• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    oops die heb ik dan per ongeluk verwijderd voordat ik het gelezen had x'D


    Dus.. als mijn gb'tje vam net een dreig-mailtje was over dat je me goor 23:00 een miljoen euro op moest gaam sturen of anders zou ik naar je huis komen en je gaan doden.. was je nu doos geweest. Dus lees je gn'tjes vopr de colgende keer wat beter door of je gaat dood x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Aargh ik wil weten of George of Leo komt.


    Ik heb ook geen idee :p ik staat maar naar deze lege witte hokje waar ik mijn post in moet gaan typen.maar nee.

    Ik heb wel kop of munt gedaan en zo te zien wilt mijn lot heel erg graag dat Geirge komt omdat hij twaalf keer achter elkaar kwam, maar nog steeds zit ik te twijfelen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oeh, ik heb al een idee..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Leo zei dat het leuk gaat worden- iets met opening van het seizoen- dus je gaat gewoon. Dat kan je niet missen door een saai avondje met mij huiswerk te maken. Daarnaast gaat waarschijnlijk iedereen die je kent er heen. Dus je moet er heen.’
    Ik zuchtte en haalde nutteloos mijn schouderd op voordat ik me naar Umbridge wierp die de lokaal in kwam lopen.
    ‘Boeken op tafel en toverstokken weg..’
    En met dat haalde ze haar toverstok tevoorschijn en negon met het krijtje allemaal instructies op jet bord te schrijven, tot er plotselinf een harde knal kwam waarna er iets in het lucht ontplofte en iedereen om zich heen keek.. en Umbridge naar onze tafel toe.
    ‘Meneer Saunders… wat zei ik aan het begin van de les..’
    Oh, serieus? Denkt ze serieus dat Camp het heeft gedaan??
    ‘..Dat we de instructies over moesten nemen..’
    ‘Daarvoor…’ ja, ze denkt dat echt..
    ‘..dat we onze boeken moesten voornemen en onze toverstokken weg..’
    ‘..Juist, meneer Saunders. Toverstok weg. Het valt onder ongeoorloofd magie gebruik binnen mijn klas; vanavond verwacht ik je op míjn kamer. Misschien dat de bericht dan goed doordringt…’
    Dat stom wijf..
    ‘Ik- ik toverde niet eens wat…’
    ‘Misschien nog een avondje erbij voor uw grote mond. Twintig punten aftrek voor Gryffindor. U kunt gaan..’
    ‘…ik heb helemaal niks gedaan..’ voor het eerdt klonk Campbell woest waardoor ik hem geamuseerd toekeek tot Umbridge naar het deur sijnde en campbell zijn spullen in ging pakken om vervolgens richting het deur stampvoette.
    ‘humhumen.’
    ‘Stik toch in je eigen slijm..’ en met dat trok Campbell zijn stok tevoorschijn en creëerde een donkere wolk die aan het plafond hing waar er meteen donderslagen en regendruppels uit stroomden. Verbaasd keek ik nog toe hoe Campbell de deur achter zich met een harde klap sloot en staarde nog naar al de, voornamelijk meisjes studenten die schreeuwen van hun plek sprongen. Ik kon het niet laten en begon te lachem voordat ik ook de klaslokaal uit storndez net als de vele andere studenten en haalde Campbell nog net in.
    'Dat was on-gelofelijk Campbell Saunders! Ik weet niet of ik trots moet zijn of bang, maar in iedergeval niet boos.' Zei ik met een knipoog.
    'En Campbell; ik verbied je om naar haar kantoor te gaan. Ik bedoel; je hebt niets gedaan dus hoef je er niet heen te gaan. Negeer het; laat haar maar lekker wachten.' Zei ik bog voordat ik mijn tas weer over mijn schouder gooide en de VTZK boek van Campbell oppakte.
    'Ik breng je boek wel even terug naar de leerlingenkamer toe, en misschien vind ik daar de twee spijbelaars ook nog. Probeer je haar niet te doden tot ik terug kom Camp?' Zei ik dan voordat ik nog een snelle kus tegen zijn wang aan drukte en richting de leerlingenkamer toe beende.
    (Je kent George; hou houd van zulke badass dingen x'])
    Toen ik eenmaal de leringenkamer in liep, gooide ik mijn schooltas tegen het kastje aan en staarde naar Leo die op het bank zat, met zijn handen in zijn haren.
    'Heei, Leo. Weet jij waar je mede spijbelaar is of- waarom ben je überhaupt niet in de lessen?'
    Leo keek weer op en kwam opstaan waarna hij heftig met zijn hoofd schudde.
    'Fred is een wrak.' Siste hij dan. Ik fronste mijn voorhoofd en kwam voor hem staan.
    'Wat bedoel je, wat is er gebeurd?'
    'Hij stormde maar de leerlinfenkamer in; hij was verdrietig. Ik- ik denk dat Ralf het met Fred heeft uitgemaakt.'
    Ik keek Leo nog even neutraal aan tor zijn woorden in me doordrongen en ik hem met grote ogen aankeek.
    'Serieus? Hoezo?' Vroef ik dan verder en Leo schudde weer met zijn hoofd.
    'Ik- ik..'
    'Leo..?'
    Doordringend keek ik hem aan en deed een stap naar zijn richting toe.
    'Wat heb je gedaan?'
    'Niets- niets! Fred kuste mij, een beetje intiem en- en Ralf zag dat. Ik- ik deed niets.. echt waar niets!'
    Geschrokken, verbaasd en woesr keek ik Leo aan die me smekend aankeek en steeds herhaalde dat hij niets gedaan had. Fred, mijn evenbeeld is vreemd gegaan terwijl Ralf er bij stond. Ik weet echt niet om wie ik nu verdrietig moest zijn, Fred of Ralf.
    'Verdomme..' siste ik en beende richting de trappenhuis toe.
    'Nee; George, laat hem,' hoorde ik Leo roepen maar ik ging maar door, tot Leo ook achter mij aan kwam rennen. Ik negeerde hem totaan toen hij zwakke pogingen waagde om mij tegen te kunnen houden waardoor we kater samen de slaapkamers binnen kwamen stormen en ik vol afschuw toekeek hoe Fred een fles tot de bodem leegdronk.
    'Verdomme Fred,' siste ik nogmaals en stampvoette naar zijn richting toe om de fles uit zijn hand weg te smijten en greep naar zijn graap om hem overeibd te trekken.
    'Alcohol; Fred NEE! Om welke domme reden dan ook..ben je sserieus vreemd gegaan?' Vroeg ik dan col afschuwinf waarna Leo ook erbij kwam staan.
    'George, ga alsjeblieft weg.. laat hem.'
    'Laat hem? Hij is mijn broer en Ralf is mijn vriend!' Riep ik woest naar Leo die maar met zijn hoofd schudde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Linde; kies jij maar wie je weg gaat sturen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    'Waarom wil niks vertellen? En kom niet met dat 'daden zijn groter dan woorden' want in dit geval zijn ze dat niet. Ik wil niet dat je me zometeen weer kust of er niks aan de hand is, want er is wel iets aan de hand. Hoe kan ik weten dat ik niet gewoon... Een afleiding voor je ben. Want zo voelt het, dat is wat je me doet denken, hoe graag ik ook anders wil.' Met dat stond hij simpel van mijn bed af om naar zijn eigen bed toe te gaan.
    'Ik heb altijd gerespecteerd dat je niks over jezelf kwijt wilde, maar als je niet eens 'ik hou van je' kan zeggen...' even fronste ik mijn wenkbrauwen voordat ik mijn lichaam meer bedekte met mijn deken.
    ‘..Die drie woorden waar jij zo naar verlangt vormen samen de grootste leugen op de hele wereld. Ze betekenen niks anders dan verraad jegens een ander. Maar als jij graag wilt dat ik zo word als al die herzenloze minkukels; dan moet jíj jezelf maar eens afvragen wie hier fout zit. Je probeert me maar te veranderen-Jonah. En dat gaat je niet lukken..’ met dat stond ik abrupt op om mijn gewaad vliegensvlug over mijn hoofd heen te laten gaan terwijl ik haastig mijn veters strikte. Dit was maar weer een bewijs dat liefde niet bestond; het was slechts een klein hersenspinsel van zelfvermaak in je hoofd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Misschien kan Campje naar Ralf?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Misschien kan Campje naar Ralf?


    Misschien wel... dan is Camp wat minder vriendloos x'D ik ga eerst een happyer post maken voordat ik naar de depressieve Ralf ga :'x stiekem vind ik Camp @ generations ook wel leuk (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Misschien wel... dan is Camp wat minder vriendloos x'D ik ga eerst een happyer post maken voordat ik naar de depressieve Ralf ga :'x stiekem vind ik Camp @ generations ook wel leuk (A)


    Camp daar lijkt een beetje op mijn George en Hugo :Dmijn Ralf Iis un ieder geval niet veranderd :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Camp daar lijkt een beetje op mijn George en Hugo :Dmijn Ralf Iis un ieder geval niet veranderd :p


    Camp lijkt op James @ Meet Generations (A) ik vraag maar alvast; Waar is onze depressieve weerwolfje in deze topic?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Camp lijkt op James @ Meet Generations (A) ik vraag maar alvast; Waar is onze depressieve weerwolfje in deze topic?


    Eigenlijk zit hij bij het boothuis, maar als camp hem niet kan vinden kan je hem wel gewoon ergens anders plaatsen.

    --

    Naaaawh D': er liep een beest op het plafond, precies waaronder ik sliep dus waar mijn bed stond dus kwam ik op het bed staan en gooide er een kussen naar toe waardoor ik van het bed struikelde en nu heb ik au. En dat beest is verdwenen dus weet ik niet waar het is D':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Eigenlijk zit hij bij het boothuis, maar als camp hem niet kan vinden kan je hem wel gewoon ergens anders plaatsen.

    --

    Naaaawh D': er liep een beest op het plafond, precies waaronder ik sliep dus waar mijn bed stond dus kwam ik op het bed staan en gooide er een kussen naar toe waardoor ik van het bed struikelde en nu heb ik au. En dat beest is verdwenen dus weet ik niet waar het is D':


    .... helpt het iets om te zeggen dat het beest waarschijnlijk banger voor jou is dan jij voor hem... x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik post wel een random actie dat Camp iemand ziet bij het boothuisje... waar het ook mag wezen x'D hij is gewoon verdwaald in de sneeuwstorm ja; dat kan gebeuren D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    .... helpt het iets om te zeggen dat het beest waarschijnlijk banger voor jou is dan jij voor hem... x'd


    Ik weet dat het mij niet gaat doden x') maar im heb er een soort trauma aan overgehouden want vrieger toen ik in bed kag vielde ik iets kriebelen aan mijn wang waardoor ik wakker werd en ondekte twee van xulke beesten x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik weet dat het mij niet gaat doden x') maar im heb er een soort trauma aan overgehouden want vrieger toen ik in bed kag vielde ik iets kriebelen aan mijn wang waardoor ik wakker werd en ondekte twee van xulke beesten x')


    Wat is het dan? Muizen? Spinnen? Spinnen heb ik nog nooit in mijn of op mijn gezicht gehad... eigenlijk geen een beest behalve mijn kat die me krabde met zjin poot D";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya