• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -

    Albus Severus Potter
    ''I don't like people and sarcasm is my only defence.''
    x Slytherin x Chaser x Fifth year x



    Een kleine lach verliet haar mond. "Nee, niet echt, charmeur." zei ze. Albus begon te grijnzen. ''Zo mag ik het horen.'' De twee liepen eventjes rond in de trein en algauw was er nog een lege coupé. Hij stapte na haar naar binnen, sloot met zijn voet onhandig de deur en legde toen beide hutkoffers op het rek. Na dit plofte hij naast Raven neer. ''Maar goed, zoals ik hier voor al vroeg; hoe was je vakantie?'' Een deel wist hij al wel, maar hij wilde het haar gewoon horen zeggen in plaats van het te lezen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:21 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Dylan Taylor Parker ~ Ravenclaw ~ Chaser ~ Zesde jaar
    'Leave me alone! But don't hurt me please!'


    Ik loop met een pokerface naar de muur toe op het station toe. Veel mensen keken me aan alsof ik paranoïde ben maar ik probeer er niet op te letten, wat ontzettend moeilijk is. Als ik me eenmaal op het goede station bevind kijk ik om me heen of er bekenden zijn waar ik een gesprek mee kan aanknopen, maar op dit moment zie ik nu even niemand. Zuchtend pak ik mijn hutkoffer en de kooi met Cordelius van het karretje en zet het grote karretje bij de anderen. Ik kijk over mijn schouders of mijn kat Jay nog achter me aanloopt, aangezien die vaak wegloopt of niet naar me luistert. Dit keer loopt de kat echter wel achter me aan terwijl hij naar iedereen blaast, ik rol met mijn ogen en pak Jay dan op om vervolgens de trein in te lopen. Plots voel ik dat iets of iemand tegen me aanbotst waardoor hij of zij op de grond valt, ik verlies mijn evenwicht maar kan nog wel rechtop blijven staan. ''Het spijt me verschrikkelijk!'' Zeg ik terwijl ik naar degene kijk waardoor ik een kleine grijns op mijn mond krijg. Nicole, mijn vriendinnetje, lag op de grond. ''Hey, hoe was je vakantie? Laat me je even overeind helpen.'' Zeg ik waarna ik mijn hand uitsteek om haar te helpen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:12 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Edward "Teddy" Remus Lupin


    "Prima, wel saai zonder jou." Ik lach even om wat Do zegt. Ze zijn meestal wel gewend dat ik daar ergens rondloop, dus de laatste paar weken zijn wel anders. "Ik heb Vi geprobeerd te leren surfen." Onder de indruk van de poging kijk ik naar de twee. Voordat ik kan vragen hoe het ging, lijkt Vic al aan te voelen dat ik dat wil vragen.
    "Dat was een niet zo groot succes. Ik ben denk ik veel beter in de lucht," zegt ze. Even lach ik. Dat is ook heel makkelijk, aangezien ze ongelooflijk goed in Quidditch is.
    "Dat is maar goed ook, want dit jaar moeten we de andere afdelingen wel verslaan. Sorry, Do. Het moet gebeuren." Het spijt me niet echt, want ik moet het team onder mijn toezicht wel een winst kunnen gunnen.
    "En nu we het toch over Quidditch hebben. We moeten even onze spullen gaan zoeken." Ze pakt mijn hand en sleept me mee naar haar ouders. Ik laat mijn spullen aan de zijkant van de gang staan, die haal ik later wel op.
    "Waar heb je ze gelaten?" vraagt Do aan Vic, maar er is geen antwoord nodig, omdat hun vader daar al staat met hun spullen. In tegenstelling tot andere ouders lijkt hij het niet erg te vinden dat alles bij hem gedumpt is. Of hij grijnst gewoon omdat hij zijn dochters nog even kan zien.
    "Teddy!" Hij lijkt blij me te zien. Aangezien hij een soort vaderfiguur voor mij is, heb ik nooit schoonvaderproblemen met hem gehad, want hij kende me al. "Hoe gaat het, jongen?" Even glimlach ik ongemakkelijk, want ik weet nooit zo goed hoe ik zo'n vraag moet beantwoorden. Want het is altijd hetzelfde antwoord: goed, prima, helemaal in orde.
    "Ja, prima. Ik ben wel weer blij om naar Hogwarts te gaan en iedereen weer te zien." Terwijl ik dat zeg, sla ik mijn arm om Vic heen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Raven Alana Griffith

    _________________________________


    Albus neemt naast mij plaats, waarna hij zijn eerdere vraag herhaald. "Het was niet echt een vakantie te noemen, dat weet je. Mijn ouders hebben me weer eens al het huishouden voorgeschoteld, zowel de leuke als de minder leuke klusjes. Zij konden lekker op de bank relaxen terwijl ik de bank juist schoon moest maken. Ik kon niet wachten tot het nieuwe schooljaar weer zou beginnen, en tot ik in plaats van jouw handschrift te lezen jouw stem weer kon horen." Breng ik dan uit. Ik leg mijn hoofd zachtjes op Albus' schouder, en leg dan mijn hand op zijn bovenbeen. "Ik heb je vreselijk gemist Al, weet dat."


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Fred Arthur Weasley
    Gelukkig wist Lily wel wanneer we moesten spelen. Ach, dan hadden we nog een maand om te trainen, dat moest lukken. We gingen die glibberige slangen eens laten zien wat een leeuw kon doen. Ik keek wat naar buiten en zag iets waar ik niet blij mee was, verre van blij mee was. Ik dacht dat ik Roxy had gezegd dat ik niet wilde dat ze met jongens omging, en nu stond ze te zoenen met een verdomme Slytherin. Ik vloekte zacht en sprong op. Dit was nog erger dan dat watje van een Ralph. "Nee bedankt, Lils. Ik ben zo terug." zei ik, voor ik opsprong en de coupe uit snelde. Molly rende met haar korte pootjes achter me aan. Ik sprong uit de trein en beende tussen de mensenmassa door. Toen ik eenmaal bij de twee was, duwde ik ze met veel kracht uit elkaar. Ik leek dan niet sterk, maar daar hadden ze het mis. "Wat in Merlijn's naam zijn jullie aan het doen?! Jij glibberige klootzak moet van mijn zusje afblijven met je gore pootjes, en jou wil ik zo nog spreken, jonge dame." zei ik, voor ik met een linkse hoek hard uithaalde naar Scorpio's gezicht, in de hoop iets te breken. Hij kon het helen, en anders konden ze het wel in de ziekenboeg wel, maar het zou hem flink pijn en ongemak opleveren en dat was mijn hele bedoeling. Hij moest zijn gore tengels thuis houden.

    Luke Nemo Rosier
    Ik grinnikte zacht bij haar complimentje op mijn spieren. Tja, ik zorgde graag goed voor mijn lichaam. "Ach, je moet iets. De hele dag oefenen op de huiselven is ook niets." zei ik simpeltjes, voor ik mijn sigaretten pakte en er zelf een opstak, terwijl ik haar er ook een aanbood. Heerlijk die stokjes, ik snapte niet waarom muggles er zoveel problemen om maakten. "Ach, gewoon spreuken oefenen, rondhangen met mijn ouders, niet echt veel interessants. Maar jou vakantie is vast een stuk interessanter geweest dan de mijne." zei ik met een glimlachje, terwijl ik genoot van de sigarettenrook en de rust in de coupe, nu de gordijntjes de drukte van buiten buitensloten. Nee, die drukte was niets voor mij, zeker omdat ik in drukte mezelf niet kon zijn, wat me erg ongemakkelijk kon doen voelen als het te lang achter elkaar nodig was.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Nicolette Kath Belladonna
    ''We accept the love we think we deserve.''
    x Gryffindor x Prefect x Beater x Seventh year x



    Uiteindelijk zag ze dat het Dylan was en ze zuchtte. Waarom kon hij nou net wel weer blijven staan, maar zij niet? ''Hey, hoe was je vakantie? Laat me je even overeind helpen.'' De jongen stak zijn hand uit, en Nicole nam die aan waardoor ze met zijn hulp omhoog kwam. Snel haalde ze een hand door haar lokken en glimlachte naar hem. Uiteindelijk haalde ze haar schouders op. ''Zoals gewoonlijk; gescheld, ruzie en alleen door Italië rond gelopen. Jouw vakantie dan?'' Nicole drukte snel even een kus op zijn wang en wachtte op zijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Albus Severus Potter
    ''I don't like people and sarcasm is my only defence.''
    x Slytherin x Chaser x Fifth year x



    Hij luisterde aandachtig naar haar antwoord en langzaam knikte hij. ''Je bent er nu weer weg en hoeft er voorlopig niet meer heen..'' Albus sloeg even een arm om haar heen.
    "Ik heb je vreselijk gemist Al, weet dat." zei ze. ''Ik jou ook, love. Maar dat hoeft nu niet meer lijkt me. Of een van ons gaat in eens vliegend de trein uit naar weet ik veel waar.'' Een lichte grijns sierde bij die laatste zin. ''Heb je zin in Quidditch dit jaar?''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Dylan Taylor Parker ~ Ravenclaw ~ Chaser ~ Sixth year
    'Leave me alone! But don't hurt me please!


    ''Zoals gewoonlijk; gescheld ruzie en alleen door Italië rond gelopen. Jouw vakantie dan?'' Antwoord Nicole waarna ze een kus op mijn wang drukt, wat me laat grijnzen. ''Nawh, dat klinkt niet zo leuk. Ik heb een normale vakantie gehad, wat Quidditch geoefend met mijn zus en ik heb een nieuwe bezem gekregen. Een Nimbus 2000, niet de allernieuwste maar voor mij is deze al genoeg.'' Antwoord ik waarna ik een zacht kusje op haar lippen druk. Ik hoor Jay hard blazen naar Nicole, wat me ontzettend irriteert aangezien dat beest zijn mond hoort te houden. ''Het spijt me, hij is ontzettend agressief tegen anderen.'' Verontschuldig ik me waarna ik een boze blik naar Jay stuur, die gewoon doorgaat met blazen naar Nicole terwijl hij haar met zijn nagels wil krabben. ''Jay, houd je mond nou eens.'' Mompel ik kwaad tegen de zwart-witte kater.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:35 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Raven Alana Griffith

    _________________________________


    "Heb je je lolbroek en je grapjas weer aan, Al?" Lach ik. De humor van Albus was vaak gewoon zo niet-grappig dat het grappig was. Het was niet uit te leggen.
    "Tja, wat je zin noemt. Ik heb wel degelijk zin in het spel, maar niet in de vragen van iedereen over hoe ik in godsnaam de Seeker van het Quidditch team van Ravenclaw ben geworden. Tja." Ik zucht even en begin met mijn nagels Al zijn been te kriebelen. Ik kijk kort naar buiten. "De schooljaren vliegen voorbij tegenwoordig."


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Nicolette Kath Belladonna
    ''We accept the love we think we deserve.''
    x Gryffindor x Prefect x Beater x Seventh year x



    Ze haalde haar schouders weer op. ''Zo gaat het al jaren..'' mompelde ze. Nicole luisterde naar zijn andere woorden en knikte toen even. ''Dus je bent er nu van overtuigd dat je wint met Quidditch?'' grijnsde ze. Zij was al jaren beater en ze wist dat Dylan een van de drie Chasers was bij Ravenclaw. Dit maakte ernaar dat als Gryffindor en Ravenclaw tegen elkaar speelde zij die leuke Bludgers naar zijn richting op slaan.
    Haar blik viel op de kat die probeerde haar te krabben, waarna ze een stap opzij deed. Onder andere ook voor Fish, de uil was namelijk doodsbang voor katten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Dylan Taylor Parker ~ Ravenclaw ~ Chaser ~ Sixth year
    'Leave me alone! But don't hurt me please!'


    ''Dus je bent er nu van overtuigd dat je wint met Quidditch?'' Grijnst Nicole waar ik kort om moet grinniken. ''Natuurlijk, ze hebben een hele goede Chaser genaamd Dylan Parker.'' Grijns ik waarna mijn hand door haren gaat en ik vervolgens nog een kusje op haar lippen druk. Ik schaam me echter dood als ze een stap opzij doet voor Jay, helemaal omdat haar uil daar bang voor is. Cordelius heeft moeten leven met zo'n geflipte kat dus die schrikt er echt niet meer van nu. ''Maar niet zomaar Bludgers in mijn richting slaan hé?'' Zeg ik met een speelse twinkeling in mijn ogen tegen Nicole. ''Zullen we trouwens gaan zitten in een lege coupé? Oh shit, je moet naar de Prefect Coupé.'' Realiseer ik me dan, een beetje teleurgesteld aangezien ik dan alleen moet zitten met een slapende uil en een blazende kat.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 15:07 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    Hij kneep in de lichtroze wangen van Ralf die overduidelijk aan het blozen was waardoor ik ze met een grinnik aankeek.
    ‘Awww Ralf is zo schattig als hij gaat blozen omdat hij liegt. Iedereen weet dat jij op Roxy bent en anders kan dat gezorgd worden..’
    En met dat keek hij naar mijn richting toe toen Ralf Campbell zijn hand wegtrok en ik hem met een grijns aankeek.
    ‘We zitten wel in een coupe met de grootste en hardste luidspreker en roddelaar. Applausje voor Hugo..’ zei hij enthousiast en klapte in zijn hand en ik een gebaar met mijn hand deed om vervolgens te roepen: 'dank u, ik voel me vereerd.'
    ‘Nu even serieus, Auron. Je spreekt zelfs haar naam in je slaap. Ik doe dat zelfs niet eens over chocokikkers doe- en ik ben dol op chocokikkers. Ik moet nog steeds dumbledore krijgen..’
    Hij keek ons ietwat uitdagender aan waarna ik mijn hand achter mijn nek plaatste en Campbell bedachtzaam aankeek.
    ‘Ik heb Roxanne altijd al een mooie meisje gevonden. Met haar aardbei-blonden haren en die sprankelende ogen. Als Scorpius haar niet mee uitgevraagd heb- doe ik het wel. Als je zeker van bent dat je niks met haar wilt tenminste.. Ralf.’
    Ik lachte en verkocht mijn vriend een harde schop om vervolgens dreigend mijn vinger naar hem op te steken.
    'Als je het maar waagt; als Ralf niets gaat doen, is ze van mij.' Grapte ik en zag hoe Ralf op ging staan en wild met zijn hoofd schudde.
    'Niet- nee, ik bedoel.. is het zo duidelijk?' Mompelde hij dan. Ik lachte en knikte met mijn hoofd.
    'Zelfs een Flubberwurm zou het merken. Ralf; kus haar gewoon. Iedereen- nee echt- letterlijk iedereen ziet het en wacht op de grote kus van jullie.'
    Ik zag Ralf weer blozen waarna ik bemoedigend met mijn hoofd naar de coupé deur knikte.
    'Dus als ik jou was zou ik zo snel mogelijk naar de toekomstige vriendinnetje gaan om te kijken of ze nog single is.'
    En met dat werd hij nog roder waarna ik maar simpel een glimlach naar hem toe wierp.
    'Ik- ik ga dan maar.. eh- naar de wc.' Zei hij en liep de coupé uit.
    'De wc's zijn aan de andere kant, Ralfje!' Riep ik naar hem toe, maar hij verdween al uit zicht, richting de coupé toe waar Scorpius en Roxanne zaten. Ik zucht zachtjes en trok een been op waarna ik Campbell weer aankeek.
    'Zeg; ik kom binnen en iedereen gaat weg. Het is vast niet dat ik een besmettelijke virus heb, maar ik heb ook een hart die nu pijn doet.' Grapte ik met een lach voordat ik een drop-toverstok uit mijn broekzak haalde die gewikkeld was in een zakje. Ik trok het open en haalde er een uit waaraan ik meteen begon te knabbelen.
    'Maakt mij niet uit eigenlijk. Veel studenten haten mij. Zowel leerlingen als professoren; ik heb evenveel vrienden als vijanden.' Zei ik er bij en stak de tweede toverstokje naar Campbell uit.
    'Wil je ook eentje?'







    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    Ik schuifelde maar door de gangen, richting de coupe toe waar Roxanne heen was gegaan, hoewel ik dat niet wist waardoor mijn ogen van student naar student, van coupé naar coupé aan het flitsen was. Tot ik Scorpius en Roxanne inderdaad in een coupé zag zitten. Ik glimlachte nerveus en wilde net naar binnen lopen, tot ik zag hoe Scorpius op stond en mijn vriendin op te lippen kuste. Verstijfd bleef ik stil staan en keek maar naar de scene die zich voor mijn ogen afspeelde. Mijn hart begon sneller te kloppen en voelde me weer rood worden, angst kroop mijn lichaam binnen en ergens heb ik de vermoedde dat deze gevoel geen "angst" was maar meer "woedde" en "jaloezie" maar voordat ik naar binnen kon gaan, beende Fred, zijn broer al langs mij heen, stormde de coupe binnen en duwde Scorpius van haar vandaan.
    ‘Wat in Merlijn's naam zijn jullie aan het doen?! Jij glibberige klootzak moet van mijn zusje afblijven met je gore pootjes, en jou wil ik zo nog spreken, jonge dame.’ En met dat, gaf hij Scorpius een vuist in zijn gezicht. Ik beet op mijn lip en stormde ook de coupe binnen om snel naar Roxanne haar hand de grijpen en zo snel mogelijk de coupe uit trok en haar mee door de gangen sleurde.
    ‘Dat was niet slim,’ siste ik en voelde me weer wat rood worden. Ik trok haar een lege coupe binnen en trok de deur achter mij dicht. Nog zonder haar aan te kijken begon ik al snel te kwebbelen.
    ‘Roxanne, waarom kuste jij hem; alsjeblieft. Ik- eh- uit al de jongens in deze hele school kus je uitgerekend hem.. ik bedoel, n-niet dat het mij wat uitmaakt aangezien j-je zelf mag kiezen met wie je kust en niet kust maar het was niet zo slim van je om een Malfoy te kiezen aangezien je broer- eh, je verdiend een betere dan hem, geloof me. Ik- ik.. want, Roxanne ik..’ ik draaide me om en schudde met mijn hoofd.
    ‘eh- sorry, je broer kan ieder moment komen. Zullen we- zullen we alsjeblieft terug naar onze coupe gaan.. dan help ik je wel mee om Fred te vermeiden.’
    Ik haat mezelf zo, zo erg. Camp en Hugo, ze roepen maar dat ik het moet gaan zeggen en in principe was het pijn plan, maar ik kan het gewoon niet. Ik ben ’s werelds grootste sukkel. Maar kom op zeg; hij kuste een Malfoy.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    VICTOIRE ISABELLE WEASLEY.


    "Waar heb je ze gelaten?" vraagt Dominique maar een antwoord is niet echt meer nodig omdat ze onze vader ziet staan met de spullen aan zijn voeten op precies dezelfde plek als ik ze net neer gepleurd heb. Het is wel fijn dat mijn vader niet het persoon is die van dit soort dingen een probleem maakt, dat denk ik tenminste, hoop ik tenminste.
    "Teddy! Hoe gaat het, jongen?" zegt hij tegen Teddy. Ik kijk naar Teddy en zie dat hij even ongemakkelijk glimlacht.
    "Ja, prima. Ik ben wel weer blij om naar Hogwarts te gaan en iedereen weer te zien" hij slaat zijn arm om me heen en met mijn vingertoppen raak ik zijn schouder even licht aan.
    "Oh shit. Ik moet naar de Prefect coupé" zeg ik plotseling. Ik heb geen idee hoe laat het is en hoe laat ik daar moet zijn. Ik ben dit jaar Head Girl geworden wat ik nogal apart vindt omdat ik helemaal geen Prefect ben geweest en eigenlijk ook geen fijne leerling ben voor leraren. Ik pak snel mijn hutkoffer en bezem op.
    "Tot zo" ik druk nog even snel een korte kus op Teddy's lippen en loop dan richting de trein. De Prefect coupé is voorin de trein. Ik open de coupé deur en kom tot de conclusie dat er verder nog niemand zit. Ik plof neer op de bank en kijk uit het raam.


    -


    Rose Weasley


    Hugo is helemaal blij over wat hij eindelijk heeft ontdekt en ik laat hem lekker zijn gang gaan. Momenteel maakt het me allemaal niet veel meer uit. Caleb is er weer na al die weken en zelfs Hugo lijkt mijn euforische moment niet te kunnen verpesten. Ik ben blij als ik hem zie vertrekken. Nu ben ik alleen met Caleb, die mijn broertje net zo graag als ik wil vergeten. Gelukkig begint hij ook daar niet over.
    "Goed je weer te zien," Zegt hij, waarop ik glimlach.
    "Jouw ook. Vergeet mijn broertje maar gewoon." Zeg ik daarop waarna hij me even kust, totdat er een gemiauw uit mijn koffer klinkt. Ik moet er even om glimlachen.
    "En wie is dat?" Vraagt Caleb. Ik glimlach weer en even doe ik het poortje van het mandje open en haal ik het oranje beestje eruit.
    "Dit is Wicket en ze is erg jong en enorm schattig." Geef ik als antwoord, waarna ik haar na haar een paar keer geaaid te hebben weer terug stop. Ze is ook echt heel erg schattig. Ze is nog een baby. "Zullen we zo niet een coupé opzoeken?" Vraag ik hem dan, als me iets te binnen schiet. "O, ik moet naar de coupé van de prefects." Zeg ik dan ineens. Zou ik daar nu al heen moeten? De trein zou over niet een hele lange tijd vertrekken. Misschien zou het handiger zijn als ik alvast zou gaan. "Ehm, Caleb, misschien kan ik maar beter gaan. Ik zie je nog wel." Zeg ik voordat ik hem nog een klein kusje geef en zo snel mogelijk wegren als mijn koffer en Wicket toe laat. Als ik half lopend, half rennend het perron oversteek begint Wicket voor de verandering weer te miauwen. Voor nu besteed ik er even geen aandacht aan, want wie weet ben ik wel te laat. Hoe kan ik het maken om te laat te komen bij mijn eerste taak als prefect? Niet dus. Al mijn zorgen blijken alleen wel voor niets als ik in de vrij lege coupé aankom. De enige die er is is mijn nicht, Victoire. Ik glimlach naar haar als ik binnenkom. Ik weet dat ze dit jaar Head Girl is geworden. Dat weet ik eigenlijk maar al te goed. Mijn moeder was er razend enthousiast over toen mijn tante dat aan haar had gezegd. Gelijk kreeg ik een hele speech over me heen over hoe leuk het wel niet zou zijn als ik dat over twee jaar ook wordt. Eigenlijk wil ik dat ook best graag, maar ik hoef er geen speech over. "Hoi." Zeg ik vrolijk tegen haar als ik op de bank tegenover haar neerplof. "Hoe was jouw vakantie?" Vraag ik verder.


    She was always looking for more..


    James Potter


    En dan staan we een aantal minuten te knuffelen in het akelig krappe wc hokje, maar dat alles maakt me niet uit, als ik nu maar bij haar ben. Verder kan het me niet zoveel schelen.
    "Ik houd ook van jou James. En het spijt me zo erg dat ik het nooit eerder tegen je heb gezegd.." Zegt ze dan. Ik laat haar iets losser zodat ik haar iets beter aan kan kijken.
    "Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen." Zeg ik op een geruststellende toon.
    "Ik denk dat we terug moeten naar Dom.." Zegt ze daarna weer. Ik knik even. Eigenlijk kan ik nog best even hier blijven staan, maar tja. En dan hebben we Ethan nog. Moet ik nou echt bij een Slytherin in een coupé gaan zitten? Als Camilla het wilt, dan vast en zeker wel. Voor Camilla doe ik meer dan alles. En dat is inclusief bij een Slytherin in de coupé zitten.
    "ja, dat is misschien wel handig." Zeg ik, waarna ik de deur van het hokje opendoe. Gelukkig is er niemand in de buurt. "Weet jij in welke coupé ze nou zaten?" Vraag ik haar als ik nadat we het hokje uit zijn haar hand vastpak.


    She was always looking for more..