• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ralf komt naast me zitten en ik glimlach een beetje. '..zullen we- of wil je nog wat zitten?' vraagt hij zachtjes.
    'Hmm, het volgende uur is nog niet bezig, dus we kunnen nog even blijven zitten. Midden in de les binnenstormen geeft je geen goede reputatie, dat kan ik je beloven,' zeg ik met een grijns.
    'Dus we hebben nog een tijdje. Is er iets wat je wil doen, of blijven we hier gewoon zitten... Met zijn tweeën?' vraag ik. 'Behalve als je dat natuurlijk niet wilt. Of je gewoon wilt... Zitten,' voeg ik er snel aan toe, hoewel mijn hoofd rood kleurt door mijn woorden.

    Kort, sorry. Ik kon niks meer bedenken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    dat is waar ook; Ralf is bescheiden en onschuldig terwijl Campbell een soort gewoonte heeft om naar George zijn biceps te staren x'D


    Hee D'; Respect voor Campje hoor.! Ik bedoel- het verschil is dat Camp die dingen nooit zal krijgen zoals George door zijn sexchange daarnaast is Camp ook een jaartje ouder dan Ralf dus alles kan nog gebeuren... muhahaha >;'D

    Overigens in jouw post; B. Is George Camp aan het vermoorrden door op hem te zitten x'D je weet dat hij een ondergewicht heeft en George groot en wel breed is (niet dik) maar wel breed is :p dus dat daar gewicht in zit 'x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik erger me echt zo erg aan een foto van een Fc in de andere topic.. Iedere keer als ik er op klik en ik zie die GIF dan denk ik %&$@! sorry ik erger me zo aan en ik kan niet wachten totdat ze de topic gestopt is T.T ze is alleen té actief naar mijn zin.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wie is het? Nu Ben ik nieuwsgierig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ^Scarlett May Adams. laatste post. Zo'n irritante GIF idk ik erger me zo er aan T.T iedere keer als ik op de topic druk zie ik haar. Wanneer dan ook :< en wtf Fred Jr heeft ons weer genegeerd D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    JA, inderdaad. Ik heb een plan met Roxius en ik wil het heel graag uitdoen D:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    (...)

    Hee D'; Respect voor Campje hoor.! Ik bedoel- het verschil is dat Camp die dingen nooit zal krijgen zoals George door zijn sexchange daarnaast is Camp ook een jaartje ouder dan Ralf dus alles kan nog gebeuren... muhahaha >;'D

    Overigens in jouw post; B. Is George Camp aan het vermoorrden door op hem te zitten x'D je weet dat hij een ondergewicht heeft en George groot en wel breed is (niet dik) maar wel breed is :p dus dat daar gewicht in zit 'x'D


    De k niet dat hij met zijn volle gewicht op hem ligt x') alleen een beetje in het sneeuw drukken zodat hij nietoo kan staan tot Geirgr zijj jjasje aan hem kan geven (flower)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    De k niet dat hij met zijn volle gewicht op hem ligt x') alleen een beetje in het sneeuw drukken zodat hij nietoo kan staan tot Geirgr zijj jjasje aan hem kan geven (flower)


    Oh ik dacht zat hij op hem met zijn volle gewicht x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    JA, inderdaad. Ik heb een plan met Roxius en ik wil het heel graag uitdoen D:


    Omfg wil je ze nou shippen of wat is er aan de hand want ik snap je niet meer D'; Ik vind ze eigenlijk wel shipbaar...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Omfg wil je ze nou shippen of wat is er aan de hand want ik snap je niet meer D'; Ik vind ze eigenlijk wel shipbaar...


    Uhm, een beetje. Maar Campius gewoon meer. Nope. Als ik Colton als fc had gebruikt waarschijnlijk wel :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Hmm, het volgende uur is nog niet bezig, dus we kunnen nog even blijven zitten. Midden in de les binnenstormen geeft je geen goede reputatie, dat kan ik je beloven, Dus we hebben nog een tijdje. Is er iets wat je wil doen, of blijven we hier gewoon zitten... Met zijn tweeën? Behalve als je dat natuurlijk niet wilt.'
    Ik trok mijn wenkbrauwen aan en keek Fred eat schuin aan en zag hem wat rood kleuren; waardoor ik mijn glimlach onmogelijk kon onderdrukken.
    'Of je gewoon wilt... Zitten,'
    'Eh..' murmelde ik en trok mijn benen tot aan mijn borstkas op waarna ik mezelf dieper in het bank drukte, alsof ik op deze manier zo uit het niets kon verdwijnen.
    'Ik- ik zit nog wel hier. Je mag wel eerder naar les gaan, eh- we hebben toch verschillende lessen..' zei ik en bleef maar naar het open haardvuur kijken die wild aan het flikkeren en dansen was.
    'Of we kunnen naar buiten; als je wilt. Wie weet tot wanneer al dat sneeuw daar nog zal blijven liggen.' Stelde ik twijfelend voor en perste een glimlach tevoorschijn.


    Do you want to create a snowman?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Met een klap voelde ik hoe een sneeuwbal recht op mijn achterhoofd belanden en kapot brak wat me even aan mijn achterhoofd deed wrijven terwijl ik haastig me een weg door de sneeuw deed banen. ‘Campbell Saunders; of je pakt deze jas, of we zullen strijden tot de zon ondergaat!’ snel schudden ik mijn hoofd wat me nog harder liet rennen en de steken in mijn zij verergerde tot ik abrupt in de sneeuw gedrukt werd. Met een doffe klap belanden ik in de sneeuw waardoor mijn trui en schoolkledij meteen doordrenkt werd door kou en nattigheid.
    ‘…Georgeee.’ Kreunde ik zachtjes terwijl hij genadeloos boven mij hing waar ik hem zag klappertanden. ‘i-ik w-wil niet dat je h-het koud krijgt, C-Campbell S-s-saunders, d-dus pak deze jas o-o-of we zullen hier samen d-dood vriezen. Het e-een of het ander.’ In plaats van te antwoorden liet ik mijn koude, trillende handen naar zijn rits gaan waar ik met moeite de rits omhoog trok voordat ik zachtjes onder hem iets overeind kwam gezien hij tot mijn geluk niet op mij zat of lag waar ik even op zijn ooghoogte kwam en een gefaalde poging deed om een kus op zijn lippen te drukken. Zachtjes deed ik zijn kraag wat omhoog voordat ik het laatste stukje onder hem vandaan schoof om wankelend overeind te komen. Mijn middels rode handen van de kou zetten ik even op zijn schouder door het zachte gehijg wat mijn mond verliet. Uit het niets liet ik hem weer los om weer door te rennen tot ik weer het vertrouwde gladde meer onder mij voelde; wat ik net zoals vorig jaar niet gezien had en met een flinke harde klap over het ijs vloog. Pijnlijk schuurde mijn lichaam langs het laag ijs en nu besefte ik weer hoeveel hekel ik er wel niet aan had. Gelukkig had je in Bulgarije vrij weinig meren waardoor de kans dat je zo hard op je gezicht zou vallen nihil was. Angstig bleef ik op het ijs liggen waar ik mijn afgekloven nagels pijnlijk in boorden. Een pluspunt voor George; hij kon me makkelijk zo bekogelen met ijsballen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell; pak dat jas gewoon, alsjeblieft >:')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Campbell; pak dat jas gewoon, alsjeblieft >:')


    He rather freeze to death.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    He rather freeze to death.


    Dan is dit een oorlog.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••