• [RPG] SUPER HUMAN • ROLLENTOPIC


    'Wacht,’ zei de wetenschapper, waarna hij nog wat vloeistof aan het drankje toevoegde. Hij deed er nog een haar in en roerde het goedje nog even flink door elkaar. De wetenschapper overhandigde zijn levenswerk en veegde wat zweet van zijn voorhoofd.
    ‘Het enige wat we nu nog kunnen doen, is hopen.’


    Een groep wetenschappers uit Amerika hebben een groep tieners nieuwe genen gegeven. Hierdoor hebben ze nu speciale krachten. Deze kinderen zijn door de wetenschappers zorgvuldig uitgekozen. Ze waren allemaal zes jaar oud wanneer elk lid van hun families tragisch stierf. En een speciaal weeshuis, opgericht door de wetenschappers, stond klaar om de kinderen op te vangen. Ze hebben geholpen hun krachten te ontwikkelen en ze opgevoed als hun eigen kinderen.

    De RPG begint met de verjaardag van het jongste kind. Hij of zij zal die dag achttien worden, wat alle kinderen volwassenn maakt. Maar de wetenschappers zullen vandaag ook bekend maken dat de kinderen niet zomaar krachten hebben. Ze hebben deze krachten met een reden. Een compleet andere groep wetenschappers hebben exact hetzelfde gedaan, maar met een heel ander doel. Niet om de wereld beter te maken, maar om het te verwoesten. Waarom? Dat weet niemand. Maar het is de taak aan onze groep kinderen ze tegen te houden.


    House Red - stop op meisjes uit House Red
    • Brianna Rozales - Sobremesa - 1.5
    Super Strength & Pain Illusion

    • Aurelie Isabelle Reveur - Ferrars - 1.3
    Invisibility & Oneirokinesis

    • Annalynn Aemilia Avery Akins - Goya - 1.3
    Pyrokinesis & Siren

    • Elisabeth Emily Howard - Mangata - 1.4
    Teleport & Illusion

    • Nicole Irina Valentino - Zamperini - 1.3
    Voodoo & Healing

    • Lily Annabeth Hale - Mangata - 1.8
    Electrokinesis & Conjuration

    • Merida Lillian Nevada Colton - Quivers - 1.9
    Weather Manipulation & Ecokinesis

    • Steven Eugene Blake Neal Speirs - Perconte - 1.7
    Plasmaschoten & Telepathy

    • Sawyer Thomas Cleaver - Trohman - 1.15
    Mind Manipulation & Shared Vision

    • Nathan Theodore Charles Smith - TheDarkKing - 1.9
    Terrakinesis & Ferrikinesis

    • Harwell Matthew Mallory Levi - GusWaters - 1.7
    Microwave Protection & Pain Dissapearance

    • Chester Christopher Crust - Waldeinsamkeit - 1.12
    Aerokinesis & Mediumship


    House Blue
    • Gereserveerd - wijngaard
    • Aeroline Cadence Deveraux - Malarkey - 1.3
    Cryokinesis & Chronoprohiberis

    • Aurora Valda Dawn - Mashtonx - 1.14
    Neurocognitive Deficit & Aura Manipulation

    • Melissa Lazar - Meraki_ - 1.15
    Shape Shifting & Mirror

    • Gereserveerd - Komorebi_ - 1.13
    • Siobhan Aspen Faywarer - Crooked - 1.15
    Shattering & Necromantie

    • Forrest Truman Boniface - Jonty - 1.6
    Telekinesis & Erobokinesis

    • Lucas Tyler Brazi - Zamperini - 1.12
    Biokinesis & Possesion

    • Finn Axl Newton - Constellation - 1.5
    Portal Creation & Sublimation


    De Wetenschappers:
    • Alice Grace Elenor - Sobremesa - 1.14
    • Nadezhda Lizaveta Ryurikov - Amaris - 1.9

    • Nora Vera Trench - 1.18
    • Hilary Yana Lichtenberg - 1.18
    • Oliver Grayson - 1.18
    • Gavin Glunt - 1.18
    • Cole Holden - 1.18

    Krachten:
    De kinderen hebben elk twee krachten, de wetenschappers niet. De krachten hieronder zijn ideeën, je mag natuurlijk ook zelf een kracht verzinnen.
    • = gereserveerd/bezet.
    • Terrakinesis - het element aarde beheersen.
    • Pyrokinesis - het element vuur beheersen.
    • Cryokinesis - het element water beheersen.
    • Aerokinesis - het element wind beheersen.
    • Telekinesis - voorwerpen manipuleren met je gedachten.
    • Chronoprohiberis - de tijd kunnen stoppen maar zelf kunnen bewegen.
    • Weather Manipulation - het weer manipuleren.
    • Herbaphony - met planten kunnen communiceren.
    • Ecokinesis - de natuur kunnen manipuleren.
    • Size Enhancement - de grootte van voorwerpen kunnen veranderen.
    • Electrokinesis - electriciteit beheersen.
    • Healing - personen helen.
    • Teleport - teleporten.
    • Typhokinesis - rook manipulatie.
    • Invisibility - onzichtbaarheid.
    • Intangibility - door solide voorwerpen kunnen bewegen.
    • Gyrokinesis - zwaartekracht manipulatie.
    • Voodoo - levende voodoo pop zijn.
    • Shapeshifting - in een dier of voorwerp veranderen.
    • Biokinese - je lichaam manipuleren.
    • Ferrikinesis - ijzer manipuleren.
    • Conjuration - voorwerpen en dergelijke creëeren.
    • Shared Vision - andermans zintuigen gebruiken.
    • Astral Projection - geest en lichaam scheiden.
    • Shattering - voorwerpen exploderen.
    • Erobokinesis - schaduwen manipuleren.
    • Oneirokinesis - dromen binnenkomen en manipuleren.
    • Levitation - zweven of vliegen.
    • Super Strength - erg sterk.
    • Fast - sneller zijn.
    • Endurence - nooit moe worden van activiteiten.
    • Night Vision - in het donker kunnen zien.
    • Mind Manipulation - gedachten en herrineringen manipuleren.
    • Illusion - mensen laten geloven dat ze zich in een compleet andere omgeving begeven.
    • Pain Illusion - brandende mentale pijn creëren.
    • Animal Communication - met dieren communiceren.
    • Flexibility - onmogelijke lenigheid.
    • Enhanced Hearing - bovenmenselijk gehoor.
    • Enhanced Smell - bovenmenselijke reuk.
    • Enhanced Touch - bovenmenselijke aanraking.
    • Enhanced Vision - bovenmenselijk zicht.
    • Telepathy - communicatie of gedachten horen.
    • Pathokinesis - gevoelens manipuleren.
    • Lie detection - weten wanneer er wordt gelogen.
    • Laser Projection - licht en lasers creëren.
    • Microwave protection - iemand hersenen verbranden.
    • Siren - magische stem.
    • Pain Dissapearance - pijn verwijderen.
    • Plasmaschoten.
    • Mental shield - een mentaal schild, waardoor mentale krachten niet bij jou werken.
    • Shield - een magisch schild om je heen produceren.
    • Mirror - krachten kaatsen af en werken op je tegenstander.
    • Prehensile - haar manipuleren.
    • Freeze vision - objecten laten bevriezen met je blik.
    • Mediumship - met doden communiceren.
    • Necromantie - doden tot leven wekken.
    • Possesion - iemands lichaam betreden.
    • Density Control - objecten/personen lichter of zwaarder maken.
    • Portal Creation - portalen naar een andere plaats creëeren.
    • Sublimation - veranderen in mist.
    • Neurocognitive Deficit
    • Aura Manipulation


    Invullijstje:
    Minimaal 700 woorden.
    Naam: (volledige naam)
    Bijnaam: (dit kan te maken hebben met krachten die ze hebben)
    Leeftijd: (alleen voor wetenschappers; de kinderen zijn allemaal 18)
    House: (House Red of House Blue)
    Innerlijk: (uitgebreid)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Gaves: (2 gaves, omschrijf ze ook)
    Zwaktes: (elke gave moet natuurlijk ook zwaktes hebben)
    Geschiedenis: (wat hebben ze gedaan in het huis? Enige gebeurtenissen)
    Relaties: (wat voor relaties heeft je personage met anderen)
    Extra:(extra info dat niet in de andere kopjes past)


    Faceclaims:
    Cara Delivingne - Sobremesa
    Barbara Palvin - Goya
    Dylan O'Brien - Perconte
    Analeigh Tipton - Ferrars
    Phoebe Tonkin - Malarkey
    Chris Evans - Perconte
    Zoey Dutch - Meraki_
    Holland Roden - Mangata
    Lindsay Hansen - Mangata
    Francisco Lachowski - GusWaters


    Hulp:
    Geen inspiratie voor een FC? Klik.
    Geen inspiratie voor een naam? Klik.


    Het Weeshuis:
    Het weeshuis bevind zich midden in een enorm bos, afgelegen van de bewoonde wereld. De wetenschappers laten af en toe een helikopter komen met alle benodigheden voor het leven. De kinderen worden aardig vrijgelaten en hebben een redelijk goed leven. De wetenschappers geven ze les, niet alleen in de normale school dingen maar ook in het ontwikkelen van hun krachten. De kinderen zijn gek op de wetenschappers en zien hun als hun echte ouders.
    Gang van zaken:
    Het weeshuis is verdeeld in twee houses: House Blue en House Red. Eigenlijk zijn deze houses nogal zinloos. Als je bij hetzelfde house hoort dan slaap je op dezelfde verdieping en krijg je samen les. Hier zul je niets van merken in de RPG, omdat we beginnen op een weekend dag en ze geen les meer zullen krijgen. Iedereen heeft een eigen kamer met een wasbak, op elke verdieping staan een aantal badkamers en wc's. De kinderen ontbijten gezamelijk beneden in de eetzaal, waar een lange tafel staat met een soort buffet en kleinere tafels waar de kinderen aan zitten. 's Ochtends hebben ze normaal gesproken les in school dingen, en 's middags prive les over hun gaves.
    Gebied:
    Het weeshuis staat op een grote open plek, met een grasveld en een redelijk groot meer. Voor de rest alleen maar bos. Iedereen mag het bos in, maar als ze verdwalen is het hun eigen schuld. De kinderen hebben zelf schommels en andere speeltoestellen gebouwd toen ze klein waren.


    • Minimaal 100 woorden per post.
    • Alleen ik maakt nieuwe topics aan.
    • Geen ruzie.
    • Geen OOC in het speeltopic. Daar is het praattopic voor.
    • Maximaal 2 personages.
    • Houdt de jongens en de meisjes een beetje gelijk.
    • Reservaties blijven een week staan.
    • Praattopic.
    • Rollentopic.
    • Maar het belangrijkste: have fun (:

    Begin:
    8 A.M.
    Iedereen maakt zich klaar voor het ontbijt, dat zich beneden in de eetzaal bevindt. Er zal een buffet staan, want vergeet niet, de kinderen zijn best wel verwend en worden lux behandeld. De professoren maken zich klaar voor een speech om de jarige te feliciteren, en - wat de kinderen niet weten - om te vertellen over de waarheid. Professor Elenor, tevens de 'directrice' zal het woord doen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 10:18 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    • Forrest Truman Boniface •


    Acht uur. Het spookte door mijn hoofd en ik wist niet goed wat ik ermee moest doen. Ik kon nu wel naar beneden gaan om te gaan ontbijten, maar straks werd het mij te druk en ging ik weer uit mijn plaat en dat wilde ik niet. Ik keek naar het plafond en dacht na. Er was wel iemand jarig en er zou ook nog een of andere veelbetekenende aankondiging gedaan worden. Ik ging aan de rand van het bed zitten en wreef door mijn haren, zodat deze naar achter lagen. Ik liep naar de kledingkast toe en pakte er wat kleren uit. Ik trok ze snel aan en liep nog even langs de spiegel. Het was zo fijn dat mijn haar zo makkelijk was. Het enige nadeel was, dat mijn haar nogal snel vet werd. Ik had gisteravond gedoucht dus was schoon. Ik liep naar de deur en opende deze, waarna ik de gang op stapte. Ik stak mijn handen in mijn zakken en liep de gang op naar de eetzaal toe. Daar aangekomen liep ik langs het buffet om snel wat te eten te halen. Ik liep snel naar een plekje achterin de zaal en nam plaats. Het dienblad stond voor mij en rustig begon ik van de ontbijtgranen te eten.

    [Nou, als er iemand voor Forrest is?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Sawyer Thomas Cleaver
    "There is a blurred line between your reality and mine."

    Ochtenden zijn een nieuw begin. Alhoewel, zo zou je het kunnen beschouwen. Ik word alleen elke dag wakker in het midden. In hetzelfde leven. Zonder echt wakker te worden uit mijn slaap, ontwaak ik toch van het wakker liggen met mijn ogen dicht.
    Vermoeid kom ik overeind. Een mens heeft slaap nodig om fysiek gezien te overleven. Met teveel slaap zou ik het mentaal niet overleven. Als ik de dekens van me afsla en uit bed kom, loop ik vrij direct naar de spiegel en tot mijn grote opluchting zie ik mijn eigen gezicht en niet dat van een ander. Soms weet ik niet zeker of ik door de ogen van een ander zie of mijn eigen geest zichzelf manipuleert. Eigenlijk weet ik het allemaal niet zo goed. Ik draai de kraan om en plens wat water in mijn gezicht. Dat is al een stuk beter, een stuk echter.
    Met een nog druppend gezicht loop ik terug naar mijn bed, waar ik op ga zitten. Door mijn wanorde doe ik tegenwoordig aan vloermode; ik draag wat ik op de vloer vind. Een willekeurige trui en een versleten spijkerbroek vormen mijn kleding voor de dag.
    Vervolgens gooi ik nog een keer water in mijn gezicht als ik mezelf voel afdwalen naar de geest van een ander. Waarschijnlijk iemand in dit huis. "Blijf erbij." mompel ik tegen mezelf.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Nicole Irina Valentino • Voodoo & Healing • Outfit


    Ik neem nog snel een hijs van de sigaret tussen mijn vingers en piek hem dan weg uit het open raam. De rook verlaat langzaam mijn mond en ik loop naar mijn kast. Ik werp een snelle blik in de spiegel en ik trek mijn shirt uit die sinds ik uit de douche kwam mijn ondergoed verborg. Het shirt komt al snel terecht in de hoek van mijn kamer, ik ruim het wel een andere keer op. Ik doe snel een paar kledingstukken aan en mijn trouwe combat boots zitten ook al snel losjes aan mijn voeten. Snel haal ik een aantal keer een kam door mijn haar en doe mijn mascara, oogpotlood en eyeliner op.
    Ik laat het pakje met sigaretten in mijn zak glijden en loop dan mijn kamer uit. Ik had geen idee wie ik tegen zou komen, maar we zullen zien. Ik loop langzaam de gangen door naar de eetzaal waar nog niet veel mensen waren. Ik haal nonchalant mijn schouders op en loop naar het buffet. Ik pak een kop koffie en twee broodjes ham, waarna ik naar een tafeltje loop. Ik neem plaats en neem een slok van de hete koffie. Ik zie wel wie er langs komt.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 23:12 ]


    El Diablo.


    ELISABETH EMILY HOWARD.

    "LISSY GEFELICITEERD!" Hoor ik door de kamer galmen. Mijn bed deinst op en neer en even open ik mijn ogen om daar Bree, of de waas die zichzelf Bree noemt, te zien. Ik sluit mijn ogen weer en draai me kreunend om en dan pas besef ik me dat het mijn verjaardag is. Ik ben vandaag achttien geworden en daarmee ben ik niet de enige meer die niet meerderjarig is. Ik sta op en loop richting mijn kast terwijl ik Bree totaal negeer. Ik pak een jurkje uit mijn kast en trek hem snel aan. Daarnaast pak ik bijpassende laarsjes en trek ook die aan. Ik gaap even uitgebreid.
    "Zullen we naar beneden gaan?" Vraag ik aan Bree.


    -


    Annalynn Aemilia Avery Akins
    Outfit

    "If you don't want to become a roasted pig, I should't do that."

    Zuchtend wordt ik wakker, natuurlijk. Ik had gisteren mijn gordijnen weer eens niet dicht gedaan, waardoor ik nu de prijs moest betalen door vroeg wakker te worden. Ik zucht even om vervolgens mijn bed uit te rollen. Met mijn schouder raak ik de koude vloer, maar mijn dekbed ligt nog op me. Even overweeg ik om als een kleuter gewoon het dekbed over me heen te trekken en hier verder te slapen, maar ik doe het niet. Ik sta op en rek me even uit. Sloom loop ik naar de badkamer, om mezelf vluchtig te douchen, waarna ik me aankleed. Het is nog zomer, dus ik doe geen moeite om een lange broek aan te doen. Aangekleed en wel loop ik de trap af, maar al snel roffelen mijn voetstappen weer naar boven om mijn gitaar te halen. Mijn gitaar pak ik snel uit mijn kamer om vervolgens al spelen de trap weer af te lopen, richting de eetzaal. Eenmaal in de eetzaal wacht ik op mijn vrienden, meestal ben ik een van de eersten, zo dus ook vandaag.


    take me back to the basics and the simple life


    BRIANNA 'THE BREEZE' ROZALES
    House Red × Super Speed × Pain Illusion× Outfit
    'And you know, of course, that I can slap you eight times before you blink, right?'

    Lissy kreunt alleen maar, en vind het blijkbaar niet nodig om iets in de trant van 'dankjewel' te zeggen. Ze staat op en kleedt zich aan, terwijl ik nog als een klein kind op het bed aan het springen ben.
    'Zullen we naar beneden gaan?' vraagt ze dan. Ik stop met springen en spring/val op de grond.
    'Let's go,' zeg ik, waarna ik mijn arm in die van haar steek en haar mee trek. Beneden aangekomen zie ik al een aantal mensen zitten, waaronder Anna.
    'Anna!' roep ik, waarna ik Lissy mee trek. 'Zeg eens gefeliciteerd tegen Lissy. Misschien zegt ze wel dankjewel tegen jou,' vertel ik haar, quasi beledigd.


    “A queen will always turn pain into power.”

                Siobhan Aspen Faywarer



    Necromantie • Shattering
                — Deaf —



          Daglicht kruipt zich een weg door de kamer. Het nadeel aan het niet kunnen horen van een wekker, is het moeten aanleren van het vanzelf op tijd opstaan. Hierdoor ben ik vrijwel iedere ochtend om zes uur klaar wakker. Vandaag is geen uitzondering. Mijn ogen dwalen door de inmiddels zo bekende ruimte. De vele boeken die her en der verspreid liggen, tot de verzameling scherven die ik bewaar na iedere oefening van de gave Shattering.
          Geen instrumenten, of CD—spelers. Ook geen televisie. Al die dingen zijn overbodig voor mij. Wel heb ik een poster op één van de witte muren hangen: de meest gebruikte gebaren voor alledaagse woorden.
          Ik trek een schone blouse uit de kast terwijl ik mijn lokken droog wrijf van de pasgenomen douche. Ik besluit het vandaag in een vlecht uit mijn gezicht te halen, waardoor ik vele malen eerder klaar ben dan normaal het geval is. Ik werp een keurende blik op mijn spiegelbeeld — er van overtuigd dat een goed verzorgd voorkomen vele malen beter staat dan het alternatief — voor ik de veilige cocon van mijn slaapkamer verlaat met een boek over spiritualiteit onder mijn arm geklemd.
          Mijn voetstappen klinken hol op de trap die naar de eetzaal leidt — en ik kan er niets van horen. Sommigen hebben me wel eens proberen uit te leggen dat ik soms ontzettend luid kan zijn, maar als je het zelf niet hoort kun je er niets aan doen.
          Ik strijk nogmaals mijn blouse glad als ik de zaal doorkruis naar mijn vaste stoel. Ik ben altijd vroeg, dat is niets nieuws. Tevreden met mijn punctualiteit blader ik door mijn boek tot ik de pagina heb gevonden waar ik eerder ben gestopt. Dat ik mijn necromantie niet graag beoefen, betekent niet dat ik er niets van wil weten. De theorie is nu eenmaal veiliger dan het echte werk.
          Zonder moeite verdwijnt de nog vrij lege eetzaal aan mijn belangstelling. Het voordeel van eeuwige stilte? Ik kan me ongestoord en ten alle tijden laten wegzinken in een goed boek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Nathan Theodore Charles Smith | House Red | Terrakinesis x Ferrikinesis


    Ik word wakker in mijn bed, ik was weer eens in slaap gevallen met mijn oortjes in en het muziek aan. Half slaapdronken stop ik de muziek van mijn telefoon en trek ik mijn oortjes uit mijn oren. Ik leg mijn oortjes bij mijn telefoon op mijn nachtkastje en wrijf door mijn ogen.
    Ik stap vermoeid mijn bed uit en loop naar mijn kast, gisteren was ik iets te laat gaan slapen voor een dag als vandaag. Liz is jarig vandaag en het is extra speciaal omdat zij als laatste 18 is geworden. Dus, geganrandeerd dat vandaag al helemaal laat word, gok dat ik rond vier uur 's nachts ga slapen, of later.
    Bij mijn kast pak ik iets wat boven op de stapel ligt en trek dat aan. Het is een zwart-groen t-shit en een blauwe spijkerbroek. Ik trek de broek met moeite aan en ik ga mijn kamer uit, terwijl ik ook mijn zwarte sokken aan doe.
    Ik loop de trap af en ga naar de eetzaal veel mensen zitten daar al, maar om het Liz niet nog drukker te maken blijf ik maar nog even op afstand om haar later te feliciteren. Ik zie dat Siobhan aan het lezen is, waarschijnlijk iets voor haar krachten om beter onder controle te krijgen. Ik sluip stilletjes naar haar toe en streel een beetje door haar haar heen. "Hoe gaat ie? Lekker geslapen?" Vraag ik aan haar in gebarentaal.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 19:13 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    MERIDA LILLIAN NEVADA COLTON
    WEATHER MANIPULATION ~ ECOKINESIS ~ MER, MOTHER NATURE ~ OUTFIT

    "Never heard of Mother Nature? Girl, she's standing right in front of you."

    ____________________________________________________________________________________________________________________________



    ____________________________________________________________________________________________________________________________

    Door het gefluit van het vogeltje op mijn nachtkastje wordt ik wakker, samen met een glimlach die mijn lippen siert. "Hallo, kleintje." Zeg ik zacht kreunend, waarna ik met mijn wijsvinger het kleine, bolle wangetje van het vogeltje streel. Het vogeltje hupst op mijn vinger, en ik ga rechtop zitten, waarna ik mijn lampje aanknip. Ik bestudeer het vogeltje kort, en merk dan op dat het een roodborstje is. Mijn favoriete vogeltjes.
    "Zo, kleintje, hoe ben jij binnengekomen?" Lach ik, alhoewel ik het antwoord al weet als ik naar mijn raam kijk. Ik deed mijn raam nooit dicht. Ik wilde de frisse geur van de natuur altijd in mijn neus hebben. "Hophop, je gezinnetje wacht vast op je." Glimlach ik, waarna ik het vogeltje het raam uitstuur en hem nog veel succes wens. Ik weet dat ik niet met dieren kon communiceren, maar tegen ze praten deed ik altijd.
    Na een kort tijdje had ik mijzelf aangekleed en mijn haren in een knot gedaan, waarna ik mijn haarband erbij deed en een laagje felrode lipstick op mijn lippen deed. Ook deed ik wat mascara op mijn wimpers. Geloof me, ik was geen mode-freak. De enige make-up die ik gebruikte was lipstick en mascara, meer niet.
    Ik maakte vaart richting de kantine, en liep dus een paar trappen af. Uiteindelijk kwam ik aan in de kantine, en ik zag meerdere mensen zitten -- waaronder Annalynn, Brianna en Elisabeth, die vandaag jarig was. Als een veel te vrolijk kind begon ik te roepen; "Gefeliciteerd, El!" met een grote lach op mijn gezicht, en met beide handen in de duim-omhoog positie wees ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 17:56 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Melissa Green
    Shapeshifting || Mirror


    's Ochtends kom ik slaperig mijn bed uit. Het liefst had ik nog doodrgeslapen, maar helaas is mijn buik het daar niet mee eens. Ik pluk een simpel blauw hempje en een broekje uit mijn kledingkast en loop vervolgens richting de badkamer. Daar douche ik even snel en daarna loop ik weer terug naar mijn kamer, niet nadat ik mijn kleren aan heb getrokken natuurlijk. Ik pak een boek, niet eens erg lettend op welk boek het is, en loop zo langzaam mogelijk naar de eetzaal. Ondanks het feit dat ik al twaalf jaar hier woonde, vond ik het nog steeds uitermate vervelend om me onder de mensen te begeven. Ik zie dat er al wat mensen zijn, maar besluit ze te negeren en alleen even wat eten te halen. Ik pak een bord en loop langs het buffet. Ik pak random een paar broodjes en wil vervolgens weer naar mijn kamer lopen, tot ik me bedenk dat er één of andere belangrijke mededeling gedaan zou worden. Dan ga ik maar tegenover iemand zitten. Ik neem de moeite niet om te kijken wie het is, maar ga gewoon zitten en begin te eten. Tijdens het eten open ik mijn boek en al snel waan ik me weer in the maze. Helaas heb ik het boek al snel uit en ik kijk op, om erachter te komen dat ik tegenover Forrest was gaan zitten. "Hai", mompel ik, met een klein glimlachje. Ondanks het feit dat we in hetzelfde House zitten, heb ik niet echt heel veel met hem gepraat, en ik weet dan ook niet hoe blij hij is met het feit dat ik tegenover hem zit.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 19:59 ]


    be gay do crimes

    [Quivers, ik kan je post maar moeilijk lezen omdat het zo klein is :\ ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    [Quivers, ik kan je post maar moeilijk lezen omdat het zo klein is :\ ]
    [Excuses, ik zal het aanpassen..]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) [Excuses, ik zal het aanpassen..]


    [Beter, bedankt! (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

                Siobhan Aspen Faywarer



    Necromantie • Shattering
                — Deaf —



          Ik ben ongeveer anderhalf hoofdstuk verder als ik vingers door mijn inmiddels opgedroogde haar voel woelen. Er kruipt een minieme glimlach over mijn gezicht als ik het boek sluit om mijn aandacht naar Nathan te verplaatsen.
          ‘Hoe gaat ie? Lekker geslapen?’ Zijn gebaren zijn wat roestig — maar ik begrijp hem prima. Ik knik bij wijze van antwoord voor ik het boek op de tafel plaats om mijn handen vrij te maken.
          ‘Heerlijk. Jij?’ Luidt mijn tegenvraag in vertraagde gebaren. Ik waardeer het dat er anderen zijn geweest die zichzelf wat gebaren aan hebben geleerd. Liplezen is niet altijd prettig.
          ‘Gefeliciteerd met Liz.’ Het gebaar voor haar naam is een tikje tegen mijn wang. Ik weet niet waarom ik haar dat gebaar ooit toegekend heb, maar het is blijven hangen. Nathans gebaar zijn gekruiste vingers. Ook weer zoiets gedachteloos. Mijn eigen vind ik na al die jaren nog steeds het leukst. Ik strijk een pluk voor mijn ogen vandaan terwijl mijn ogen kort door de eetzaal dwalen. Langzaam maar zeker begint hij vol te druipen. Ik kan niet wachten op de belangrijke speech die ons belooft is. Ergens is het toch best spannend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Nathan Theodore Charles Smith | House Red | Terrakinesis x Ferrikinesis


    Siobhan geeft een kleine glimlach als ze mij zie en gebaard "Heerlijk, jij?" Terug, voordat ik nog antwoord wilt geven gebaard ze "Gefeliciteerd met Liz." erbij.
    "Ik sliep als een roos, en jij ook gefeliciteerd." Gebaar ik. Met alle jaren die we allemaal al met elkaar in dit huis al hebben doorgebracht is het vinger kruisen voor mijn naam van Siobhan nog steeds een groot mysterie voor mij.
    Ondertussen gluur ik een beetje naar de titel van het boek, mijn vermoede klopte al, ze las inderdaad een boek over Necromantie. "Gaat het al beter met je krachten?" Gebaar ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 20:04 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)