• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Bij @generation, lindes rpg werd george ook ooit dronken, waarschijnlijk word hij nu nrt als dat


    Ik heb ff terug gelzen x'D maar nu kan George niet aan Camps krullen zitten ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij gooide zijn ene arm om mij heen en drukte zijn hoofd tegen mijn borstkas aan. En hoewel en ontzettend fijn voelde, was ik toch nog verbaasd iver zijn plotselinge houding.
    ‘..Je bent niet dom. Je bent meer dan geweldig; je bent George. Ik hou van je, George.'
    Ik glimlachte zachtjes en creëerde wat afstand tussen ons om mijn lippen teder tegen zijn onderlip aan te drukken.
    'Ik ook van jou..'
    En toen viel de deur open, en ik wist al wie het was zonder naar hem te kijken; mijn beste vriend, Leo. Hij liep op ons af en haalde ons uit elkaar om zijn armen om onze nekkem te gooien en sleurde ons met een enorme grijns op zijn gezicht, de leringenkamer uit.
    'Geweldig! Maak je maar geen zorgen George; dit gaat een geweldige avond voor ons allen worden! Wat dacht jr van de kamer van hoge nood? Daar zag ik eens een krat vol met allemaal flessen..' riep Leo enthousiast. Ik perste een grijns tevoorschijn en schudde wat met mijn hoofd.
    'Merlin Leo; niet zo snel. Eh- ik denk dat het goed is als Campbell een.. halve fles kan drinken- eh- een hele fles maximaal. Jij mag je wel vol gaan zuipen hoor.' Zei ik en rolde met mijn ogen waarna Leo me ruw losliet en een stomp in mijn schouder gaf.
    'Ben ik het niet waard voor jou?'
    'Alleen Campbell, Leo. Jij bent meer als een tijdelijke vriend.' Grapte ik waarna we richting de zevende verdieping liepen. Al gauw vonden we ook de muur die naar de kamer van hoge nood leed waar Leo de gewoonlijke ritueel uitvoerde en de betrouwbare deur aan de muur verscheen. Ik aarzelde nog even toen Leo enthousiast naar Camp zijn pols greep en hem richting de deur toe trok waar xe achter verdwenen en ik alleen achterbleef. Nog even, nog maar even staarde ik naar de patronen op de deur, eigenlijk wachtte ik deels om te kijken of Leo terug zou komen of zou roepen of ik er aan kwam. Maar nee. Uiteindelijk liep ik maar ook de kamer binnen, de gewoonlijke kamer met al de verstopte spullen.
    'En nu?' Vroeg ik aan Leo, hoewel ik wist waar de krat met flessen was, maar ik zei het expres niet. Nu nog even niet.


    Snel getypt aangezien mijn zus me weer mee naar de computer staat te sleuren :'o

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 20:26 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik ook van jou..’ Zachtjes streken zijn lippen over mijn onderlip waar ik die van mij in een beweging aan zijn bovenlip haakte. Net wanneer ik mijn ogen wilde sluiten werd de deur ruw geopend om vervolgens weggetrokken worden bij George wat een teleurgesteld geluidje over mijn lippen deed glijden.
    ‘Geweldig! Maak je geen zorgen George; dit gaat een geweldige avond voor ons allen worden! Wat dacht je van de kamer van hoge nood? Daar zag ik eens een krat vol met allemaal flessen..’ Leo. Zijn arm zat strak rond mijn nek wat me nogal een verstikkend gevoel gaf; vooral na de tedere behandeling van George zojuist.
    ‘Merlin; Leo niet zo snel. Eh- ik denk dat het goed is als Campbell een.. halve fles kan drinken- eh- een hele fles maximaal. Jij mag je wel vol gaan zuipen hoor.’ Abrupt liet Leo mij los evenals George die hij- naar mijn zin; een veels te harde stomp verkocht. ‘Ben ik het niet waard voor jou?’
    ‘Alleen Campbell, Leo. Jij bent meer als een tijdelijke vriend.’ Alleen al bij zijn woorden voelde ik mijn hoofd rood worden waardoor ik maar blozend naar de grond staarde waar ik mijn voeten zag bewegen omdat Leo ons meetrok naar de kamer van hoge nood waar hij George los liet en naar mijn pols greep om me naar binnen te trekken waar een gigantische krat met alcohol zat wat me toch deed slikken. ‘En nu?’ hoorde ik plotseling achter me waar ik ondanks alles van schrok.
    ‘Dus.. ehm.. Knalpoker..?’ murmelde ik aarzelend waar ik maar met mijn shirt ging spelen en met moeite alle mijn blik van de flessen afhield. Normaal dronk ik zo; en makkelijk. Maar nu George er bij was kon ik het niet laten om me immens onzeker te voelen met de krat vol geluk. De krat die al mijn ellende voor even deed vergeten zodat ik eindelijk beter was voor de omgeving om mij heen. ‘uhm.. had je de kaartjes meegenomen?’ murmelde ik zachtjes naar Leo- gezien we het daar eigenlijk helemaal niet over gehad hadden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    De krat was nog ergens verstopt, maar ach ja, het dtaat wel gewoon voor hun neuzen dan maar :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    De krat was nog ergens verstopt, maar ach ja, het dtaat wel gewoon voor hun neuzen dan maar :p


