• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Pak een willekeurige pompoen, prop dat in de blender, shake het en tada; pompoenensap :Y)

    Ik denk dat je dat wel in de wizarding world of harry potter kunt drinken, net als boterbier :Y) maar geen kans dat ik daar ooit kom :p

    En George mag wel gewion standaard bkijven en een broodje kaas nemen ^^ hoewel ikzelf geen kaas lust :p het is zo droog :'o


    Auch ik moest laatst verplicht kazen proeven op school en serieus; ik ken geen EEN kaas die ik lekker vind. Ik heb wel eens jonge kaas op; maar dat is de enige dat ik dan een beetje lust.
    Mijn broer eet altijd kaas met Jam op brood. Dat vind ik zo ranzig- maar hij heerlijk. Boterbier schijnt namaakbaar te zijn in 'onze wereld' maar heel erg zoet. Ik eet geen zoet omdat ik dan last van mijn tanden krijg. (nee geen gaatjes hoor; want ik kom vaak bij de tandarts :Y) maar mijn tanden zijn gwn wat gevoelig ervoor.)
    Dus daarom zou ik het niet drinken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Auch ik moest laatst verplicht kazen proeven op school en serieus; ik ken geen EEN kaas die ik lekker vind. Ik heb wel eens jonge kaas op; maar dat is de enige dat ik dan een beetje lust.
    Mijn broer eet altijd kaas met Jam op brood. Dat vind ik zo ranzig- maar hij heerlijk. Boterbier schijnt namaakbaar te zijn in 'onze wereld' maar heel erg zoet. Ik eet geen zoet omdat ik dan last van mijn tanden krijg. (nee geen gaatjes hoor; want ik kom vaak bij de tandarts :Y) maar mijn tanden zijn gwn wat gevoelig ervoor.)
    Dus daarom zou ik het niet drinken.


    Ik vind kaas alleen lekker als het gesnolten is, verder niet :p en kaas met jam? Bah, wie lust dat :'o tenminste niemand die kaas lust. En eindelijk heb ik iemand gevonden die ook geen kaas lust; iedereen kijkt me vreemd aan als ik ze vertel dat ik geen kaas lust; eindelijk is er iemand die mij begrijpt :')

    En biterbier is idd namaakbaar. Voeger, nee echt, heel vroeger toen ik voor het eerst kennis maakte met boterbier in dr hp boeken, stapte ik de keuken in (merlin, gelukkig was er niemand thuis.) En aangezien ik niet wist hoe ik toeb met de pan om kon gaan, gooide ik een hele dtuk boter in het magnetron om het te laten smelten... wat dus na enkele secondes ontplofte (A) en wat ik verder deed herinnerr ik me niet meer xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Langzaam sloot ik mijn ogen toen ik zijn lippen op mijn wang voelde. ‘Wat het ook is, ik denk dat jouw kooktalent al genoeg zal zijn. Maakt me niets uit wat. Ook al geef je me een simpele wortel, dat het van jou komt is al genoeg.’ Voorzichtig opende ik mijn ogen weer waar ik maar aan mijn boek begon te frunniken. Ergens was ik enorm zenuwachtig of ik het wel goed gedaan had. Ik at eigenlijk nooit brood- ook thuis niet en de beleg ervan was dan ook vreemd te noemen. Graan soorten scheen slecht te zijn voor sporters zoals mij; iets wat ik niet meer was. Eigenlijk was haast alles een raadsel voor mij nog op Zweinsten; het manier van leven- lesgeven, de bekledingen tot aan de lesuren en tijdverdrijf tussendoor. Dan hadden we het nog niet eens gehad over huiswerk en de leerlingen. Ik mocht van geluk spreken dat Leo zo behulpzaam en vergevingsgezind was anders had ik na George zeker niemand.
    ‘En jij bent diegene die nog moet groeien Campbell Saunders; eet minstens een hapje brood… voor mij?’ geschrokken uit mijn gedachtes keek ik hoe George zijn broodjes en drinken had meegenomen dat hij tussen ons zetten. Gelukkig had ik op geen van alle bacon of spek gedaan of andere sterk misselijkmakende geuren omdat ik anders bang was er over heen te kotsen. Voorzichtig schudden ik mijn hoofd om het bord op zijn schoot te leggen zonder een kruimel te morsen om zijn arm met mijn linkerarm gevangen te nemen waardoor mijn pols gewoon rustig op de bank rustten- ver weg van George waarbij mijn hoofd ietwat hangerig tegen zijn arm plaatsen. ‘..Ik ben al zestien; dus middels uitgegroeid en daarbij moet ik wel aan mijn gewicht blijven denken he; zodat ik geen moddervet varken voor jou word.. het is niet alsof ik nog sport..’ fluisterde ik toch wat zachtjes terwijl ik op mijn lip beet. Eigenlijk voelde ik me nu helemaal nutteloos doordat ik niks meer had om mijn tijd te verdoen als in Zwerkbal; iets waar ik enorm bang voor was dat George dat binnenkort ook zou merken dat ik als oud vuil zoals nu in de bank hing. Ik zou toch eens aan Fred moeten vragen wat hij lekker vond op brood of iets; gezien George het blijkbaar niet wilden vertellen.
    ‘Daarnaast… zou ik mijn kookkunsten niet vertrouwen. Dus ik ben blij dat de huiselfen alle moeilijke werk voor mij gedaan hebben waardoor het gewoon kant en klaar op tafel lag..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik vind kaas alleen lekker als het gesnolten is, verder niet :p en kaas met jam? Bah, wie lust dat :'o tenminste niemand die kaas lust. En eindelijk heb ik iemand gevonden die ook geen kaas lust; iedereen kijkt me vreemd aan als ik ze vertel dat ik geen kaas lust; eindelijk is er iemand die mij begrijpt :')

    En biterbier is idd namaakbaar. Voeger, nee echt, heel vroeger toen ik voor het eerst kennis maakte met boterbier in dr hp boeken, stapte ik de keuken in (merlin, gelukkig was er niemand thuis.) En aangezien ik niet wist hoe ik toeb met de pan om kon gaan, gooide ik een hele dtuk boter in het magnetron om het te laten smelten... wat dus na enkele secondes ontplofte (A) en wat ik verder deed herinnerr ik me niet meer xq


    Omfg; x'D Hoe kan je nou weer boter laten ontploffen in een magnetron?! Door jou heb ik zin om het te maken maar Better Not. Want ik weer 100% zeker dat ik er last van ga krijgen x'D mijn handicap; zoetige dingen D'; maar ik vind vette dingen overigens ook zó goor- dus boterbier is niks voor mij ;'d maar ik denk sws dat het niet lekker ga zijn omdat je niet in Hogsmeade zit :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en plaatste ee bord op mijn schoot neer waar ik er even naar bleef staren, tot Campbell zijn arm om die van mij haakte en zijn hoofd er tegen aan liet rusten waar ik toch nog van glinlachte.
    ‘..Ik ben al zestien; dus middels uitgegroeid en daarbij moet ik wel aan mijn gewicht blijven denken he; zodat ik geen moddervet varken voor jou word.. het is niet alsof ik nog sport.. Daarnaast… zou ik mijn kookkunsten niet vertrouwen. Dus ik ben blij dat de huiselfen alle moeilijke werk voor mij gedaan hebben waardoor het gewoon kant en klaar op tafel lag..’
    Ik schudde met mijn hoofd en friemelde met mijn vrije hand wat aan het brood voordat ik er een kleine stukje van af trok.
    'Maakt niets uit; jij bracht het naar mij en daar gaat het om. Eh- Campbell, ik zat te denken.. lijkt- lijkt het je niet leuk om eens, ik weet niet 's nachts wanneer iedereen slaapt stiekem naar het zwerkbalveld te sluipen en daar weer eens wat te vliegen, alleen jij en ik. Net als vorig jaar, toen we elkaar voor het eerst ontmoette.' Stelde ik, ietwat twijfelend voor voordat ik gauw met mujn hoofd schudde en de stukje brood voor zijn gezicht duwde.
    'Ik bedoel; of het is een hap van deze brood nemen, voor mij, of je zegt ja op mijn voorstel.' Zei ik dan met een kleine grijns. Ik weet dat Campbell zwrrkballen nu heel erg moeilijk vind, maar ik wil hem helpen om de oude plezier weer terug te krijgen. Om eens gewoon vrij te kunnen vliegen zonder toeschouwers en mensen die schreeuwen naar hem. Want dat wilde hij vorig jaar ook wel, vandaar dat hij met mij mee naar het zwerkbalveld kwam.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Maakt niets uit; jij bracht het naar mij en daar gaat het om. Eh- Campbell, ik zat te denken.. lijkt- lijkt het je niet leuk om eens, ik weet niet ’s nachts wanneer iedereen slaapt stiekem naar het zwerkbalveld te sluipen en daar weer eens wat te vliegen, alleen jij en ik. Net zoals vorig jaar, toen we elkaar voor het eerst ontmoette. Ik bedoel; of het is een hap van deze brood nemen, voor mij, of je zegt ja op mijn voorstel.’ Even keek ik naar het akelig stukje brood wat voor mijn gezicht hing voordat ik weer overeind ging zitten om mijn handen allebei op mijn schoot te leggen waar ik met mijn linker stiekem in mijn buik porde, waar ik naar staarde. Ik snap heus wel waarom George over sporten begint; ik was niet zo mooi mager als iedereen hier en eigenlijk had ik veel eerder weer met sporten moeten beginnen; zoals hardlopen of iets en misschien kon ik hem zo verrassen; als hij het nog met me vol hield.
    ‘…Ik heb nog veel huiswerk; maar ik denk dat Fred, Leo of al je andere vrienden of familieleden het ook wel leuk vinden om dat met je te doen..’ zei ik toch wat ontwijkend waarbij ik maar naar het portret gat staarde alsof die me zou helpen. ‘Maar; ik snap wat je bedoeld- en ik zal weer gaan sporten; ik- ik haal wel je boeken zodat jij rustig verder kan eten.’ Abrupt stond ik op waar ik hem op de bank achter liet om naar de slaapzalen te lopen waar direct mijn blik viel op de slechts een gevulde bed. ‘..Het is al kwart over acht- Leo. Wil je niet naar de les want dan meld ik je wel ziek?’ zachtjes liep ik naar Georges nachtkastje waar ik zijn boeken uitviste en op zijn bed legde waarna ik naar mijn nachtkastje liep. Het scheelde dat we vandaag veel blokuren hadden waardoor ik niet al te veel boeken mee hoefde te sjouwen maar toch was de drukkende beweging op mijn rechter pols enorm zwaar van deze boeken wat ik maar negeerde door op de binnenkant van mijn wang te bijten.


    Anders is Leo zo alleen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    '…Ik heb nog veel huiswerk; maar ik denk dat Fred, Leo of al je andere vrienden of familieleden het ook wel leuk vinden om dat met je te doen.. Maar; ik snap wat je bedoeld- en ik zal weer gaan sporten; ik- ik haal wel je boeken zodat jij rustig verder kan eten.'
    '..eh,' murmelde ik maar, hoewel de rest niet kwam toen Campbell op ging staan en de trap op beende waardoor ik alleen achterbleef. Ietwat teleurgesteld keek ik nog naar de trap voordat ik weer naar mijn handen ging staren.
    'Oh..' murmelde ik nog zachtjes waarna ik naar het vlammetje bleef staren voordat ik ook op ging staan en als een straatkat, zoals gewoonlijk, Campbell dr trap op volgde en de slaapkamers binnen liep waar ik Leo op zijn bed zag zitten.
    '..zo laat al?' Hoorde ik hem mompelen. Ik negeerde Leo en liep terug naar Campbell toe die mijn boeken op mijn bed neergezet had en nu zijn boeken in zijn handen hield die ik uit zijn handen trok.
    'Dat bedoelde ik niet Camp. Ik dacht gewoon.. dat je er misschien wat aan kon wennen; weer op het veld staan.. en dat het misschien wel leuk zou zijn ook nog. Maar ik snap het wel, als je niet wilt gaan. Dus hoef je echt niet te liegen.' Zei ik nog met een glimlach voordat ik zijn boeken naast die van mij legde en mijn armen spontaan rond zijn middel gooide waarna ik hem wat naar mij toe trok.
    'En je hoeft echt niet te gaan sporten; je bent al knap, sterk en lief genoeg.'
    'Uhum,' hoorde ik Leo plotseling kuchen waardoor ik Campbell losliet en een glimlach naar Leo wierp.
    'Oh, heei Leo.' Begroette ik hem dan en liep langs zijn bed heen im de dekens van hem af te trekken waardoor hij mij jammerend aankeek.
    'Kom op, Leo. Het is vrijdag, bijna weekend.' Stelde ik hem nog gerust.

    Ik heb gekeken en 17 november 1995 komt idd op een vrijdag uit :') en het spijt mr, maar ik eilde niet datcampbell zou denken dat george wilde dat camp af xou vallen of zo :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    '..nee- nee.' Hij sluit zijn ogen en ik glimlach een beetje. 'Ga- ga jij maar naar les.. ik kom zo wel naar beneden.' Daarna slaat hij zij armen om me heen zodat ik als ik dat zou willen niet eens weg zou kunnen.
    'Merlin, alsof ik liever naar een les zou willen gaan dan hier blijven... Ik haal dit jaar toch niet, maar dat maakt me niet uit, want George haalt zijn diploma vast wel en dan kunnen we samen een fopwinkel beginnen zoals we altijd al wilden. En dan duurt het nog twee jaar tot jij afgestudeerd bent en dan kan jij ook bij ons komen wonen.' Ik glimlach als ik denk aan mijn toekomst.
    'En dan gaan we natuurlijk ook trouwen, hè? Hoewel ik denk dat we George beter maar niet mee moeten laten plannen, aangezien hij de meest rare ideeën heeft. En mam natuurlijk ook niet, want die raakt dan helemaal in de stress. Maar Bill en Charlie willen vast wel helpen,' zeg ik terwijl ik hem in zijn buik prik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘..zo laat al?’ toch lichtelijk geamuseerd keek ik hoe hij naar mijn mening; verstrooid omhoog kwam zitten in zijn bed tot uit het niets het gewicht uit mijn armen verdween waardoor ik snel naar de grond keek waar ik in plaats van al mijn oude versleten boeken op de grond zag vallen; overgenomen werden door een paar armen.
    Geschokt keek ik op; precies in Georges gezicht waar toch nog een glimlach op prijkte.
    'Dat bedoelde ik niet Camp. Ik dacht gewoon.. dat je er misschien wat aan kon wennen; weer op het veld staan.. en dat het misschien wel leuk zou zijn ook nog. Maar ik snap het wel, als je niet wilt gaan. Dus hoef je echt niet te liegen.' Stilletjes keek ik toe hoe hij mijn boeken naast die van hem op zijn bed legde voordat zijn armen uit het niets rond mijn middel gleden waar hij me dichter naar mij toe trok. Zachtjes slikte ik terwijl ik mijn rechterpols beschermend achter mijn rug hield terwijl mijn linkerpols een kleine propje van zijn shirt maakte. 'En je hoeft echt niet te gaan sporten; je bent al knap, sterk en lief genoeg.' Mijn hoofd balanceerde fijn tegen zijn borst die continu zoals eb en vloed heen en weer bewoog door zijn hart tot Leo zich bruut er tussen wurmde. ‘Uhum.’ De prop die ik gemaakt had van Georges shirt verdween uit mijn hand waarbij George naar Leo’s bed liep. ‘Oh, heei Leo.’ Voordat ik er erg in had trok George Leo’s dekens weg waardoor Leo’s pyjama zichtbaar werd. Ik had hem werkelijk nog nooit in zijn pyjama gezien dus het was even nogal een raar beeld. Hoewel George altijd in een pyjama begon; gebeurde het zelden dat hij wakker werd in zijn totale kostuum gezien ik altijd zijn pyjama shirt van hem stal zodat ik dichter bij hem kon zijn. En ergens was dat zijn schuld; of meer die van zijn moeder en vader omdat zij hem zo onweerstaanbaar heeft gemaakt.
    ‘Kom op, Leo. Het is vrijdag, bijna weekend.’ Even keek ik hoofdschuddend toe voordat ik toch wat ongemakkelijk aan de Weasley trui pulkte waar een C op stond. Ik droeg hem onwijs vaak sinds ik het gekregen heb omdat ik zelf niks warms had. Ik denk dan ook dat ik hem vaker heb gedragen middels dan al mevrouw Weasleys zonen samen; inclusief haar dochter. Akelig en licht geneerd draaide ik me om waar ik de trui uit deed en ik slechts gehuld werd door de blouse en de hogwarts shirt die verplicht waren; maar bij lange na niet warm genoeg waren waardoor de kou al veels te gauw mijn lichaam betrad wat mij als een ijsblokje bij de boeken liet staan. ‘Komop Leo; we hebben voor het eerst een nieuwe les- waarzeggerij?’ vroeg ik toch wat aarzelend. Weer een van de vele lessen die ik nooit gehad had op Klammfels. Wel had ik het vermoeden dat het extreem saai zou worden net zoals de astronomie lessen. We hadden middels een paar keer op de astronomietoren dingen moeten tekenen en terwijl iedereen druk bezig was; zat ik iedere keer in Georges armen omdat ik moeite moest doen om niet in slaap te vallen wat betekende dat ik tussen slaap en wakker ergens in zat. Ik kon dan ook niks vinden tussen al die fonkelende sterren en manen.
    ‘..En ik heb geen flauw idee waar de lokaal is dus ik heb een van jullie heel hard nodig. Net zoals ik iemands brein nodig heb. Ik had al in de boek gekeken maar ik begrijp nu al niks van het onderwerp. Ik bedoel hoe kan iemand wat zien in iemands theebladeren en een doorzichtige bol als daar nooit iets in kan zitten?’

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 17:52 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je kan met Kealan posten (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik weet niks met Kealan D'; en ik ga zo roxanne posten even een momentje want ik moet eerst ff wat anders afmaken


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké, veel succes ermee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    ‘Merlin, alsof ik liever naar een les zou willen gaan dan hier blijven... Ik haal dit jaar toch niet, maar dat maakt me niet uit, want George haalt zijn diploma vast wel en dan kunnen we samen een fopwinkel beginnen zoals we altijd al wilden. En dan duurt het nog twee jaar tot jij afgestudeerd bent en dan kan jij ook bij ons komen wonen. En dan gaan we natuurlijk ook trouwen, hè? Hoewel ik denk dat we George beter maar niet mee moeten laten plannen, aangezien hij de meest rare ideeën heeft. En mam natuurlijk ook niet, want die raakt dan helemaal in de stress. Maar Bill en Charlie willen vast wel helpen.’
    Hij prikte in mijn buik waardoor mijn ogen weer openschoten en ik Fred met een glimlach aankeek.
    ‘nog maar twee jaar.’ Murmelde ik dan zachtjes en keek weer weg.
    ‘..gaat George het wel goed vinden.. ik bedoel, hij zou nog een aanzoek doen bij Campbell en als hij nou ja zegt, denk ik dat George hem ook naar jullie winkel gaat sleuren.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen bij de gedachtes dat we met z’n vieren in een winkel zouden wonen. Is een beetje apart, maar alles is beter dan nog steeds bij mijn ouders wonen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Komop Leo; we hebben voor het eerst een nieuwe les- waarzeggerij? ..En ik heb geen flauw idee waar de lokaal is dus ik heb een van jullie heel hard nodig. Net zoals ik iemands brein nodig heb. Ik had al in de boek gekeken maar ik begrijp nu al niks van het onderwerp. Ik bedoel hoe kan iemand wat zien in iemands theebladeren en een doorzichtige bol als daar nooit iets in kan zitten?’
    Ik draaide me weer om en keek Campbell wat lachend aan voordat ik naar mijn bed toe liep en mijn boeken in mijn tas gooide waarna ik Campbell zijn boeken oppakte.
    ‘kom je; Leo, of zit je lekker daar? Als je wilt kan ik in mijn hutkoffer speuren naar een van onze snoepjes zodat je lekker bij Madama Plijster kan gaan liggen. Want.. straks hebben we Waarzeggerij; eerste les.’
    Leo liet een kreun voordat hij ook op ging staan en voor zijn hutkoffer neer knielde.
    ‘ik kom zo; tenminste kan ik nog wat slapen bij haar les. Wat erg dat we geen professor kist hebben vandaag..’
    Ik grijnsde wat voordat ik naar Campbell zijn hand greep en hem naar de deur toe begeleidde.
    ‘maandag ochtend hebben we hem. Is dat ook een pretje; je kunt het zien als een uurtje uitval.’
    Leo begon wat te lachen voordat hij zijn schoolgewaad uit zijn hutkoffer haalde en ‘mag ik nu wat privacy,’ murmelde waarna ik met mijn hoofd knikte en Campbell mee de leerlingenkamer uit trok, samen met mijn tas over mijn schouder en al zijn boeken voor vandaag die ik moeizaam in mijn andere arm hield terwijl het beetje bij beetje naar beneden gleed. En ja hoor, toen we in de leerlingenkamer stonden, gleden de boeken onder mijn arm vandaan waardoor ik Campbell met een zucht losliet om voor de boeken neer te knielen en het rustig weer op elkaar stapelde.
    ‘een tas kan ook wel van pas komen; Camp. Misschien kunnen we in het weekend naar Zweinsveld gaan en er eentje voor je zoeken; hoef je het tenminste niet de hele dag naar de lessen toe te sjouwen.’ Stelde ik met een glimlach voor voordat ik omhoog, naar Campbell keek en een glimlach naar hem toe wierp, tot mijn ogen op een soort blauwe striem langs zijn pols viel die er slapjes bij stond. mijn glimlach verdween wat en hoewel ik wilde vragen wat de blauwe striem was, tilde ik de boeken moeizaam weer op en keek Campbell rustig aan. Beter begin ik er niet te snel over; net als altijd.
    ‘Camp; voel je je goed vandaag?’ vroeg ik dan maar, met een glimp van twijfeling in mijn stem.

    George komt er wel achter joh ;’)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    hmmm ik vraag me af wat er erger is; een boze George of Viktor :'x maar er gaat zo en zo geen ruzie tussen die twee komen want Camp gaat 'het' niet aan George vertellen en schakelt eerder Leo in dan George. Leo is eenmaal net een boom; je kan er tegen praten zonder dat het oordeelt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya