, en vanochtend lukt het me niet om helemaal te glimlachen, maar ik voel me al wel iets blijer.
    "Heb je nu al genoeg van je vriendje?" vraagt James haar plagend, waardoor ik hem een lichte por geef. "Hey" zeg ik zelf. Ik trek mijn benen op de bank en ga schuin zitten, op zo'n manier dat ik bijna de hele bank in neem, en leun tegen James' schouder en zij aan met mijn rug. Het puntje van mijn hoofd steekt net iets boven zijn schouder uit en ik glimlach. Ik hoop dat de treinreis normaal vergaat, ik wil niet dat de zelfmoordpogingen ter sprake komen, omdat ik weet dat het slecht was. En ik weet da ik er niet eens aan had moeten denken, maar als ik er nu over zou praten, dan zou je me de rest van de reis niet rustig krijgen. Ik glimlach nog steeds, alhoewel mijn ogen minder lachen. Ik houd van James en Dom, ze zijn de belangrijkste mensen in mijn leven, en als ze weg zouden gaan, zou mijn leven in storten, hoe zwaar dat ook klinkt.
    Dan bedenk ik me dat ik geen nieuwe bezem heb gekocht. Mijn vader had zich uitgeleefd, en mijn bezem gebruikt als brandhout voor een of ander illegaal vuur. En ik heb geen nieuwe. Maar ik heb er wel voor gespaard. Ik leun nog iets meer tegen James aan en leg mijn armen over elkaar heen.


    take me back to the basics and the simple life

    Ethan James Cole


    Nathan vertelt over zijn vakantie, hij heeft vaak in de Lekke Ketel gezeten. Ethan en Nathan gingen in de vakantie vrijwel elk weekend. 'Wat is er toch met al die ruzie tussen afdelingen?', vraagt Nathan. Een zucht verlaat mijn mond. 'Ik weet het ook niet.', zeg ik.
    Toch zit het me nog steeds niet lekker. Ik wil niet alleen zijn op school. Mijn hand haal ik even door mijn haar.
    Mijn beste vriend lijkt veranderd sinds hij met Dominique heeft.
    Hoewel ik wel veel mensen ken op Hogwarts, voelt het nu alsof Nathan mijn enige vriend is.
    Hij zou zich dit jaar meer op Quidditch focussen.

    [Iemand die tegen Scarlett nog aanbotste??]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead