• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -

    VICTOIRE ISABELLE WEASLEY.


    De coupe deur gaat open en ik zie Rose verschijnen. Ze is prefect geworden, dat heb ik wel meegekregen aan onze moeders die vol enthousiasme aan het praten waren over dat het zo fantastisch was dat zij Prefect is en ik Head Girl ben en over het feit dat het jammer is dat Dominique geen Prefect is en dat ze allebei hopen dat Hugo en Louis ook prefect of Head Boy worden. En dat gesprek vond de afgelopen zomer tientallen keren plaats, verschrikkelijk.
    "Hoi" zegt ze vrolijk terwijl ze op de bank tegenover me gaat zitten. Rose heeft evenveel, of even weinig, ervaring op dit gebied en ik heb dus eigenlijk niet echt een idee wat ik hier precies moet gaan doen. Ik heb me er verder ook niet erg in verdiept eigenlijk. Ik denk nog steeds dat McGonagall dronken was toen ze dit besloot.
    "Hoe was jouw vakantie?" vraagt ze.
    "Het was wel oké. Mi en ik hebben vooral heel veel gezwommen en ze heeft me geprobeerd te leren surfen, dat was een niet zo groot succes. Verder heb ik Teddy erg gemist. Zijn oma was ziek maar gelukkig gaat het nu weer beter. Heb jij nog iets bijzonders gedaan?"


    -

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit



    "ja, dat is misschien wel handig." Zegt James met een klein knikje. Hij laat me los en ik voel onmiddellijk de kou van de ruimte zich aan mijn lichaam binden. Zijn armen om me heen waren warm, ondanks dat het hier niet super koud was. James doet de deur van het hokje langzaam open en we stappen er uit, gelukkig is er verder niemand bij de wc's want ik hoef niet meteen aan het begin nieuwe roddels over 'Camilla die verkracht is door haar vriendje omdat ze met betraande ogen het wc hokje uit kwam en we daarvoor gehuil hoorden' want dit is toch even heel anders. Maar de leerlingen van Hogwarts kennende, zou het hiermee beginnen en zou het alleen maar groter worden, totdat ik uiteindelijk bewusteloos ben geslagen en mishandeld door James. En dat gebeurd hier niet, niet op Hogwarts, niet met James. De enige die dat doet is mijn vader, en daar denk ik liever niet aan. "Weet jij in welke coupé ze nou zaten?" vraagt hij me, waarna hij mijn hand vastpakt. "Ja." zeg ik bitter, als ik me herinner dat Ethan er zat. En ik mag hem niet. En er is dan ook geen kans dat ik met hem in een coupe blijf zitten. Ik loop met mijn hand in die van James naar de coupe toe, en zie dat de coupe er naast nog vrij is. Opgelucht haal ik adem, ondanks dat mijn gezicht nog steeds betraand is, en mijn mascara uitgelopen. Ik doe de coupedeur open en kijk de twee jongens geïrriteerd aan, me afvragend waar Dom is. Mijn hutkoffer pak ik op van de grond en die van James geef ik aan hem. Ik weet een glimlachje uit te brengen terwijl ik met pijn mijn hutkoffer in het rek van de coupe, die voor onze komst leeg was. Ik neem plaats in het midden van een van de bankjes en voel hoe de trein langzaam in beweging komt. Het perron gaat aan me voorbij en ik glimlach.





    De trein is nu dus vertrokken!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 18:55 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Scarlett May Adams


    Luke vertelt over zijn zomer, echt veel heeft hij niet gedaan. 'Ik heb ook geen hele speciale vakantie gehad, beetje rondgehangen, kleding gekocht je kent het wel.', zeg ik met een glimlach. Ik pak de sigaret aan en pak mijn aansteker. Roken is een slechte eigenschap van me. De trein begint te rijden en ik glimlach. 'Daar gaan we weer, terug naar Hogwarts.', zeg ik glimlachend. Luke kan ik niet goed peilen. Ik rook mijn sigaret op en neem nog een slok uit mijn flacon. 'Ik ben zo terug, even naar de wc.', zeg ik als ik opsta. Behendig beweeg ik me door te trein op weg naar de wc's. Alle coupe's zijn bezet. Iedereen praat en lacht. Dit jaar zal heel anders worden. Als ik naar de wc ben geweest doe ik mijn haar even goed. Ik kijk in de spiegel naast de wc en werk mijn eyeliner even bij. Diep in gedachten loop ik terug naar mijn coupe tot ik tegen iemand aanknal en op de grond val.


    [wie botste er tegen Scarlett aan?]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    'Ja, prima. Ik ben wel weer blij om naar Hogwarts te gaan en iedereen weer te zien,' antwoord Teddy ongemakkelijk. Ik grinnik en pak mijn bezem op.
    'Oh shit. Ik moet naar de Prefect coupé,' zegt Vi dan, waarna ze ook haar spullen op pakt. 'Tot zo,' voegt ze eraan toe, waarna ze verdwijnt. Nu blijven Teddy en ik alleen nog over.
    'Ga je mee?' vraag ik hem dus maar, waarna ik mijn vader nog snel een kus geef. Dan loop ik de trein in, met mijn bezem op mijn schouder. Vrijwel meteen vind ik de coupé waar Nathan en Ethan zitten, maar de koffers van Camilla en James, en de eigenaren ervan, zitten er niet. Dan zie ik ze zitten in de coupé ernaast, met zijn twee. Camilla lijkt blij te zijn. Heeft ze het hem verteld of niet?
    Even ben ik in tweestrijd. Moet ik bij Nathan en Ethan in een coupé gaan zitten, of bij James en Camilla? Uiteindelijk loop ik Nathans coupé binnen.
    'Nathan, vind je het erg als ik bij Camilla en James hiernaast ga zitten? Dan kan je rustig bij kletsen met Ethan. We praten op school nog wel,' zeg ik, waarna ik hem snel een kus geef en mijn hutkoffer verdwijn. Dan loop ik Camilla en James' coupé binnen, waar ik mijn hutkoffer en bezem in het rek dump.
    'Hee,' zeg ik, waarna ik neerplof. Dan pas valt het me op dat Teddy magisch verdwenen is.


    “A queen will always turn pain into power.”


    • Caleb Jules Ava •
    'Dit is Wicket en ze is erg jong en enorm schattig,' glimlacht Rose, waarna ze Wicket ook even aait.
    'Zullen we zo niet een coupé zoeken?' vraagt ze dan, en ik wil net knikken als ze er achterna zegt: 'O, ik moet naar de coupé van de prefects.Ehm, Caleb, misschien kan ik maar beter gaan. Ik zie je nog wel.' Dan geeft ze me snel een kus en verdwijnt met koffer, Wicket en al.
    Helemaal alleen sta ik nu op het perron. En nu? Ik was helemaal vergeten dat Rose een prefect is. Na ja, dan moet ik iemand anders maar gaan zoeken. James? Albus? Teddy? Ik zou het niet weten. Uiteindelijk stap ik de trein maar gewoon in en dwaal een beetje rond, op zoek naar iemand om een coupé mee te delen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Edward "Teddy" Remus Lupin

    "Oh shit. Ik moet naar de Prefect coupé" zegt Vic opeens. Ik glimlach even half trots naar haar. Ik vind het heel erg leuk dat ze nu Prefect en Head Girl is. Ze heeft het wel goed geflikt en volgens mij heeft ze het zelf nooit verwacht, maar als iemand het verdient is zij het wel. "Tot zo." Ze drukt een korte kus op mijn lippen en loopt dan weg. Ik kijk haar even na, totdat haar vader me bij de orde roept. Hij vraagt iets, maar Do vraagt ook weer iets.
    "Ga je mee?" Ik knik en loop mee de trein in. Veel leerlingen lopen nog rond en al snel raak ik Do kwijt. Ik maak me geen zorgen om haar, want zij vindt wel mensen om bij te zitten. Zelf zoek ik nog naar een coupé als ik Lily ergens alleen zie zitten. Ik open de deur en kijk naar haar.
    "Hé, Lily. Is het goed als ik hier kom zitten?" Met een glimlach kijk ik naar haar en met mijn spullen in mijn handen wacht ik op haar antwoord. Straks is ze liever nog even alleen ofzo.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    LILY LUNA POTTER.


    "Nee bedankt, Lils. Ik ben zo terug" zegt Fred waarna hij abrupt opstaat en de coupé uit beent. Ik kijk hem even verbaast na maar besluit dan een boek uit mijn tas te pakken. Ik blader een paar bladzijdes door en begin dan te lezen.
    ""Hé, Lily. Is het goed als ik hier kom zitten?" Zegt een stem in de deur opening. Als ik opkijk zie ik dat het Teddy is.
    "Ja, ja is prima" zeg ik tegen hem waarna ik het boek weer dichtklap.
    "Hoe was jouw vakantie?" Hij was deze vakantie weinig bij ons. Omdat zijn oma ziek was zei mijn vader.


    -


    • Caleb Jules Ava •
    Uiteindelijk vind ik een coupé met twee bekende mensen erin. Teddy, een aardige jongen, die ondanks dat hij twee jaar ouder is, best wel een vriend te noemen is. En Lily, Rose's nichtje en James' zusje. Ik mag haar erg graag en ben blij haar te zien, nu Rose er niet is. Opgelucht trek ik de deur open.
    'Hee, mag ik hier komen zitten? Ik heb geen zin om in mijn eentje te zitten, aangezien Rose bezig is met Prefect zijn,' deel ik mee.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Edward "Teddy" Remus Lupin


    Lily kijkt op van haar boek, met haar grote ogen. "Ja, ja is prima." Ze klapt haar boek dicht. Ik ga naast haar zitten op de bank. "Hoe was jouw vakantie?" Ze klinkt oprecht nieuwsgierig, maar het voelt meer alsof ze vraagt waarom ik er zo weinig was.
    "Goed, hoor." Ik kijk even naar haar. Ze lijkt ergens wel een beetje op Victoire; dezelfde vriendelijkheid en openheid. "Ze is al weer beter." Natuurlijk weet ook Lily wat er was, aangezien ik er normaal bijna altijd wel ben.
    Dan komt er een jongen bij de coupé, Caleb. Hij is een paar jaar jonger dan ik, maar ik ga zo nu en dan een beetje met hem om. Leeftijd is niet de reden om wel of niet met iemand om te gaan. “He, mag ik hier komen zitten? Ik heb geen zin om in mijn eentje te zitten, aangezien Rose bezig is met Prefect zijn,” zegt hij. Ik glimlach even.
    “Wat mij betreft wel. Vic is nu ook bij de Prefect coupé.”


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    LILY LUNA POTTER.


    "Goed, hoor" zegt hij terwijl hij naast me komt zitten.
    "Ze is al weer beter" voegt hij eraan toe. De coupédeur gaat opnieuw open en deze keer staat Caleb in de deur opening waardoor ik blij glimlach.
    "'Hee, mag ik hier komen zitten? Ik heb geen zin om in mijn eentje te zitten, aangezien Rose bezig is met Prefect zijn" vraagt hij.
    "Wat mij betreft wel. Vic is nu ook bij de Prefect coupé" antwoord Teddy.
    "Ja, tuurlijk" zeg ik met een misschien iets te groot enthousiasme. Gelijk kan ik mezelf voor mijn kop slaan. Hij is een vriend van James en heeft bovendien al een relatie met Rose.


    -


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    'Ik haat je niet, Roxanne. Mijn hele leven bleef mijn vader me vertellen dat Weasleys vreselijke mensen zijn en ik weet dat hij het niet meende, maar zo voelde het wel. Hij schaamde zich voor mij en dat moet hij ook doen, ik...' vol medelijden keek ik naar het hoopje ellende dat voor me zat en opstond en ongetwijfeld weer zou gaan wegrennen. ‘Scorpius..’ voordat ik überhaupt verder kon gaan voelde ik hoe hij zijn lippen tegen die van mij aandrukte terwijl zijn hand meteen mijn haar in schoot. In plaats van mijn ogen te sluiten en te genieten- wat ik vele meisjes al had zien doen wanneer een jongen hun kustte; bleef ik verstijfd met mijn ogen open Scorpius hand volgen die krampachtig de deur dicht probeerde te drukken zonder een centimeter daarvoor met mij te scheiden. Merlin- wat was hij van plan. Dit was veel meer dan de enige en eerste kus die ik ooit met een jongen deelde. Dat was slechts een korte kus op de lippen zoals je je moeder een kus gaf.
    Met een ruk voelde ik hoe Scorpius lippen van die van mij losschoten waardoor ik opgelucht weer adem kon halen. ‘Wat in Merlijn’s naam zijn jullie aan het doen? Jij glibberige klootzak moet van mijn zusje afblijven met je gore pootjes, en jou wil ik zo nog spreken, jonge dame.’ Zachtjes en ietwat bang voor mijn broer- gezien hij soms zo enorm dominant over kon komen- stompte hij vol met een linkse hoek Scorpius in zijn gezicht. ‘..Fred..’ murmelde ik ietwat gekweld. Scorpius had me misschien niet tegen mijn zin in moeten kussen- maar hem pijn hiervoor geven was ook weer té..
    Voordat ik mijn mening hierover kon geven voelde ik iemand mij al meetrekken een coupé in.
    ‘Dat was niet slim. Roxanne, waarom kuste jij hem; alsjeblieft. Ik- eh- uit al die jongens in deze hele school kus je uitgerekend hem.. ik bedoel, n-niet dat het mij wat uitmaakt aangezien j-je zelf mag kiezen met wie je kust en niet kust maar het was niet zo slim van je om een Malfoy te kiezen aangezien je broer- eh, je verdiend beter dan hem, geloof me. Ik- ik.. want, Roxanne ik.. eh- sorry, je broer kan ieder moment komen. Zullen we- zullen we alsjeblieft terug naar onze coupe gaan.. dan help ik je wel mee om Fred te vermeiden.’
    Woedend greep ik naar Ralfs hand om hem weer terug naar Fred mee te trekken. Ik had het gevoel dat ik er nu uitzag als oma; wanneer ze boos was- want mijn gezicht was zo gloeiend heet, dat de zon daar zelfs nog jaloers op kon worden. Bruut porde ik mijn vinger in Freds borst voordat de vulkaan die ik inmiddels geworden was uit leek te barsten.
    ‘Ik heb hém niet gekust. Híj besprong mij- dus dat hele praat gedeelte kan je achterwegen laten. En jij..’ met dat keerde ik me woest naar Scorpius. ‘Wat is er mis met jou; ik probeer de hele Weasley-potter naar Malfoy haat te stoppen en dan ga je me half aanranden. Je kon me op zijn minst waarschuwen zodat ik nee kon zeggen in plaats van mijn lippen zo te blokkeren dat er niks uit mijn mond kan komen!’ stampvoetend zweeg ik even om me weer naar Ralf te draaien.
    ‘Is alles opgehelderd voor je; ik heb Scorpius niet gekust. En al zou ik Scorpius kussen- zou het mijn eigen zaak wezen. Hoewel ik voor deze keer bij je in het krijt staat; Fred..’ bekende ik het laatste ietwat nors.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    FRIENDLY REMINDER: de trein is al vertrokken


    take me back to the basics and the simple life

    -

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 22:06 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    Ze greep weer naar mijn hand en ik zag dat ze woest was, wat me dus ietwat nerveus maakte toen ze me mee naar het coupé toe trok en mijn hand losliet om recht voor haar broer te kunnen staan.
    ‘Ik heb hém niet gekust. Híj besprong mij- dus dat hele praat gedeelte kan je achterwegen laten. En jij..’
    Eb met dat keek ze Scorpius woest aan. Oh Merlin, ik kan nu wel mezelf levend begraven van schaamte.
    ‘Wat is er mis met jou; ik probeer de hele Weasley-potter naar Malfoy haat te stoppen en dan ga je me half aanranden. Je kon me op zijn minst waarschuwen zodat ik nee kon zeggen in plaats van mijn lippen zo te blokkeren dat er niks uit mijn mond kan komen!’
    En met dat was het mijn beurt, aangezien ze naar mij toe draaide en ik even met mijn hoofd schudde.
    'Roxanne..'
    ‘Is alles opgehelderd voor je; ik heb Scorpius niet gekust. En al zou ik Scorpius kussen- zou het mijn eigen zaak wezen. Hoewel ik voor deze keer bij je in het krijt staat; Fred..’
    Ik keek weg en bleef het plafond aanstaren tot ik met mijn hoofd knikte.
    'Ja.' Zei ik simpel waarna ik de coupé uitliep en de coupe deur met een klap achter mij dichtgooide en stampvoette terug naar de coupé toe waar Hugo en Campbell nog zaten. Alles wat ik deed was de coupédeur open trekken, leunde naar mijn hutkoffer toe die ik naar mij toe sleurde en siste nog: 'ik haat jullie,' voordat ik het weer dicht gooide en met een rood hoofd een leeg coupé opzocht waar ik plaats nam en mujn gezicht in mijn handen verborg. Ik ben een sukkel, ik ben een sukkel, ik ben zo'n grote sukkel en Merlin.. ik ben afschuwelijk.. te jaloers, gelijk denk ik dat zij hem gekust had en van hem hield. Oh merlin, ik schaam me kapot..

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 22:34 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Niks. Helemaal niks voel ik als ik haar kus, wat voor mij het slechtste teken is wat ik had kunnen krijgen. Maar ik blijf haar kussen, hopend op een verborgen gevoel. Tot ik van haar weg getrokken word.
    'Wat in Merlijn’s naam zijn jullie aan het doen? Jij glibberige klootzak moet van mijn zusje afblijven met je gore pootjes, en jou wil ik zo nog spreken, jonge dame.’ Ik kijk wie het is en zie nog net het gezicht van Fred Weasley, voor hij me hard in mijn gezicht slaat. Ik zie nog snel hoe Roxanne weg getrokken word en dan word het even zwart voor mijn ogen en hoor ik alleen nog maar wazig.
    ‘Wat is er mis met jou; ik probeer de hele Weasley-potter naar Malfoy haat te stoppen en dan ga je me half aanranden. Je kon me op zijn minst waarschuwen zodat ik nee kon zeggen in plaats van mijn lippen zo te blokkeren dat er niks uit mijn mond kan komen!’ Ik weet dat het Roxanne is en daarom ren ik zonder nog iets te zeggen met mijn hand tegen mijn kaak een andere lege coupé in. Daar laat ik me op de bank vallen en beginnen de tranen te stromen terwijl ik woedend tegen de muur sla.


    Spoiler alert: you will save yourself