• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    xTheDarkLordx schreef:
    Vraagje,
    Hoe zorg jij dat al die afbeeldingen zo mooi inelkaar over gaan?
    Zoals op die foto in de beginpost met al die verschillende covers in 1, bijna al die covers zien eruit alsof het gewoon 1 afbeelding is, ik krijg dat eigenlijk nooit helemaal voorelkaar, bij mij blijf je zien dat het verschillende afbeeldingen naast elkaar zijn xd
    Het lijkt bij mij pas op 1 afbeelding als ik gewoon alle afbeeldingen dezelfde grootte over elkaar heen leg met wat transparantie ertussen :')
    Wil heel graag net zo goed worden als jij, haha lol jij bent mijn inspiratie -altijd al geweest eigenlijk cx-




    Awh, bedankt (bloos)
    Bij de collage heb ik gewoon de afbeeldingen naast elkaar gezet en ik denk dat ik gemiddeld per cover ong... 4 a 5 afbeeldingen.
    Gewoon veel met de gum, transpiratie en de modus van de lagen rommelen, zo heb ik het op een gegeven moment ook geleerd :3 Kijk anders tutorials op youtube of zo, er is vast wel iets te vinden.
    Zo had ik eens ook geleerd om van dat oude licht verbrande perkament te maken in GIMP, maar ik ben weer vergeten hoe dat moest xD

    Misschien ga ik nog een topic / story openen met allemaal GIMP dingetjes en uitleggen, aangezien ik nu ook een vriendin van me moet / ga leren hoe ze met GIMP moet werken alleen ben ik nogal slecht in het uitleggen van dingen zonder dat het vaag overkomt xD.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 19:31 ]


    Credendo Vides

    Naw, dat is wel vervelend ;n; Neem maar rustig je tijd, hoor!


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Omdat het mezelf echt niet lukt om een cover te maken, doe ik maar een aanvraag :')
    Titel: Gekruiste Veren

    Korte Samenvatting

    Alessë is een mooie blonde Elvenprinses in Midden Aarde. Als op een dag haar koninkrijk aangevallen wordt door een sterke volgeling van Morgoth, moeten alle inwoners vluchten voor hun leven. Het eens zo prachtige Caladris wordt grotendeels verwoest en is het nieuwe thuis voor onder andere orcs, draken, balrogs en andere duistere wezens. De koning, koningin en vele van hun kinderen sterven. Alessë blijft alleen over en moet zichzelf zien te redden in de wildernis.

    Vele jaren wacht zij op wraak en een manier om haar thuisland te heroveren

    Dit is voor hoever ik het heb, zeg maar.
    In ieder geval zal Alessë haar vroegere inwoners opzoeken, bondgenoten sluiten en ten strijde trekken. Waarschijnlijk komen de twee blauwe tovenaars (Alatar en Pallando) er ook in voor.
    En Alessë reist ook heel Midden Aarde door op haar paard, als dat je iets helpt xp


    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Hoofdpersonage:


    Dat is Alessë. Lagertha uit Vikings. Het liefste deze maar anders kan ook een van deze foto's:








    Haar Rijdier (Hoeft er niet percé op, maar als je het te leeg vind ofzo):










    Het wapenschild van Caladris zijn twee gekruiste veren, een zwarte en een witte op een donkerblauwe achtergrond, dit kan je er ook in verwerken.

    Caladris (dit er wel graag in verwerken, een van de twee. Het liefste de onderste):




    Eventueel kan je ook de twee blauwe tovenaars er in verwerken, of een kaart van Midden Aarde, of andere algemene Midden Aarde/Elven dingetjes. Orcs, draken, balrogs kunnen er ook in verwerkt worden.
    Gosh, ik ben wel heel onduidelijk :')


    Sfeer die het weer moet geven
    Het is een Midden Aarde story. Dus het is vooral avontuurlijk. Een beetje The Hobbit style, aangezien dat ook gaat over het heroveren van een thuis.

    Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal graag

    Eventuele Extra's
    Ik vind zelf dit een mooie font. Maar eigenlijk maakt dat me niet heel veel uit.
    De bekende karakters uit The Hobbit en Lord of the Rings zullen geen (grote) rol krijgen, dus die moeten er niet in verwerkt worden.
    Mag ik er ook eentje zonder titel?

    Het heeft niet heel veel haast, mij kennende duurt het toch nog een tijdje voor de story in de lucht gaat :')

    Edit: Ik zou ook graag willen dat je de wapenspreuk "Be Prepared" er in verwerkt

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 18:28 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    * Titel
    Môr
    * Korte Samenvatting

    Een Elfenkoningin trommelt haar onderdanen op om een onverwacht kwaad dat uit het Zuid-Oosten komt te bestrijden. Oude vijandschappen zullen moeten worden opzijgezet en de grens tussen goed en kwaad vervaagd, want vuur kan je immers enkel met vuur bestrijden.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Eventuele achtergrond:


    Hoofdpersonages:
    × Faceclaim Io uit Clash of Titans


    × Faceclaim Perseus uit Clash of Titans (een soortgelijk plaatje)


    × Een van de mannen op volgende plaatjes:
    http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2011/021/0/4/morgoth_and_ungoliant_by_valerhon-d3532cd.jpg
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0a/a7/ed/0aa7ed65a1e4639e4741a96fc5650b53.jpg
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/19/75/ad/1975ad7fd3fb824d6c445c5bee515f5d.jpg
    × Daenerys uit Game of Thrones (meer naar de achtergrond van de cover toe)


    × Eventueel nog een afbeelding van de Elfenkoningin, faceclaim Lagertha uit Vikings. Ook zij mag meer op de achtergrond staan (;

    * Sfeer die het weer moet geven
    Donker en avontuurlijk
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    Verticaal is prima (;
    * Eventuele Exta's
    Deze cover heeft niet echt haast nodig (;

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 21:14 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    @Averosa Hierbij 3 covers met ieder een beetje een andere stijl, maar nog wel zonder tekst, hoor graag eerst wat je hier van vind.



    Credendo Vides

    Ik ben niet echt fan van de omranding. :/
    Ook staat de man een beetje te hoog tov de vrouw.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 19:12 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik ben niet echt fan van de omranding. :/
    Ook staat de man een beetje te hoog tov de vrouw.


    Ugh, ik dacht, oké, dat kan ik nog wel snel wer veranderen. Blijkt dat GIMP me wilt treiteren door niet zo ver terug meer te kunnen in de bewerkgeschiedenis terwijl dat normaal wel kan >.<

    Het gaat dus nog eventueel weer een tijdje duren voor ik hem af heb aangezien ik dus weer helemaal from 10% moet beginnen..
    Dan ga ik in de tussentijd ook nog voor anderen bezig anders krijg ik die lijst nooit uitgedund xD


    Credendo Vides

    OT ik vind mijn cover wel prima zo eigenlijk, moest er even aan wennen. Maar hij past er heel goed bij uiteindelijk! Nou ja, dan verlaat ik dit topic, haal mij maar van het lijstje af... Je betaling heb je al gekregen ;)

    Eleutheromania schreef:
    Aanvraag van Sobremesa en Goya

    * Titel The Elementals
    * Korte Samenvatting
    Ieder jaar worden in Elementis The Elemental Games gehouden. In deze Elementals strijden acht jongeren tussen de 18 en 22 voor winst en eer. De secties zijn Ignis(vuur), Aqua(water), Terra(aarde) en Aeris(lucht). Alyssa (19 jaar, Ignis) en [insert boy name] (20, Aqua), worden tijdens de Elementals op elkaar verliefd. Een verboden liefde, aangezien de rivaliteit tussen de Sections erg groot is Het is gebaseerd op het RPG van mij en Sobremesa. wij schrijven dit verhaal dan ook samen en het zal in het engels geschreven worden.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Graag zouden we een foto van het meisje en van de jongen, met de faceclaims barbara palvin en franscisco lachowinsky er op willen hebben. Ik weet niet of de namen goed gespeld zijn aangezien ik de spelling vergeten ben Ook zouden wij er graag elk element in verwerkt willen hebben.
    * Sfeer die het weer moet geven Aan de ene kant moet de sfeer romantisch zijn, maar niet te, aangezien de rivaliteit erg groot is en het geen romantisch verhaal zal worden.
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal.
    * Eventuele Exta's We zouden graag een cover met en zonder tekst willen hebben ^^


    Hier even een cover zonder tekst, maar die kan ik er makkelijk bij op zetten (: Deze is dus enkel maar met twee elementen,-ik moet me beter aan de aanvragen leren te houden, foei- maar ik wilde ook iets proberen met transparantie in een cover.
    Hoor graag wat je vind.


    Credendo Vides

    Turing schreef:
    OT ik vind mijn cover wel prima zo eigenlijk, moest er even aan wennen. Maar hij past er heel goed bij uiteindelijk! Nou ja, dan verlaat ik dit topic, haal mij maar van het lijstje af... Je betaling heb je al gekregen ;)


    Of zeg je dat om er gewoon uit te stappen omdat het allemaal wat te lang duurt :X (;
    Oké, sorry dat het allemaal lang duurde en bedankt voor de credits *O*


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hier even een cover zonder tekst, maar die kan ik er makkelijk bij op zetten (: Deze is dus enkel maar met twee elementen,-ik moet me beter aan de aanvragen leren te houden, foei- maar ik wilde ook iets proberen met transparantie in een cover.
    Hoor graag wat je vind.



    Ik vindt m echt heel mooi! Zou je er miss. Nog een iets donkerder effect over heen kunnen gooien ofzo? Dat ie iets minder licht/fel wordt? Ik vindt m echt super leuk!


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Ik vindt m echt heel mooi! Zou je er miss. Nog een iets donkerder effect over heen kunnen gooien ofzo? Dat ie iets minder licht/fel wordt? Ik vindt m echt super leuk!


    Bedoel je iets als dit?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Bedoel je iets als dit?



    Jaaa, zo is awesome!
    Bij het meisje lijkt er alleen een scherpe lijn te zitten, ipv zoals onder mooi weggewerkt

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 21:32 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Huh? Welke scherpe lijn?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Huh? Welke scherpe lijn?


    Nouja, hij is niet heel scherper, maar scherper dan onder zegmaar. Links, iets onder haar hoofd waar d'r schouder (?) eindigt ^^


    take me back to the basics and the simple life