• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Argh nu moet ik wachten O: Ik haat die Anna en ik wil dat Red weer samen komt. Hoewel het me ook wel leuk lijkt om een kapotte Fred te spelen.


    Dat heb je zo vaak gespeeld :'] en dan is dat erg saad ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja maar dit keer is hij zeg maar echt helemaal de weg kwijt als Ralf het met hem uit maakt. Dan komt Leo wel veel in beeld, maar daar ga ik niet al teveel over zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore.

    'Arthur Weasley is mijn oom. Mijn vader was zijn broer, maar nu praat niemand meer over hem omdat hij een schande is voor iedereen. De Weasley kinderen weten niet eens dat ik hun neef ben. En zo wil ik het graag houden; niemand mag weten dat ik eigenlijk een Weasley ben. Laten we maar hopen dat we niet te nauw verwant zijn dan, dat zou raar zijn.' zachtjes lachte ik waarna ik meteen uitdagend; ‘Broertje.’ Zei voordat hij bruut mijn shirt omhoog trok om op mijn borst te gaan liggen terwijl zijn hand zachtjes mijn wang streelde.
    'Merlin, ik weet dat je het waarschijnlijk maar kinderachtig vindt, maar ik wil gewoon weten waarom je nog nooit 'ik hou van je' tegen mij gezegd hebt.' Langzaam schudden ik mijn hoofd.
    ‘Het zijn maar woorden; Jonah. Ze betekenen vrij weinig.. net zoals tijd gewoon tijd is. Zwerkbal gewoon zwerkbal. Het is alleen wat je ermee doet wat het verschil maakt. Daden wegen meer dan woorden.’ Verduidelijkte ik het hem voordat ik hem wat omhoog trok om mijn lippen kort op die van hem te plaatsen. ‘Meneer Weasley..’

    Campbell Saunders

    'Sowieso, Camp. Wie weet word deze knuffel nog onze grootste probleem straks.' Zachtjes voelde ik hoe zijn arm om mij heen geslagen werd nadat hij zijn tas over zijn schouder had geplaatst.
    'Als je wilt kun je een Teddy-foto op mijn gezicht plakken, lijkt het nog steeds alsof Mr. Bear bij je is.' Teder drukte hij zijn lippen tegen mij aan die veels te snel stopte. Het deed me ook direct beseffen hoe onmogelijk het was om George Weasley niet te zoenen. ‘Ah, nee- hij gaat je missen Camp..’ meteen voelde ik de wollige armen tegen mijn gezicht aan kietelen waardoor ik zachtjes lachte en een stap achteruit deed. ‘…Georgee.’
    ‘…moeten we hem echt gaan verlaten? Helemaal alleen in deze koude leerlingenkamer?’ zachtjes schudde ik mijn hoofd terwijl mijn ogen gleden daar de foto op meneer beer zijn gezicht.
    ‘..Laten we hem maar niet meenemen naar de les. Dan gaan je vrienden me nog raarder vinden dan ze me al vinden..’ murmelde ik het laatste wat zachter voordat ik mijn boeken op het tafeltje naast ons zetten inclusief meneer Beer om mijn armen rond George te gooien waar ik mijn lichaam stijf tegen aandrukte. Zachtjes luisterde ik naar zijn hartslag waar mijn hand een propje van zijn blouse maakte. ‘..ik hou van je.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Yay, het is me gelukt. Al mijn *telt op vingers* vijf personages hebben niets te posten dus hoef ik me morgen ochtend geen zorgen meer te maken om een post te schrijven x')


    Haha Pech gehad :'D ik heb Camp gepost dus het is even tellen; Ralf & Hugo (andere rp) 2. Dan heb je George (3) en dan moet je nog op Fred posten dus (4) :'D I ruined your day. Net zoals dat Campbell, Ralfs dag verpest heeft ^^ Klein weerwolfje van me x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ik keek Anna zachtjes aan die haar hand op mijn schouder legde en er troostend in kneep.
    'Misschien word het tijd.. Ralf.. de toekomst is al duidelijk.'
    Heftig schudde ik met mijn hoofd waarna de deur openschoot en zoals ik het al verwacht verwacht had, stond Fred in not time voor ons en begin meteen te praten.
    'Alles wat jullie te zeggen hebben, kunnen jullie rechtstreeks aan mij vertellen. Ik hou van je, Ralf, en daarom laat ik je niet zomaar alleen. Ik weet dat wat ik deed fout was en zoals ik net al zei doe ik er alles voor om het goed te maken, maar ik weet dat je me niet meer vertrouwt. Als je geen relatie meer met me wilt dan snap ik dat.'
    Ik beet zachtjes op mijn lip en keek Anna even aan die mij strak aankeek.
    'Ik kan- wil het niet. Ik- ik-'
    'Ralf, jullie toekomst is al duidelijk. Als hij om de seconde een nieuwe persoon af zit te lebberen, wat moet jij dan doen?'
    'A-Anna, alsjeblieft,'
    '-hij meent deze worden niet. Vertel me eens; hoe vaak heeft hij dezelfde smoesje tegen jou verteld? Hoe vaak?'
    'Anna!' Protesteerde ik maar, maar alsnog kwebbelde ze ogestoord door.
    '-niets te Anna, Ralf, ik probeer je alleen te helpen; je ziet het gewoon verdomme- je ziet de waarheid en nog steeds achtervolg je hem als een hulpeloze puppy. Zeg het tegen hem Ralf; zeg het-'
    '-n-nee,' protesteerde ik maar wanhopig en wierp Fred een blik toe.
    'Zeg het,'
    'Ik maak het uit!' Riep ik dan en keek Fred strak aan. Zelf was ik verbaasd door mijn eigen woorden en staarde Fred met grote ogen aan, met grote ogen waar tranen zich begonnen te vullen. Een dodelijk stilte omving de sfeer die nog net erg luidruchtig was. Mijn hart klopte speersnel tegen mijn borstkas een waardoor ik verbaasd wegkeek en de tranen als een stille waterval langs mijn gezicht gleden.
    'Sorry Ralf; maar dit is eenmaal de beste voor je op dit moment.' Zei Anna en legde een hand op mijn schouder die ik weer ruw van me af schudde.
    'Het maakt me niet uit!' Riep ik woest.
    'Mij boeit niet wat de beste voor mij of niet is; ik- ik-' ik beet op mijn lip en wendde mijn blik van de twee af om terug naar mijn schoenen te staren.
    'M-mij boeide d-dit niet. Niets. I-ik wilde gewoon geloven dat Fred de ware was.. ook al was dat niet zo.' Fluisterde ik meer tegen mezelf waardoor het zo stil was en twijfelde of ze het ook gehoord hadden en erfens hoopte ik van niet.
    'H-h-het spijt m-me..' snikte ik dan, deze keer luider en draaide me om en liep weg, richting de boothuis toe aangezien dar de enige pad was die ik nu tegenkwam en met luidde snikken aan de rand op de grond plaats nam om het water in te staren terwijl mijn benen er vlak boven bungelden en staarde naar de cirkels die gecreëerd werden door mijn tranen die in het water druppelden. Ik hield van hem- nee, ik hou van hem. Nog steeds van hem.. merlin, wat heb ik gedaan.. eh, ik moet echt alleen met hem spreken. Zonder Anna.. ik wilde niet dat dit zou gaan gebeuren..


    :'( ik zweer; dit komt eigenlijk puur door Anna. Zij "dwingt" hem haast om het uit te maken en door de stress en woedde schreeuwde Ralf dit uit. Maar hij wilde het zelf niet eens. Het ging "floep" eruit.
    Aaargh, ik ben nj wcht verdrietig door mezelf :'( ik haat mezelf :'( Fred, geef Ralf een vergetelheids drank zodat alles weer goed komt a.u.b. :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘..Laten we hem maar niet meenemen naar de les. Dan gaan je vrienden me nog raarder vinden dan ze me al vinden..’
    Ik knikte met mijn hoofd qaarna Campbell van mij weg liep om zijn boek en meneer beer terug op zijn nachtlastje te leggen en ja; ooh zijn boeken wat beteket dat we nog lang niet naar de les zullen gaan, wat me dus blij maakte, wat verdubbeld werd toem Campbell zijn armen om mij heen gooide en zijn haaf precies bij de plek waar mijn hart zich bevond en met een glimlach gooide ik ook mijn armen om hem heen en voelde mijn blouse strakker om me heen ging liggen doordat hij er een prop van creëerde.
    ‘..ik hou van je.' Hoorde ik hem zachtjes zeggen. Ik knikte maar met mijn hoofd en drukte een kus in zijn haren waarna ik tegelijk ook zijn Campbell-geur opsnoof en murmelde vervolgens: 'meneer beer houd ook zielsveel van jou.' Aangezien mijn foto er op geplakt zat.
    'En ik ook. Eh- dus we gaan niet naar les?' Vroeg ik dan speels.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat is het stil vandaag ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik moest aan een project voor school werken en daarna boos op iemand worden op Whatsapp (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘Het zijn maar woorden; Jonah. Ze betekenen vrij weinig.. net zoals tijd gewoon tijd is. Zwerkbal gewoon zwerkbal. Het is alleen wat je ermee doet wat het verschil maakt. Daden wegen meer dan woorden.’ Hij trekt me omhoog en kust me even, waarna ik hem met een glimlach aankijk. ‘Meneer Weasley..’ Ik schud lachend mijn hoofd.
    'Nee, alsjeblieft, zeg Jonah.' Even denk ik na en dan zucht ik. 'Ik haat mijn naam. Al mijn namen. Hoewel mijn opa al dood is gegaan voor ik heb kende dus ik geen idee heb of hij iets heeft gedaan om de naam 'Jonah' tot schande te maken,' glimlach ik en ik kijk hem aan, waarna ik hem nog een keer kus.
    'Nu mag jij iets over jezelf vertellen wat ik nog niet weet. Want nu weet jij alles over mij wat er te weten valt.' Ik kijk hem aan en draai me dan om zodat ik kan kijken naar het plafond en hopen dat de tijd nooit meer verder gaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ik moest aan een project voor school werken en daarna boos op iemand worden op Whatsapp (A)


    Argh, door jou kom ik er net achter dat ik huiswerk had die ik nof niet gemaakt heb :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Argh, door jou kom ik er net achter dat ik huiswerk had die ik nof niet gemaakt heb :')


    Haha veel succes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmp, er is werkelijk nietsmeer te posten, of wel :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    heb ik wat gemist?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    heb ik wat gemist?


    Nothing :'} alleen is er een Jonah poest en een George+Ralf en verder is er niets meer gepost.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nothing :'} alleen is er een Jonah poest en een George+Ralf en verder is er niets meer gepost.


    waarom noem je roxanne altijd hij of hem x'D of zijn :p altijd mannelijke woorden voor mijn arme roxje :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya