• [RPG] SUPER HUMAN • ROLLENTOPIC


    'Wacht,’ zei de wetenschapper, waarna hij nog wat vloeistof aan het drankje toevoegde. Hij deed er nog een haar in en roerde het goedje nog even flink door elkaar. De wetenschapper overhandigde zijn levenswerk en veegde wat zweet van zijn voorhoofd.
    ‘Het enige wat we nu nog kunnen doen, is hopen.’


    Een groep wetenschappers uit Amerika hebben een groep tieners nieuwe genen gegeven. Hierdoor hebben ze nu speciale krachten. Deze kinderen zijn door de wetenschappers zorgvuldig uitgekozen. Ze waren allemaal zes jaar oud wanneer elk lid van hun families tragisch stierf. En een speciaal weeshuis, opgericht door de wetenschappers, stond klaar om de kinderen op te vangen. Ze hebben geholpen hun krachten te ontwikkelen en ze opgevoed als hun eigen kinderen.

    De RPG begint met de verjaardag van het jongste kind. Hij of zij zal die dag achttien worden, wat alle kinderen volwassenn maakt. Maar de wetenschappers zullen vandaag ook bekend maken dat de kinderen niet zomaar krachten hebben. Ze hebben deze krachten met een reden. Een compleet andere groep wetenschappers hebben exact hetzelfde gedaan, maar met een heel ander doel. Niet om de wereld beter te maken, maar om het te verwoesten. Waarom? Dat weet niemand. Maar het is de taak aan onze groep kinderen ze tegen te houden.


    House Red - stop op meisjes uit House Red
    • Brianna Rozales - Sobremesa - 1.5
    Super Strength & Pain Illusion

    • Aurelie Isabelle Reveur - Ferrars - 1.3
    Invisibility & Oneirokinesis

    • Annalynn Aemilia Avery Akins - Goya - 1.3
    Pyrokinesis & Siren

    • Elisabeth Emily Howard - Mangata - 1.4
    Teleport & Illusion

    • Nicole Irina Valentino - Zamperini - 1.3
    Voodoo & Healing

    • Lily Annabeth Hale - Mangata - 1.8
    Electrokinesis & Conjuration

    • Merida Lillian Nevada Colton - Quivers - 1.9
    Weather Manipulation & Ecokinesis

    • Steven Eugene Blake Neal Speirs - Perconte - 1.7
    Plasmaschoten & Telepathy

    • Sawyer Thomas Cleaver - Trohman - 1.15
    Mind Manipulation & Shared Vision

    • Nathan Theodore Charles Smith - TheDarkKing - 1.9
    Terrakinesis & Ferrikinesis

    • Harwell Matthew Mallory Levi - GusWaters - 1.7
    Microwave Protection & Pain Dissapearance

    • Chester Christopher Crust - Waldeinsamkeit - 1.12
    Aerokinesis & Mediumship


    House Blue
    • Gereserveerd - wijngaard
    • Aeroline Cadence Deveraux - Malarkey - 1.3
    Cryokinesis & Chronoprohiberis

    • Aurora Valda Dawn - Mashtonx - 1.14
    Neurocognitive Deficit & Aura Manipulation

    • Melissa Lazar - Meraki_ - 1.15
    Shape Shifting & Mirror

    • Gereserveerd - Komorebi_ - 1.13
    • Siobhan Aspen Faywarer - Crooked - 1.15
    Shattering & Necromantie

    • Forrest Truman Boniface - Jonty - 1.6
    Telekinesis & Erobokinesis

    • Lucas Tyler Brazi - Zamperini - 1.12
    Biokinesis & Possesion

    • Finn Axl Newton - Constellation - 1.5
    Portal Creation & Sublimation


    De Wetenschappers:
    • Alice Grace Elenor - Sobremesa - 1.14
    • Nadezhda Lizaveta Ryurikov - Amaris - 1.9

    • Nora Vera Trench - 1.18
    • Hilary Yana Lichtenberg - 1.18
    • Oliver Grayson - 1.18
    • Gavin Glunt - 1.18
    • Cole Holden - 1.18

    Krachten:
    De kinderen hebben elk twee krachten, de wetenschappers niet. De krachten hieronder zijn ideeën, je mag natuurlijk ook zelf een kracht verzinnen.
    • = gereserveerd/bezet.
    • Terrakinesis - het element aarde beheersen.
    • Pyrokinesis - het element vuur beheersen.
    • Cryokinesis - het element water beheersen.
    • Aerokinesis - het element wind beheersen.
    • Telekinesis - voorwerpen manipuleren met je gedachten.
    • Chronoprohiberis - de tijd kunnen stoppen maar zelf kunnen bewegen.
    • Weather Manipulation - het weer manipuleren.
    • Herbaphony - met planten kunnen communiceren.
    • Ecokinesis - de natuur kunnen manipuleren.
    • Size Enhancement - de grootte van voorwerpen kunnen veranderen.
    • Electrokinesis - electriciteit beheersen.
    • Healing - personen helen.
    • Teleport - teleporten.
    • Typhokinesis - rook manipulatie.
    • Invisibility - onzichtbaarheid.
    • Intangibility - door solide voorwerpen kunnen bewegen.
    • Gyrokinesis - zwaartekracht manipulatie.
    • Voodoo - levende voodoo pop zijn.
    • Shapeshifting - in een dier of voorwerp veranderen.
    • Biokinese - je lichaam manipuleren.
    • Ferrikinesis - ijzer manipuleren.
    • Conjuration - voorwerpen en dergelijke creëeren.
    • Shared Vision - andermans zintuigen gebruiken.
    • Astral Projection - geest en lichaam scheiden.
    • Shattering - voorwerpen exploderen.
    • Erobokinesis - schaduwen manipuleren.
    • Oneirokinesis - dromen binnenkomen en manipuleren.
    • Levitation - zweven of vliegen.
    • Super Strength - erg sterk.
    • Fast - sneller zijn.
    • Endurence - nooit moe worden van activiteiten.
    • Night Vision - in het donker kunnen zien.
    • Mind Manipulation - gedachten en herrineringen manipuleren.
    • Illusion - mensen laten geloven dat ze zich in een compleet andere omgeving begeven.
    • Pain Illusion - brandende mentale pijn creëren.
    • Animal Communication - met dieren communiceren.
    • Flexibility - onmogelijke lenigheid.
    • Enhanced Hearing - bovenmenselijk gehoor.
    • Enhanced Smell - bovenmenselijke reuk.
    • Enhanced Touch - bovenmenselijke aanraking.
    • Enhanced Vision - bovenmenselijk zicht.
    • Telepathy - communicatie of gedachten horen.
    • Pathokinesis - gevoelens manipuleren.
    • Lie detection - weten wanneer er wordt gelogen.
    • Laser Projection - licht en lasers creëren.
    • Microwave protection - iemand hersenen verbranden.
    • Siren - magische stem.
    • Pain Dissapearance - pijn verwijderen.
    • Plasmaschoten.
    • Mental shield - een mentaal schild, waardoor mentale krachten niet bij jou werken.
    • Shield - een magisch schild om je heen produceren.
    • Mirror - krachten kaatsen af en werken op je tegenstander.
    • Prehensile - haar manipuleren.
    • Freeze vision - objecten laten bevriezen met je blik.
    • Mediumship - met doden communiceren.
    • Necromantie - doden tot leven wekken.
    • Possesion - iemands lichaam betreden.
    • Density Control - objecten/personen lichter of zwaarder maken.
    • Portal Creation - portalen naar een andere plaats creëeren.
    • Sublimation - veranderen in mist.
    • Neurocognitive Deficit
    • Aura Manipulation


    Invullijstje:
    Minimaal 700 woorden.
    Naam: (volledige naam)
    Bijnaam: (dit kan te maken hebben met krachten die ze hebben)
    Leeftijd: (alleen voor wetenschappers; de kinderen zijn allemaal 18)
    House: (House Red of House Blue)
    Innerlijk: (uitgebreid)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Gaves: (2 gaves, omschrijf ze ook)
    Zwaktes: (elke gave moet natuurlijk ook zwaktes hebben)
    Geschiedenis: (wat hebben ze gedaan in het huis? Enige gebeurtenissen)
    Relaties: (wat voor relaties heeft je personage met anderen)
    Extra:(extra info dat niet in de andere kopjes past)


    Faceclaims:
    Cara Delivingne - Sobremesa
    Barbara Palvin - Goya
    Dylan O'Brien - Perconte
    Analeigh Tipton - Ferrars
    Phoebe Tonkin - Malarkey
    Chris Evans - Perconte
    Zoey Dutch - Meraki_
    Holland Roden - Mangata
    Lindsay Hansen - Mangata
    Francisco Lachowski - GusWaters


    Hulp:
    Geen inspiratie voor een FC? Klik.
    Geen inspiratie voor een naam? Klik.


    Het Weeshuis:
    Het weeshuis bevind zich midden in een enorm bos, afgelegen van de bewoonde wereld. De wetenschappers laten af en toe een helikopter komen met alle benodigheden voor het leven. De kinderen worden aardig vrijgelaten en hebben een redelijk goed leven. De wetenschappers geven ze les, niet alleen in de normale school dingen maar ook in het ontwikkelen van hun krachten. De kinderen zijn gek op de wetenschappers en zien hun als hun echte ouders.
    Gang van zaken:
    Het weeshuis is verdeeld in twee houses: House Blue en House Red. Eigenlijk zijn deze houses nogal zinloos. Als je bij hetzelfde house hoort dan slaap je op dezelfde verdieping en krijg je samen les. Hier zul je niets van merken in de RPG, omdat we beginnen op een weekend dag en ze geen les meer zullen krijgen. Iedereen heeft een eigen kamer met een wasbak, op elke verdieping staan een aantal badkamers en wc's. De kinderen ontbijten gezamelijk beneden in de eetzaal, waar een lange tafel staat met een soort buffet en kleinere tafels waar de kinderen aan zitten. 's Ochtends hebben ze normaal gesproken les in school dingen, en 's middags prive les over hun gaves.
    Gebied:
    Het weeshuis staat op een grote open plek, met een grasveld en een redelijk groot meer. Voor de rest alleen maar bos. Iedereen mag het bos in, maar als ze verdwalen is het hun eigen schuld. De kinderen hebben zelf schommels en andere speeltoestellen gebouwd toen ze klein waren.


    • Minimaal 100 woorden per post.
    • Alleen ik maakt nieuwe topics aan.
    • Geen ruzie.
    • Geen OOC in het speeltopic. Daar is het praattopic voor.
    • Maximaal 2 personages.
    • Houdt de jongens en de meisjes een beetje gelijk.
    • Reservaties blijven een week staan.
    • Praattopic.
    • Rollentopic.
    • Maar het belangrijkste: have fun (:

    Begin:
    8 A.M.
    Iedereen maakt zich klaar voor het ontbijt, dat zich beneden in de eetzaal bevindt. Er zal een buffet staan, want vergeet niet, de kinderen zijn best wel verwend en worden lux behandeld. De professoren maken zich klaar voor een speech om de jarige te feliciteren, en - wat de kinderen niet weten - om te vertellen over de waarheid. Professor Elenor, tevens de 'directrice' zal het woord doen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 10:18 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    • Aurelie Isabelle Speirs •
    • Invisibility & Oneirokinesis •
    "Ik stem in, zeg nu gewoon gefeliciteerd en bewaar het gezang toch voor vanavond ofzo, of straks bij de speech, niet?" Zegt Nathan. Ik was het helemaal met hem eens, dus knikte instemmend. Ik kijk naar Merida, maar die laat niet echt een duidelijke mening horen. Ze laat een soort hum naar buiten, die zowel ja als nee kan betekenen. Nou ja, ik kan ook best begrijpen dat ze niet wil instemmen. Een paar van die mensen behoort verbazingwekkend tot haar vrienden. Als ik haar was zou ik dan ook niets negatiefs zeggen. Oke, misschien wel, maar bij wijze van spreken zou ik niets zeggen.
    "Wat denken jullie eigenlijk wat ze gaan vertellen bij die speech, zelf hoop ik dat we eens naar de bewoonde wereld mogen gaan." Vraagt Nathan dan. Eerlijk gezegd had ik er nog niet over na gedacht. Mijn gedachten gingen vooral naar mijn moeheid en gisteravond gingen ze vooral naar de beste manier om in slaap te vallen. Dat was echter wat ik iedere avond probeerde, maar niet was gelukt, iedere dag dat ik wakker werd.
    "Als we naar het bos of een andere natuurlijke omgeving gaan vind ik het wel prima, als er géén 'bos' of 'vakantie' in de speech voorkomt weet ik vrijwel zeker dat ik het niet leuk ga vinden," Vindt Merida. Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als we wat verder mochten en dat we ook iets verder zouden mogen en inderdaad in de bewoonde wereld mochten komen, maar aan de andere kant wist ik niet of ik dat wilde. Misschien was er iets waar de wetenschappers ons voor beschermde. Er moest toch een reden zijn voor de opsluiting op dit stuk land voor al die jaren. Niet dat ik niet genoten heb van mijn jeugd, maar toch voelde het een beetje alsof we opgesloten waren. "Hmm, ik weet niet. Ik zal al blij zijn als ze langere slaaptijden aankondigen." Zei ik, waarna ik mijn hoofd op de tafel legde.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Nathan Theodore Charles Smith | House Red | Terrakinesis x Ferrikinesis


    "Als we naar het bos of een andere natuurlijke omgeving gaan vind ik het wel prima, als er géén 'bos' of 'vakantie' in de speech voorkomt weet ik vrijwel zeker dat ik het niet leuk ga vinden." Zegt Merida. Ze keek uit het raam, ik volg haar blik en zie dat de donkere regenwolken wegtrekken en een felle zon gaat schijnen. Merida ook met haar krachten.
    "Hmm, ik weet niet. Ik zal al blij zijn als ze langere slaaptijden aankondigen." Zegt Aurelie waarna ze haar hoofd op tafel legt, het zag eruit alsof iemand haar hoofd van haar lichaam eraf had gehakt en dat op tafel legde door haar probleempje nu met haar Invisibility. "Er ligt een dooie aan tafel." Zeg ik lachend naar Aurelie.
    Ik zie Lily op ons aflopen, ze is een aardig meisje, maar net als Siobhan niet erg veel vrienden. "Goedemorgen, hebben jullie goed geslapen?" Vraagt Lily aan ons. "Slecht, laat geworden gisteren." Zeg ik.
    Na mijn antwoord komt ze eindelijk, Directrice Alice. Ze kucht luidkeels door de eetzaal om aandacht te krijgen voor haar speech waar ze aan begint. "Allereerst, hartelijk gefeliciteerd Elizabeth!" Roept ze door de eetzaal. Ik applaudisseer als ze dat zegt. "Gefeliciteerd Liz!" Roep ik naar haar toe.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Harwell Matthew Mallory Levi
    Pain Dissapearance - Microwave protection



    Ik zucht even omdat er niemand antwoordt op mijn vraag. Dat is dan weer het nadeel van later komen, je kan niet meer kiezen bij wie je gaat zitten. Ik luister wanneer de aankondiging wordt gedaan. Elizabeth is jarig, daar komt deze hele aankondiging op neer. Serieus? Alsof we dat nog niet doorhadden. Weer verlaat een zucht mijn mond. Waarom al die tumult over een kleine aankondiging als deze.
    Mijn ogen dwalen af en ik begin de zaal rond te kijken. Best vreemd hoe ik al lang met al deze mensen in een groot gebouw zit en toch de meerderheid niet echt ken. Natuurlijk ken ik hun namen, maar ik weet niet van iedereen hoe ze echt zijn. Best jammer, maar misschein ook wel weer een voordeel. Je loopt ook weer niet de kans dat die mensen irritant zijn.
    Eigenlijk valt er niet veel speciaal te zien. Iedereen eet, een aantal mensen praten over de aankondiging, sommigen zijn te actief en anderen zien er uit alsof ze al drie dagen niet geslapen hebben. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht bij het zien van Brianna.
    Ik heb haar altijd speciaal gevonden. Maar niet speciaal op de manier van vreemd, maar gewoon specialer dan de rest. Ze steekt er boven uit.
    En ik weet niet waarom maar ik heb een soort van fascinatie voor haar, ook al zeg ik nooit echt veel tegen haar.
    Maar daar gaat nog verandering in komen, dat heb ik mezelf voorgenomen.

    (@Brianna haha sorry maar ik wist niets anders. Harwell is niet een of andere enge stalker hoor.)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind


    BRIANNA 'THE BREEZE' ROZALES
    House Red × Super Speed × Pain Illusion× Outfit
    'And you know, of course, that I can slap you eight times before you blink, right?'

    Op dat moment begint de aankondiging. Alice loopt het podium op en begint met het feliciteren van Elizabeth. Een aantal mensen gillen ook nog even snel een felicitatie naar haar, en ik grinnik. Alice valt even stil en langzaam begint iedereen weer te praten. Is dat alles? Even verderop zie ik Harwell kijken naar ons groepje. Naar mij. Ik weet niet wat het is, maar hij kijkt wel vaker in mijn richting. Ik kan het me natuurlijk ook verbeelden, maar ja.
    Dan begint Alice weer te praten. 'Maar er is nog meer dat ik jullie moet vertellen,' zegt ze. Ze kijkt nogal down, iets wat ik niet van onze directrice verwacht had. Wat is er nou weer aan de hand?
    'Misschien mogen we hier weg,' fluister ik tegen mijn vrienden. Je weet maar nooit.

    -@GusWaters; maakt niet uit hoor, haha. Bree kennende vindt ze het waarschijnlijk alleen maar leuk. Ze heeft wel een vriendje tho.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 13:13 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Chester Christopher Crust

    House Red × Aerokinesis × Mediumship

    Voordat iemand überhaupt kan antwoorden op mijn vraag over het eten hoor ik een herkenbaar geluidje. Het lijkt op het testen van een microfoon, wat wel vaker wordt gedaan voordt er iets wordt omgeroepen. Als ik mijn hoofd richting het geluid draai, zie ik inderdaad wat ik al had verwacht: Alice Elenor, één van de wetenschappers. Gelijk lijkt iedereen stil te zijn, iedereen inclusief mezelf is benieuwd naar de woorden die zo uit haar mond zullen komen.
    "Allereerst, hartelijk gefeliciteerd Elizabeth!" Zegt ze, waarna er een aantal mensen die nog niet de kans hebben om haar te feliciteren hun felicitaties even snel door de zaal heen roepen. "Maar er is nog meer dat ik jullie moet vertellen," Vervolgd ze zichzelf daarna waarna het weer stiller wordt. Ik frons even, alleen al op de toon waarop het gezegd wordt. Het is iets belangrijks, hoor ik aan haar stem.
    "Misschien mogen we hier weg," Zegt Bree even tegen ons. Ik denk daar even over na. Het zou geweldig zijn, maar aan de andere kant ook onwaarschijnlijk.
    "Dat zou nog eens geweldig zijn." Zeg ik maar, mijn verdenkingen achterwegen latend. Als ik moet kiezen kies ik liever voor het positieve dan voor het negatieve.


    She was always looking for more..