    Ooh oops :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Dus.. ehm.. Knalpoker..? uhm.. had je de kaartjes meegenomen?’ 
    Ik keek van Campbell naar Leo die met zijn hoofd knikte en in zijn hand in zijn gewaad stak.
    'Ik heb het altijd bij me.' Zei hij met een grijns. Ergens had ij een niet zo goed gevoel over dit; maar ik zal toch meedoen. Aangezien- aangezien ik niet wil dat Lro gaat denken dat ij veranderd ben. Want zulke conclusies die sommige persinen trekken, ik haat het gewoon. Ik liep naar de mrat toe die tussen aantal spullen verborgen zat en trok er inpulsief dtie flessen uit, in plaats van twee. Aangezien ij hier alleen kwam om op deze twee, nou ja, deze ene kleuter Leo te letten. Maar ach..
    'Zeg, Camp.. wat dacht je we weer met die ene weddenschap spelen; hoewel je denk ik dan expres gaat verliezen om een fles te kunnen drinken.' Zei Leo en ik zag een grijns die langs zijn lippen sierden.
    'We konden ook de hele krat mee naar de leeingenkamer smokkelen. Iedereen dronken maken en ze dan de leerlingenkamer uit gooien, dan komen ze de volgende ochtend weer terug, samen met de nieuws dat we door hun met onze afdelingspunten in de min staan.' Grapte ik, nog steeds starend naar de drie flessen die ik vasthield.

    Laat ze proosten x'D proost op.. eh- proost op Campbell zijn eerste drank sinds weken xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je weet dat Camp nooit een fles uit Georges handen zou durven te pakken als Campbell zelf nog niet onder invloed is he x'D dus ik kan ze niet laten proosten :p. Camp is nogal verlegen en onzeker als George erbij is dus waarschijnlijk pakt hij gewoon Leo's kaarten :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Camp is schattig ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik heb het altijd bij me. Zeg, Camp.. wat dacht je we weer met die ene weddenschap spelen; hoewel je denk ik dan expres gaat verliezen om een fles te kunnen drinken.’ Zachtjes schudden ik mijn hoofd terwijl ik even naar George keek of die het gehoord had. Eigenlijk hoefde ik niet eens expres te verliezen want ik had niet echt het gevoel dat ik de kaartjes kon onthouden. Dat kon ik notabene vorige keer ook niet.
    ‘We konden ook de hele krat mee naar de leerlingenkamer smokkelen. Iedereen dronken maken en ze dan de leerlingenkamer uit gooien, dan komen ze de volgende ochtend weer terug, samen met de nieuws dat we door hun met onze afdelingspunten in de min staan.’
    Om mijzelf een houding te geven trok ik mijn mondhoeken omhoog hoewel ik door een onnaspeurbare reden erg nerveus was. Ietwat aarzelend liep ik naar Leo toe waar ik de kaarten uit zijn hand pakte. ‘De kaarten schudden zichzelf niet; Leo..’ met dat ging ik maar ongemakkelijk op de grond zitten waar ik dezelfde handeling als Leo probeerde te wagen kwa schudden van kaarten- iets wat mij mislukte. Snel zetten ik de kaarten met een rood hoofd weer op een stapel om ze maar uit te leggen- zodat mijn mislukte poging hopelijk niet opviel. Even telden ik de kaarten waar ik mijn handen op mijn benen legde. ‘D-dan mag de nieuweling beginnen..?’ vroeg ik maar vragend waarbij ik Leo aankeek gezien die vorige keer ook de leiding nam; en ergens was het enorm makkelijker om Leo aan te kijken dan George. Vooral nu George de alcohol flessen in zijn hand had. Het voelde fout en vreemd om George met alcohol te zien; net zoals het waarschijnlijk vreemd gaat voelen zodra ik het in zijn buurt zou drinken; tot mijn laatste kleine beetje brein erdoor verdronken is.


    Auch arme Camp D'; hij kan dat spel helemaal niet en Geo (haha zie je het George+Leo= Geodriehoek :D) zijn pro er in D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Camp is schattig ^^


    dat is waar ook; Ralf is bescheiden en onschuldig terwijl Campbell een soort gewoonte heeft om naar George zijn biceps te staren x'D


    Your argument is invalid.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Your argument is invalid.


    Nog steeds is het waar :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Campbell trok een mondhoek omhoog en ondanks dat keek ik ietwat gespannen weg en zag nig hoe Campbell met Leo zijn kaarten in zin hand, op de grond plaats nam.
    ‘De kaarten schudden zichzelf niet; Leo..’
    Hij begon de kaarten te schudden waarna ik tegeniver Campbell op de grond plaats nam, net als Leo waarna ik de twee flessen naast mij op het grond plaatste en nog even de ene in mijn hand hield en staarde er maar naar.
    ‘D-dan mag de nieuweling beginnen..?’
    Ik meek weer op en murmelde: 'oh,' voordst ik de derde ook bij de rest legde rn naar de kaarten staardr die netjes naast elkaar op jrt vloer lag.
    'Ik ben toch niet de nieuweling?' Vrieg Leo met een lach en keek ons afeisselend aan voordst zijn glimlach weer verdween.
    'Ah- kom nou, lag nou eens een beetje. Jullie zitten hier alsof jullie gedwongen waren om met mij mee te komen.' Begon hij te klagen rn liet zijn blik op mij rusten, en meteen wist ik dat ik wat terug moest komen dus kwam wat op ren comfortabelere houding zitten.
    'Nee; Leo, ik vind dit juist leuk. Hoewel we okk mannelijkere dingen konden doen dan een onschuldige potje knalpoker met een weddenschap die er aan hangt. Maat ach ja; ik begin wel.' Zei ik haastig en perste een glilach tevoorschijn waarna ik de eerste twee kaartjes opende; de eerste twee die naast elkaar stonden. En natuurlijk waren ze verkeerd waardoor ik ze gauw weer omdraaide en voordat ze zouden ontploffen, begon ik de aantal, snel geteld vier kaarten, dus twee paren er naast te openen en voordat mijn eerste kaartjes zouden ontploffen, vond ik de ene paar die ik snel verzamelde en de overige vier ontploften en verdwenen uit het veld. ik glimlachte zachtjes en schudde wst met mijn hoofd.
    'Geen goed begin.' Murmelde ik wst tot ik onbewust naar een fles greep en er zelf verbaasd naar staarde voordat ik een blik naar Campbell wierp.
    'Voor het geval dat ik verlies.' Verzon ik snel voordat ik ook naar de andere twee flessen greep en die aan camp en Leo gaf.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Moet Camp nu trekken ? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Moet Camp nu trekken ? x'D


    Jup :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jup :'D


    Ze kunnen ook Truth or Dare doen :'D zodra Camp gedronken heeft. Want dan durft hij wel iets x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya