• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Auch, om die reden wilde george niet dat hij zo naar hem ke x') hij eilt niet dat camp door hem zo saaad word :'x


    Meehh :l Camp is niet sad door George. meer door alles.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Fijn om te weten dat je me nog steeds negeert. Ik ook van jou. Ik wacht trouwens nog op het moment dat jij beslist dat je me helemaal niet meer wil zien en daarom naar een andere afdeling gaat of wat dan ook.’ Met dat keek hij door de telescoop waar ik naar achter keek. Net zoals altijd ging iedereen ver van ons vandaan zitten omdat ik en Jonah wel eens iemand van de toren voor de grap geduwd hadden. Misschien was dat de reden waarom we niet meer met de Gryffindors les volgen.
    ‘..doe niet zo dom. Zie je me al zitten in Gryffindor, Hufflepuf of Ravenclaw.’ Deze keer was het mijn beurt om de telescoop te pakken waar ik door keek. ‘..Daarnaast heb ik geen zin om te praten. Jíj had daar ook geen zin in gisteren; dus waarom zou ik het nu wel moeten.’ Met dat tekende ik de eerste maan rond Jupiter op het stuk perkament waardoor ik in een kleermakerszit op de toren ging zitten. Tekenen was iets waar ik goed voor was. Enkel als ik geduld had. Het maakte me rustig en toch deed ik het vrij weinig- hoewel het me nu alles behalve rustig maakte. Puur door de aanwezigheid van een persoon wat vergeleken met de afgelopen uren behoorlijk dichtbij was. Hoewel ik de afgelopen uren krampachtig heb na lopen denken over een oplossing. Tussen ons; met alles- maar het enige wat dat voor mij zou betekenen was dat ik moest praten of dat Jonah genoeg moest nemen met mijn weinige woorden. Beide opties dat nooit zullen gebeuren gezien we op dat punt net water en vuur waren en geen yin en yang.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauw ik heb echt geen idee hoe ik op Kealan moet reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘D-daarom i-ik Leo; we w-wilden dat je ook k-kwam.. a-als je wilt t-tenminste en n-niet iets beters t-te doen heb. I-ik kom het t-tenminste aan je v-vragen. J-je hoeft het n-niet eens te merken; a-als je verteld waar j-jij bent; z-zorg ik e-ervoor dat ik d-daar niet b-ben; d-dat ik v-ver weg ben zodat n-niemand me z-ziet.. I-ik heb het gewoon nodig; G-george. Ik… ik heb het nodig.’
    Ik heek hem maar aan en zag tranen achter zijn ogen prikken. Al de glinsteringen in zijn ogen zorgde er voor dat ik van binnen in kleine stukjes brak.
    '..Campbell..' zuchtte ik maar zachtjes en keek weer weg.
    'Ik- eh- dit kan niet Cam.. ik-' ik snoerde mezelf de mond en beet op mijn lip. Natuurlijk, ik wil geeoon niet dat camp weer gaat drinken, maar ik wil ook niet dat hij verdrietig is. Drank zal het waarschijnlijk nirt helpen; maar onmogelijk dat ij hem dat wijs kan maken.
    '..camp; wees blij dat je zo'n domme vriendje als mij hebt.' Murmelde ik dan. En dat is waar; ik ben een sukkel.
    '..maar ik ga bij jullie zitten; en maar een fles en niet meer.. en- en-' merlin, ik lijk echt veel op mam nu.
    'Dat was alles..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^ Leo heeft meer flessen in petto of niet x'D en bedoeld George een fles alleen voor Camp of gedeeld? en gaan ze het nu drinken want bij Kealan & Jonah is het al donker (winter time uhhh :p) Dus rond/richting avond etn... of wilt George eerst avondeten?



    @ Linde Uhm.. misschien als je wat post laat ik... Kealan iets opener zijn... maar dat ligt eraan wat jonah doet..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ^ Leo heeft meer flessen in petto of niet x'D en bedoeld George een fles alleen voor Camp of gedeeld? en gaan ze het nu drinken want bij Kealan & Jonah is het al donker (winter time uhhh :p) Dus rond/richting avond etn... of wilt George eerst avondeten?


    @ Linde Uhm.. misschien als je wat post laat ik... Kealan iets opener zijn... maar dat ligt eraan wat jonah doet..


    Jup, Leo volgt geen regels :Y) en alleen een fles voor camp, georgr boeit niet hoeveel flessen leo drinkt x'D en sla de avibdeten maar over en je mag wel xelf weten wanneer xe gaan drinken xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jup, Leo volgt geen regels :Y) en alleen een fles voor camp, georgr boeit niet hoeveel flessen leo drinkt x'D en sla de avibdeten maar over en je mag wel xelf weten wanneer xe gaan drinken xq


    x'D ik durf het niet.. wat als ik Camp post en heeft Leo stiekem achter de deur gestaan en met de flessen x'D en knalpoker kaartjes? :p Of gaan ze in de Kamer van Hoge Nood doen? Of een verlaten klaslokaal??


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    x'D ik durf het niet.. wat als ik Camp post en heeft Leo stiekem achter de deur gestaan en met de flessen x'D en knalpoker kaartjes? :p Of gaan ze in de Kamer van Hoge Nood doen? Of een verlaten klaslokaal??


    Ik dacht eerdt ook naar de kamer van hoge nood, en dat ze daar de krat vol met flessen alcohol vinden :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik dacht eerdt ook naar de kamer van hoge nood, en dat ze daar de krat vol met flessen alcohol vinden :p


    Camp gaat echt dood vanavond van de drank of niet.. ik heb het gevoel dat Leo gaat zorgen dat het fataal voor Camp afloopt xd.. anders trekt Leo ze na mijn post mee omdat hij achter de deur gestaan heeft (A) met zijn knalpoker kaartjes :'D en dan trekt hij ze mee naar de kamer van Hoge nood :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Camp gaat echt dood vanavond van de drank of niet.. ik heb het gevoel dat Leo gaat zorgen dat het fataal voor Camp afloopt xd.. anders trekt Leo ze na mijn post mee omdat hij achter de deur gestaan heeft (A) met zijn knalpoker kaartjes :'D en dan trekt hij ze mee naar de kamer van Hoge nood :P


    Haha ja :'D Leo gaat de drank iverigens in george zijn mond gieten zodwt camelo vrij sp heeft en zo veel drank mogen en kunnen drinken, hoevel xe maar willen terwijl george whoopy en dronken bij kan staan x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha ja :'D Leo gaat de drank iverigens in george zijn mond gieten zodwt camelo vrij sp heeft en zo veel drank mogen en kunnen drinken, hoevel xe maar willen terwijl george whoopy en dronken bij kan staan x'D


    oh god.. dit gaat echt fataal aflopen... ik weet niet of George net zoals Fred is wanneer hij dronken is.. maar Camp is handtastelijk :'x Ach wie weet word het toch nog coma :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘..Campbell.. Ik- eh- dit kan niet Cam.. ik-’ Onzeker pulkte ik aan mijn nog steeds natte gewaad. Ondanks dat ik Georges gewaad weer droog getoverd had; had ik de puf niet om die van mij droog te maken- ook al was de risico dat ik daar infecties door zou krijgen groot. Misschien was dat ook wel mijn uiteindelijke doel gezien ik sinds Fred mijn blouse opentrok niet meer mezelf lichamelijk durfde te verwonden. Eigenlijk was het vreemd; hoe meer iemand mij pijn deed- hoe meer ik pijn ik mijzelf wilde doen.
    ‘..camp; wees blij dat je zo’n domme vriendje als mij hebt.. maar ik ga bij jullie zitten; en maar een fles en niet meer.. en- en- dat was alles..’ als een bevroren ijspegel bleef ik stil staan. Onzeker keek ik omhoog om weer omlaag te kijken. Nog nooit had ik iemand behalve Leo om weten te halen om iets te doen en dit was dan ook enorm vreemd. Langzaam en aarzelend legde ik mijn linkerarm om hem heen waar ik mijn lichaam voorzichtig tegen aan drukte terwijl mijn rechterarm beschermend langs mijn lichaam hing. Zachtjes streek mijn hoofd langs zijn borst waarbij ik mijn ogen sloot.
    ‘..Je bent niet dom. Je bent meer dan geweldig; je bent George.’ Murmelde ik zachtjes tegen zijn borst aan. Nog steeds na al die tijd heb ik nog geen minpunt aan hem kunnen vinden terwijl er aan mij meer dan duizenden zaten. ‘Ik hou van je, George.'


    Leo mag komen (‘;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    oh god.. dit gaat echt fataal aflopen... ik weet niet of George net zoals Fred is wanneer hij dronken is.. maar Camp is handtastelijk :'x Ach wie weet word het toch nog coma :Y)


    George zal dan dood gaan van schuldgevoel. Serieus :'o en weet je nog George @lindes rpg? Waarschijnlijkword hij net als hem x') maar wie weet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    George zal dan dood gaan van schuldgevoel. Serieus :'o en weet je nog George @lindes rpg? Waarschijnlijkword hij net als hem x') maar wie weet.


    Je weet dan dat Camp naja.. je kan wel dood gaan als het niet al te snel gebeurd want zijn maag moet dan leeggepompt worden... maar hij kan het overleven. Plijster is gewoon op de ziekenzaal in de school so x'D en nee ik weet niet wat je bedoeld met 'en weet je nog George @ lindes rpg?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Je weet dan dat Camp naja.. je kan wel dood gaan als het niet al te snel gebeurd want zijn maag moet dan leeggepompt worden... maar hij kan het overleven. Plijster is gewoon op de ziekenzaal in de school so x'D en nee ik weet niet wat je bedoeld met 'en weet je nog George @ lindes rpg?


    Bij @generation, lindes rpg werd george ook ooit dronken, waarschijnlijk word hij nu nrt als dat


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••