• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Ja sorry; maar Fred Jr idk ze reageert niet vaak en soms post ze alleen Luke en niet Fred jr dus als ik gepost heb mag jij haar wel bedreigen x'D ze heet Bain of Miriam.


    Oké, ik zal het doen. Maar ik zal haar niet vermoorden (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Oké, ik zal het doen. Maar ik zal haar niet vermoorden (A)


    Haha; alsof jij je in kan houden om iemand niet pijn te doen :'D jij bent wel zo'n mini serial-killer :'D jij bent Matt en dan is Miriam nu momenteel Jackson :'D
    en dan ben ik.... Stiles ^^ en Sphinx is Scott :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik denk eerlijk gezegd dat al de studenten die de eerste uur Hagrid hebben, allemaal nog steeds in hun bed liggen.’ Met dat voelde ik plotseling een gewicht over mijn schouders vallen en even dacht ik dat George een berg sneeuw op mij liet vallen; waar de stof te warm voor was. Aarzelend keek ik omhoog naar George waar ik zíjn jas rond mijn schouders lag waar hij een beetje meer naar mij toe schuifelde zodat hij zelf niet bevroor.
    ‘Zo hebben we het allebei warm.’ Schuldig keek ik naar onderen. Hij moest niet kou leiden alleen omdat ik geen jas had. Dat is mijn eigen schuld. Alleen ik hoefde daar gestraft onder te worden.
    ‘Maar niet voor lang tenminste. Ik bedoel, zo zonde van al dat sneeuw die om ons heen ligt maar niet mee gedaan word.’ Met dat zag ik het vrijbriefje om onder zijn jas vandaan te glippen en het over zijn schouders heen te gooien waar ik van hem wegrenden en enkel alleen struikelde over de veels te grote berg sneeuw waardoor ik naar sneeuw hapte voordat ik bibberend overeind kwam om weer een weg te banen door de sneeuw omdat ik ongewild toch ergens bang was voor Georges furie. Hij mocht dan wel een beuker zijn; maar gooien kon hij uitstekend waardoor je haast zou denken dat hij een chaser was. Ik had dan zelf het geluk dat ik jong heb leren zwerkballen waardoor ook ik een tijdlang chaser functie beoefend heb. Alleen ik was beter als zoeker. Snel rolde ik met bibberende handen een paar sneeuwballen die ik maar naar George gooide waar ik eigenlijk meteen medelijden met hem kreeg. Maar ik wist zeker dat hij net zoals laatst een immens berg sneeuw op mij zou gooien waardoor ik tot op de bot bevroren was waardoor ik direct weer een poging slaagde mezelf door de kou en sneeuw een weg te banen.


    Camp = nu erg bang voor George xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha; alsof jij je in kan houden om iemand niet pijn te doen :'D jij bent wel zo'n mini serial-killer :'D jij bent Matt en dan is Miriam nu momenteel Jackson :'D
    en dan ben ik.... Stiles ^^ en Sphinx is Scott :'D


    Wie is dan Allison? Ik moet toch wel iemand hebben om te stalken?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Wie is dan Allison? Ik moet toch wel iemand hebben om te stalken?


    haha :'D uhmm... dat is.. mijn kat Pumpkin ;'D die is ook Ninja.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    haha :'D uhmm... dat is.. mijn kat Pumpkin ;'D die is ook Ninja.


    Mijn hond is een lui beest dat altijd maar in zijn mand ligt of rond rent. En blaft. Maar hij is wel heel erg schattig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Mijn hond is een lui beest dat altijd maar in zijn mand ligt of rond rent. En blaft. Maar hij is wel heel erg schattig.


    Ik ben opgegroeid met een Duitse Herder maar toch haat ik honden; vooral als ze blaffen. Enge beesten. Ik woon dus bij allemaal boerderijen en die honden rennen je altijd achterna en willen in je been bijten omdat ze hun territorium 'verdedigen' maar het is gewoon de fietspad of rijweg... irritante beesten :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik ben opgegroeid met een Duitse Herder maar toch haat ik honden; vooral als ze blaffen. Enge beesten. Ik woon dus bij allemaal boerderijen en die honden rennen je altijd achterna en willen in je been bijten omdat ze hun territorium 'verdedigen' maar het is gewoon de fietspad of rijweg... irritante beesten :<


    Mijn hond is heel klein en schattig en hij bijt nooit. Maar ik vind katten ook leuker, alleen is mijn vader allergisch voor katten, dus mag ik geen kat. ):


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Waarom zou hij het niet goed vinden? Hij vindt je heel aardig hoor en als Campbell bij ons mag wonen dan mag jij ook zeker bij ons wonen. We kunnen anders ook allebei een ander huis nemen en wel samenwerken in de winkel. Dus wees niet bang, het komt wel goed. Wil je nog naar de les of niet?'
    Ik knikte zachtjes met mijn hoofd waarna ik mezelf overeind trok en mijn blik wat langs de bedden liet gaan.
    ‘nog twee jaar; Merlin Fred.’ Murmelde ik en begon zachtjes te lachen.
    ‘we- we maken nu al plannen. Straks gebeurd en nog wat of- of gaat er wat mis waardoor al deze dromen en plannen de water in zullen vallen.’
    Ik keek Fred weer aan, voor even maar voordat ik uit mijn bed krabbelde en aan mijn grijze pyjama begon te plukken.
    ‘ga jij maar alvast naar beneden..?’ vroeg ik wat onzeker en knielde vervolgens voor mijn hutkoffer neer die ik open trok en wat aan de schoolgewaad friemelde die bovenop lag. Hoewel we al haast een jaar, meer dan dat zelfs iets met elkaar hebben, voel ik me alsnog wat ongemakkelijk om me vlak voor hem aan te kleden. Nou ja, uitkleden dan. Zo heeft hij mij ook nooit.. eh- netjes gezegd; half zonder kleding gezien en ik hem ook niet, en liever wil ik dat ook zo houden. En liever wil ik dat Fred dat ook zo met andere personen houd.


    dat is waar ook; Ralf is bescheiden en onschuldig terwijl Campbell een soort gewoonte heeft om naar George zijn biceps te staren x'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    ‘hij glipte onder mijn jas vandaan om het nog netjes over mij heen te gooien voordat hij zich een weg door het sneeuw baande.
    ‘Camp; Het was maar een grapje!’ riep ik hem nog achterna en beende hem achterna, maar werd tegengehouden door de sneeuwbal die naar mijn richting vloog en in mijn gezicht uit elkaar spatte. Met een kleine kreet hield ik mijn handen voor mijn gezicht en probeerde al het sneeuw weg te vegen voordat ik nog net Campbell weg zag rennen en hem achterna snelde en nam even halt om voor het bergje sneeuw neer te knielen en een sneeuwbal maakte. Nog even wierp ik een blik naar Campbell toe voordat er een speelse grijns rond mijn lippen sierden en ik de sneeuwbal naar Campbell gooide, recht tegen zijn achterhoofd aan.
    ‘Campbell Saunders; of je pakt deze jas, of we zullen strijden tot de zon ondergaat!’ riep ik hem na voordat ik hem weer achterna rende en letterlijk naar hem toe sprong om hem bij zijn schouders de sneeuw in te duwen, met mij bovenop hem en al gauw begon ik te klappertanden, maar kon mijn grijns natuurlijk niet onderdrukken. Net als zijn plukjes haren waar nog witte sneeuwvlokken in rustten, die ik zachtjes voor zijn ogen vandaan haalde.
    ‘i-ik w-wil niet dat je h-het koud krijgt, C-Campbell S-s-saunders, d-dus pak deze jas o-o-of we zullen hier samen d-dood vriezen. Het e-een of het ander.’


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ik post en iedereen gaat plotseling offline D':

    verklaarbaar. ik ben denk ik hier de enige die vandaag geen school heeft :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik heb ook geen school :Y)
    Alleen moest ik huiswerk maken en vanalles doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    - dubbelpost

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 14:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    ‘Nog twee jaar; Merlin Fred.’ Hij begint zachtjes te lachen. ‘We- we maken nu al plannen. Straks gebeurd en nog wat of- of gaat er wat mis waardoor al deze dromen en plannen de water in zullen vallen.’ Hij staat op en ik glimlach een beetje. ‘Ga jij maar alvast naar beneden..?’
    Hij staat daar ongemakkelijk terwijl hij aan zijn gewaad plukt. Ik wil iets zeggen, maar ik weet niet wat, dus knik ik en sta ik ook op. Voor ik wegloop kus ik hem nog snel even op zijn wang en daarna loop ik de kamer uit.
    De slaapzaal is leeg, dus kleed ik me snel om en ren ik naar de leerlingenkamer, waar ik op een bank ga zitten en naar buiten staar. Ralf leek me echt weg te willen hebben, hoewel ik hoop dat ik het verkeerd gezien heb.
    Ik heb helemaal geen zin om naar de les te gaan, om weer allemaal dingen aan te horen die mij niks boeien. Het liefst zat ik helemaal niet meer op school en kon ik doen wat ik wilde, wanneer ik dat wilde. Maar dat kan niet, want ik moet naar school.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Tot mijn opluchting knikte hij met zijn hoofd en verlirt de slaapkamers waardoor ik alleen overbleef. Gauw pakte ik mijn school gewaad op die ik op mijn onopgemaakte bed legde om mijn pyjama vervolgend uit te trekken die ik terug naar mijn hutkoffer wierp en mijn schoolgewaad vliegensvlug aandeed. Ik maakte mijn bed niet eend op en ik pakte mijn tas die ik mee terug naar de leerlingenkamer sleurde, waar ik Fred al vererop op het bank zag zitten en glinlachte zachtjes.
    'Heei Ralf!'
    Geschrokken keek ik om, om erachter te komen dat Anna achter mij stond en draaide me weer gauw om.
    'Gaat het al een beetje?'
    Ik draai me weer naar haar om en knikte verward met mijn hoofd.
    'Waarom zou het niet gaan?' Vroeg ik aan haar waarna ze wat begon te lachen.
    'Zo te zien ben je niet eens verdrietig; ik dei het toch, dat er nooit iets echts tussen jou en Fred kom gebeuren.'
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en schudde wat met mijn hoofd.
    'Fred en ik zijn weer bij elkaar?'
    '..eh- wat?'
    'Ja, ik weet ook niet hoe dat gebeurde, maar het is gebeurd.'
    Ik glimlachte zachtjes voordat ik me omdraaide en richting Fred toe liep.
    'Ralf; je weet dat hij je nooit echt gelukkig kan maken he; of niet?' Hoorde ik haar nog murmelen, die ik negeerde en naast Fred op het bank kwam zitten.
    '..zullen we- of wil je nog wat zitten?' Vroeg ik dan zachtjes.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••