• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je wilt niet weten hoe ongeduldig ik begin te worden op de aanzoek van George. Puur door camp zijn laatste zinnetjed hier.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Ik voelde Camobell zijn hand om die van mij sluiten waar ik er even naar staarde en een glimlach tevoorschijn perste.
    ‘Mijn beste jongen; ik zal hier geen les geven als mijn innerlijk oog niet door vele testen juist is gebleken. Ik zag al weinig aura bij u; meneer Weasley, dus ik had ook niks anders dan uw onbegrip verwacht. Maar wat mijn oog ziet; is zelden fout..’
    Ik keek weer oo naar haar, haast vloekend toen ze ook opstond en terug naar haar bureau op, maar mijn blik verzachtte al snel toen Campbell zijn hoofd terug tegen mujn schouder aan legde.
    ‘…We zullen wel zien. We hebben het hier al eerder over gehad dat ik vroeg zou sterven; dus is niet echt zo groot; George. Maak je maar niet ongerust. Ik blijf heus wel leven tot aan het eind van het schooljaar.. en daarna zouden onze wegen toch weer scheiden. Dus je hebt niks te vrezen..’ hij drukte een kus op mijn kaak, waar ik niet eens oo lette en ik schudde wat met mijn hoofd.
    'Doe niet zo dom; Camp. Natuurlijk scheiden onze wegen niet.. hoewel je volgend jaar wellicht een zware tijd zal ondergaan; je kan nog altijd met mij mee naar huis als je het wilt. Mam zou het niet erg vinden,' loog ik vlekkeloos en glimlachte zachtjes.
    'En hou je mond over het blijven leven tot de einde van het schooljaar. Dat zeg niet dat ik niets te vrezen heb; deze ene zinnetje maakt me juist doodsbang.' Zei ik voordat ik ook mijn eigen ogen sloot, deed alsof we niet in de klaslokaal zaten. Hoewel ik wist dat studenten ons nu aan het aanstaren waren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het is nog lang geen schoolfeest; dus je moet je urges maar in houden x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Het is nog lang geen schoolfeest; dus je moet je urges maar in houden x'D


    Argh, ik wil camp laten zien dat george hem echt niet zo makkelijk los gaat laten :'o meneer teddy gaf xo tr zien geen nut :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Doe niet zo dom; Camp. Natuurlijk scheiden onze wegen niet.. hoewel je volgend jaar wellicht een zware tijd zal ondergaan; je kan nog altijd met mij mee naar huis als je het wilt. Mam zou het niet erg vinden.’ Nutteloos schudden ik mijn hoofd bij zijn woorden. Als eerste denk ik dat zijn moeder me liever laat opeten in een bad vol haaien dan dat ze mij steeds moet zien; ten tweede wilde ik niet dat Georges familie in de problemen zou komen en ten derde wilde ik George afsluiten met een goede herinnering en niet met een gebroken hart.
    ‘En hou je mond over het blijven leven tot de einde van het schooljaar. Dat zeg niet dat ik niets te vrezen heb; deze ene zinnetje maakt me juist doodsbang.’ Zachtjes liet ik hem los en haalde ik mijn hoofd van zijn schouder af om zijn boek in zijn tas te doen die ik maar over mijn schouder heen sloeg om mijn eigen stapel maar tegen mijn lichaam te drukken die ik verder omklemden met mijn linkerhand terwijl ik pijnlijk met mijn rechter George omhoog trok om hem mee de weeïge lokaal uit te sleuren voordat ik; ‘Míjn leven is te kort om slechts in een waarzeggerij lokaal weg te rotten..’ als verklaring gaf aan Zwamdrift waarbij ik George meetrok om maar gokkend hem door de gangen te trekken tot ik uit puur geluk de Gryffindor leerlingenkamer vond waar ik de spullen op een willekeurig tafeltje neergooide gezien mijn rechterpols immens pijn ging doen. Even liet ik George los om naar de slaapzalen te lopen waar ik de warme weasley trui aantrok om de weasley trui van George te pakken en zijn jas die ik naar beneden sleurden en hem aangaf. ‘Omdat buiten leuker is dan in een extreem geparfumeerde lokaal te zitten..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    In plaats van wat te gaan zeggen, liet hij me los om mijn eigen boeken in mijn tas te laten glijden die hij al over zijn schouder gooide waarna hij zijn eigen stapel oppakt om mij vervolgens mee het lokaal uit te sleuren terwijl de studenten ons nig verbaasd aankeken.
     ‘Míjn leven is te kort om slechts in een waarzeggerij lokaal weg te rotten..’
    Verbasd keek ik hem nog aan, tot we de leerlingenkamer in liepen en Camp mij losliet om de spullen op de tafel neer te gooien en mij achterliet om naar de slaapzaal te lopen waar hij in een mum van tijd weer terug kwam, deze ker met de Weasley "C" trui die hij aanhad, en met mijn eigen weasley trui en nas die hij in mijn armen drukte en ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek, hoewel ik mijn scheve glimlach werkelijk niet kon onderdrukken.
    '..Camp?'
    ‘Omdat buiten leuker is dan in een extreem geparfumeerde lokaal te zitten..’
    En toen glimlachte ik naar hem en schudde even met mijn hoofd voordat ik de weasley trui iver mijn gewoonlijke school uniform trok en even naar mijn jas staarde.
    'Fred had gelijk.. ik beïnvloed je. Ik bedoel, nig geen uur geleden zei je nog dat je niet voor je eerste waarzeggerij les te laat wilde komen. En net sleurde je me uit het lokaal.' Zei ik met een lach en keek hem weer aan.
    '..Heb jij trouwens een jas?'


    Of anders geeft George zijn jas wel aan Campbell (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    er zit nu zoveel druk op mijn schouders omdat alles sluit om 2:00 :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Fred had gelijk.. ik beïnvloed je. Ik bedoel, nog geen uur geleden zei je nog dat je niet voor je eerste waarzeggerij les te laat wilde komen. En net sleurde je me uit het lokaal.’ Ietwat verlegen haalde ik mijn schouders op waar ik naar de G op zijn trui staarde. Ik vond het toch bewonderingswaardig hoe mevrouw Weasley alles op die truien wist te borduren zoals dit.
    ‘..Heb jij trouwens een jas?’ even wendde ik mijn blik naar de grond. Ergens hoopte ik dat hij deze vraag niet zou stellen net zoals zijn opmerking eerder om een tas aan te schaffen. Vroeger deed ik dat altijd met Nathaniel gezien mam altijd hem het goud gaf van haar bank gezien ik geen bank zelf had. Ik had een enkele knoet en het liefst wilde ik daardoor dat zoiets als kerst en verjaardagen nooit zou komen gezien ik niet eens George ergens blij mee kon maken. ‘Nee; maar ik heb het toch hartstikke warm.’ Loog ik waar ik hem maar de leerlingenkamer uit trok als bevestiging van mijn bewering. Het enige wat ik nog had was mijn bezem en Bulgarije kledij hoewel ik die diep onder de grond ergens in het bos begraven had. Ik durfde; of kon het niet inleveren. Het was een té groot deel voor mij en gezien ik het nergens kwijt kon moest het maar onder grond. De vraag was alleen maar of ik de plek nog ooit terug kon vinden gezien ik alleen al deze zomervakantie haast de hele wereld over gegaan leek te zijn uit angst van de achtervolgingen.
    Zachtjes deed ik de deur van de grote zaal open waar abrupt een witte koude vallei voor ons open stond. Een paar sneeuwpoppen waren gepoogd te maken maar door de wind zijn van sommige de hoofd afgerold die je op de grond zag liggen met een wortel er in.
    Langzaam trok ik George de sneeuw in wat tot mijn knieën kwam wat meteen natte benen, schoenen en sokken opleverde. Traag trok ik George mee de sneeuw door; richting de meer waar ik weer de gladde glanzende oppervlak zag waar ik nog op George gevallen was omdat ik een hekel heb aan gladdigheid. Ik vond het eng en toch had ik het ergens veilig gevonden met George. Toch trok ik George er langs om maar de tegenovergestelde richting van het zwerkbalveld te lopen wat nu enorm afstak in de witte sneeuw. '.. ik ben blij dat ik professor Hagrid op dit moment niet ben. Je zou maar continu maar buiten moeten werken in.. in deze hoop sneeuw..'

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 1:50 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Nee; maar ik heb het toch hartstikke warm.’
    Ik wilde protesteren, maar kreeg de kans niet doordat Campbell me al mee de leerlingenkamer uit sleepte. Nig met een snelle beweging gooide ik mijn jas over mijn schouders heen, vlak voordat hij de deur opentrok waar de koude winter vlaag langs mij heen vloog. Al gauw trok Campell me mee het sneeuw in, waar een aantal onthoofde sneeuwpoppen waren, langs het meertje waar ik Campbell even aan bleef staren, kijken of hij brt joud had
    '.. ik ben blij dat ik professor Hagrid op dit moment niet ben. Je zou maar continu maar buiten moeten werken in.. in deze hoop sneeuw..'
    Ik lachte zachtjes en schudde met mijn hoofd voordat ik een blik naar Hagrids huisje wierp die onder het sneeuw lag.
    'Ik denk eerlijk gezegd dat al de studenten die de eerste uur Hagrid hebben, allemaal nig steeds in hun bed liggen.' Zei ik en keek Campbell even aan. Ik kan het gewoon niet aan als hij het koud heeft. Tenminste, als iemand van wie ik hou het koud heeft. Of pijn lijd. Of verdrietig is. Mijn glimlach werd wat breder voordat ik mijn veels te grote jas van mijn schouders liet glijden en er even naar bleef staren. Sowieso zou Camp het terug aan mij geven, en om die reden gooide ik mijn veels te grote jas over hem, maar ook mij heen waardoor ik me wat meer naar Campbell toe schuifelde.
    'Zo; hebben we het allebei warm.' Zeg ik dan met een grijns.
    'Maar niet voor lang tenminste. Ik bedoel, zo zonde van al dat sneeuw die om ons heen ligt maar niets mee gedaan word.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘nog maar twee jaar...gaat George het wel goed vinden.. ik bedoel, hij zou nog een aanzoek doen bij Campbell en als hij nou ja zegt, denk ik dat George hem ook naar jullie winkel gaat sleuren.’ Ik haal mijn schouders op.
    'Waarom zou hij het niet goed vinden? Hij vindt je heel aardig hoor en als Campbell bij ons mag wonen dan mag jij ook zeker bij ons wonen. We kunnen anders ook allebei een ander huis nemen en wel samenwerken in de winkel. Dus wees niet bang, het komt wel goed.' Ik rol op mijn rug en staar naar het plafond.
    'Wil je nog naar de les of niet?' vraag ik omdat ik niet wil dat ik hem van zijn lessen weg hou. 'Dan moeten we heel erg snel zijn, want het eerste uur hebben we sowieso al gemist.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik kan nu nog ff reageren maar vanavond ben ik er denk pas weer tot staat om 23;00 te reageren ofzeuu.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké (: Wil je met Campbell reageren @generation want ik ben echt benieuwd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Oké (: Wil je met Campbell reageren @generation want ik ben echt benieuwd.


    Uhm zal ik willen maar ik kan @ generations alleen nog met Roxy posten doordat het vanaf nu Roxy- Fred Jr - Hugo - Camp - Scorpius is :x sorry! maar ik laat Roxy wel naast Scorpi en Fred jr zitten zodat ze elkaar niet dood wurgen xd en ik heb ook geen flauw idee wnnr Fred Jr gaat posten..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Uhm zal ik willen maar ik kan @ generations alleen nog met Roxy posten doordat het vanaf nu Roxy- Fred Jr - Hugo - Camp - Scorpius is :x sorry! maar ik laat Roxy wel naast Scorpi en Fred jr zitten zodat ze elkaar niet dood wurgen xd en ik heb ook geen flauw idee wnnr Fred Jr gaat posten..


    ): Maar oké, ik zal er maar genoegen mee nemen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    ): Maar oké, ik zal er maar genoegen mee nemen.


    Ja sorry; maar Fred Jr idk ze reageert niet vaak en soms post ze alleen Luke en niet Fred jr dus als ik gepost heb mag jij haar wel bedreigen x'D ze heet Bain of Miriam.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya